back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Bancassurance & Direct vs Διαμεσολάβηση. Ποιος κερδίζει;

Αρθρο του Τάσου Χατζηθεοδοσίου*

Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα δέχεται ισχυρές πιέσεις. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ. Από το bancassurance, τα website που πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα απευθείας στον τελικό καταναλωτή και μια πληθώρα direct μεθόδων, γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από πολλές πλευρές, να ρημάξουν τα πελατολόγια των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Μπορούν όμως να το καταφέρουν;

- Advertisement -

Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι παρόλο που οι πελάτες μπορούν να μπουν σε ένα τεράστιο πολυκατάστημα και να ψωνίσουν σπρώχνοντας ένα καρότσι, προτιμούν να αγοράσουν από ανθρώπους που δείχνουν με τη συμπεριφορά τους ότι νοιάζονται. Από συμβούλους που βρίσκονται εκεί τη στιγμή που χρειάζονται την αποζημίωση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ικανοποιείται όταν λαμβάνει προσωπική εξυπηρέτηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ψωνίσει από ένα mall αλλά και από την πλησιέστερη τοπική αγορά και έχουν γευτεί τη διαφορά.

Το ίδιο συμβαίνει και στις ασφάλειες.

- Advertisement -

Όπως κανένα website δε μπορεί να αντικαταστήσει τον ράφτη κοστουμιών, έτσι και κανένα website δε μπορεί να αναλύσει τις ασφαλιστικές ανάγκες ενός πελάτη και να τον ενημερώσει εμπεριστατωμένα.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα ο υπάλληλος δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι και κανένας υπάλληλος πίσω από το desk μιας τράπεζας δεν μπορεί να συμβουλεύσει έναν πελάτη στο πώς να προστατεύσει την περιουσία του.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα αν κάποιος χρειαστεί κάτι μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο, θα πρέπει να ξαναμπεί στην ουρά, έτσι και στις ασφάλειες όταν ο πελάτης χρειαστεί αποζημίωση θα έρθει αντιμέτωπος με απρόσωπες διαδικασίες…

Επομένως, όσες επιθετικές μέθοδοι και αν εφαρμοστούν, όσα χαρτοφυλάκια και αν προσκτηθούν βραχυπρόθεσμα, η μεγάλη εικόνα είναι πως η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πάντα θα κερδίζει. Ως διαμεσολαβητές, αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.

Η Mega Brokers δουλεύει από το 1989 έχοντας ως εταιρική βάση τις παραπάνω αρχές. Οι εργασίες της στηρίζονται διαχρονικά πάνω σε 2 πυλώνες:

  • Να παρέχει προστιθέμενη αξία με τα προϊόντα της στον τελικό καταναλωτή.
  • Να παρέχει υπηρεσίες στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που θα τον ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα τον οδηγήσουν στο απόγειο της παραγωγικότητας και των δυνατοτήτων του.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει στο Bancassurance ή στο direct κάτι που δεν θα βρει σε πολύ καλύτερο επίπεδο στην Mega Brokers. Έτσι:

  • Όταν ο καταναλωτής θέλει να βρει το καλύτερο για εκείνον πρόγραμμα της ασφαλιστικής αγοράς, συγκρίνουμε πάνω από 30 ασφαλιστικές εταιρείες για την επιλογή της κατάλληλης λύσης.
  • Όταν ο καταναλωτής ακόμη δε βρίσκει αυτό που ψάχνει, δημιουργούμε tailor made καινοτόμα προϊόντα για να καλύψουμε ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα διαθέσιμα προγράμματα.
  • Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κάλυψη που αναζητά, συνεργαζόμαστε με διεθνείς εταιρείες στο εξωτερικό.
  •  Όταν οι πελάτες μας χρειάζονται υποστήριξη, έχουμε το τμήμα ζημιών μας που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.
  • Και το βασικότερο όλων. Κάθε ασφάλεια έχει τον ασφαλιστή της. Κάθε πελάτης έχει το σύμβουλό του όταν τον χρειάζεται. Έχει κάποιον που θα συνεχίζει να νοιάζεται μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο.

Στηριζόμενοι στις παραπάνω αρχές οδηγηθήκαμε στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Τα αποτελέσματα του 2015 το απέδειξαν. Με 8,9 εκατομμύρια ευρώ έσοδα, είμαστε οι νικητές και κοιτάμε στα μάτια το bancassurance και τις direct μεθόδους.

Οι προσπάθειες μας συνεχίζονται με ανανεωμένο όραμα για υψηλότερες κορυφές, λεπτομερή προγραμματισμό και άρτια οργάνωση.

Για τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε και υλοποιούμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην ασφαλιστική αγορά. Η στρατηγική πίσω από τις υπηρεσίες μας αποσκοπεί:

  •  Στην απλοποίηση των διαδικασιών της καθημερινότητας με εργαλεία και τεχνολογικές εφαρμογές που απελευθερώνουν χρόνο στο συνεργάτη.
  • Στην ποιοτική εκπαίδευση με στόχο την καλλιέργεια νέων ικανοτήτων, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των συνεργατών.
  • Στην δημιουργία εμπορικών πολιτικών, κανονισμών πωλήσεων και ράλι πωλήσεων που θα κάνουν τους συνεργάτες μας να απολαμβάνουν τις υψηλότερες αμοιβές της ασφαλιστικής αγοράς.

Το περιβάλλον της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι το πιο ανταγωνιστικό που υπήρξε ποτέ. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες η Mega Brokers δεσμεύεται στους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές πως θα συνεχίσει να τους υποστηρίζει όχι απλά για να επιβιώνουν. Για να ξεχωρίζουν. Για να είναι οι νικητές, όποιες και αν είναι οι προκλήσεις, όσο επιθετικός και αν είναι ο ανταγωνισμός.

Για να μάθετε περισσότερα για τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη που απολαμβάνουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές της Mega Brokers, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο http://megabroker.gr/ypiresies-gia-synergates/.

* Ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου είναι απόφοιτος του τμήματος Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα Χρηματοοικονομικά και Ασφαλιστικά από το Westminster Business School. Εργάστηκε ως broker σε πολυεθνικές εταιρείες μεσιτείας ασφαλειών στο Λονδίνο και από το 2016 έχει αναλάβει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στη Mega Brokers.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα.

Οι προκλήσεις της Διαμεσολάβησης

Είναι, πλέον, γεγονός ότι ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στις μέρες μας έχει επαναξιολογηθεί και αναβαθμιστεί αντίστοιχα με τις επιδόσεις του Κλάδου

Η MEGA BROKERS S.A. αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις της

Η MEGA BROKERS, κορυφαία εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της αναβάθμισης των εταιρικών της υποδομών με οπτικές ίνες

4 νέες διακρίσεις για την Mega Brokers από την Interasco!

Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό κάστρο Castillo de Arteaga κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της INTERASCO στη χώρα των Βάσκων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο