back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

e-ΕΦΚΑ: “Στενό μαρκάρισμα” της διοίκησης με στόχο τις ποιοτικότερες υπηρεσίες

«Με πλήρη επίγνωση των τεράστιων ευθυνών, αλλά και συναίσθηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε, σας καλώ να συστρατευτούμε προς την κατεύθυνση της εκπλήρωσης των προσδοκιών που έχουν οι πολίτες από εμάς και που επιθυμούν άμεση εξυπηρέτηση, με ευγένεια και απλουστευμένες διαδικασίες» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης  Δουφεξής, σε επιστολή του προς τους υπαλλήλους του φορέα, αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα.

Όπως επισημαίνει, αποτελεί μεγάλη τιμή γι’ αυτόν η ανάληψη της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία για τον φορέα, καθώς καλείται να αντεπεξέλθει σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών, προκλήσεων και προβλημάτων.

- Advertisement -

«Ο e-ΕΦΚΑ καλύπτει με την αποστολή του το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού μέσα από το τεράστιο φάσμα υπηρεσιών και παροχών που προσφέρει στους εργαζόμενους, στους εργοδότες, στους συνταξιούχους, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στις οικογένειές τους. Είναι χρέος μας να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες, τις αγωνίες, αλλά και τις απαιτήσεις τους, επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση, ανθρωπιά και κοινωνικό πρόσημο. Οφείλουμε να βελτιώσουμε, στο μέτρο του δυνατού, τόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες» σημειώνει ο κ. Δουφεξής.

Παράλληλα υπογραμμίζει ότι, κατά τη σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα, που διαμορφώνει η μετά-Covid εποχή, σε συνδυασμό με τη μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

- Advertisement -

«Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες, για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ» τονίζει.

Και προσθέτει: «Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι το γραφείο μου θα είναι πάντα ανοιχτό για την παρουσίαση των δυσχερειών που αντιμετωπίζετε, αλλά και των προτάσεών σας για επίλυσή τους.

»Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθέναν από εσάς προσωπικά για τη δουλειά σας, την ανιδιοτέλεια και τον σεβασμό που επιδεικνύετε στην αποστολή σας.

»Ευελπιστώ σε μία αγαστή και γόνιμη συνεργασία με καθέναν από εσάς που θεωρώ συνοδοιπόρους στον δρόμο της πραγμάτωσης του δύσκολου εγχειρήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού του e-ΕΦΚΑ, αλλά και της αναβάθμισής του σε έναν Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης με ανθρώπινο πρόσωπο που σέβεται τον πολίτη και τις ανάγκες του, αλλά και τους εργαζόμενους σε αυτόν».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Από πότε θα έχουν οι ασφαλισμένοι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Την υλοποίηση νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών δρομολογεί ο e-ΕΦΚΑ, έως το τέλος του 2023.

Σταθερά βήματα διοίκησης

«Κάνε όσο πολύπλοκα σχέδια θέλεις, αλλά οι εντολές που δίνεις για την εφαρμογή τους πρέπει να είναι απλές και ξεκάθαρες». Η φράση αυτή ανήκει στον Γάλλο ηγέτη Ναπολέοντα Βοναπάρτη

94.7 εκατ. ευρώ σε 93.887 δικαιούχους από e- ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως 19 Απριλίου

Συνολικά 94.754.700 ευρώ θα καταβληθούν σε 93.887 δικαιούχους, από τις 15 έως τις 19 Απριλίου 2024, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e - ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 2 Φεβρουαρίου

Συνολικά 1.244.688.327 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.829.470 δικαιούχους, από σήμερα 29 Ιανουαρίου έως τις 2 Φεβρουαρίου 2024, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία