back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Μια ξεχωριστή βραδιά Πολιτισμού για τους Συνεργάτες της Generali

Μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία πολιτιστικού χαρακτήρα, ανέλαβε η Generali τις παραμονές Χριστουγέννων, με τη διοργάνωση ιδιωτικής ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, για συνεργάτες της, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Περισσότεροι από 60 προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πολιτιστικό πλούτο, που φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου. Με τη βοήθεια καταρτισμένων ξεναγών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον εκθαμβωτικό χώρο του Μουσείου και να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά εκθέματα. Με συγκίνηση θαύμασαν τις Καρυάτιδες, με τους ανάγλυφους χιτώνες και την ξεχωριστή τους διακόσμηση αλλά και τη ζωφόρο του Παρθενώνα, στο φυσικό της μέγεθος, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία του μνημείου αλλά και την αθηναϊκή δημοκρατία.

- Advertisement -

«Στην Generali πιστεύουμε ότι η ασφάλιση είναι μία πράξη που συνδέεται άμεσα με την ύψιστη αξία της ζωής και της δημιουργίας. Η ασφάλιση είναι για εμάς πολιτισμός, είναι έργο ανθρώπων. Εκδηλώσεις όπως η ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης αλλά και η προηγούμενη της ιδιωτικής προβολής της κινηματογραφικής ταινίας “Καζαντζάκης” και άλλες που θα ακολουθήσουν, σηματοδοτούν τη βαρύτητα που δίνει η εταιρεία στη σχέση, τόσο την επαγγελματική όσο και την ανθρώπινη, με τους συνεργάτες της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου, καλωσορίζοντας στο Μουσείο τους προσκεκλημένους.

Η πρωτοβουλία της Generali χαιρετίστηκε με μεγάλη ικανοποίηση από τους τιμώμενους παρευρισκόμενους. Οι βραδιές πολιτισμού αποτελούν έναν μικρό φόρο τιμής στους μακροχρόνιους δεσμούς της με το δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και αναμένεται να συνεχιστούν με ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα κι εντός του 2018.

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τζάμπολ για 13η σεζόν στη Stoiximan Greek Basketball League

Η νέα, τριετής συμφωνία επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευση και τη διαχρονική στήριξη της Υδρογείου προς το ελληνικό μπάσκετ

I. Xατζηθεοδοσίου, gcgs25: Η Εταιρική Διακυβέρνηση, θεμέλιο για τη μακροχρόνια επιτυχία

Ηχηρό “παρών” έδωσε ο κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) στο GCGS

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί