back to top
17.3 C
Athens
Κυριακή 4 Μαΐου 2025

Brand Loyalty: Το μεγάλο μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

του Νίκου Σακελλαρίου

Το συνέδριο πωλήσεων της AXA ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τους συμμετέχοντες που ανήκαν στο Agency της εταιρείας αλλά και σε ανεξάρτητους συνεργάτες. Πέρα από τις εταιρικές διακηρύξεις, τον ενθουσιασμό που μετέδωσε η ομιλία του «Νικόλα όλων των Ελλήνων», του Νίκου Κακλαμανάκη στους παρευρισκόμενους αυτό που διακρίναμε ήταν ότι η AXA έχει αρχίσει να δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ισχυρό Brand Loyalty, δηλαδή «εταιρική εμπιστοσύνη και αφοσίωση» των εργαζομένων και των συνεργατών. Ένα στοιχείο που είναι απαραίτητο σε κάθε καλή εταιρεία που θέλει να ανέβει και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Ο συνδυασμός της «εταιρικής εμπιστοσύνης» με την σωστή τεχνογνωσία δίνουν επιτυχή αποτελέσματα. Το brand loyalty από μόνο του είναι αδιέξοδο και η τεχνογνωσία από μόνη της ανούσια.

- Advertisement -

Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια μετεξελίσσεται χάρις κυρίως στις ξένες πολυεθνικές που έχουν φέρει και νέα προϊόντα και νέους τρόπους προσέγγισης και κυρίως αποκατέστησαν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια έφεραν και προβλήματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τα παλαιά δίκτυα αλλά πάντα η μετεξέλιξη της αγοράς έχει και κόστος εκατέρωθεν.

Οι διαμεσολαβητές, προσαρμόζονται με τη σειρά τους και αποκτούν και αυτοί την εμπιστοσύνη στις εταιρείες τους όσο βέβαια υπάρχουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Το να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν ποικιλία καλών προϊόντων είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που όμως πρέπει να συνδυάζεται και από την εταιρική εμπιστοσύνη αλλά και από την τίμια ανταπόκριση των εταιρειών προς τους συνεργάτες τους.

- Advertisement -

Αν «σπάσει» αυτή η αλυσίδα , το brand loyalty εξαφανίζεται και οδεύουμε σε καταστάσεις που βιώνουν αρκετοί διαμεσολαβούντες σήμερα. Τους χρωστούν λεφτά και οι ίδιοι σαμποτάρουν εκ των έσω τις εταιρείες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος ο Giuseppe Zorgno στην Υδρόγειο από Δευτέρα

Το IW.gr έγραψε χτες: Σε συζητήσεις με την Reale Mutua η οποία κατέχει 84% του μετοχικού κεφαλαίου της Υδρογείου Ασφαλιστικής  βρίσκεται ο Giuseppe Zorgno

Φάκελος Jumbo: Αποζημιώσεις άνω των 11 εκ. από την Penco

Η PENCO SA, από τους πιο αξιόπιστους συμβούλους - μεσίτες ασφαλίσεων στην αγορά που αποδεικνύεται από το έργο της στην πορεία του χρόνου ...

Αντίστροφη μέτρηση μέχρι πότε όμως;

Οι ασφαλιστικές είναι φανερό ότι θα πρέπει μέσω της ΕΑΕΕ να συσπειρωθούν για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος

Β. Μπέκας: Όλα για την υγεία τις ασφαλιστικές και τα ιδ.νοσοκομεία

Τις απόψεις του για την ιδιωτική υγεία και τις αυξήσεις ασφαλίστρων καταθέτει σήμερα στο IW.gr ο κος Βασίλειος  Θ. Μπέκας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Το νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα της Επαγγελματικής Ασφάλισης επί τάπητος στο 6ο Συνέδριο (Οcin25)

Για μία ακόμα χρονιά, η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) διοργανώνει, με την υποστήριξη της ethosEVENTS

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος

Tο νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολογων Παθολόγων Ελλάδος προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 12ης Απριλίου 2025.

H AMK σηματοδοτεί τον ολιστικό μετασχηματισμό της Ευρώπη Holdings

Ξεκίνησε η διαπραγμάτευση του δικαιώματος προτίμησης για την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings, ύψους 68,3 εκατ. ευρώ.

Στην κορυφή των Δεικτών Φερεγγυότητας για 5η συνεχή χρονιά η NP Ασφαλιστική

H NP Ασφαλιστική παρέμεινε και στο έτος 2024 στην 1η θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών Solvency II.

Swiss Re: Στα 318 δισεκ. οι παγκόσμιες οικονομικές απώλειες το 2024, ανασφάλιστο το 57% των ζημιών

Οι αντασφαλιστές μπορούν να καλύψουν απώλειες μέχρι και 300 δισεκ το χρόνο λόγω της πληθώρας κεφαλαίων, αυξάνεται η ζήτηση για αντασφαλιστικές εγγυήσεις