back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Πρωτοποριακή καμπάνια πρόληψης από την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Καθημερινά, όλοι μας κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.

Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.

- Advertisement -

Το μήνυμα της ασφαλιστικής; «Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις “βλακείες” που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα! Σώστε την ίδια σας τη ζωή, τη ζωή όσων αγαπάτε και τη ζωή των γύρω σας. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε.»

asetisvlakeies_photo_2

- Advertisement -

Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα κωμικό ηθοποιό Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει ζωή με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.

Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας»  με τον τρόπο αυτό  τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.

H Λένα Πλαΐτη, διευθύντρια επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΧΑ αξιοποιούμε κάθε δυνατό μέσο για να παρακινούμε τους συνανθρώπους μας να προστατεύουν την ίδια τη ζωή, τη δική τους, εκείνων που αγαπούν, των συμπολιτών τους. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Παρότι όλοι συμμεριζόμαστε τη σημαντική αυτή ευθύνη, καθημερινά κάνουμε λάθη τα οποία τη θέτουν σε κίνδυνο. Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να μας θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε πιο προστατευμένα, αφαιρώντας με χαμόγελο κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας».

H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς και Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

To τηλεοπτικό σποτ της Euroins Insurance Greece

Με κεντρικό μήνυμα “Ασφαλίζουμε ότι πολυτιμότερο για εσάς και για την οικογένεια σας!” η Euroins Insurance Greece λανσάρει μια νέα τηλεοπτική καμπάνια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS