back to top
21.9 C
Athens
Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2025

Bancassurance & Direct vs Διαμεσολάβηση. Ποιος κερδίζει;

Αρθρο του Τάσου Χατζηθεοδοσίου*

Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα δέχεται ισχυρές πιέσεις. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ. Από το bancassurance, τα website που πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα απευθείας στον τελικό καταναλωτή και μια πληθώρα direct μεθόδων, γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από πολλές πλευρές, να ρημάξουν τα πελατολόγια των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Μπορούν όμως να το καταφέρουν;

- Advertisement -

Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι παρόλο που οι πελάτες μπορούν να μπουν σε ένα τεράστιο πολυκατάστημα και να ψωνίσουν σπρώχνοντας ένα καρότσι, προτιμούν να αγοράσουν από ανθρώπους που δείχνουν με τη συμπεριφορά τους ότι νοιάζονται. Από συμβούλους που βρίσκονται εκεί τη στιγμή που χρειάζονται την αποζημίωση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ικανοποιείται όταν λαμβάνει προσωπική εξυπηρέτηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ψωνίσει από ένα mall αλλά και από την πλησιέστερη τοπική αγορά και έχουν γευτεί τη διαφορά.

Το ίδιο συμβαίνει και στις ασφάλειες.

- Advertisement -

Όπως κανένα website δε μπορεί να αντικαταστήσει τον ράφτη κοστουμιών, έτσι και κανένα website δε μπορεί να αναλύσει τις ασφαλιστικές ανάγκες ενός πελάτη και να τον ενημερώσει εμπεριστατωμένα.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα ο υπάλληλος δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι και κανένας υπάλληλος πίσω από το desk μιας τράπεζας δεν μπορεί να συμβουλεύσει έναν πελάτη στο πώς να προστατεύσει την περιουσία του.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα αν κάποιος χρειαστεί κάτι μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο, θα πρέπει να ξαναμπεί στην ουρά, έτσι και στις ασφάλειες όταν ο πελάτης χρειαστεί αποζημίωση θα έρθει αντιμέτωπος με απρόσωπες διαδικασίες…

Επομένως, όσες επιθετικές μέθοδοι και αν εφαρμοστούν, όσα χαρτοφυλάκια και αν προσκτηθούν βραχυπρόθεσμα, η μεγάλη εικόνα είναι πως η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πάντα θα κερδίζει. Ως διαμεσολαβητές, αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.

Η Mega Brokers δουλεύει από το 1989 έχοντας ως εταιρική βάση τις παραπάνω αρχές. Οι εργασίες της στηρίζονται διαχρονικά πάνω σε 2 πυλώνες:

  • Να παρέχει προστιθέμενη αξία με τα προϊόντα της στον τελικό καταναλωτή.
  • Να παρέχει υπηρεσίες στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που θα τον ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα τον οδηγήσουν στο απόγειο της παραγωγικότητας και των δυνατοτήτων του.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει στο Bancassurance ή στο direct κάτι που δεν θα βρει σε πολύ καλύτερο επίπεδο στην Mega Brokers. Έτσι:

  • Όταν ο καταναλωτής θέλει να βρει το καλύτερο για εκείνον πρόγραμμα της ασφαλιστικής αγοράς, συγκρίνουμε πάνω από 30 ασφαλιστικές εταιρείες για την επιλογή της κατάλληλης λύσης.
  • Όταν ο καταναλωτής ακόμη δε βρίσκει αυτό που ψάχνει, δημιουργούμε tailor made καινοτόμα προϊόντα για να καλύψουμε ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα διαθέσιμα προγράμματα.
  • Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κάλυψη που αναζητά, συνεργαζόμαστε με διεθνείς εταιρείες στο εξωτερικό.
  •  Όταν οι πελάτες μας χρειάζονται υποστήριξη, έχουμε το τμήμα ζημιών μας που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.
  • Και το βασικότερο όλων. Κάθε ασφάλεια έχει τον ασφαλιστή της. Κάθε πελάτης έχει το σύμβουλό του όταν τον χρειάζεται. Έχει κάποιον που θα συνεχίζει να νοιάζεται μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο.

Στηριζόμενοι στις παραπάνω αρχές οδηγηθήκαμε στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Τα αποτελέσματα του 2015 το απέδειξαν. Με 8,9 εκατομμύρια ευρώ έσοδα, είμαστε οι νικητές και κοιτάμε στα μάτια το bancassurance και τις direct μεθόδους.

Οι προσπάθειες μας συνεχίζονται με ανανεωμένο όραμα για υψηλότερες κορυφές, λεπτομερή προγραμματισμό και άρτια οργάνωση.

Για τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε και υλοποιούμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην ασφαλιστική αγορά. Η στρατηγική πίσω από τις υπηρεσίες μας αποσκοπεί:

  •  Στην απλοποίηση των διαδικασιών της καθημερινότητας με εργαλεία και τεχνολογικές εφαρμογές που απελευθερώνουν χρόνο στο συνεργάτη.
  • Στην ποιοτική εκπαίδευση με στόχο την καλλιέργεια νέων ικανοτήτων, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των συνεργατών.
  • Στην δημιουργία εμπορικών πολιτικών, κανονισμών πωλήσεων και ράλι πωλήσεων που θα κάνουν τους συνεργάτες μας να απολαμβάνουν τις υψηλότερες αμοιβές της ασφαλιστικής αγοράς.

Το περιβάλλον της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι το πιο ανταγωνιστικό που υπήρξε ποτέ. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες η Mega Brokers δεσμεύεται στους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές πως θα συνεχίσει να τους υποστηρίζει όχι απλά για να επιβιώνουν. Για να ξεχωρίζουν. Για να είναι οι νικητές, όποιες και αν είναι οι προκλήσεις, όσο επιθετικός και αν είναι ο ανταγωνισμός.

Για να μάθετε περισσότερα για τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη που απολαμβάνουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές της Mega Brokers, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο http://megabroker.gr/ypiresies-gia-synergates/.

* Ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου είναι απόφοιτος του τμήματος Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα Χρηματοοικονομικά και Ασφαλιστικά από το Westminster Business School. Εργάστηκε ως broker σε πολυεθνικές εταιρείες μεσιτείας ασφαλειών στο Λονδίνο και από το 2016 έχει αναλάβει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στη Mega Brokers.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Mega Brokers στο πλευρό της πρόληψης ενάντια στον καρκίνο του μαστού

Συμμετέχοντας στο GRFC, η MegaBrokers αναδεικνύει ότι η κοινή προσπάθεια και η κοινωνική υπευθυνότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά

Διπλή διάκριση για τη Mega Brokers στο συνέδριο της SYNDEA στη Βιέννη

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου τόνισε τη στενή σχέση που τον συνδέει με τη Συνεταιριστική Ασφαλιστική και το συνεταιριστικό κίνημα συνολικά, εδώ και 40 χρόνια

Νέα εποχή στη συνεργασία ΠΟΑΔ και Συλλόγου Ελλήνων Πραγματογνωμόνων

Το μνημόνιο συνεργασίας προβλέπει κοινές δράσεις για πιο αξιόπιστες και αποτελεσματικές διαδικασίες επίλυσης διαφορών

Χρήστος Μεγάλου: Η Εθνική Ασφαλιστική θα συμπληρώσει το πλήρες φάσμα προϊόντων της Πειραιώς

Πρόθεση της Τράπεζας, να γίνει ηγέτης και στον ασφαλιστικό κλάδο, με λύσεις που συνδυάζουν τραπεζικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H BlueByte διαψεύδει τις φήμες εξαγοράς της

Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία ασφαλιστικού λογισμικού διαψεύδει τις φήμες περί πώλησής της σε επιχειρηματία του ασφαλιστικού χώρου

Τελευταία μέρα συμμετοχής στον διαγωνισμό της Euroins – Οι 3 νικητές θα γίνουν… συνοδηγοί του Θ. Χαλκιά

Η Euroins βάζει τους τυχερούς στο δεξί bucket του Renault Clio Rally3 του οδηγού αγώνων για μια μοναδική εμπειρία αδρεναλίνης

Επίσημος Χορηγός της ΚΑΕ Περιστέρι η Extra Assistance

Κοινό όραμα, η προαγωγή του αθλητισμού και η ανάδειξη των αξιών της ομαδικότητας και της αλληλοϋποστήριξης

Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε 24ο Ετήσιο Συνέδριο Healthworld με τίτλο «A New Era in Healthcare – Driving the Change»

Athens Riviera Summit 2025: Iδιαίτερη επιτυχία και υψηλές παρουσίες

Tην επίσημη έναρξη της Συνόδου, που λαμβάνει χώρα στα Αστέρια Γλυφάδας το τριήμερο 1-3 Οκτωβρίου, κήρυξε ο υπουργός Ανάπτυξης