Του Νίκου Σακελλαρίου
Ήταν όλοι τους εκεί. Συνεργάτες, στελέχη, κλαδικός τύπος, θεσμικοί παράγοντες και πάνω απ’ όλα φίλοι γέμισαν ασφυκτικά τον 5ο όροφο του ΚΠΣΝ για τις βραβεύσεις της Interasco αλλά περισσότερο απ’ όλα να συγχαρούν τον σε όλους αγαπητό CEO ΚάρολοΣαΐα για την επιτυχημένη πορεία της Interasco και την περυσινή χρονιά και να μάθουν τις κινήσεις για τη νέα χρονιά. Γιατί η Interasco έχει καταφέρει να είναι μία ασφαλιστική εταιρεία με ένα πολύ ισχυρό μέτοχο που κινείται με χαμηλούς τόνους, με στόχο να προσφέρει κάθε χρονιά εξαιρετικά προιόντα και υπηρεσίες τόσο στους ασφαλισμένους της όσο και στους συνεργάτες της.
Ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Κοτσιλίνης στην έναρξη της βραδιάς εστίασε κυρίως στην ανοδική πορεία (αύξηση 12%) της παραγωγής της εταιρείας, τους υψηλούς δείκτες φερεγγυότητας που κατέγραψε και τα εξαιρετικά αποτελέσματα αλλά και προϊόντα που παρουσίασε τονίζοντας ότι και για τη φετινή χρονιά θα υπάρχουν σημαντικές κινήσεις και αξιόλογα αποτελέσματα. Επισήμανε ωστόσο ότι η Interasco κινείται ανοδικά αλλά γενικότερα ότι παρά τις συνεχείς βελτιώσεις η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα αδυνατεί να ξεφύγει από το 2% επί του ΑΕΠ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Interasco κ. Κάρολος Σαΐας, εστίασε ιδιαίτερα στις τεχνολογικές εξελίξεις και την πλατφόρμα πωλήσεων που προωθεί η Interasco και οι οποίες θα βοηθήσουν ιδιαίτερα τους συνεργάτες της, το άνοιγμα στα social media και υποσχέθηκε ότι θα παρουσιάσει και το 2018 κερδοφορία και πολύ αυξημένη παραγωγή.
Ο κ. Σαΐας αναφέρθηκε στην υποστήριξη του ισχυρού βασικού μετόχου της Harel που εγγυάται την πορεία και την ανάπτυξη της εταιρείας, ανέφερε ότι:
«Η Interasco είναι εδώ για να είστε σίγουροι και ασφαλείς»
Η Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ κ. Μαργαρίτα Αντωνάκη, επισήμανε ότι η τελευταία χρονιά έδειξε σταθερότητα που προήλθε όμως από αντίρροπες τάσεις.
«Ο κόσμος επιθυμεί την ιδιωτική ασφάλιση αλλά τα εισοδήματα περιορίστηκαν».
Το θέμα της χρονιάς θα είναι η IDD ενώ η ΕΑΕΕ έχει ξεκινήσει καμπάνιες για να προωθηθεί ο οικονομικός αλφαβητισμός και ο κώδικας δεοντολογίας.
Η διευθύντρια πωλήσεων και Marketing κ. Ναταλία Γιαννιού παρουσίασε video με τις απόψεις συνεργατών της Interasco και υποσχέθηκε ακόμη μεγαλύτερη παροχή υπηρεσιών στους συνεργάτες της εταιρείας, καλά προϊόντα, παρουσίαση νέων καινοτόμων προϊόντων, λύσεις στον κλάδο περιουσίας ενώ θα αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία της Harel στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις. Το Cyber Insurance δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την Interasco, ενώ στον κλάδο αυτοκινήτου η Interasco προχωρεί την ποιοτική ανάλυση. Το Κέντρο Πελατών της εταιρείας θα έχει στόχο την άμεση επίλυση των προβλημάτων των πελατών στη φιλοσοφία, «Υπηρεσίες στον πελάτη, επιβράβευση του πελάτη»