back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους…. ενέργεια στον Τουρισμό

Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3 με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.

H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος  «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το  ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.

- Advertisement -

Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.

Η  ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συναργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες»

Σχετικά με τη MetLife

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1964 διαθέτοντας πάνω από 145 χρόνια εμπειρίας. Είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας και αποτελεί «μέτρο αναφοράς» στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Η MetLife είναι Νο1 επιλογή και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων.
Mέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία αλλά και την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, η MetLife έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας. Στοχεύοντας στο πραγματικό όφελος των ασφαλισμένων της, η MetLife προσφέρει καινοτόμα και ευέλικτα Προγράμματα και Υπηρεσίες που ακολουθούν τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον.

Σχετικές δημοσιεύσεις

OZIOS BROKER: Η Ελλάδα εδραιώνει την ηγετική της θέση στον παγκόσμιο τουρισμό

Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της το 2024

Ασφαλιστές: χτυπάν καμπάνες και δεν ακούμε!

Πώς να μιλάμε για ασφαλιστική συνείδηση, όταν οι ασφαλισμένοι δεν έχουν κάτι χειροπιαστό στα μέτρα τους; 

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων  καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης