back to top
21.2 C
Athens
Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025

Γνωρίζει (;) τα ασφαλιστικά προϊόντα ο πελάτης

Της Ελενας Ερμείδου

Εχουν δύναμη οι πελάτες. Γνώση έχουν; Μήπως την ερώτηση αυτή θα πρέπει να κάνουν στους εαυτούς τους οι ασφαλιστικές για να αμβλύνουν κάποιες διαφορές που προκύπτουν με την κοινή γνώμη;

- Advertisement -

Διαθέτει ο πελάτης κονδύλια για αγοράζει ηλεκτρονικές ψηφιακές συσκευές, οι ασφαλιστικές επίσης εκσυγχρονίζουν τα συστήματα τους, δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές, η διαθεσιμότητα των ψηφιακών καναλιών αυξάνεται ολοένα.  Αμφότεροι νιώθουν δυνατοί, ότι κυριαρχούν.

Έριξαν κονδύλια οι ασφαλιστικές: Αυξήθηκαν οι νέες δουλειές, οι ανανεώσεις, ποια τα ποσοστά της διατηρηριμότητας των συμβολαίων, άλλαξε η κερδοφορία τους;  Οι πελάτες, εν δυνάμει πελάτες δαπανούν κονδύλια για να κυριαρχήσουν, να επιλέγουν ότι θέλουν. Απέκτησαν την γνώση για να κάνουν την σωστή επιλογή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων;

- Advertisement -

Το αντικείμενο των ασφαλειών είναι δύσκολο και πολύπλοκο. Τι χρειάζεται για να έλθει κοντά στις ανάγκες του πελάτη;  Με μία λέξη, απλοποίηση. Οσο χρήμα και να ρίξεις τι και αν δεν καταλαβαίνεις;

Δεν μπορούν οι ασφάλειες να φτιάξουν επιχειρηματικά μοντέλα πωλήσεων λιανικής για να δελεάσουν τον πελάτη να σπεύσει να ρίξει χρήμα, μπορούν όμως με την απλότητα, την αμεσότητα και την σαφή επικοινωνία να το κάνουν να εμπιστευτεί την ασφαλιστική

Η νέα τεχνολογία, τα insurTech αυξάνουν τις επιλογές, σαφήνεια μπορεί να υπάρχει όμως σε όποια γραμμή παραγωγής, σε όποιο κανάλι διανομής σε όποια ασφαλιστική εναλλακτική ή παραδοσιακή. Υπερισχύει έναντι των εργαλείων διανομής και επικοινωνίας.

Πόσο καλά θέλουν καταλαβαίνουν οι ασφαλιστικές τον πελάτη και το τι έχει ανάγκη, πώς προσαρμόζουν τις καλύψεις στις ανάγκες του.  Πόσο δεν τον βομβαρδίζουν με δεδομένα και παραδείγματα που δεν τα χρειάζεται. Πώς επιλύονται προβλήματα των πελατών. Εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές κανόνες ηθικής;

Οσο πιο απλό τόσο πιο καλό είχε πει πριν ένα χρόνο η Swiss RE αναφερόμενη στην τεχνολογία. Το πολύπλοκο δεν χρησιμεύει ενώ όταν προκύψουν τεχνικά προβλήματα αυξάνεται η πολυπλοκότητα και αργούν οι λύσεις. Η ψηφιοποίηση θέλει λογικά βήματα και αλληλεπίδραση.

Επίσης και ο τρόπος που γίνεται η εκπαίδευση αποζητά ανανέωση.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Στις 10/9 ξεκινά το νέο πρόγραμμα σεμιναρίων της Mega Brokers

Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2025 ενισχύει τις δεξιότητες των συνεργατών της εταιρείας σε καίριους τομείς της αγοράς

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΤτΕ: Νέα μέτρα κατά της Dallbogg από τη βουλγαρική εποπτική αρχή

Τα μέτρα φορούν απαγόρευση έκδοσης / ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Διπλάσιος κίνδυνος για long COVID σε παιδιά μετά από δεύτερη λοίμωξη: Τι δείχνει η νέα μελέτη του NIH

Τα αποτελέσματα της μελέτης έρχονται σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι η COVID-19 είναι «ήπια» στα παιδιά

Διαφωνίες της ΕΕΠΕ στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία: Ζητήματα αμοιβών, συνταγογράφησης και ευθύνης

Η Ένωση μεταξύ άλλων ζητά η αμοιβή παθολόγου να μην ενσωματώνεται στις συμβάσεις ΕΟΠΥΥ, αλλά να καθορίζεται όπως στις συμφωνίες με ασφαλιστικές

Στ. Αστερίου, Karavias: 4 νέες τάσεις στις πιστώσεις και εγγυήσεις

Παρά την αύξηση που παρατηρείται στους δύο κλάδους, τα μεγέθη δεν θεωρούνται ικανοποιητικά για τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς