back to top
27.5 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Brand Loyalty: Το μεγάλο μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

του Νίκου Σακελλαρίου

Το συνέδριο πωλήσεων της AXA ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τους συμμετέχοντες που ανήκαν στο Agency της εταιρείας αλλά και σε ανεξάρτητους συνεργάτες. Πέρα από τις εταιρικές διακηρύξεις, τον ενθουσιασμό που μετέδωσε η ομιλία του «Νικόλα όλων των Ελλήνων», του Νίκου Κακλαμανάκη στους παρευρισκόμενους αυτό που διακρίναμε ήταν ότι η AXA έχει αρχίσει να δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ισχυρό Brand Loyalty, δηλαδή «εταιρική εμπιστοσύνη και αφοσίωση» των εργαζομένων και των συνεργατών. Ένα στοιχείο που είναι απαραίτητο σε κάθε καλή εταιρεία που θέλει να ανέβει και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Ο συνδυασμός της «εταιρικής εμπιστοσύνης» με την σωστή τεχνογνωσία δίνουν επιτυχή αποτελέσματα. Το brand loyalty από μόνο του είναι αδιέξοδο και η τεχνογνωσία από μόνη της ανούσια.

- Advertisement -

Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια μετεξελίσσεται χάρις κυρίως στις ξένες πολυεθνικές που έχουν φέρει και νέα προϊόντα και νέους τρόπους προσέγγισης και κυρίως αποκατέστησαν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια έφεραν και προβλήματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τα παλαιά δίκτυα αλλά πάντα η μετεξέλιξη της αγοράς έχει και κόστος εκατέρωθεν.

Οι διαμεσολαβητές, προσαρμόζονται με τη σειρά τους και αποκτούν και αυτοί την εμπιστοσύνη στις εταιρείες τους όσο βέβαια υπάρχουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Το να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν ποικιλία καλών προϊόντων είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που όμως πρέπει να συνδυάζεται και από την εταιρική εμπιστοσύνη αλλά και από την τίμια ανταπόκριση των εταιρειών προς τους συνεργάτες τους.

- Advertisement -

Αν «σπάσει» αυτή η αλυσίδα , το brand loyalty εξαφανίζεται και οδεύουμε σε καταστάσεις που βιώνουν αρκετοί διαμεσολαβούντες σήμερα. Τους χρωστούν λεφτά και οι ίδιοι σαμποτάρουν εκ των έσω τις εταιρείες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών: Ένα εργαλείο στα χέρια του ασφαλιστή σε μια απαιτητική εποχή

Ο ασφαλιστής που γνωρίζει το πλαίσιο του μηχανισμού διαβάζει σωστά τα σημάδια των καιρών και λειτουργεί ως πολύτιμος σύμβουλος

Το κράνος ως δείκτης ασφαλιστικής συνείδησης

Τελικά, το κόστος δεν το επωμίζεται μόνο ο απερίσκεπτος αναβάτης, αλλά το σύνολο των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών φορέων

Το καλοκαίρι δεν μυρίζει πάντα θάλασσα. Μυρίζει και καπνό!

Και τότε είναι που αναρωτιόμαστε: ήμασταν έτοιμοι; Όχι για τη φωτιά. Αλλά για την επόμενη μέρα

Μνημόνιο Export Credit Greece – ΕΤΕπ: Νέοι δρόμοι και για την ασφαλιστική αγορά

Η διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές ενισχύει την ανάγκη για ειδικές ασφαλιστικές καλύψεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Καμπανάκι» Γ. Χατζηθεοδοσίου για δασμούς, τουρισμό και εισοδήματα – Βίντεο

Για τις σημαντικές προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας, λόγω διεθνών εξελίξεων και εσωτερικών πιέσεων, μίλησε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΕΕΑ

ΕΑΕΕ: +2,5% η παραγωγή ασφαλίστρων το 5μηνο, στα ~2,393 δισ. ευρώ

Αύξηση 9,0% στον κλάδο ζημιών και μείωση 4,3% στον κλάδο ζωής - Δείτε το infographic των αποτελεσμάτων και ολόκληρη τη μελέτη

Ιστορικά αποτελέσματα για τον Όμιλο Allianz στο Β’ Τρίμηνο και Α’ Εξάμηνο του 2025

Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας - Οι επιδόσεις ανά κλάδο

Καταγγελία ΟΑΣΕ για την εργοδοσία της NOS Insurance Services

Η ομοσπονδία καταλογίζει στην πρακτορειακή εταιρεία απαράδεκτη και αυθαίρετη εργοδοτική συμπεριφορά

H Pricefox προτείνει 8 last-minute προορισμούς για οικονομική απόδραση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πλησιάζει Δεκαπενταύγουστος και δεν έχεις κανονίσει τις διακοπές σου; Η πλατφόρμα Pricefox προτείνει 8 φθηνούς προορισμούς για το τριήμερο