back to top
33.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Brand Loyalty: Το μεγάλο μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

του Νίκου Σακελλαρίου

Το συνέδριο πωλήσεων της AXA ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τους συμμετέχοντες που ανήκαν στο Agency της εταιρείας αλλά και σε ανεξάρτητους συνεργάτες. Πέρα από τις εταιρικές διακηρύξεις, τον ενθουσιασμό που μετέδωσε η ομιλία του «Νικόλα όλων των Ελλήνων», του Νίκου Κακλαμανάκη στους παρευρισκόμενους αυτό που διακρίναμε ήταν ότι η AXA έχει αρχίσει να δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ισχυρό Brand Loyalty, δηλαδή «εταιρική εμπιστοσύνη και αφοσίωση» των εργαζομένων και των συνεργατών. Ένα στοιχείο που είναι απαραίτητο σε κάθε καλή εταιρεία που θέλει να ανέβει και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Ο συνδυασμός της «εταιρικής εμπιστοσύνης» με την σωστή τεχνογνωσία δίνουν επιτυχή αποτελέσματα. Το brand loyalty από μόνο του είναι αδιέξοδο και η τεχνογνωσία από μόνη της ανούσια.

- Advertisement -

Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια μετεξελίσσεται χάρις κυρίως στις ξένες πολυεθνικές που έχουν φέρει και νέα προϊόντα και νέους τρόπους προσέγγισης και κυρίως αποκατέστησαν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια έφεραν και προβλήματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τα παλαιά δίκτυα αλλά πάντα η μετεξέλιξη της αγοράς έχει και κόστος εκατέρωθεν.

Οι διαμεσολαβητές, προσαρμόζονται με τη σειρά τους και αποκτούν και αυτοί την εμπιστοσύνη στις εταιρείες τους όσο βέβαια υπάρχουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Το να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν ποικιλία καλών προϊόντων είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που όμως πρέπει να συνδυάζεται και από την εταιρική εμπιστοσύνη αλλά και από την τίμια ανταπόκριση των εταιρειών προς τους συνεργάτες τους.

- Advertisement -

Αν «σπάσει» αυτή η αλυσίδα , το brand loyalty εξαφανίζεται και οδεύουμε σε καταστάσεις που βιώνουν αρκετοί διαμεσολαβούντες σήμερα. Τους χρωστούν λεφτά και οι ίδιοι σαμποτάρουν εκ των έσω τις εταιρείες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Νικόλαος Βαγιάννης: Ο ρόλος των μεσίτη ασφαλίσεων καθίσταται πιο κρίσιμος από ποτέ

Η ασφαλιστική αγορά διέρχεται περίοδο έντονων μετασχηματισμών. Οι νέες προσδοκίες των ασφαλισμένων οδηγούν τις εξελίξεις.

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματικών πρώτης γραμμής

Από το βήμα απηύθυνε χαιρετισμό η κα. Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.