back to top
3.2 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

BMW και Ansys δημιουργούν λογισμικό προσομοίωσης για αυτοματοποιημένη και αυτόνομη οδήγηση

Η Ansys και ο Όμιλος BMW επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά εργαλείων, καθοδηγούμενων από κανόνες ασφαλείας, για την ανάπτυξη λειτουργιών ADAS και αυτοματοποιημένης/αυτόνομης οδήγησης.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, o όμιλος BMW αξιοποιεί τις δυνατότητες της Ansys ώστε να αποτελέσει έναν από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3 (L3)  στους καταναλωτές. Η συνεργασία είναι το κλειδί για την εξασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος ADAS και των αυτόνομων οχημάτων (AV), ώστε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που διατίθενται στην αγορά.

- Advertisement -

Οι τεχνολογίες οχημάτων χωρίς οδηγό είναι πολύπλοκα συστήματα που θέτουν πολλές προκλήσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας και διατήρησης χαρτών, της μίμησης ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων, της υπέρβασης των καιρικών συνθηκών και των κανονισμών σχεδιασμού, καθώς και της διαχείρισης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Για να επιτύχουν λειτουργίες επιπέδου L3 οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να θεμελιώσουν ισχυρή ασφάλεια, σύμφωνα με τα δεδομένα που εξάγονται μετά από δοκιμαστική οδήγηση εκατομμυρίων χιλιομέτρων, για να κατανοήσουν τον τρόπο που θα λειτουργούν τα συστήματα AV.

Ο Ομιλος BMW θα χρησιμοποιήσει λύσεις λογισμικού της Ansys ως μέρος της σειράς εργαλείων που καθορίζει τον σχεδιασμό των δοκιμασιών, καθοδηγεί την εκτέλεσή τους, συλλέγει και συγκεντρώνει πληροφορίες για κρίσιμα δεδομένα του συστήματος. Με τις δυνατότητες του λογισμικού της Ansys, οι μηχανικοί μπορούν να βελτιστοποιήσουν γρηγορότερα τη σχεδίαση και οργάνωση των προσομοιωμένων ροών εργασίας. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένους αλγόριθμους, το λογισμικό αναζητά αποτελεσματικά και αυτόματα τις πιο στιβαρές σχεδιαστικές λύσεις για να βοηθήσει στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων στα πρώτα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού, επιτάχυνοντας το χρόνο ανάπτυξης και μείωνοντας το συνολικό κόστος του έργου.

- Advertisement -

Μαζί με τον Όμιλο BMW, η Ansys αντιμετωπίζει συγκεκριμένες προκλήσεις του κλάδου και αναπτύσσει διαβαθμισμενες λύσεις για την αντιμετώπισή τους. Η αμοιβαιότητα μεταξύ των δύο εταιρειών επιτρέπει τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων κατά την ανάπτυξη λογισμικού της Ansys, που ωφελεί τον κατασκευαστή ανάλογου εξοπλισμού (OEM) και άλλους πελάτες της εταιρείας. Η Ansys μπορεί να παρατηρήσει από πρώτο χέρι πώς ο Όμιλος BMW Group αντιμετωπίζει βασικές προκλήσεις σχεδιασμού και ασφάλειας, τόσο με φυσικά όσο και με δεδομένα προσομοίωσης σε πραγματικό χρόνο.

«Η αυτόνομη οδήγηση είναι μία από τις βασικές προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε η Prith Banerjee, επικεφαλής τεχνολογίας στην Ansys. «Θα είναι εφικτή μόνο με λύσεις λογισμικού αιχμής που είναι εγγενείς στο cloud, διαβαθμισμένες, κατάλληλες για τεράστιο όγκο δεδομένων, ανοιχτές και επεκτάσιμες. Η αυτοματοποιημένη αλυσίδα εργαλείων χρησιμοποιεί δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την επεκτασιμότητα των λύσεων προσομοίωσης της Ansys για να βελτιώσει την ακρίβεια και την αξιοπιστία των εφαρμογών AV και να αφαιρέσει τα εμπόδια κόστους για την ανάπτυξή τους».

«Η επίτευξη αυτονομίας επιπέδου 3 αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για εμάς και μια ευκαιρία να επιδείξουμε την υψηλού επιπέδου τεχνολογία καινοτομίας που διαθέτουμε σε αυτόν τον τομέα», λέει ο Nicolai Martin, Senior Vice President, Driving Experience του Ομίλου BMW. «Ψάχνουμε συνεχώς για περισσότερη άνεση, περισσότερη ευφυΐα και περισσότερη ευκολία για να προσφέρουμε την ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη εμπειρία οδήγησης για τους πελάτες μας. Για να μας υποστηρίξει σε αυτές τις προσπάθειες, επιλέγουμε την Ansys ως συνεργάτη λόγω του ισχυρού της υπόβαθρου προσομοίωσης σε πολλούς τομείς, καθώς και της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της στη μηχανική με στατιστικά στοιχεία και ανάλυση σεναρίων στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία BMW – Swiss Re: Αλλαγές στο αυτοκίνητο

Με την δόμηση των συστημάτων ελέγχου κινδύνων κατά την οδήγηση από αυτοκινητοβιομηχανίες και (αντ)ασφαλιστές "οι πελάτες επωφελούντα διπλά".

5 ερωτήματα που δεν είχαν απαντηθεί για την αυτόνομη οδήγηση και ασφάλιση

Τα οχήματα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με κατάλληλα καταγραφικά.Τα πραγματικά προβλήματα σχετίζονται με τις απαιτήσεις όσον αφορά το επίπεδο ασφάλειας του οχήματος και εκείνες που αφορούν την παροχή των αντίστοιχων αποδείξεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Epsilon Digital: Ηγέτης στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Στον συνεχώς εξελισσόμενο ασφαλιστικό κλάδο, η ψηφιοποίηση των διαδικασιών αποτελεί προτεραιότητα για την αποδοτικότητα και τη...

Διεθνής διάκριση για την INTERAMERICAN

Ο Όμιλος INTERAMERICAN συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης, κατακτώντας το Silver Medal από τον κορυφαίο ανεξάρτητο

Εθνική Ασφαλιστική: Προς ολοταχώς για επιστροφή στο κτίριο της Καραγεώργη Σερβίας

Χρονιά προκλήσεων για την Εθνική Ασφαλιστική, με πρώτη απ` όλες την αλλαγή έδρας όπου, σύμφωνα με ασφαλής πληροφορίες

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου