back to top
32 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

ΕΙΑΣ, ALBA, Socialab: Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals

Το ΕΙΑΣ επεκτείνει τη συνεργασία του με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece και σε συνεργασία και με τη Socialab σχεδιάζει και υλοποιεί στην εποχή της ψηφιοποίησης το νέο, καινοτόμο και απολύτως σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals».

Έναρξη και διάρκεια προγράμματος

- Advertisement -

Το 6 εβδομάδων πρόγραμμα είναι διάρκειας 60 συνολικά εκπαιδευτικών ωρών, από τις οποίες οι 44 εκπαιδευτικές ώρες είναι με φυσική παρουσία στην τάξη (δύο απογεύματα την εβδομάδα, Τρίτη και Πέμπτη, 17:00–20:15), ενώ οι υπόλοιπες 16 ώρες είναι διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας e-learning.

Στο τέλος του προγράμματος προβλέπεται μία σύντομη on line εξεταστική διαδικασία πιστοποίησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν, η επιτυχία στην οποία θα τους οδηγήσει στην απόκτηση του Πιστοποιητικού Εκπαίδευσης από το ALBA, τη Socialab και το ΕΙΑΣ.

- Advertisement -

Έναρξη προγράμματος: Τρίτη 18 Οκτωβρίου, 17:00-20:15.

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους συμμετέχοντες στο ψηφιακό μάρκετινγκ με στόχο να δημιουργήσει και να καλλιεργήσει ένα συνεργατικό και εποικοδομητικό περιβάλλον εκπαίδευσης κατάλληλο για την ανάλυση και την επίλυση προκλήσεων στο χώρο του ψηφιακού κόσμου του μάρκετινγκ.
Στη βάση αυτή, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες και ικανότητες στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τομέα του μάρκετινγκ, ενισχύοντάς τους με τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τις θεμελιώδεις έννοιες και τα θέματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μαζί με τις ευκαιρίες που προσφέρει. Αποκτούν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως Search Engine Marketing, Email Marketing, Social Media Marketing, κλπ. Μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν ένα σχέδιο δράσης με την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ μέσω δυναμικών διαλέξεων, μελέτης περιπτώσεων, συζητήσεις και case studies.

Δομή του προγράμματος

Η δομή του Digital Marketing Workshop περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα:
1. Introduction to Digital Marketing: Καλύπτει τη βασική ορολογία και την απομυθοποίηση εννοιών του digital marketing που κυκλοφορούν. Το πρώτο μάθημα συνήθως ανοίγει την όρεξη για περισσότερη μάθηση και γνώση στους συμμετέχοντες.
2. Email Marketing: Συνήθως το email marketing είναι το πιο εύκολο μάθημα για όλους, καθώς οι περισσότεροι είναι εξοικειωμένοι με το να λαμβάνουν newsletters. Αυτό κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα για τα επόμενα μαθήματα.
3. Social Media Marketing (Part 1): Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν συνήθως ήδη λογαριασμό σε ένα από τα social media (facebook, instagram, linkedin ανάλογα με το ηλικιακό τους group). Το μάθημα αυτούς τους εξηγεί τη χρήση των social media για λόγους marketing και τους δίνει τη βασική πληροφορία για κάθε μέσο.
4. Social Media Marketing (Part 2): Συνεχίζοντας από το προηγούμενο μάθημα, εδώ γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων από καμπάνιες στα social media και βλέπουμε κάποια case studies από δημιουργικές καμπάνιες.
5. Search Engine Marketing & PPC: Αυτό είναι ένα από τα τεχνικά μαθήματα που καλύπτει το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Adwords. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις διαφημίσεις στην αναζήτηση των χρηστών, στο Google Display Network (GDN) και στο YouTube.
6. Search Engine Optimization (SEO): Το πιο τεχνικό μάθημα του course, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μπαίνουν στις βασικές αρχές της πρακτικής του να εμφανίζεται το website τους ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα της Google.
7. Analytics: Αξιοποίηση της βασικότερης πλατφόρμας για καταγραφή επισκεψιμότητας σε websites και applications, των Google Analytics. Με αυτή τη γνώση μπορεί κάποιος να αξιολογήσει την κάθε καμπάνια που έχει κάνει σε κάθε μέσο και να γνωρίζει ποια μέσα αποδίδουν καλύτερα για τις επόμενές του καμπάνιες.
8. Mobile Marketing: Το mobile είναι το μέσο που έχει τη μεγαλύτερη άνοδο από όλο το digital την τελευταία διετία και παράλληλα είναι και εκείνο που έχει την πιο διευρυμένη χρήση για το μέλλον. Συζητάμε για mobile apps, mobile campaigns, mobile sites, SMS marketing, QR codes και πολλές ακόμα τεχνολογίες που κουβαλάμε στην τσέπη μας.
9. Digital Display Advertising: Τα banners μας κατακλύζουν από παντού σε κάθε site που μπαίνουμε. Ποιά όμως είναι η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν, σε τι formats διατίθενται και πότε αποδίδουν; Αναφέρουμε τάσεις όπως το Ad Blocking και το πρόγραμμα Ad Choices.
10. Strategy & Planning: Εδώ αναλύουμε το Zero Moment of Truth και συνδέουμε την γνώση όλων των προηγουμένων μαθημάτων, ώστε να δούμε πότε ταιριάζει η αξιοποίηση ποιού μέσου. Βλέπουμε τι είδους κόστη έχει κάθε μέσο και τι είδους benchmarks πρέπει να έχουμε.
11. Digital for the Insurance Industry: Στο τελευταίο μάθημα θα παρατεθούν παραδείγματα από τον ασφαλιστικό κλάδο και θα ακολουθήσει ομαδική εργασία δημιουργίας μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό την ανάδειξη των σωστών πρακτικών.

Εισηγητές του προγράμματος

Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι στελέχη με υψηλή εξειδίκευση στο αντικείμενο ευθύνης τους και τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία σε καμπάνιες μεγάλων brands έχοντας υψηλές αξιολογήσεις τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο σε αντίστοιχα προγράμματα. Εισηγητής και υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Socialab. Οι υπόλοιποι εισηγητές του προγράμματος είναι οι κ.κ. Τάσος Βελιάδης, Partner and Business Unit Director της Socialab, Μάνος Βαλάσης, αναπληρωτής γενικός δ/ντής της Socialab, και Γιάννης Αρμπής Media Manager της Socialab.

Κόστος προγράμματος και αιτήσεις εγγραφής

• Για φυσικά πρόσωπα και για εργαζόμενους εταιρειών-μελών ΕΙΑΣ: 800 € / άτομο.
• Για τις εταιρείες-μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), παρέχεται έκπτωση  10% και το κόστος διαμορφώνεται σε 720 € / άτομο.
• Εργαζόμενοι εταιριών-μη μελών ΕΙΑΣ: 900 € / άτομο.

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων θα υποβάλλονται στο ΕΙΑΣ και θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Μετεκπαίδευση στις Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων

Η πρωτοβουλία μετεκπαίδευσης ενδιαφερομένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών μας, την οποία αναπτύσσει η ΕΣΑΠΕ με το ΕΙΑΣ

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων & Αξιολόγισης Εταιρικών Κινδύνων

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών»

Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων Τεχνικών Κινδύνων, Κατασκευαστικών Έργων& Ευθύνης Εργοληπτών

Ο κατασκευαστικός τομέας της ελληνικής οικονομίας ανθεί, κινείται σε τροχιά διαρκούς ανόδου και οι ρυθμοί ανάπτυξης των εργασιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση ασφαλιστών στην Αθήνα

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, την Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»