back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Kaspersky Lab: Κλονίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις online συναλλαγές

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους. Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα. Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του.

- Advertisement -

Kaspersky-Lab-LogoΕπίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα 2/3 (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι). Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

«Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και στις online πληρωμές για να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη προστασία για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του, καθιστώντας σαφές ότι οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους», σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab.

- Advertisement -

Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, επισημαίνει η εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας στη σχετική ανακοίνωση, οι εξειδικευμένες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τις τράπεζες να επιτύχουν υψηλά επίπεδα διατήρησης της πελατειακής τους βάσης, προστατεύοντας όχι μόνο τις online και τις mobile συναλλαγές, αλλά και την ακεραιότητα του brand τους. Η λύση Kaspersky Fraud Prevention επιτρέπει στις τράπεζες να παρέχουν ισχυρά μέτρα ασφάλειας, χωρίς να επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη ή την ευκολία των online συναλλαγών. Το Kaspersky Fraud Prevention για τερματικές συσκευές κρατά τους πελάτες και τα μηχανήματά τους πλήρως ασφαλή από την οικονομική απάτη, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις online τραπεζικές υπηρεσίες εύκολα και βολικά, χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους ή τον πάροχο τους σε κίνδυνο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οικονομικές κυβερνοαπειλές: 3,6 φορές επάνω το κακόβουλο λογισμικό στο mobile banking

Με την επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών παγκοσμίως, το 2024 οι κυβερνοεγκληματίες έστρεψαν την προσοχή τους στις κινητές συσκευές

Allianz: Όλα όσα έχουμε μπροστά μας την εβδομάδα αυτή

Οι άνευ προηγουμένου πολιτικές φέρνουν άνευ προηγουμένου αποτελέσματα. Στην εβδομαδιαία οικονομική της ανάλυση, η Allianz

Allianz Trade: Πόσο θα κοστίσουν οι δασμοί Τράμπ σε Ευρώπη και Κίνα

Σε αναστολή μπήκαν οι δασμοί στο Μεξικό και το Καναδά, ποιοι θα δεχτούν το μεγαλύτερο πλήγμα μετά την επιβολή των δασμών

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας της ΕΕΑΕ για τον κλάδο

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΑΕ αναζητά και στοχεύει στην διάδραση, την αλληλεπίδραση και την ενεργό συμμετοχή με τα Μέλη της Ένωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ασφάλιση Εκδηλώσεων από την Karavias Underwriting Agency

Η Karavias Underwriting Agency, συνεχίζοντας τη στήριξη της προς τον Πολιτισμό και τις Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες, παρουσιάζει το νέο καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν «Ασφάλιση Εκδηλώσεων».

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.