back to top
29.5 C
Athens
Πέμπτη 14 Αυγούστου 2025

Intelli Solutions και ClientIQ σχεδιάσαν για την Interasco

Το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης της ασφαλιστικής εταιρείας Interasco σχεδίασαν και υλοποίησαν η Intelli Solutions και η ClientIQ μέσω της νέας, ευέλικτης πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες.

Το πρόγραμμα «ευχαριστώ» αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που αναπτύσσεται στη λογική του «Total Relationship Loyalty»  και έχει ως στόχο να επιβραβεύει τους πελάτες της Interasco για τη συνολική σχέση που τηρούν με την εταιρεία. Αυτό το νέο και καινοτόμο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας που θα εγγραφούν, να συγκεντρώνουν πόντους σε μηνιαία βάση ανάλογα με το εύρος της σχέσης που διατηρούν με την εταιρεία και να επωφεληθούν μέσω ενός ευέλικτου μηχανισμού εξαργύρωσης στους ειδικά επιλεγμένους συνεργάτες του προγράμματος, που αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν τα Polis Park, την Autoplus, τα Marks & Spencer, τα γυμναστήρια Yava, την Ευρωγνώση, τo e-shop Myshoe, τις εκδόσεις Μεταίχμιο και το Tennis Square.

- Advertisement -

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα 360° πακέτο υπηρεσιών που παρείχαν συνδυαστικά οι εταιρείες Intelli Solutions και ClientIQ, καλύπτοντας από το συνολικό εμπορικό σχεδιασμό του προγράμματος, μέχρι και την τεχνική υλοποίηση του front & back end συστήματος που το υποστηρίζει, εφαρμόζοντας τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες.

Η νέα πλατφόρμα Loyalty AmplifyTM μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με τα προγράμματα επιβράβευσης, υποστηρίζοντας τη συλλογή πληροφοριών και την επιβράβευση του πελατολογίου στο πλαίσιο μιας πολυκαναλικής εμπορικής στρατηγικής, ενώ παρέχει τη δυνατότητα ευέλικτων σχημάτων εξαργύρωσης και δυναμικού campaign management, στοχεύοντας στην αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης.

- Advertisement -

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Κάρολος Σαΐας δήλωσε σχετικά: «Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» θα αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια και βασικό πυλώνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού που ακολουθούμε. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από τη συνεργασία μας με την Intelli Solutions και την ClientIQ, καθώς ήταν δίπλα μας σε όλο το εγχείρημα, καθοδηγώντας μας αποτελεσματικά σε όλα τα βήματα υλοποίησης και προσαρμόζοντας τη μοναδική τεχνογνωσία που κατέχουν σε λύσεις που ταιριάζουνε στη δική μας στρατηγική και επιχειρησιακές ανάγκες

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέος Διευθυντής Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος στην Interasco ΑΕΓΑ

Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Υποκαταστήματος Βορείου Ελλάδας  στον κ. Αλέξανδρο Στόικο. 

4 νέες διακρίσεις για την Mega Brokers από την Interasco!

Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό κάστρο Castillo de Arteaga κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της INTERASCO στη χώρα των Βάσκων

Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α. στη Β. Ελλάδα

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα, παρουσία 100 και πλέον συνεργατών Β. Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α,

Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α. στη Β. Ελλάδα

Την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα, παρουσία 100 και πλέον συνεργατών Β. Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Ασφαλιστικές και ΑΑΔΕ: Ο νέος ρόλος τους απέναντι στα οχήματα σε ακινησία

Πώς η νέα απόφαση της ΑΑΔΕ συνιστά πρόκληση και ταυτόχρονα ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Η απάντηση της DallBogg στα πρόσφατα δημοσιεύματα

«Κατηγορηματικά» διαψεύδει τις αρνητικές ειδήσεις που την αφορούν η DallBogg, υποστηρίζοντας ότι «συνεχίζει με υπευθυνότητα και συνέπεια το έργο της»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Η Εθνική Ασφαλιστική στο πλευρό των ασφαλισμένων που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Η εταιρεία ενεργοποίησε ειδική τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης, στο 210 90 99 600, προκειμένου να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση

ΙΣΑ: Ικανοποίηση για τη θεσμοθέτηση της συνεργασίας ιδιωτών ιατρών-ΕΣΥ

Γ. Πατούλης: «Πρόκειται για μια κατάκτηση του ΙΣΑ που κατοχυρώνει την ισότιμη μεταχείριση των ιατρών»

Τριετής απαλλαγή ΕΝΦΙΑ και κρατική αρωγή για πυρόπληκτους: Σημαντική στήριξη για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Όσα αποφασίστηκαν στην έκτακτη συνεδρίαση υπό τον υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κ. Κατσαφάδο