back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

ΕΙΑΣ: Συστήματα Πολυσχιδούς Εξυπηρέτησης πελατών και Ανάπτυξης Πωλήσεων

Γνωρίζουμε ότι συχνά οι πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται δεν παραπονιούνται ή, ουσιαστικά, δεν μας προϊδεάζουν για τα παράπονα που έχουν από εμάς. Απλώς φεύγουν και δεν ξαναγυρνούν. Πραγματικά, πόσο γνωρίζουμε τους πελάτες μας και τη διαχρονική εξέλιξή τους; Εξακολουθούμε να τους θεωρούμε πολίτες της πόλης μας ή έχουν εξελιχθεί σε «πολίτες» του internet;

Επειδή τους βλέπουμε, τους ακούμε, τους μιλάμε και τους αγγίζουμε πιστεύουμε ότι είναι physical. Μήπως όμως έχουν εξελιχθεί σε digital; Εμείς, είτε είμαστε άνθρωποι του Marketing, είτε των Πωλήσεων, είτε των Operations και του Back Office, είτε εξειδικευόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουμε αντιληφθεί αυτές τις εξελίξεις και, κυρίως, τις έχουμε επαρκώς ενσωματώσει στα συστήματα και τις μεθόδους εργασίας μας;

- Advertisement -

Σκοπός του νέου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με νέα τεχνογνωσία και υπερσύγχρονες δεξιότητες, ακόμη και ψηφιακές, που θα επικαιροποιήσουν περαιτέρω, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την επαγγελματική τους τεχνογνωσία, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης άριστων πελατοκεντρικών συστημάτων και μεθόδων δουλειάς και θετικών συνθηκών επίτευξης μεγάλων πωλήσεων. Το πρόγραμμα αξιοποιεί τα πρωτοποριακά μοντέλα WAYMISH, ServPerf, ServQual και για τη βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών.

Το νέο αυτό Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017: 15.30 – 19.45

- Advertisement -

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Πωλήσεων με εξειδίκευση σε θέματα συγκρότησης πελατοκεντρικών μοντέλων ανάπτυξης εργασιών και πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Τραπεζικών Οργανισμών και άλλων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν αποτελεσματικά μοντέλα πρόσκτησης και διατήρησης πελατών.

Επίσης, σε πωλητές όλων των κλάδων και, ειδικότερα, σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω το πελατολόγιο τους και να το ενισχύσουν με την είσοδο νέων πελατών της γενιάς των 20, των 30, των 40 αλλά και εκείνων που αποτελούν τη λεγόμενη Affluent Market των υψηλών απαιτήσεων.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

* Αναγνωρίζουν του πολλά υποσχόμενους πελάτες του σήμερα και του αύριο
* Εκπέμπουν σύγχρονα μηνύματα που οι πελάτες εκτιμούν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
* Αξιοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
* Προσδιορίζουν το επιθυμητό και αμοιβαίως επωφελές επίπεδο παροχής υπηρεσιών προς τους πλέον απαιτητικούς πελάτες τους
* Αναπτύξουν ένα υπερσύγχρονο όραμα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηριζόμενο, από τα κατάλληλα στοιχεία στρατηγικής, τακτικής και δράσης
* Εφαρμόζουν τα πλέον αποτελεσματικά «εργαλεία» που οδηγούν στο ισορροπημένο κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων
* Εφαρμόζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη μεθοδολογία του συγκεκριμένου προγράμματος, που προβάλλει και αναπτύσσει την ιδέα “From Service to Sales”.

Θεματολογία Προγράμματος

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου:

· Από τους Citizens στους Netizens
· Από τους Physicals στους Digitals
· Generation Υ και Affluent Markets πελατών
· Ο χειρισμός της επικοινωνίας με τον πελάτη του σήμερα και του αύριο
· Η τεχνική των 5 ερωτήσεων
· Το «πλέγμα» της σύγχρονης εξυπηρέτησης
· Η digital εμπειρία στην επικοινωνία με τον πελάτη και την πώληση (The digital experience and apps in insurance selling)
· Παρουσίαση πειστικών λύσεων
· Ανάπτυξη εργασιών και κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση Συμμετοχής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πολυθεματικό και Ενδιαφέρον το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου του Ε.Ι.Α.Σ.

Θεματικές ενότητες άμεσου ενδιαφέροντος και υψηλής επικαιρότητας εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου 2022 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ. με online εκπαιδευτική εβδομάδα

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ., τριανταπέντε χρόνια συνεπούς και συνεχούς συμβολής στην πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς

Ε.Ι.Α.Σ.: Eκπαιδευτικό πρόγραμμα Σεπτεμβρίου

Ανταποκρίνεται με επάρκεια στις εκπαιδευτικές ανάγκες του Ανθρώπινου Δυναμικού της Αγοράς μας. Επίκαιρου ενδιαφέροντος θεματικά αντικείμενα

To νέο διοικητικό συμβούλιο του Ε.Ι.Α.Σ. Πρόεδρος η Νάντια Σταυρογιάννη

Σε «σώμα» συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, όπως προέκυψε από τη Γενική Συνέλευση της Πέμπτης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία