back to top
20.6 C
Athens
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025

Πρωτοποριακή καμπάνια πρόληψης από την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Καθημερινά, όλοι μας κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.

Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.

- Advertisement -

Το μήνυμα της ασφαλιστικής; «Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις “βλακείες” που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα! Σώστε την ίδια σας τη ζωή, τη ζωή όσων αγαπάτε και τη ζωή των γύρω σας. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε.»

asetisvlakeies_photo_2

- Advertisement -

Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα κωμικό ηθοποιό Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει ζωή με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.

Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας»  με τον τρόπο αυτό  τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.

H Λένα Πλαΐτη, διευθύντρια επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΧΑ αξιοποιούμε κάθε δυνατό μέσο για να παρακινούμε τους συνανθρώπους μας να προστατεύουν την ίδια τη ζωή, τη δική τους, εκείνων που αγαπούν, των συμπολιτών τους. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Παρότι όλοι συμμεριζόμαστε τη σημαντική αυτή ευθύνη, καθημερινά κάνουμε λάθη τα οποία τη θέτουν σε κίνδυνο. Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να μας θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε πιο προστατευμένα, αφαιρώντας με χαμόγελο κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας».

H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς και Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

Το πρόγραμμα «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι» αμβλύνει τις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Το πρόγραμμα δωρεάν φιλοξενίας καρκινοπαθών από την επαρχία επεκτείνεται με τη στήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής και του Ιδρύματος Reale

Το ΚΠΙΣΝ εντάσσεται στο Δίκτυο του CSR HELLAS

Νέα συνεργασία στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της βιώσιμης ανάπτυξης στην Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα υποτροφία από την INTERAMERICAN και το ΠΑΠΕΙ για το ΠΜΣ στη Βιοοικονομία και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η υποτροφία απευθύνεται σε νέους και νέες που προέρχονται από περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές

Ευρώπη Holdings: Κερδοφόρα εκκίνηση στο α΄ εξάμηνο 2025 με εκτόξευση αποτελεσμάτων στις ασφαλιστικές δραστηριότητες

Ο ασφαλιστικός μετασχηματισμός της Ευρώπη Holdings αποδίδει ήδη καρπούς, όπως ισχυρή κερδοφορία, ενισχυμένη κεφαλαιακή βάση και εξαιρετικές προοπτικές

Ο ΠΣΑΣ γιόρτασε την Ημέρα του Ασφαλιστή με δράση αλληλεγγύης στη δομή των Οινοφύτων

Λ. Αποστολιώτης: «Η Ημέρα του Ασφαλιστή μάς υπενθυμίζει γιατί επιλέξαμε αυτό το επάγγελμα: για να είμαστε δίπλα στον άνθρωπο και να προστατεύουμε ζωές»

Η NN Hellas στηρίζει την οικογένεια με επίδομα εξωσωματικής γονιμοποίησης στα ομαδικά προγράμματα

Η πρόσθετη παροχή μπορεί να αποτελέσει για τις επιχειρήσεις ακόμα μία έμπρακτη απόδειξη ότι επενδύουν στους ανθρώπους τους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γιατί οι hackers λατρεύουν τα cookies;

Τα cookies μπορούν να αποθηκεύουν κωδικούς πρόσβασης, προσωπικά δεδομένα, τραπεζικά στοιχεία και -το δελεαστικότερο όλων- αναγνωριστικά συνεδρίας

Η ΕΣΗΕΑ στην πρώτη γραμμή ζωής με σεμινάριο Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία και στόχο είχε την εκπαίδευση των δημοσιογράφων σε τεχνικές άμεσης παρέμβασης

Alzheimer Festival 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η εκδήλωση έστειλε μήνυμα ελπίδας και ενημέρωσης για την άνοια, προβάλλοντας νέες προσεγγίσεις στην πρόληψη, στη φροντίδα και στην έρευνα

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα