Αποζημιώσεις 9 εκ. δικαιούνται από τις αεροπορικές οι Έλληνες για το 3μηνο Ιούνιος – Αυγουστος

Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις  που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των 3ων ωρών καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό  αυτό μπορεί να φτάσει  έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες  τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρίες λαμβάνουν σοβαρά υπ’ όψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που είχαμε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, βλέπουμε παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, το ποσό των € 8.986.670 σε σχέση με το ποσό των € 11.022.125 που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*