back to top
18.2 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

…κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 7-13 Οκτωβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής εβδομάδας, η Carglass® θα επιδείξει τις δεσμεύσεις της για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και θα αναδείξει τις πρακτικές και δράσεις που κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία των πελατών μας.

- Advertisement -

«Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια σπουδαία περίοδος για την Carglass®. Είναι η στιγμή που μπορούμε να εφαρμόσουμε και να επιδείξουμε όλες τις προσπάθειες και τις δράσεις που έχουμε καταβάλει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για την εξυπηρέτηση των πελατών μας», δήλωσε ο Γιώργος Ψαρράς, Branch Manager της Carglass®. «Αυτή η εβδομάδα μας δίνει την ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας, να εστιάσουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να δείξουμε πόσο σημαντικοί είναι για εμάς».

Μέσω του εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® αποσκοπεί να προσεγγίσει νέους πελάτες και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της. «Μέσω αυτής της εβδομάδας μπορούμε να εμβαθύνουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να ανακαλύψουμε νέους τρόπους για να τους εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να αποκτήσουμε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, να ενισχύσουμε τη φήμη μας και να αναδείξουμε τα σημεία που μας διαφοροποιούν στον κλάδο μας», τόνισε ο κ. Ψαρράς.

- Advertisement -

Η Carglass® θα πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν επιπλέον εκπτώσεις, δώρα και κεράσματα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες μας. Παράλληλα, θα διοργανωθούν εσωτερικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια για την ομάδα μας, ενισχύοντας τις δεξιότητές μας στην εξυπηρέτηση πελατών και το αίσθημα της ομαδικότητας και της αφοσίωσης στον κοινό μας στόχο.

Συνοψίζοντας, ο Γιώργος Ψαρράς δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι ο πυρήνας της επιτυχίας μας και η βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2024, ενισχύοντας το έργο του Afrika Tikkun

Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική

Best of Belron® 2024: 12ος Παγκόσμιος Διαγωνισμός Καλύτερου Τεχνικού

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 12ος παγκόσμιος εσωτερικός διαγωνισμός, Best of Belron® στη Λισαβόνα. Στο διήμερο event, οι 30 καλύτεροι τεχνικοί του ομίλου της Belron®

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Πως θα δείτε τις ποινές σας στην οδηγική συμπεριφορά στο Gov.gr Wallet

Προστίθεται στην ψηφιακή άδεια οδήγησης στο Gov.gr Wallet νέα επιλογή με τίτλο «ΣΕΣΟ Παραβάσεις»

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση