back to top
31.4 C
Athens
Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

ΕΙΑΣ: Συστήματα Πολυσχιδούς Εξυπηρέτησης πελατών και Ανάπτυξης Πωλήσεων

Γνωρίζουμε ότι συχνά οι πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται δεν παραπονιούνται ή, ουσιαστικά, δεν μας προϊδεάζουν για τα παράπονα που έχουν από εμάς. Απλώς φεύγουν και δεν ξαναγυρνούν. Πραγματικά, πόσο γνωρίζουμε τους πελάτες μας και τη διαχρονική εξέλιξή τους; Εξακολουθούμε να τους θεωρούμε πολίτες της πόλης μας ή έχουν εξελιχθεί σε «πολίτες» του internet;

Επειδή τους βλέπουμε, τους ακούμε, τους μιλάμε και τους αγγίζουμε πιστεύουμε ότι είναι physical. Μήπως όμως έχουν εξελιχθεί σε digital; Εμείς, είτε είμαστε άνθρωποι του Marketing, είτε των Πωλήσεων, είτε των Operations και του Back Office, είτε εξειδικευόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουμε αντιληφθεί αυτές τις εξελίξεις και, κυρίως, τις έχουμε επαρκώς ενσωματώσει στα συστήματα και τις μεθόδους εργασίας μας;

- Advertisement -

Σκοπός του νέου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με νέα τεχνογνωσία και υπερσύγχρονες δεξιότητες, ακόμη και ψηφιακές, που θα επικαιροποιήσουν περαιτέρω, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την επαγγελματική τους τεχνογνωσία, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης άριστων πελατοκεντρικών συστημάτων και μεθόδων δουλειάς και θετικών συνθηκών επίτευξης μεγάλων πωλήσεων. Το πρόγραμμα αξιοποιεί τα πρωτοποριακά μοντέλα WAYMISH, ServPerf, ServQual και για τη βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών.

Το νέο αυτό Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017: 15.30 – 19.45

- Advertisement -

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Πωλήσεων με εξειδίκευση σε θέματα συγκρότησης πελατοκεντρικών μοντέλων ανάπτυξης εργασιών και πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Τραπεζικών Οργανισμών και άλλων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν αποτελεσματικά μοντέλα πρόσκτησης και διατήρησης πελατών.

Επίσης, σε πωλητές όλων των κλάδων και, ειδικότερα, σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω το πελατολόγιο τους και να το ενισχύσουν με την είσοδο νέων πελατών της γενιάς των 20, των 30, των 40 αλλά και εκείνων που αποτελούν τη λεγόμενη Affluent Market των υψηλών απαιτήσεων.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

* Αναγνωρίζουν του πολλά υποσχόμενους πελάτες του σήμερα και του αύριο
* Εκπέμπουν σύγχρονα μηνύματα που οι πελάτες εκτιμούν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
* Αξιοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
* Προσδιορίζουν το επιθυμητό και αμοιβαίως επωφελές επίπεδο παροχής υπηρεσιών προς τους πλέον απαιτητικούς πελάτες τους
* Αναπτύξουν ένα υπερσύγχρονο όραμα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηριζόμενο, από τα κατάλληλα στοιχεία στρατηγικής, τακτικής και δράσης
* Εφαρμόζουν τα πλέον αποτελεσματικά «εργαλεία» που οδηγούν στο ισορροπημένο κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων
* Εφαρμόζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη μεθοδολογία του συγκεκριμένου προγράμματος, που προβάλλει και αναπτύσσει την ιδέα “From Service to Sales”.

Θεματολογία Προγράμματος

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου:

· Από τους Citizens στους Netizens
· Από τους Physicals στους Digitals
· Generation Υ και Affluent Markets πελατών
· Ο χειρισμός της επικοινωνίας με τον πελάτη του σήμερα και του αύριο
· Η τεχνική των 5 ερωτήσεων
· Το «πλέγμα» της σύγχρονης εξυπηρέτησης
· Η digital εμπειρία στην επικοινωνία με τον πελάτη και την πώληση (The digital experience and apps in insurance selling)
· Παρουσίαση πειστικών λύσεων
· Ανάπτυξη εργασιών και κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση Συμμετοχής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “BUSINESS AND INSURANCE ENGLISH”

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει στα μέλη του και το εκπαιδευτικό του κοινό την εξαιρετικά σημαντική συνεργασία

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό σεμινάριο Ασφαλίσεων Πιστώσεων και Εγγυήσεων

Οι Ασφαλίσεις Πιστώσεων και Εγγυήσεων αναδεικνύονται μεταξύ των πλέον ανερχόμενων κλάδων ασφαλιστικής δραστηριότητας και οι εφαρμογές τους

Πολυθεματικό και Ενδιαφέρον το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου του Ε.Ι.Α.Σ.

Θεματικές ενότητες άμεσου ενδιαφέροντος και υψηλής επικαιρότητας εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου 2022 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ. με online εκπαιδευτική εβδομάδα

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ., τριανταπέντε χρόνια συνεπούς και συνεχούς συμβολής στην πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Στη Generali Hellas η Ευρωκλινική

H Akkadia Holdings Limited ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της στον Όμιλο Ευρωκλινικής στην Generali Hellas.

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

O Όμιλος Interamerican διευρύνει το αποτύπωμά του στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ERB Ασφαλιστική βράβευσε αριστούχους του UCLan Κύπρου

Το βραβείο της εταιρείας και χρηματικό ποσό παρέλαβαν οι αριστούχοι των τμημάτων νομικής και HR του πανεπιστημίου UCLan Κύπρου

Όλες οι νέες προβλέψεις του νόμου για τους (αντ)ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Τι προβλέπεται για τη διαγραφή από το ειδικό μητρώο διαμεσολαβητών και την απαλλαγή από το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουμε πολίτες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, σχετικά με την απαράδεκτη τακτική των τραπεζών στο θέμα των προμηθειών

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα