back to top
20.4 C
Athens
Κυριακή 11 Μαΐου 2025

BMW και Ansys δημιουργούν λογισμικό προσομοίωσης για αυτοματοποιημένη και αυτόνομη οδήγηση

Η Ansys και ο Όμιλος BMW επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά εργαλείων, καθοδηγούμενων από κανόνες ασφαλείας, για την ανάπτυξη λειτουργιών ADAS και αυτοματοποιημένης/αυτόνομης οδήγησης.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, o όμιλος BMW αξιοποιεί τις δυνατότητες της Ansys ώστε να αποτελέσει έναν από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3 (L3)  στους καταναλωτές. Η συνεργασία είναι το κλειδί για την εξασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος ADAS και των αυτόνομων οχημάτων (AV), ώστε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που διατίθενται στην αγορά.

- Advertisement -

Οι τεχνολογίες οχημάτων χωρίς οδηγό είναι πολύπλοκα συστήματα που θέτουν πολλές προκλήσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας και διατήρησης χαρτών, της μίμησης ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων, της υπέρβασης των καιρικών συνθηκών και των κανονισμών σχεδιασμού, καθώς και της διαχείρισης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Για να επιτύχουν λειτουργίες επιπέδου L3 οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να θεμελιώσουν ισχυρή ασφάλεια, σύμφωνα με τα δεδομένα που εξάγονται μετά από δοκιμαστική οδήγηση εκατομμυρίων χιλιομέτρων, για να κατανοήσουν τον τρόπο που θα λειτουργούν τα συστήματα AV.

Ο Ομιλος BMW θα χρησιμοποιήσει λύσεις λογισμικού της Ansys ως μέρος της σειράς εργαλείων που καθορίζει τον σχεδιασμό των δοκιμασιών, καθοδηγεί την εκτέλεσή τους, συλλέγει και συγκεντρώνει πληροφορίες για κρίσιμα δεδομένα του συστήματος. Με τις δυνατότητες του λογισμικού της Ansys, οι μηχανικοί μπορούν να βελτιστοποιήσουν γρηγορότερα τη σχεδίαση και οργάνωση των προσομοιωμένων ροών εργασίας. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένους αλγόριθμους, το λογισμικό αναζητά αποτελεσματικά και αυτόματα τις πιο στιβαρές σχεδιαστικές λύσεις για να βοηθήσει στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων στα πρώτα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού, επιτάχυνοντας το χρόνο ανάπτυξης και μείωνοντας το συνολικό κόστος του έργου.

- Advertisement -

Μαζί με τον Όμιλο BMW, η Ansys αντιμετωπίζει συγκεκριμένες προκλήσεις του κλάδου και αναπτύσσει διαβαθμισμενες λύσεις για την αντιμετώπισή τους. Η αμοιβαιότητα μεταξύ των δύο εταιρειών επιτρέπει τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων κατά την ανάπτυξη λογισμικού της Ansys, που ωφελεί τον κατασκευαστή ανάλογου εξοπλισμού (OEM) και άλλους πελάτες της εταιρείας. Η Ansys μπορεί να παρατηρήσει από πρώτο χέρι πώς ο Όμιλος BMW Group αντιμετωπίζει βασικές προκλήσεις σχεδιασμού και ασφάλειας, τόσο με φυσικά όσο και με δεδομένα προσομοίωσης σε πραγματικό χρόνο.

«Η αυτόνομη οδήγηση είναι μία από τις βασικές προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε η Prith Banerjee, επικεφαλής τεχνολογίας στην Ansys. «Θα είναι εφικτή μόνο με λύσεις λογισμικού αιχμής που είναι εγγενείς στο cloud, διαβαθμισμένες, κατάλληλες για τεράστιο όγκο δεδομένων, ανοιχτές και επεκτάσιμες. Η αυτοματοποιημένη αλυσίδα εργαλείων χρησιμοποιεί δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την επεκτασιμότητα των λύσεων προσομοίωσης της Ansys για να βελτιώσει την ακρίβεια και την αξιοπιστία των εφαρμογών AV και να αφαιρέσει τα εμπόδια κόστους για την ανάπτυξή τους».

«Η επίτευξη αυτονομίας επιπέδου 3 αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για εμάς και μια ευκαιρία να επιδείξουμε την υψηλού επιπέδου τεχνολογία καινοτομίας που διαθέτουμε σε αυτόν τον τομέα», λέει ο Nicolai Martin, Senior Vice President, Driving Experience του Ομίλου BMW. «Ψάχνουμε συνεχώς για περισσότερη άνεση, περισσότερη ευφυΐα και περισσότερη ευκολία για να προσφέρουμε την ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη εμπειρία οδήγησης για τους πελάτες μας. Για να μας υποστηρίξει σε αυτές τις προσπάθειες, επιλέγουμε την Ansys ως συνεργάτη λόγω του ισχυρού της υπόβαθρου προσομοίωσης σε πολλούς τομείς, καθώς και της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της στη μηχανική με στατιστικά στοιχεία και ανάλυση σεναρίων στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία BMW – Swiss Re: Αλλαγές στο αυτοκίνητο

Με την δόμηση των συστημάτων ελέγχου κινδύνων κατά την οδήγηση από αυτοκινητοβιομηχανίες και (αντ)ασφαλιστές "οι πελάτες επωφελούντα διπλά".

5 ερωτήματα που δεν είχαν απαντηθεί για την αυτόνομη οδήγηση και ασφάλιση

Τα οχήματα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με κατάλληλα καταγραφικά.Τα πραγματικά προβλήματα σχετίζονται με τις απαιτήσεις όσον αφορά το επίπεδο ασφάλειας του οχήματος και εκείνες που αφορούν την παροχή των αντίστοιχων αποδείξεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EAEE: Στα 1,24 δισ. € η παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου Αυτοκινήτου, αυξημένη κατά 5,5% (αρχική εκτίμηση)

Αυξημένο αριθμό ασφαλισμένων οχημάτων, περιορισμό της μέσης συχνότητας ζημιών (σύνολο καλύψεων), αλλά αυξημένο μέσο κόστος ζημιάς Α.Ε.Οχ

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Βιωσιμότητα Τουριστικών Επιχειρήσεων: Η συμβολή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Συμμετοχή της INTERLIFE στο 19ο Πολυσυνέδριο που ανέδειξε το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις – ευκαιρίες για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Νέο Franchise της SENATUS στην Αττική

Η SENATUS πρωτοπόρος και πολυβραβευμένη, αποδεικνύει έμπρακτα από το 1998 ότι παρέχει σε κάθε Αντιπρόσωπο, μια πληθώρα ανταγωνιστικών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις του Ιουνίου

Τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιουνίου 2025 ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες πληρωμής

Maxima Insurance: Μαζί για ένα Πράσινο Μέλλον

Με υπερηφάνεια η Maxima Insurance ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Αττικής

H κυβέρνηση Τραμπ παύει την ενημέρωση data για το κόστος των φυσικών καταστροφών!

Η κυβέρνηση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα πάψει να ενημερώνει μια βάση δεδομένων, η οποία καταγράφει το κόστος των

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο μετασχηματισμός του ρόλου του μεσίτη ασφαλίσεων

Ο ασφαλιστικός κλάδος, που επί μακρόν βασιζόταν στην ανθρώπινη τεχνογνωσία και κρίση, υφίσταται σημαντική μεταβολή.

Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων Τεχνικών Κινδύνων, Κατασκευαστικών Έργων& Ευθύνης Εργοληπτών

Ο κατασκευαστικός τομέας της ελληνικής οικονομίας ανθεί, κινείται σε τροχιά διαρκούς ανόδου και οι ρυθμοί ανάπτυξης των εργασιών