back to top
18.2 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η Anytime στηρίζει την καινοτομία στο ασφαλιστικό Crowdhackathon

Χρυσή χορηγός του 2ου Crowdhackathon Insurance, που οργανώθηκε στις 25 και 26 Νοεμβρίου στο Innovathens, κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, ήταν η Anytime, η κορυφαία μάρκα στην Ελλάδα για την online ασφάλιση.

Άλλωστε, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο στρατηγικός προσανατολισμός της μητρικής INTERAMERICAN στην ψηφιακή καινοτομία «διευρύνει το εταιρικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και των σχετικών δεσμεύσεων και επιλογών, για τη δημιουργική ένταξη των νέων στις σύγχρονες επιχειρηματικές αναζητήσεις που συνδέονται με την τεχνολογία και την ασφάλιση».

- Advertisement -

Πέρα από τη χορηγία της εκδήλωσης, η Anytime ήταν χορηγός και του 2ου Βραβείου, που απονεμήθηκε στην Ομάδα ΑSAP για την εφαρμογή παρακολούθησης της συμπεριφοράς οδηγών και αναφοράς επικίνδυνων σημείων. Ακόμη, INTERAMERICAN και Anytime συνεισέφεραν στο σκέλος της τεχνογνωσίας με τη συμμετοχή στελεχών τους: ενός ομιλητή (Αντώνης Τσακνάκης), τριών μεντόρων (Στράτος Χατζηπαυλής, Στέλιος Ομήρου και Νώρα Μπενάρδου) σε επίπεδο σχεδιασμού, διαμόρφωσης της βασικής ιδέας και φιλοσοφίας της εφαρμογής από τις Ομάδες, ενώ ένα ακόμη στέλεχος (Μάριος Συντιχάκης) συμμετείχε στην κριτική επιτροπή.

Η βραβευθείσα Ομάδα ASAP με τον Πάνο Κούβαλη, διευθυντή της Anytime

Η εν λόγω εμπειρία είναι οικεία στην INTERAMERICAN, δεδομένου ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της εσωτερικής ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και εφαρμογών, εξελίσσει το πρόγραμμα Imagine από το 2016 με τη λειτουργία διατμηματικών ομάδων και απτά αποτελέσματα προστιθέμενης αξίας, ήδη, στα ασφαλιστικά προϊόντα, στις υπηρεσίες και στις λειτουργίες της.

- Advertisement -

«Η Anytime συνέδεσε την υποστηρικτική παρουσία της στον διαγωνισμό με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τις εφαρμογές που βελτιώνουν τη συμπεριφορά των οδηγών και μειώνουν τον κίνδυνο των οδικών ατυχημάτων, καθώς και με τις αναζητήσεις της για εξελιγμένα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε σχετικά ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime.

Το Crowdhakathon Insurance, που οργανώνεται από την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos Media, απευθύνεται σε νέους έως 35 ετών: επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, σχεδιαστές, στελέχη επικοινωνίας και marketing, εξυπηρέτησης πελατών, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και φοιτητές.

Ο φετινός διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών νέων και συμμετείχαν 10 ομάδες που πρότειναν εφαρμογές για θέματα IOT, blockchain, insurance marketplaces, νέα ασφαλιστικά προϊόντα σχετικά με το insurtech κλπ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Η Anytime στρατηγικός υποστηρικτής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Οδικής Ασφάλειας «Κάν’ το Σωστά»

Η Anytime και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνουν την στρατηγική συνεργασία τους για την προαγωγή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday

Το 2024, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 38 εκατομμύρια επιθέσεις phishing από εγκληματίες του κυβερνοχώρου, οι οποίοι εμφανίζονταν ως γνωστά καταστήματα

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings θα εισέλθει προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α 

Η «ΕΥΡΩΠΗ Ηoldings» θα προχωρήσει στην προσυμφωνημένη εξαγορά της "Ευρώπη Ασφαλιστική" μέχρι τις αρχές του 2025 και θα ακολουθήσει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου