της Ελενας Ερμείδου
Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως οι αυτοματοποιημένες συσκευές, τα big data και τα blockchain, έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν οφέλη στο πελάτη. Για παράδειγμα, οι αυτοματοποιημένες συσκευές μπορούν να παρέχουν προσωποποιημένες συμβουλές για τα ασφαλιστικά του προϊόντα. Συνεπώς θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα, ώστε να μην παρεμποδίζεται η χρήση των καινοτόμων αυτών συσκευών με κανονιστικές ρυθμίσεις που σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι επίκαιρες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Insurance Europe οι κανονιστικές ρυθμίσεις θα πρέπει να είναι τεχνολογικά ουδέτερες και να βασίζονται πάνω στην δραστηριότητα, ώστε να διασφαλίζουν τους καταναλωτές ανεξάρτητα από τον πάροχο υπηρεσιών.
Η Insurance Europe στην ίδια της ανακοίνωση χαιρετίζει το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναζητά απόψεις σχετικά με το πώς μπορεί να στηριχτεί η ψηφιακή καινοτομία και δείχνει να είναι σε ετοιμότητα να άρει αδικαιολόγητα εμπόδια.
Εχοντας λάβει σοβαρά υπ’ όψιν την ταχύτητα διάδοσης της ψηφιακής καινοτομίας, η Insurance Europe επίσης επισημαίνει την σοβαρότητα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και κάνει έκκληση στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να θέσουν σε εφαρμογή κατάλληλα μέτρα ασφάλειας κυβερνοχώρου.