Στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της MetLife, ολοκληρώθηκε πρόσφατα το πρώτο στάδιο ενός νέου προγράμματος με την ονομασία MetLife LifeChanger που υλοποιεί η εταιρεία, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού εθελοντών από το Προσωπικό της.
Το MetLifeLifeChanger στοχεύει στην ενίσχυση της ενημέρωσης επάνω σε οικονομικά θέματα και απευθύνεται σε παιδιά και νέους που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση. Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να βελτιώσει τον τρόπο ζωής τους μέσα από την μακροπρόθεσμη συμμετοχή τους σ’ αυτό.
Η υλοποίηση του προγράμματος γίνεται σε συνεργασία με το MetLife Foundation, το οποίο από το 1976 συνεχίζει τη μακρά παράδοση της MetLife σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και με το Junior Achievement, που είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός εφαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων επιχειρηματικότητας νέων σε όλο τον κόσμο. Καθοριστική, όμως, για την επιτυχία του προγράμματος είναι φυσικά η συμβολή των εθελοντών της Εταιρείας, οι οποίοι έχουν δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον τους μέσα από την ενθουσιώδη συμμετοχή τους.
Το MetLifeFoundationθα διαθέσει $250.000 για την πρώτη χρονιά εφαρμογής του προγράμματος, στο οποίο συμμετέχουν αυτή τη στιγμή εκτός από την Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Πολωνία και η Τουρκία. Μέχρι αυτή τη στιγμή, 100 περίπου εργαζόμενοι της ΜetLife έχουν αφιερώσει ένα σημαντικό κομμάτι του διαθέσιμου χρόνου τους για να εργασθούν ως εθελοντές σε σχολεία, μεταδίδοντας τη γνώση και την εμπειρία τους σε παιδιά ηλικίας από 5 έως 18 ετών. Στόχος της MetLife και του MetLifeFoundation είναι η επέκταση του προγράμματος σε πολλές ακόμη χώρες της Περιφέρειας Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος στην Ελλάδα, μία ομάδα εθελοντών επισκέφθηκε το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρύστου, όπου συνάντησαν 93 μαθητές της 5ης και 6ης Δημοτικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθελοντές της MetLife, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με έννοιες σχετικές με τη διαχείριση των χρημάτων όπως έσοδα, έξοδα και αποταμίευση. Με ευχάριστο και μεταδοτικό τρόπο, οι εθελοντές βοήθησαν τα παιδιά να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά τους, συνδέοντάς τα με πιθανά μελλοντικά επαγγέλματα διαφόρων κατευθύνσεων, αλλά και να κατανοήσουν το ρόλο των χρημάτων στην καθημερινή ζωή, μαθαίνοντας παράλληλα τρόπους να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους εισοδήματα ως «έξυπνοι» καταναλωτές.
Παράλληλα, μια ακόμη ομάδα εθελοντών επισκέφθηκε Γυμνάσια στην Αττική και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή των Αχαρνών και της Μάνδρας, όπου βοήθησαν μαθητές της Β’ Γυμνασίου να κατανοήσουν τα γνωρίσματα της ελεύθερης αγοράς και το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν.
Οι εθελοντές συζήτησαν με τους μαθητές τα στάδια της οργάνωσης, της παραγωγής και της προώθησης προϊόντων, ενώ δόθηκε έμφαση και στο θέμα της κοινωνικής ευθύνης μιας επιχείρησης.
Όσον αφορά στις επόμενες ενέργειες, οι προπαρασκευαστικές εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει, ούτως ώστε να υλοποιηθεί το δεύτερο στάδιο του MetLifeLifeChanger, το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και για φοιτητές Πανεπιστημίων. Οι εθελοντές της MetLife θα είναι έτοιμοι να επισκεφθούν μια σειρά από σχολεία ανά την Ελλάδα από τον Οκτώβριο, με τη νέα σχολική χρονιά.
Αναφερόμενος στο MetLifeLifeChanger, ο κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας στην Ελλάδα, τονίζει τα εξής: «Η παιδεία, ως καθοριστικός παράγοντας στην ανάπτυξη κουλτούρας και νοοτροπίας ενός λαού, έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της σημερινής δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα μας και οι συμπολίτες μας.
Με το MetLife LifeChanger επιχειρούμε να δώσουμε στους νέους πρόσβαση σε γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την οικονομία και την επιχειρηματικότητα δημιουργώντας ταυτόχρονα εκείνα τα εφόδια και τα ερεθίσματα που θα τους βοηθήσουν να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο.
Για πολλές δεκαετίες, η κυρίαρχη επιδίωξη των νέων της χώρας μας ήταν μια θέση στο δημόσιο. Σήμερα, με το πρόγραμμα που ξεκινάμε, προσδοκούμε να δώσουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους τους νέους της χώρας μας, ώστε να απελευθερώσουν τις απεριόριστες δυνατότητες τους προς τη κατεύθυνση της δημιουργίας, της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τέλος της ατομικής και συλλογικής ευημερίας».