Τον τρίτο νικητή του διήμερου διαγωνισμού καινοτομίας Crowdhackathon#Insurance, που έλαβε χώρα 1 και 2 Οκτωβρίου στο Γκάζι και διοργάνωσε η Ethos Media σε συνεργασία με την Crowdpolicy και τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του ∆ήμου Αθηναίων INNOVATHENS, βράβευσε ο ΣΕΜΑ, υποστηρίζοντας μια πραγματικά καινοτόμα πρωτοβουλία για την ανάδειξη της συμβολής των νέων τεχνολογιών στην ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης.
Το 3ο βραβείο απένειμε εκ μέρους του ΣΕΜΑ η Μαρία Τσιλιμπάρη, μέλος του ΔΣ, στην ομάδα The Knights of Coding Republic και στην εφαρμογή της για διαχείριση ατυχημάτων, που απευθύνεται στον καταναλωτή, στις ασφαλιστικές εταιρείες και στο ελληνικό δημόσιο. Η εφαρμογή δίνει έμφαση και στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαχείρισης του ατυχήματος.
Η ομάδα έλαβε το ποσό των 1.000 ευρώ, το οποίο χορήγησε ο Σύνδεσμος.
Τους κινητές του διαγωνισμού τους ανέδειξε 16εξαμελής κριτική επιτροπή στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, στην οποία από τον ΣΕΜΑ συμμετείχαν ενεργά τα μέλη του Γ. Ζαφειρίου και Στ. Καπάνταη.
Στη διοργάνωση έλαβαν μέρος συνολικά 90 διαγωνιζόμενοι developers-designers και νέοι επιχειρηματίες, που παρουσίασαν τις εφαρμογές τους (apps), ενώ την όλη προσπάθεια υποστήριξαν χορηγοί προερχόμενοι από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς στον χώρο της ασφάλισης.
Τους διαγωνιζόμενους τους καθοδήγησαν 12 μέντορες, και παράλληλα 12 εθελοντές ήλθαν να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία του Crowdhackathon#Insurance, βοηθώντας ώστε τις δύο αυτές ημέρες να κυλήσουν όλα ομαλά.
Όπως τόνισε στην ομιλία της η γενική γραμματέας του ΣΕΜΑ Ευγενία Καφφετζή, η ψηφιακή επανάσταση αλλάζει άρδην την ασφαλιστική αγορά, αφού ως κλάδος επηρεάζεται άμεσα από τις τεχνολογίες αιχμής στην πληροφορική, με επιδράσεις σε όλα τα επίπεδα δηλαδή ασφαλιστικές εταιρίες, διαμεσολαβούντες και καταναλωτές.
«Οι ασφαλιστικές εταιρίες αναγνωρίζοντας την ανάγκη επένδυσης στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και τη ραγδαία αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών τους, προχωρούν στην απλοποίηση προϊόντων και διαδικασιών, εφαρμόζοντας lean μεθοδολογίες» επεσήμανε η κ. Καφφετζή, για να προσθέσει ότι «καθήκον μας απέναντι στους καταναλωτές, αλλά και στη νεότερη επιχειρηματική γενιά του χώρου μας, είναι να δημιουργήσουμε και να στηρίξουμε κουλτούρα καινοτομίας».
Σημειώνεται ότι το Crowdhackathon#Insurance στοχεύει στο να παραχθεί καινοτομία μέσα από τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών (apps) – insurance innovation, καθώς και να δημιουργηθούν προϋποθέσεις νεανικής επιχειρηματικότητας, αφού μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία προέκυψαν νέες ιδέες που μπορούν να συμβάλουν στη στήριξη και στην ανάπτυξη της οικονομίας μας.
Τα δύο πρώτα βραβεία του διαγωνισμού τα έλαβαν η ομάδα DSG, η οποία πρότεινε μια εφαρμογή για την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που υπάρχουν στις ασφαλιστικές με στόχο τη διευκόλυνση των πελατών τους και τη δημιουργία νέων προϊόντων, και η ομάδα Antigravity, η οποία παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού που παρακολουθεί πώς οδηγείται το αυτοκίνητο και έχει οπτικοποιημένη εφαρμογή σε live χρόνο.