back to top
25.2 C
Athens
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025

Intelli Solutions και ClientIQ σχεδιάσαν για την Interasco

Το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης της ασφαλιστικής εταιρείας Interasco σχεδίασαν και υλοποίησαν η Intelli Solutions και η ClientIQ μέσω της νέας, ευέλικτης πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες.

Το πρόγραμμα «ευχαριστώ» αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που αναπτύσσεται στη λογική του «Total Relationship Loyalty»  και έχει ως στόχο να επιβραβεύει τους πελάτες της Interasco για τη συνολική σχέση που τηρούν με την εταιρεία. Αυτό το νέο και καινοτόμο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας που θα εγγραφούν, να συγκεντρώνουν πόντους σε μηνιαία βάση ανάλογα με το εύρος της σχέσης που διατηρούν με την εταιρεία και να επωφεληθούν μέσω ενός ευέλικτου μηχανισμού εξαργύρωσης στους ειδικά επιλεγμένους συνεργάτες του προγράμματος, που αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν τα Polis Park, την Autoplus, τα Marks & Spencer, τα γυμναστήρια Yava, την Ευρωγνώση, τo e-shop Myshoe, τις εκδόσεις Μεταίχμιο και το Tennis Square.

- Advertisement -

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα 360° πακέτο υπηρεσιών που παρείχαν συνδυαστικά οι εταιρείες Intelli Solutions και ClientIQ, καλύπτοντας από το συνολικό εμπορικό σχεδιασμό του προγράμματος, μέχρι και την τεχνική υλοποίηση του front & back end συστήματος που το υποστηρίζει, εφαρμόζοντας τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες.

Η νέα πλατφόρμα Loyalty AmplifyTM μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με τα προγράμματα επιβράβευσης, υποστηρίζοντας τη συλλογή πληροφοριών και την επιβράβευση του πελατολογίου στο πλαίσιο μιας πολυκαναλικής εμπορικής στρατηγικής, ενώ παρέχει τη δυνατότητα ευέλικτων σχημάτων εξαργύρωσης και δυναμικού campaign management, στοχεύοντας στην αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης.

- Advertisement -

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Κάρολος Σαΐας δήλωσε σχετικά: «Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» θα αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια και βασικό πυλώνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού που ακολουθούμε. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από τη συνεργασία μας με την Intelli Solutions και την ClientIQ, καθώς ήταν δίπλα μας σε όλο το εγχείρημα, καθοδηγώντας μας αποτελεσματικά σε όλα τα βήματα υλοποίησης και προσαρμόζοντας τη μοναδική τεχνογνωσία που κατέχουν σε λύσεις που ταιριάζουνε στη δική μας στρατηγική και επιχειρησιακές ανάγκες

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Νέος Διευθυντής Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος στην Interasco ΑΕΓΑ

Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Υποκαταστήματος Βορείου Ελλάδας  στον κ. Αλέξανδρο Στόικο. 

4 νέες διακρίσεις για την Mega Brokers από την Interasco!

Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό κάστρο Castillo de Arteaga κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της INTERASCO στη χώρα των Βάσκων

Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α. στη Β. Ελλάδα

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα, παρουσία 100 και πλέον συνεργατών Β. Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

ΔΕΘ 2025: Τι περιμένει η ασφαλιστική αγορά από τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Αν και οι φοροελαφρύνσεις αξιολογούνται θετικά, οι παράγοντες της αγοράς ζητούν παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Στα 2,9 δισ. αυξήθηκε η ασφαλιστική παραγωγή 6μήνου

Πτώση -3,9% καταγράφηκε στους κλάδους Ζωής - Δείτε τη μελέτη της ΕΑΕΕ και το σχετικό infographic

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

RVS2025: Mάθετε από σήμερα τι θα συζητηθεί στο αντασφαλιστικό ραντεβού του Μόντε Κάρλο

Το 67ο «Ραντεβού του Σεπτέμβρη» ξεκινά αύριο Σάββατο με υπερπροσφορά των κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε κινδύνους της αγοράς

ΔΕΘ 2025: Τι περιμένει η ασφαλιστική αγορά από τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Αν και οι φοροελαφρύνσεις αξιολογούνται θετικά, οι παράγοντες της αγοράς ζητούν παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

Εξετάσεις διαμεσολαβητών ΤτΕ: Οδηγίες της Mega Brokers για νέους υποψηφίους

Η εταιρεία προσφέρει χρηστικές πληροφορίες και σεμινάρια προετοιμασίας για τις προσεχείς (11-12/10) εξετάσεις της Θεσσαλονίκης