back to top
35.2 C
Athens
Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

Πρωτοποριακή καμπάνια πρόληψης από την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Καθημερινά, όλοι μας κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.

Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.

- Advertisement -

Το μήνυμα της ασφαλιστικής; «Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις “βλακείες” που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα! Σώστε την ίδια σας τη ζωή, τη ζωή όσων αγαπάτε και τη ζωή των γύρω σας. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε.»

asetisvlakeies_photo_2

- Advertisement -

Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα κωμικό ηθοποιό Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει ζωή με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.

Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας»  με τον τρόπο αυτό  τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.

H Λένα Πλαΐτη, διευθύντρια επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΧΑ αξιοποιούμε κάθε δυνατό μέσο για να παρακινούμε τους συνανθρώπους μας να προστατεύουν την ίδια τη ζωή, τη δική τους, εκείνων που αγαπούν, των συμπολιτών τους. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Παρότι όλοι συμμεριζόμαστε τη σημαντική αυτή ευθύνη, καθημερινά κάνουμε λάθη τα οποία τη θέτουν σε κίνδυνο. Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να μας θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε πιο προστατευμένα, αφαιρώντας με χαμόγελο κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας».

H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς και Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παίζει μεγάλη μπάλα

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος της ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....

Κλ. Δημαρχιάδης, Πάνορμος: ΓΣ τον Ιούλιο, μετά την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του cluster

Τον απολογισμό μιας εμβληματικής χρονιάς κάνει ο Κλ. Δημαρχιάδης με αφορμή την επικείμενη ΓΣ του cluster τον Ιούλιο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει μετασχηματιστεί θεαματικά

Η σημαντική αναδιοργάνωση που έχει πραγματοποιήσει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολυεπίπεδου

Insurance Europe: 4 τρόποι για να τελεσφορήσει η FIDA

Για κίνδυνο να καταστεί η Πρόσβαση στα Χρηματοοικονομικά Δεδομένα υπερβολικά σύνθετη και ασύμφορη προειδοποιεί η ομοσπονδία

Η «επόμενη μέρα» της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Μασκ προς Ευρώπη: Γεννάτε γιατί… χανόσαστε

Κοινοποιώντας στο X έναν δημογραφικό χάρτη της Ευρώπης «στο κόκκινο», ο Έλον Μασκ καλεί τους πολίτες της να κάνουν μεγάλες οικογένειες