back to top
25.6 C
Athens
Δευτέρα 5 Μαΐου 2025

Την Τρίτη 24 Απριλίου το νέο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr

Την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 και ώρες 17.00-19.00 θα διεξαχθεί το νέο διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr, με ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα που αφορά όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και έχει τίτλο «DIGITAL MARKETING: Μια λύση στο κλασσικό πρόβλημα εξεύρεσης & προσέγγισης υποψήφιων πελατών». Εισηγητής του webinar είναι ο κ. Χανός Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Τo webinar όπως κάθε φορά είναι εντελώς δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές χάρη στους Χορηγούς Επιμόρφωσης, που είναι οι εταιρείες GLASSDRIVE, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, QUDOS HELLAS LTD και BETTER LIFE Ασφαλιστικές Υπηρεσίες.

- Advertisement -

Για να συμμετέχετε στο webinar αρκεί μια δωρεάν εγγραφή στο http://insuranceinnovation.gr/seminars/digital-marketing-mia-lysi-sto-klassiko-provlima-exevresis-prosengisis-ypopsifion-pelaton/.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Το webinar έχει ως στόχο, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, στο πλαίσιο είτε του after sales είτε της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει Digital Marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του Digital Marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO, πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social Media και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
  • Εργαλεία του Facebook και του Linkendin. Μέτρηση της απόδοσης των Social Media.
  • Η χρήση των hashtag.
  • Ποιοι είναι οι Millenials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα Social Media;
  • Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

Σχετικές δημοσιεύσεις

GLASSDRIVE: Εξοπλισμένο με 19 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS το δίκτυο καταστημάτων

Το δίκτυο Glassdrive απαρτίζεται από επαγγελματίες τοποθετητές κρυστάλλων με εξειδίκευση και εμπειρία, τοποθετώντας γνήσια ανταλλακτικά και κρύσταλλα Saint-Gobain.

Glassdrive: Με το μεγαλύτερο δίκτυο βαθμονόμησης ADAS σε όλη την Ελλάδα

Με συνολικά 16 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS, η Glassdrive καθίσταται το μεγαλύτερο δίκτυο παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας σε όλη την Ελλάδα - Πολύ σύντομα θα προστεθούν και άλλα μηχανήματα βαθμονόμησης και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη των πελατών του δικτύου Glassdrive.

Glassdrive: Νέο κατάστημα άνοιξε στην Πάτρα

Η  Glassdrive ανακοίνωσε  οτι στα πλαίσια του  επιχειρησιακού πλάνου ανάπτυξης του δικτύου της , υποδέχεται  το νέο  μέλος της  στην Πάτρα, στη Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 99Α.

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανακοινώνει τη διοργάνωση νέου εξ αποστάσεως προγράμματος προετοιμασίας για τις εξετάσεις

Πρoσεχώς (με πολλές καινοτομίες και εκπλήξεις) το 15ο Διεθνές Συνέδριο της Insurance Europe

Το «15ο Διεθνές Συνέδριο της Insurance Europe – Προστασία και επένδυση σε έναν κόσμο που αλλάζει», θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, στις 5 Ιουνίου 2025.

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Βιωσιμότητα Τουριστικών Επιχειρήσεων: Η συμβολή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Συμμετοχή της INTERLIFE στο 19ο Πολυσυνέδριο που ανέδειξε το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις – ευκαιρίες για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανακοινώνει τη διοργάνωση νέου εξ αποστάσεως προγράμματος προετοιμασίας για τις εξετάσεις

Groupama Ασφαλιστική: Aνακαινίζει δύο κέντρα των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

Η Groupama Ασφαλιστική, παραμένοντας αρωγός στο πολύπλευρο έργο των Παιδικών Χωριών SOS, προχωρά στην ανακαίνιση του κτιρίου

Πρoσεχώς (με πολλές καινοτομίες και εκπλήξεις) το 15ο Διεθνές Συνέδριο της Insurance Europe

Το «15ο Διεθνές Συνέδριο της Insurance Europe – Προστασία και επένδυση σε έναν κόσμο που αλλάζει», θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, στις 5 Ιουνίου 2025.

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

To “who is who” της Σταυριάνας Ασπρογιαννίδου που ανέλαβε Managing Director στη Howden Marine

Η Howden, ενισχύει την παρουσία της στο Marine με την ένταξη της Σταυριάνας Ασπρογιαννίδου στον ρόλο της Managing Director.