back to top
28.8 C
Athens
Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025

ΕΙΑΣ, ALBA, Socialab: Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals

Το ΕΙΑΣ επεκτείνει τη συνεργασία του με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece και σε συνεργασία και με τη Socialab σχεδιάζει και υλοποιεί στην εποχή της ψηφιοποίησης το νέο, καινοτόμο και απολύτως σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals».

Έναρξη και διάρκεια προγράμματος

- Advertisement -

Το 6 εβδομάδων πρόγραμμα είναι διάρκειας 60 συνολικά εκπαιδευτικών ωρών, από τις οποίες οι 44 εκπαιδευτικές ώρες είναι με φυσική παρουσία στην τάξη (δύο απογεύματα την εβδομάδα, Τρίτη και Πέμπτη, 17:00–20:15), ενώ οι υπόλοιπες 16 ώρες είναι διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας e-learning.

Στο τέλος του προγράμματος προβλέπεται μία σύντομη on line εξεταστική διαδικασία πιστοποίησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν, η επιτυχία στην οποία θα τους οδηγήσει στην απόκτηση του Πιστοποιητικού Εκπαίδευσης από το ALBA, τη Socialab και το ΕΙΑΣ.

- Advertisement -

Έναρξη προγράμματος: Τρίτη 18 Οκτωβρίου, 17:00-20:15.

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους συμμετέχοντες στο ψηφιακό μάρκετινγκ με στόχο να δημιουργήσει και να καλλιεργήσει ένα συνεργατικό και εποικοδομητικό περιβάλλον εκπαίδευσης κατάλληλο για την ανάλυση και την επίλυση προκλήσεων στο χώρο του ψηφιακού κόσμου του μάρκετινγκ.
Στη βάση αυτή, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες και ικανότητες στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τομέα του μάρκετινγκ, ενισχύοντάς τους με τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για μια επιτυχημένη καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τις θεμελιώδεις έννοιες και τα θέματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μαζί με τις ευκαιρίες που προσφέρει. Αποκτούν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως Search Engine Marketing, Email Marketing, Social Media Marketing, κλπ. Μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν ένα σχέδιο δράσης με την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ μέσω δυναμικών διαλέξεων, μελέτης περιπτώσεων, συζητήσεις και case studies.

Δομή του προγράμματος

Η δομή του Digital Marketing Workshop περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα:
1. Introduction to Digital Marketing: Καλύπτει τη βασική ορολογία και την απομυθοποίηση εννοιών του digital marketing που κυκλοφορούν. Το πρώτο μάθημα συνήθως ανοίγει την όρεξη για περισσότερη μάθηση και γνώση στους συμμετέχοντες.
2. Email Marketing: Συνήθως το email marketing είναι το πιο εύκολο μάθημα για όλους, καθώς οι περισσότεροι είναι εξοικειωμένοι με το να λαμβάνουν newsletters. Αυτό κάνει τους συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα για τα επόμενα μαθήματα.
3. Social Media Marketing (Part 1): Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν συνήθως ήδη λογαριασμό σε ένα από τα social media (facebook, instagram, linkedin ανάλογα με το ηλικιακό τους group). Το μάθημα αυτούς τους εξηγεί τη χρήση των social media για λόγους marketing και τους δίνει τη βασική πληροφορία για κάθε μέσο.
4. Social Media Marketing (Part 2): Συνεχίζοντας από το προηγούμενο μάθημα, εδώ γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων από καμπάνιες στα social media και βλέπουμε κάποια case studies από δημιουργικές καμπάνιες.
5. Search Engine Marketing & PPC: Αυτό είναι ένα από τα τεχνικά μαθήματα που καλύπτει το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το Adwords. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις διαφημίσεις στην αναζήτηση των χρηστών, στο Google Display Network (GDN) και στο YouTube.
6. Search Engine Optimization (SEO): Το πιο τεχνικό μάθημα του course, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μπαίνουν στις βασικές αρχές της πρακτικής του να εμφανίζεται το website τους ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα της Google.
7. Analytics: Αξιοποίηση της βασικότερης πλατφόρμας για καταγραφή επισκεψιμότητας σε websites και applications, των Google Analytics. Με αυτή τη γνώση μπορεί κάποιος να αξιολογήσει την κάθε καμπάνια που έχει κάνει σε κάθε μέσο και να γνωρίζει ποια μέσα αποδίδουν καλύτερα για τις επόμενές του καμπάνιες.
8. Mobile Marketing: Το mobile είναι το μέσο που έχει τη μεγαλύτερη άνοδο από όλο το digital την τελευταία διετία και παράλληλα είναι και εκείνο που έχει την πιο διευρυμένη χρήση για το μέλλον. Συζητάμε για mobile apps, mobile campaigns, mobile sites, SMS marketing, QR codes και πολλές ακόμα τεχνολογίες που κουβαλάμε στην τσέπη μας.
9. Digital Display Advertising: Τα banners μας κατακλύζουν από παντού σε κάθε site που μπαίνουμε. Ποιά όμως είναι η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν, σε τι formats διατίθενται και πότε αποδίδουν; Αναφέρουμε τάσεις όπως το Ad Blocking και το πρόγραμμα Ad Choices.
10. Strategy & Planning: Εδώ αναλύουμε το Zero Moment of Truth και συνδέουμε την γνώση όλων των προηγουμένων μαθημάτων, ώστε να δούμε πότε ταιριάζει η αξιοποίηση ποιού μέσου. Βλέπουμε τι είδους κόστη έχει κάθε μέσο και τι είδους benchmarks πρέπει να έχουμε.
11. Digital for the Insurance Industry: Στο τελευταίο μάθημα θα παρατεθούν παραδείγματα από τον ασφαλιστικό κλάδο και θα ακολουθήσει ομαδική εργασία δημιουργίας μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing μεταξύ των συμμετεχόντων, με σκοπό την ανάδειξη των σωστών πρακτικών.

Εισηγητές του προγράμματος

Οι διδάσκοντες του Προγράμματος είναι στελέχη με υψηλή εξειδίκευση στο αντικείμενο ευθύνης τους και τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία σε καμπάνιες μεγάλων brands έχοντας υψηλές αξιολογήσεις τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο σε αντίστοιχα προγράμματα. Εισηγητής και υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Socialab. Οι υπόλοιποι εισηγητές του προγράμματος είναι οι κ.κ. Τάσος Βελιάδης, Partner and Business Unit Director της Socialab, Μάνος Βαλάσης, αναπληρωτής γενικός δ/ντής της Socialab, και Γιάννης Αρμπής Media Manager της Socialab.

Κόστος προγράμματος και αιτήσεις εγγραφής

• Για φυσικά πρόσωπα και για εργαζόμενους εταιρειών-μελών ΕΙΑΣ: 800 € / άτομο.
• Για τις εταιρείες-μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), παρέχεται έκπτωση  10% και το κόστος διαμορφώνεται σε 720 € / άτομο.
• Εργαζόμενοι εταιριών-μη μελών ΕΙΑΣ: 900 € / άτομο.

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων θα υποβάλλονται στο ΕΙΑΣ και θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης πραγματογνωμόνων, εκτιμητών και διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου

Οι επαγγελματικές ιδιότητες των Πραγματογνωμόνων, των Εκτιμητών και των Διακανονιστών Ζημιών Αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικές

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το digital insurance στο νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί;»

Στο podcast με καλεσμένο τον Ευθ. Παπαδόπουλο της Pricefox η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τον συνδυασμό φυσικού και ψηφιακού καναλιού

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Insurance Europe: Ναι στην αναθεώρηση του προτύπου γνωστοποίησης εκπομπών

Η πρόωρη υποχρεωτική γνωστοποίηση εκπομπών που συνδέονται με την ασφάλιση ενέχει κίνδυνο ακατάλληλων δεδομένων, σύμφωνα με την ομοσπονδία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλήμης Δημαρχιάδης: Δέκα χρόνια στο τιμόνι ενός οράματος που έγινε πρότυπο συνεργατικής επιχειρηματικότητας

Όταν ιδρύθηκε το Συνεργατικό Σχήμα «ΠΑΝΟΡΜΟΣ», κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την έκταση και το βάθος της διαδρομής που θα ακολουθούσε

ΕΑΕΕ-ΑΑΔΕ ενημερώνουν για την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

Το έγγραφο της ΑΑΔΕ αφορά την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής από αλληλεγγύως ευθυνόμενα πρόσωπα

Πιστοποιήσεις διαμεσολαβητών: Αναρτήθηκαν οι πίνακες επιτυχόντων της Θεσσαλονίκης

Οι πίνακες αφορούν τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων για διανομή (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων που διενεργήθηκαν 5-6 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη

Οι Έλληνες millennials μεταξύ online σύνδεσης και εξαπάτησης

Έρευνα και συμβουλές της Kaspersky για τη συμπεριφορά των Ελλήνων millennials στο διαδίκτυο - Δόλωμα η αγάπη και το χρήμα

Η Coface εξαγόρασε την Cedar RoseGroup

Η Coface ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Cedar Rose.