back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η Eurolife ERB στηρίζει δυναμικά την ψηφιακή καινοτομία με τη συμμετοχή της στο Crowdhackathon #Insurance

Μια ακόμα δράση που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού της υλοποίησε πρόσφατα ο κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, συμμετέχοντας στο διήμερο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance ως Χρυσός Χορηγός.

Πρόκειται για έναν διαγωνισμό με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας Crowdhackathon. Νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, business consultants, φοιτητές, μαθητές κ.α. συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση, με στόχο να συμβάλλουν στην ανάπτυξη εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία, μέσα από τον κρίσιμο και σημαντικό κλάδο των ασφαλειών.

- Advertisement -

Η συμμετοχή και στήριξη του συγκεκριμένου θεσμού εντάσσεται στην ευρύτερη φιλοσοφία της νέας εποχής του Ομίλου Eurolife ERB, στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται η ψηφιακή εξέλιξη του Ομίλου και η υιοθέτηση τάσεων και προοπτικών που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, την εμπειρία του πελάτη και των καναλιών εξυπηρέτησης.

H κα. Μπέσσυ Τόγια, Αν. Γενική Διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife ERB κατά την παράδοση του 1ου βραβείου, δήλωσε: «Οι νέες τεχνολογίες σίγουρα μπορούν να επηρεάσουν θετικά  και τον ασφαλιστικό  κλάδο. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, παρακολουθούμε τις νέες τεχνολογίες που ανατρέπουν την ασφαλιστική αγορά και δημιουργούν προϋποθέσεις για νέα προϊόντα και για νέα μοντέλα και εργαλεία υποστήριξης του πελάτη ανάλογα της εποχής στην οποία ζει. Η μεγάλη πρόκληση για κάθε ασφαλιστική είναι να επιλέξει ποιες από αυτές τις τεχνολογίες θα υιοθετήσει και με ποιον τρόπο  και χρονισμό θα μπορέσει να τις εντάξει στα μέσο-μακροπρόθεσμα σχέδια της!»

- Advertisement -

H κα. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών δήλωσε: «Είναι η πρώτη φορά που υποστηρίζουμε χορηγικά μια διοργάνωση που εστιάζει στην καινοτομία και αυτή η πρωτοβουλία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αποτελέσουμε κομμάτι του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος που δημιουργείται και στον ασφαλιστικό κλάδο. Στην Eurolife ERB, κάθε τι που κάνουμε έχει ως στόχο να εμπνέει τους ανθρώπους να δρουν με υπευθυνότητα και πιστεύουμε ότι το να προνοείς είναι σοφία και κατά συνέπεια ελευθερία»

#insurance #crowdhackathon

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όταν ο Πρεμ Γουάτσα συνάντησε τον Αδ. Γεωργιάδη στο δείπνο της Eurolife FFH

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Fairfax Financial Holdings, Πρεμ Γουάτσα.

Eurolife ERB: H “Σκλαβενίτης” και τα προνόμια  υγείας του ομαδικού προγράμματος

Από τον Νοέμβριο του 2019 οι εργαζόμενοι της «Σκλαβενίτης» απολαμβάνουν τις παροχές του ομαδικού προγράμματος  της Eurolife ERB. Mέσα από ένα

Εκπαιδευτική ημερίδα εξ αποστάσεως από τη Eurolife ERB

Μία digital εκπαιδευτική ημερίδα με θέμα «Ασφαλιστικός Κλάδος και Υγειονομική Κρίση: Βελτιστοποιώντας τις Επιχειρησιακές Στρατηγικές σε Περιβάλλον Αβεβαιότητας, με χρήση των Business Analytics» διοργάνωσε η Eurolife ERB

Η Eurolife ERB στήριξε έμπρακτα τα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας

Προσφέροντας 680.000 είδη ιατρικού και υγειονομικού εξοπλισμού, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας &Κοινωνικών Υποθέσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο