back to top
22.8 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης για την Εθνική Ασφαλιστική

Το 1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης στην κατηγορία της, ανάμεσα σε όλα τα brand names της ελληνικής αγοράς, απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στο πλαίσιο των Famous Brands για το έτος 2017.

Η διάκριση της εταιρείας προέκυψε από ανεξάρτητη έρευνα με αυθόρμητες (χωρίς λίστα) απαντήσεις κοινού και, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «αποτελεί ακόμη μια απόδειξη ότι η Εθνική Ασφαλιστική είναι σημείο αναφοράς και αξιοπιστίας τόσο για τους ασφαλισμένους της όσο και για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.

- Advertisement -

Η σημαντική αυτή διάκριση αναδεικνύει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση που απολαμβάνει η Εθνική Ασφαλιστική από το ευρύ κοινό, σε μια χρονιά-σταθμό για τον θεσμό των Famous Brands, που συμπληρώνουν φέτος 10 χρόνια.

Με αφορμή την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην έρευνα, ο αναπληρωτής διευθύνων Σύμβουλος Σταύρος Κωνσταντάς δήλωσε: «Αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή και χαρά η διάκριση αυτή που προέρχεται από το ευρύ κοινό. Η Εθνική Ασφαλιστική, με 127 χρόνια συνεχούς λειτουργίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, στηρίζει έμπρακτα και δυναμικά την ιδιωτική ασφάλιση και την ελληνική κοινωνία, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τη ζωή, την υγεία, τη σύνταξη, την περιουσία και την επιχείρηση.

- Advertisement -

»Στόχος μας είναι η ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των ασφαλισμένων μας σε όλες τις φάσεις της ζωής τους, καθώς και η στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Θέλουμε πάντα να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή, βελτιώνοντας συνέχεια τις λειτουργικές και επιχειρηματικές δομές μας και χτίζοντας διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

H Εθνική Ασφαλιστική σταθερά Επίσημος Χορηγός του Greece Race for the Cure

Σταθερός στόχος της εταιρείας, «μια κοινωνία πιο δυνατή, πιο αισιόδοξη και πιο ανθρώπινη»

Η Εθνική Ασφαλιστική καταργεί πρόγραμμα με χρόνιες παθογένειες, αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο

Η Εθνική Ασφαλιστική στοχεύει να ανταποκριθεί με ευέλικτες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς και να σταθμίσει το ύψος των προμηθειών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...