back to top
21.6 C
Athens
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025

Ασημένιο βραβείο στην Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη της ΑΧΑ

Βασιζόμενη στη στρατηγική της να αποτελεί μια εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια εταιρεία που «απλώς αποζημιώνει», η ΑΧΑ δημιούργησε τον Νοέμβριο του 2016 μια μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα: την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη. Στην ετήσια απονομή των Mobile Excellence Awards 2017, η υπηρεσία αυτή έλαβε ασημένια βράβευση για την απλότητα στη διαδικασία και τη συνεπαγόμενη ευκολία που προσφέρει στους ασφαλισμένους.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η ΑΧΑ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους όποτε επιθυμούν σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της εταιρείας. Εκεί, οι άνθρωποι του συνεργείου επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα, ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς. Σε αντιπαραβολή, η συνήθης διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου, εάν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και μεγαλύτερο διάστημα για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού.

- Advertisement -

Χάρη στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη, ο πελάτης πηγαίνει με το όχημά του όποτε επιθυμεί στο συνεργείο, όπου μέσα σε λίγα λεπτά η όλη διαδικασία της πραγματογνωμοσύνης έχει ολοκληρωθεί.

«Τα πολύ θετικά σχόλια των πελατών μας για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αποτέλεσαν βάση για τη βράβευση. Η υπηρεσία αυτή αποδεικνύει ότι επενδύουμε με ιδιαίτερη προσοχή στη διαδικασία αποζημίωσης, τη σημαντικότερη διαδικασία στη σχέση μας με τον πελάτη» ανέφερε ο Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ Ελλάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χακάρισμα λογαριασμών WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας

Νέα καμπάνια phishing εντόπισε η Kaspersky - Πώς θα προστατευθείτε

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Kaspersky Next XDR Optimum: Πρωτοποριακή λύση κυβερνοασφάλειας, ειδικά σχεδιασμένη για ΜμΕ

Τα νέα προϊόντα προσφέρουν στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ισχυρή προστασία, αυτοματοποιημένες δυνατότητες και εύκολη εγκατάσταση-διαχειρίση

Kaspersky: Πάνω από τους μισούς υπολογιστές εξακολουθούν να λειτουργούν με Windows 10

Πολλά τα κενά ασφαλείας, καθώς μόλις το 33% των χρηστών έχουν αναβαθμίσει τις συσκευές τους του στην πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών