back to top
34.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Η Anytime στηρίζει την καινοτομία στο ασφαλιστικό Crowdhackathon

Χρυσή χορηγός του 2ου Crowdhackathon Insurance, που οργανώθηκε στις 25 και 26 Νοεμβρίου στο Innovathens, κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, ήταν η Anytime, η κορυφαία μάρκα στην Ελλάδα για την online ασφάλιση.

Άλλωστε, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο στρατηγικός προσανατολισμός της μητρικής INTERAMERICAN στην ψηφιακή καινοτομία «διευρύνει το εταιρικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και των σχετικών δεσμεύσεων και επιλογών, για τη δημιουργική ένταξη των νέων στις σύγχρονες επιχειρηματικές αναζητήσεις που συνδέονται με την τεχνολογία και την ασφάλιση».

- Advertisement -

Πέρα από τη χορηγία της εκδήλωσης, η Anytime ήταν χορηγός και του 2ου Βραβείου, που απονεμήθηκε στην Ομάδα ΑSAP για την εφαρμογή παρακολούθησης της συμπεριφοράς οδηγών και αναφοράς επικίνδυνων σημείων. Ακόμη, INTERAMERICAN και Anytime συνεισέφεραν στο σκέλος της τεχνογνωσίας με τη συμμετοχή στελεχών τους: ενός ομιλητή (Αντώνης Τσακνάκης), τριών μεντόρων (Στράτος Χατζηπαυλής, Στέλιος Ομήρου και Νώρα Μπενάρδου) σε επίπεδο σχεδιασμού, διαμόρφωσης της βασικής ιδέας και φιλοσοφίας της εφαρμογής από τις Ομάδες, ενώ ένα ακόμη στέλεχος (Μάριος Συντιχάκης) συμμετείχε στην κριτική επιτροπή.

Η βραβευθείσα Ομάδα ASAP με τον Πάνο Κούβαλη, διευθυντή της Anytime

Η εν λόγω εμπειρία είναι οικεία στην INTERAMERICAN, δεδομένου ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της εσωτερικής ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και εφαρμογών, εξελίσσει το πρόγραμμα Imagine από το 2016 με τη λειτουργία διατμηματικών ομάδων και απτά αποτελέσματα προστιθέμενης αξίας, ήδη, στα ασφαλιστικά προϊόντα, στις υπηρεσίες και στις λειτουργίες της.

- Advertisement -

«Η Anytime συνέδεσε την υποστηρικτική παρουσία της στον διαγωνισμό με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τις εφαρμογές που βελτιώνουν τη συμπεριφορά των οδηγών και μειώνουν τον κίνδυνο των οδικών ατυχημάτων, καθώς και με τις αναζητήσεις της για εξελιγμένα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε σχετικά ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime.

Το Crowdhakathon Insurance, που οργανώνεται από την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos Media, απευθύνεται σε νέους έως 35 ετών: επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, σχεδιαστές, στελέχη επικοινωνίας και marketing, εξυπηρέτησης πελατών, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και φοιτητές.

Ο φετινός διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών νέων και συμμετείχαν 10 ομάδες που πρότειναν εφαρμογές για θέματα IOT, blockchain, insurance marketplaces, νέα ασφαλιστικά προϊόντα σχετικά με το insurtech κλπ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο