Βασιζόμενη στη στρατηγική της να αποτελεί μια εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια εταιρεία που «απλώς αποζημιώνει», η ΑΧΑ δημιούργησε τον Νοέμβριο του 2016 μια μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα: την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη. Στην ετήσια απονομή των Mobile Excellence Awards 2017, η υπηρεσία αυτή έλαβε ασημένια βράβευση για την απλότητα στη διαδικασία και τη συνεπαγόμενη ευκολία που προσφέρει στους ασφαλισμένους.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η ΑΧΑ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους όποτε επιθυμούν σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της εταιρείας. Εκεί, οι άνθρωποι του συνεργείου επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα, ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς. Σε αντιπαραβολή, η συνήθης διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου, εάν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και μεγαλύτερο διάστημα για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού.
Χάρη στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη, ο πελάτης πηγαίνει με το όχημά του όποτε επιθυμεί στο συνεργείο, όπου μέσα σε λίγα λεπτά η όλη διαδικασία της πραγματογνωμοσύνης έχει ολοκληρωθεί.
«Τα πολύ θετικά σχόλια των πελατών μας για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αποτέλεσαν βάση για τη βράβευση. Η υπηρεσία αυτή αποδεικνύει ότι επενδύουμε με ιδιαίτερη προσοχή στη διαδικασία αποζημίωσης, τη σημαντικότερη διαδικασία στη σχέση μας με τον πελάτη» ανέφερε ο Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ Ελλάδας.