back to top
29.6 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Πρωτοποριακή καμπάνια πρόληψης από την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Καθημερινά, όλοι μας κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.

Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.

- Advertisement -

Το μήνυμα της ασφαλιστικής; «Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις “βλακείες” που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα! Σώστε την ίδια σας τη ζωή, τη ζωή όσων αγαπάτε και τη ζωή των γύρω σας. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε.»

asetisvlakeies_photo_2

- Advertisement -

Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα κωμικό ηθοποιό Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει ζωή με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.

Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας»  με τον τρόπο αυτό  τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.

H Λένα Πλαΐτη, διευθύντρια επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΧΑ αξιοποιούμε κάθε δυνατό μέσο για να παρακινούμε τους συνανθρώπους μας να προστατεύουν την ίδια τη ζωή, τη δική τους, εκείνων που αγαπούν, των συμπολιτών τους. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Παρότι όλοι συμμεριζόμαστε τη σημαντική αυτή ευθύνη, καθημερινά κάνουμε λάθη τα οποία τη θέτουν σε κίνδυνο. Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να μας θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε πιο προστατευμένα, αφαιρώντας με χαμόγελο κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας».

H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς και Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασημένια διάκριση ο όμιλος Hellenic Healthcare για την κοινωνική του υπευθυνότητα

Βελτιωμένες επιδόσεις σε νέα αξιολόγηση από τον EcoVadis - Στο 1% των κορυφαίων εταιρειών υπηρεσιών υγείας

O Όμιλος Σαρακάκη και φέτος στο πλευρό των εθελοντών Πολιτικής Προστασίας ΒΑ Υμηττού

Παραχωρεί και το 2025 ένα All-Terrain Vehicle της Segway Powersports εφοδιασμένο με αντλία πυρόσβεσης και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό

Allianz και Giannakis Academy προπονούν τη νέα γενιά στο MoveNow Basketball Camp

Το MoveNow αποτελεί παγκόσμια πρωτοβουλία της Allianz για έναν πιο ενεργό, υγιή και ισορροπημένο τρόπο ζωής

Χρυσός Χορηγός η Εθνική Ασφαλιστική στα «Δρόμεια 2025»

Η πρωτοβουλία προάγει την ισότητα, την κοινωνική ευαισθησία και το ευ αγωνίζεσθαι, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της εταιρικής φιλοσοφίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mega Brokers – Acrisure: Στρατηγική συμμαχία που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Λένε πως «τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις» — όμως η ασφαλιστική αγορά μόλις απέκτησε τη δική της, και μάλιστα μεγατόνων!

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ και της Φαραντούρης Insurance Agents

Κοινός στόχος, η ισχυροποίηση των δύο εταιρειών στους κλάδους ζωής και υγείας, με βάση το νέο μοντέλο Agency Broker System

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: +2,5% η παραγωγή ασφαλίστρων το 5μηνο, στα ~2,393 δισ. ευρώ

Αύξηση 9,0% στον κλάδο ζημιών και μείωση 4,3% στον κλάδο ζωής - Δείτε το infographic των αποτελεσμάτων και ολόκληρη τη μελέτη

Ιστορικά αποτελέσματα για τον Όμιλο Allianz στο Β’ Τρίμηνο και Α’ Εξάμηνο του 2025

Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας - Οι επιδόσεις ανά κλάδο

Καταγγελία ΟΑΣΕ για την εργοδοσία της NOS Insurance Services

Η ομοσπονδία καταλογίζει στην πρακτορειακή εταιρεία απαράδεκτη και αυθαίρετη εργοδοτική συμπεριφορά

H Pricefox προτείνει 8 last-minute προορισμούς για οικονομική απόδραση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πλησιάζει Δεκαπενταύγουστος και δεν έχεις κανονίσει τις διακοπές σου; Η πλατφόρμα Pricefox προτείνει 8 φθηνούς προορισμούς για το τριήμερο

Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Επικίνδυνα τα μποφόρ της Παρασκευής για δάση και ναυσιπλοΐα

Την Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου συγκάλεσε σήμερα το πρωί ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Παπαευσταθίου