back to top
9.1 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

ΕΙΑΣ, ALBA, Socialab: Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals

Το ΕΙΑΣ επεκτείνει τη συνεργασία του με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece και σε συνεργασία και με τη Socialab σχεδιάζει και υλοποιεί στην εποχή της ψηφιοποίησης το νέο, καινοτόμο και απολύτως σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals».

Έναρξη και διάρκεια προγράμματος

- Advertisement -

Το 6 εβδομάδων πρόγραμμα είναι διάρκειας 60 συνολικά εκπαιδευτικών ωρών, από τις οποίες οι 44 εκπαιδευτικές ώρες είναι με φυσική παρουσία στην τάξη (δύο απογεύματα την εβδομάδα, Τρίτη και Πέμπτη, 17:00–20:15), ενώ οι υπόλοιπες 16 ώρες είναι διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας e-learning.

Στο τέλος του προγράμματος προβλέπεται μία σύντομη on line εξεταστική διαδικασία πιστοποίησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν, η επιτυχία στην οποία θα τους οδηγήσει στην απόκτηση του Πιστοποιητικού Εκπαίδευσης από το ALBA, τη Socialab και το ΕΙΑΣ.

- Advertisement -

Έναρξη προγράμματος: Τρίτη 18 Οκτωβρίου, 17:00-20:15.

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους συμμετέχοντες στο ψηφιακό μάρκετινγκ με στόχο να δημιουργήσει και να καλλιεργήσει ένα συνεργατικό και εποικοδομητικό περιβάλλον εκπαίδευσης κατάλληλο για την ανάλυση και την επίλυση προκλήσεων στο χώρο του ψηφιακού κόσμου του μάρκετινγκ.
Στη βάση αυτή, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες και ικανότητες στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τομέα του μάρκετινγκ, ενισχύοντάς τους με τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τις θεμελιώδεις έννοιες και τα θέματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μαζί με τις ευκαιρίες που προσφέρει. Αποκτούν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως Search Engine Marketing, Email Marketing, Social Media Marketing, κλπ. Μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν ένα σχέδιο δράσης με την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ μέσω δυναμικών διαλέξεων, μελέτης περιπτώσεων, συζητήσεις και case studies.

Δομή του προγράμματος

Η δομή του Digital Marketing Workshop περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα:
1. Introduction to Digital Marketing: Καλύπτει τη βασική ορολογία και την απομυθοποίηση εννοιών του digital marketing που κυκλοφορούν. Το πρώτο μάθημα συνήθως ανοίγει την όρεξη για περισσότερη μάθηση και γνώση στους συμμετέχοντες.
2. Email Marketing: Συνήθως το email marketing είναι το πιο εύκολο μάθημα για όλους, καθώς οι περισσότεροι είναι εξοικειωμένοι με το να λαμβάνουν newsletters. Αυτό κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα για τα επόμενα μαθήματα.
3. Social Media Marketing (Part 1): Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν συνήθως ήδη λογαριασμό σε ένα από τα social media (facebook, instagram, linkedin ανάλογα με το ηλικιακό τους group). Το μάθημα αυτούς τους εξηγεί τη χρήση των social media για λόγους marketing και τους δίνει τη βασική πληροφορία για κάθε μέσο.
4. Social Media Marketing (Part 2): Συνεχίζοντας από το προηγούμενο μάθημα, εδώ γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων από καμπάνιες στα social media και βλέπουμε κάποια case studies από δημιουργικές καμπάνιες.
5. Search Engine Marketing & PPC: Αυτό είναι ένα από τα τεχνικά μαθήματα που καλύπτει το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Adwords. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις διαφημίσεις στην αναζήτηση των χρηστών, στο Google Display Network (GDN) και στο YouTube.
6. Search Engine Optimization (SEO): Το πιο τεχνικό μάθημα του course, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μπαίνουν στις βασικές αρχές της πρακτικής του να εμφανίζεται το website τους ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα της Google.
7. Analytics: Αξιοποίηση της βασικότερης πλατφόρμας για καταγραφή επισκεψιμότητας σε websites και applications, των Google Analytics. Με αυτή τη γνώση μπορεί κάποιος να αξιολογήσει την κάθε καμπάνια που έχει κάνει σε κάθε μέσο και να γνωρίζει ποια μέσα αποδίδουν καλύτερα για τις επόμενές του καμπάνιες.
8. Mobile Marketing: Το mobile είναι το μέσο που έχει τη μεγαλύτερη άνοδο από όλο το digital την τελευταία διετία και παράλληλα είναι και εκείνο που έχει την πιο διευρυμένη χρήση για το μέλλον. Συζητάμε για mobile apps, mobile campaigns, mobile sites, SMS marketing, QR codes και πολλές ακόμα τεχνολογίες που κουβαλάμε στην τσέπη μας.
9. Digital Display Advertising: Τα banners μας κατακλύζουν από παντού σε κάθε site που μπαίνουμε. Ποιά όμως είναι η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν, σε τι formats διατίθενται και πότε αποδίδουν; Αναφέρουμε τάσεις όπως το Ad Blocking και το πρόγραμμα Ad Choices.
10. Strategy & Planning: Εδώ αναλύουμε το Zero Moment of Truth και συνδέουμε την γνώση όλων των προηγουμένων μαθημάτων, ώστε να δούμε πότε ταιριάζει η αξιοποίηση ποιού μέσου. Βλέπουμε τι είδους κόστη έχει κάθε μέσο και τι είδους benchmarks πρέπει να έχουμε.
11. Digital for the Insurance Industry: Στο τελευταίο μάθημα θα παρατεθούν παραδείγματα από τον ασφαλιστικό κλάδο και θα ακολουθήσει ομαδική εργασία δημιουργίας μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό την ανάδειξη των σωστών πρακτικών.

Εισηγητές του προγράμματος

Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι στελέχη με υψηλή εξειδίκευση στο αντικείμενο ευθύνης τους και τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία σε καμπάνιες μεγάλων brands έχοντας υψηλές αξιολογήσεις τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο σε αντίστοιχα προγράμματα. Εισηγητής και υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Socialab. Οι υπόλοιποι εισηγητές του προγράμματος είναι οι κ.κ. Τάσος Βελιάδης, Partner and Business Unit Director της Socialab, Μάνος Βαλάσης, αναπληρωτής γενικός δ/ντής της Socialab, και Γιάννης Αρμπής Media Manager της Socialab.

Κόστος προγράμματος και αιτήσεις εγγραφής

• Για φυσικά πρόσωπα και για εργαζόμενους εταιρειών-μελών ΕΙΑΣ: 800 € / άτομο.
• Για τις εταιρείες-μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), παρέχεται έκπτωση  10% και το κόστος διαμορφώνεται σε 720 € / άτομο.
• Εργαζόμενοι εταιριών-μη μελών ΕΙΑΣ: 900 € / άτομο.

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων θα υποβάλλονται στο ΕΙΑΣ και θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό σεμινάριο συνταξιοδοτικών ασφαλίσεων

Το Σύστημα Κοινωνικών Ασφαλίσεων της χώρας μας υφίσταται, από πολλών ετών, σημαντικότατες επιβαρύνσεις, οι οποίες δεν επιτρέπουν

Ρεκόρ Συμμετοχών στο Σεμινάριο για την AI στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση!

Με απόλυτη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Σεμινάριο ΕΙΑΣ για τις ασφαλίσεις μεταφορών και ευθύνης μεταφορών

Η εμπορική δραστηριότητα, διεθνής και εγχώρια, επιστρέφει σε γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, μετά την πρόσκαιρη κάμψη της

ΕΙΑΣ: To εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Πέντε (5) επίκαιρου ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικά Σεμινάρια και Προγράμματα συνθέτουν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

Οι θέσεις Insurance Europe σχετικά με την προώθηση πρότασης Omnibus

Μεταξύ των προωθούμενων νομοθετικών πρωτοβουλιών της συγκαταλέγεται η υιοθέτηση πρότασης Omnibus

Η NN Group ολοκλήρωσε την πώληση των δραστηριοτήτων της στην Τουρκία


Ο όμιλος NN ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης των τουρκικών δραστηριοτήτων του στη Zurich Turkiye.

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό σεμινάριο αγροτικών ασφαλίσεων

Οι εξελισσόμενες κινητοποιήσεις των αγροτών καταδεικνύουν τα σημαντικά προβλήματα του πρωτογενούς τομέα της ελληνικής και αντίστοιχης ευρωπαϊκής

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου