back to top
17.4 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2021: Στις 11 Φεβρουαρίου τα βραβεία-θεσμός

Οι επιχειρήσεις που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού θα βρεθούν στις 11 Φεβρουαρίου 2022, για 19ησυνεχόμενη χρονιά, στο επίκεντρο της Τελετής Απονομής των βραβείων Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2021, τα οποία διοργανώνει η ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr. 

Tα βραβεία-θεσμός πλέον για την ετήσια αξιολόγηση των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρειών, τα οποία φέτος θα διεξαχθούν ψηφιακά σε μια μοναδική τεχνολογικά παραγωγή από το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό της κέντρο της LiveOn, το LiveOn Expo Complex, θα τιμήσουν με την συμμετοχή τους εξέχοντες θεσμικοί ομιλητέςαλλά και σημαντικοί εκπρόσωποι της επιστημονικής κοινότητας και της αγοράς. 

- Advertisement -

Στο πρόγραμμα, που διαρκώς εμπλουτίζεται, συναντούμε σημαντικούς ομιλητές όπως:

- Advertisement -
  • Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Οικονομικών, Βουλευτής ΝΔ
  • Βασιλική Λαζαράκου, Διδ. Νομικής, Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Αρχής Κινητών Αξιών και Αγορών.
  • Κρις Αίσωπος, Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Διαχειριστών Συλλογικών Επενδύσεων και Περιουσίας (ΕΘΕ), Διευθύνων Σύμβουλος, ALPHA TRUST
  • Χαρούλα Απαλαγάκη, Γενική Γραμματέας, Ελληνική Ένωση Τραπεζών   
  • Αλέξανδρος Αργυρός, Managing Director, Head of the Investment Banking Division and member of the Executive Committee of AXIA
  • Κωνσταντίνα Καρατοπούζη, Chief Operating Officer, LAMDA Development S.A
  • Αθανάσιος Στ. Κουλορίδας, Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Εισηγμένων Εταιριών, επίκουρος καθηγητής Δικαίου Εταιριών και Κεφαλαιαγοράς στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • Σπυρίδων Κυρίτσης, Πρόεδρος Συνδέσμου Μελών Χρηματιστήριου Αθηνών (ΣΜΕΧΑ)
  • Αλέξανδρος Χατζόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΒ, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών.
  • Giuseppe Giano, Πρόεδρος, Euroxx Χρηματιστηριακή ΑΕΠΕΥ  
  • Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO, ethosGROUP

Οι νικητές της φετινής διοργάνωσης, όλες κορυφαίες εταιρείες στους κλάδους τους, έχουν αναδειχθεί μέσα από ειδική ψηφοφορία των αναγνωστών του περιοδικού ΧΡΗΜΑ, του portal banks.com.gr και του newsletter ΧΡΗΜΑ Week και θα βρεθούν μαζί μας, όπως κάθε χρόνο, στην λαμπρή Τελετή Απονομής για να παραλάβουν τα βραβεία τους και να παρουσιάσουν τις αναπτυξιακές προοπτικές τους στο κοινό που θα παρακολουθήσει την εκδήλωση. Θυμίζουμε πως τα βασικά κριτήρια με βάση τα οποία η δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικού ΧΡΗΜΑ αξιολόγησε και πρότεινε στο κοινό τις εταιρείες που συμμετείχαν στην ψηφοφορία αποτελούν η ανάπτυξή τους, οι επενδύσεις, οι καινοτόμεςδράσεις τους, ο διεθνοποιημένος προσανατολισμός τους, τα θετικά αποτελέσματα και η συμπεριφορά τους απέναντι στη χρηματιστηριακή αγορά και στο επενδυτικό κοινό. 

Δηλώστε έγκαιρα την συμμετοχή σας στον παρακάτω σύνδεσμο Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2021-Δήλωση Συμμετοχής | ethosEVENTS

Για πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2021 | ethosEVENTS, καθώς επίσης και τα social κανάλια Facebook, LinkedIn.

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2021, 11 Φεβρουαρίου 2022, LiveOn Digital Event

Για περισσότερες πληροφορίες:

κ. Τριανταφύλλου Γιάννης, Director of Marketing, ethosGROUP, τηλ. 210 9984 810

e-mail: triantafyllou.y@ethosmedia.eu

Σχετικές δημοσιεύσεις

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

16th Pharma & Health Conference: Πώς μεταρρυθμίζεται το ΕΣΥ

Η σημασία των δεδομένων και των νέων τεχνολογιών, αλλά και οι δράσεις στον άξονα ενός ανθρωποκεντρικού ΕΣΥ, αναλύθηκαν στο β΄ μέρος του συνεδρίου

Το 16th Pharma & Health Conference στις 7 Οκτωβρίου έρχεται να απαντήσει στο ερώτημα: «Το ΕΣΥ αλλάζει;»

Με τη συμμετοχή όλων των θεσμικών φορέων, επιστημόνων, συλλόγων ασθενών και στελεχών της φαρμακοβιομηχανίας που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί