back to top
24.6 C
Athens
Σάββατο 14 Ιουνίου 2025

Η Generali συνεργάζεται με την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor

Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της με τη Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το “Storymentor” -τον φορέα που αξιοποιεί τις ιστορίες ως μέσο επικοινωνίας, ευαισθητοποίησης και αλλαγής σχεδιάζοντας προγράμματα που ενημερώνουν και ευαισθητοποιούν το ευρύ κοινό για ζητήματα που συχνά αποσιωπώνται στον δημόσιο διάλογο, όπως η «γυάλινη οροφή» των επαγγελματιών γυναικών- για την υλοποίηση της ξεχωριστής δράσης «Βάλε την Μπέρτα σου». Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των γυναικών μέσα από τη δύναμη της αφήγησης και του μοιράσματος των κοινών βιωμάτων.

Όντας ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς παγκοσμίως, η Generali επιδιώκει να αποτελεί εργοδότη επιλογής, προσφέροντας ένα περιβάλλον όπου η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν θεμελιώδεις αρχές. Με υψηλά ποσοστά γυναικών σε στελεχιακές και υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις αλλά και ένα σχεδόν μηδενικό μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων (gender pay gap), η Εταιρεία αποδεικνύει στην πράξη τη δέσμευσή της στη στήριξη των ανθρώπων της, ανεξάρτητα από τα ταυτοτικά τους χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

Η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου έχει διαγράψει μια διακεκριμένη πορεία στη στήριξη της γυναικείας ενδυνάμωσης, αξιοποιώντας την αφήγηση ως εργαλείο ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και της ανθεκτικότητας των γυναικών. Η ιδέα της “Μπέρτας” γίνεται σύμβολο θάρρους και δυναμισμού, αναδεικνύοντας τους πολλαπλούς ρόλους, τις απαιτήσεις αλλά και τις προκλήσεις που οι γυναίκες καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά. Η προτροπή «Βάλε την Μπέρτα σου», γίνεται η αφορμή να αναγνωρίσουν τη δύναμή τους, αλλά και να πετάξουν ψηλά με ασφάλεια, γιατί το αξίζουν. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, γυναίκες από διαφορετικά υπόβαθρα μοιράζονται αληθινές ιστορίες που αποκαλύπτουν τη δύναμη που κρύβεται στις προσωπικές τους εμπειρίες για να εμπνεύσουν με τη σειρά τους ακόμα περισσότερες εκπροσώπους το ιδίου φύλου αλλά και άνδρες που δρουν και συμπορεύονται μαζί τους, αναδεικνύοντας τη δύναμη της αφήγησης ως ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης.

Η δράση περιλαμβάνει στοχευμένη καμπάνια στα social media με προσωπικές ιστορίες και πορτραίτα γυναικών που «φοράνε» τη μπέρτα τους, μία ειδικά σχεδιασμένη έκδοση με τις ιστορίες και τις φωτογραφίες των συμμετεχουσών, ένα διαδραστικό workshop ενδυνάμωσης για την καλλιέργεια αυτοπεποίθησης μέσω της αφήγησης, και, τέλος, μία ανοιχτή εκδήλωση, όπου οι συμμετέχουσες θα μοιραστούν τις ιστορίες τους ζωντανά.

- Advertisement -

Η κ. Ελένη Κορδάτου, HR Director της Generali δήλωσε σχετικά: «Στη Generali, πιστεύουμε ότι η ισότητα είναι μια πραγματικότητα που χτίζουμε καθημερινά και όχι απλώς ένας στόχος. Η στρατηγική μας για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και την Ένταξη (DEI) εστιάζει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου όλοι έχουν τις ίδιες ευκαιρίες να εξελιχθούν και να διακριθούν. Η συνεργασία μας με την Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor είναι μία ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να στηρίζουμε πραγματικά τους ανθρώπους μας, παρέχοντας χώρο, φωνή και ευκαιρίες. Δημιουργούμε και επενδύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου ηγεσία σημαίνει ενδυνάμωση και όπου κάθε μέλος της ομάδας μας μπορεί να αναπτύξει τις δυνατότητές του και να διαμορφώσει το μέλλον, ισότιμα και δίκαια. Στην Generali, όλοι μπορούν να πετάξουν ψηλά γιατί το αξίζουν.»

Από την πλευρά της η κ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Master Storyteller & Founder του Storymentor είπε: «Το «Βάλε την Μπέρτα σου» γεννήθηκε από μια προσωπική ιστορία που μου επιβεβαίωσε την πεποίθηση ότι κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της μια ιστορία δύναμης, ακόμα κι αν η ίδια δεν το αναγνωρίζει πάντα. Η αφήγηση είναι ένα ισχυρό εργαλείο αυτογνωσίας και ενδυνάμωσης, γιατί μας βοηθά να δούμε ξεκάθαρα τις προκλήσεις που ξεπεράσαμε, τη διαδρομή που διανύσαμε, την ενέργεια που διαθέτουμε. Μέσα από αυτή τη δράση, δημιουργούμε ένα πλαίσιο όπου οι αλήθειες των γυναικών ακούγονται, εμπνέουν και γίνονται συλλογική δύναμη αλλαγής. Χαίρομαι που ένας οργανισμός όπως η Generali, πίστεψε στην ιδέα από την πρώτη στιγμή και τη στηρίζει με ουσιαστικό τρόπο, δίνοντας το παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν έμπρακτα τη γυναικεία ενδυνάμωση.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης,

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου