back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Γνωρίζει (;) τα ασφαλιστικά προϊόντα ο πελάτης

Της Ελενας Ερμείδου

Εχουν δύναμη οι πελάτες. Γνώση έχουν; Μήπως την ερώτηση αυτή θα πρέπει να κάνουν στους εαυτούς τους οι ασφαλιστικές για να αμβλύνουν κάποιες διαφορές που προκύπτουν με την κοινή γνώμη;

- Advertisement -

Διαθέτει ο πελάτης κονδύλια για αγοράζει ηλεκτρονικές ψηφιακές συσκευές, οι ασφαλιστικές επίσης εκσυγχρονίζουν τα συστήματα τους, δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές, η διαθεσιμότητα των ψηφιακών καναλιών αυξάνεται ολοένα.  Αμφότεροι νιώθουν δυνατοί, ότι κυριαρχούν.

Έριξαν κονδύλια οι ασφαλιστικές: Αυξήθηκαν οι νέες δουλειές, οι ανανεώσεις, ποια τα ποσοστά της διατηρηριμότητας των συμβολαίων, άλλαξε η κερδοφορία τους;  Οι πελάτες, εν δυνάμει πελάτες δαπανούν κονδύλια για να κυριαρχήσουν, να επιλέγουν ότι θέλουν. Απέκτησαν την γνώση για να κάνουν την σωστή επιλογή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων;

- Advertisement -

Το αντικείμενο των ασφαλειών είναι δύσκολο και πολύπλοκο. Τι χρειάζεται για να έλθει κοντά στις ανάγκες του πελάτη;  Με μία λέξη, απλοποίηση. Οσο χρήμα και να ρίξεις τι και αν δεν καταλαβαίνεις;

Δεν μπορούν οι ασφάλειες να φτιάξουν επιχειρηματικά μοντέλα πωλήσεων λιανικής για να δελεάσουν τον πελάτη να σπεύσει να ρίξει χρήμα, μπορούν όμως με την απλότητα, την αμεσότητα και την σαφή επικοινωνία να το κάνουν να εμπιστευτεί την ασφαλιστική

Η νέα τεχνολογία, τα insurTech αυξάνουν τις επιλογές, σαφήνεια μπορεί να υπάρχει όμως σε όποια γραμμή παραγωγής, σε όποιο κανάλι διανομής σε όποια ασφαλιστική εναλλακτική ή παραδοσιακή. Υπερισχύει έναντι των εργαλείων διανομής και επικοινωνίας.

Πόσο καλά θέλουν καταλαβαίνουν οι ασφαλιστικές τον πελάτη και το τι έχει ανάγκη, πώς προσαρμόζουν τις καλύψεις στις ανάγκες του.  Πόσο δεν τον βομβαρδίζουν με δεδομένα και παραδείγματα που δεν τα χρειάζεται. Πώς επιλύονται προβλήματα των πελατών. Εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές κανόνες ηθικής;

Οσο πιο απλό τόσο πιο καλό είχε πει πριν ένα χρόνο η Swiss RE αναφερόμενη στην τεχνολογία. Το πολύπλοκο δεν χρησιμεύει ενώ όταν προκύψουν τεχνικά προβλήματα αυξάνεται η πολυπλοκότητα και αργούν οι λύσεις. Η ψηφιοποίηση θέλει λογικά βήματα και αλληλεπίδραση.

Επίσης και ο τρόπος που γίνεται η εκπαίδευση αποζητά ανανέωση.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ενας κατάλογος ESG για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με 20 ερωτήσεις

Ο κατάλογος ESG βοηθά ασφαλιστές και τράπεζες στην επίτευξη των δικών τους στόχων και στη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δυναμική Πορεία στο Μέλλον με τη Δύναμη του Ομίλου Reale

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική πραγματοποίησε, σε κλίμα ενθουσιασμού και δημιουργικής συνεργασίας, το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS