back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 24 Απριλίου 2025

ΕΙΑΣ: Συστήματα Πολυσχιδούς Εξυπηρέτησης πελατών και Ανάπτυξης Πωλήσεων

Γνωρίζουμε ότι συχνά οι πελάτες που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται δεν παραπονιούνται ή, ουσιαστικά, δεν μας προϊδεάζουν για τα παράπονα που έχουν από εμάς. Απλώς φεύγουν και δεν ξαναγυρνούν. Πραγματικά, πόσο γνωρίζουμε τους πελάτες μας και τη διαχρονική εξέλιξή τους; Εξακολουθούμε να τους θεωρούμε πολίτες της πόλης μας ή έχουν εξελιχθεί σε «πολίτες» του internet;

Επειδή τους βλέπουμε, τους ακούμε, τους μιλάμε και τους αγγίζουμε πιστεύουμε ότι είναι physical. Μήπως όμως έχουν εξελιχθεί σε digital; Εμείς, είτε είμαστε άνθρωποι του Marketing, είτε των Πωλήσεων, είτε των Operations και του Back Office, είτε εξειδικευόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουμε αντιληφθεί αυτές τις εξελίξεις και, κυρίως, τις έχουμε επαρκώς ενσωματώσει στα συστήματα και τις μεθόδους εργασίας μας;

- Advertisement -

Σκοπός του νέου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με νέα τεχνογνωσία και υπερσύγχρονες δεξιότητες, ακόμη και ψηφιακές, που θα επικαιροποιήσουν περαιτέρω, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την επαγγελματική τους τεχνογνωσία, προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης άριστων πελατοκεντρικών συστημάτων και μεθόδων δουλειάς και θετικών συνθηκών επίτευξης μεγάλων πωλήσεων. Το πρόγραμμα αξιοποιεί τα πρωτοποριακά μοντέλα WAYMISH, ServPerf, ServQual και για τη βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών.

Το νέο αυτό Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017: 15.30 – 19.45

- Advertisement -

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Πωλήσεων με εξειδίκευση σε θέματα συγκρότησης πελατοκεντρικών μοντέλων ανάπτυξης εργασιών και πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Τραπεζικών Οργανισμών και άλλων επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν αποτελεσματικά μοντέλα πρόσκτησης και διατήρησης πελατών.

Επίσης, σε πωλητές όλων των κλάδων και, ειδικότερα, σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν περαιτέρω το πελατολόγιο τους και να το ενισχύσουν με την είσοδο νέων πελατών της γενιάς των 20, των 30, των 40 αλλά και εκείνων που αποτελούν τη λεγόμενη Affluent Market των υψηλών απαιτήσεων.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

* Αναγνωρίζουν του πολλά υποσχόμενους πελάτες του σήμερα και του αύριο
* Εκπέμπουν σύγχρονα μηνύματα που οι πελάτες εκτιμούν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
* Αξιοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
* Προσδιορίζουν το επιθυμητό και αμοιβαίως επωφελές επίπεδο παροχής υπηρεσιών προς τους πλέον απαιτητικούς πελάτες τους
* Αναπτύξουν ένα υπερσύγχρονο όραμα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηριζόμενο, από τα κατάλληλα στοιχεία στρατηγικής, τακτικής και δράσης
* Εφαρμόζουν τα πλέον αποτελεσματικά «εργαλεία» που οδηγούν στο ισορροπημένο κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων
* Εφαρμόζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη μεθοδολογία του συγκεκριμένου προγράμματος, που προβάλλει και αναπτύσσει την ιδέα “From Service to Sales”.

Θεματολογία Προγράμματος

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου:

· Από τους Citizens στους Netizens
· Από τους Physicals στους Digitals
· Generation Υ και Affluent Markets πελατών
· Ο χειρισμός της επικοινωνίας με τον πελάτη του σήμερα και του αύριο
· Η τεχνική των 5 ερωτήσεων
· Το «πλέγμα» της σύγχρονης εξυπηρέτησης
· Η digital εμπειρία στην επικοινωνία με τον πελάτη και την πώληση (The digital experience and apps in insurance selling)
· Παρουσίαση πειστικών λύσεων
· Ανάπτυξη εργασιών και κλείσιμο διατηρήσιμων πωλήσεων

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση Συμμετοχής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “BUSINESS AND INSURANCE ENGLISH”

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει στα μέλη του και το εκπαιδευτικό του κοινό την εξαιρετικά σημαντική συνεργασία

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό σεμινάριο Ασφαλίσεων Πιστώσεων και Εγγυήσεων

Οι Ασφαλίσεις Πιστώσεων και Εγγυήσεων αναδεικνύονται μεταξύ των πλέον ανερχόμενων κλάδων ασφαλιστικής δραστηριότητας και οι εφαρμογές τους

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ. με online εκπαιδευτική εβδομάδα

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ., τριανταπέντε χρόνια συνεπούς και συνεχούς συμβολής στην πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς

Πολυθεματικό και Ενδιαφέρον το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου του Ε.Ι.Α.Σ.

Θεματικές ενότητες άμεσου ενδιαφέροντος και υψηλής επικαιρότητας εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου 2022 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Aon: Το 2025, έτος με τις μεγαλύτερες δαπάνες φυσικών καταστροφών για τις ασφαλιστικές;

Οι οικονομικές απώλειες από φυσικές καταστροφές άγγιξαν τουλάχιστον τα 83 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025

EAEE: Αυτά τα πρόσωπα απαρτίζουν τη διοίκηση για το 2025 – 2026

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει τη συγκρότηση της νέας Εκτελεστικής Επιτροπής και τους Προέδρους

EIAΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων επαγγελματικής ευθύνης

Οι Ασφαλίσεις Επαγγελματικής Ευθύνης αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο τομέα άσκησης ασφαλιστικής δραστηριότητας, τόσο στη χώρα μας

Φιλίππα Μιχάλη, NN Hellas: Oι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι

Tο έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς κα. Φιλίππα Μιχάλη στο Brokers Time...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Παράταση έως τις 15 Ιουνίου για τον καθαρισμό των οικοπέδων

Ενόψει της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου την 1η Μαΐου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης

NN Hellas: Πιστοποιείται για το σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών, από την TÜV HELLAS

Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το πρότυπο

Aon: Το 2025, έτος με τις μεγαλύτερες δαπάνες φυσικών καταστροφών για τις ασφαλιστικές;

Οι οικονομικές απώλειες από φυσικές καταστροφές άγγιξαν τουλάχιστον τα 83 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025

H ERGO εξαγοράζει την Next Insurance αντί του ποσού των 2,6 δισ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η NEXT Insurance θα αποτελέσει μέρος της ERGO της κύριας ασφαλιστικής της Munich Re.

Πάρκινσον: Η Σιωπηλή Νόσος που Απειλεί το Μέλλον

Η νόσος του Πάρκινσον είναι η δεύτερη πιο συχνή νευροεκφυλιστική διαταραχή παγκοσμίως, μετά τη νόσο Αλτσχάιμερ, που επηρεάζει 6.2 εκατομμύρια ανθρώπους