back to top
27.7 C
Athens
Πέμπτη 3 Ιουλίου 2025

Το Insurancemarket μεγάλος νικητής στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Άλλη μια βράβευση για το Insurancemarket από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), που διοργανώθηκαν για 13η συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το ΕΙΕΠ, εδώ και 13 χρόνια επιβραβεύει τους οργανισμούς που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη τους ως προτεραιότητα και δουλεύουν με τις βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

- Advertisement -

Το Insurancemarket, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για μια ακόμη χρονιά, κατακτώντας το βραβείο Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer, για τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Insurancemarket είναι η μοναδική εταιρεία του ασφαλιστικού κλάδου που βραβεύτηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS).

- Advertisement -

Το βραβείο αυτό ήρθε να προστεθεί στο πλήθος διακρίσεων που το insurancemarket έχει λάβει τα τελευταία 10 χρόνια, για τις καινοτόμες διαδικασίες του, την κορυφαία εξυπηρέτηση σε όλα τα στάδια επαφής του με τον πελάτη και την τεχνολογική του υπεροχή.

Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να αποσπάσουμε για μια ακόμη χρονιά μια τόσο σημαντική διάκριση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που ήμασταν η μοναδική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο που απέσπασε μια τόσο σπουδαία διάκριση. Συνεχίζουμε δυναμικά, πιστοί στο όραμά μας και με μόνιμο επίκεντρό μας τον πελάτη, ακούγοντας τη φωνή του και τις ανάγκες του και κάνοντας κάθε μέρα την αγοραστική του εμπειρία ακόμα καλύτερη.”

Το insurancemarket.gr δέχεται 850.000 ηλεκτρονικά, φυσικά και τηλεφωνικά αιτήματα ετησίως σε 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρει αποτυπώνεται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 79 (Net Promoters Score).

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το insurancemarket επιβραβεύει την ομάδα του με bonus

Ένα ευχαριστώ που μετράει, για μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια και επιτυχίες!

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

Πάνω από 1.800 δέντρα με τη δράση του insurancemarket “Για κάθε νέα ασφάλεια κατοικίας φυτεύουμε ένα δέντρο”

Σε δράση δενδροφύτευσης για την ενίσχυση των δασών προχώρησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το insurancemarket, στα πλαίσια των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Στην δωρεά 30 τηλεοράσεων στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων προχώρησε η MEGA Brokers

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΣΑΠΕ: Επιτυχημένη εκδήλωση για την IDD και την Κανονιστική Συμμόρφωση

Ο ρόλος του Συντονιστή στο επίκεντρο – Πολύτιμα εφόδια για τους επαγγελματίες της διαμεσολάβησης

Online διάλεξη με τον «γκουρού της διαμεσολάβησης» K. Cloke

Mε θέμα «Πολιτικές Συγκρούσεις, Διάλογος και η Εξέλιξη της Δημοκρατίας - Τι Μπορεί Να Κάνει η Διαμεσολάβηση» - Δείτε τον σύνδεσμο για το Zoom

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Από το Burnout στην Ευημερία: Δωρεάν Webinar για Ασφαλιστικούς Πράκτορες από το Ε.Ε.Α.

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών διοργανώνει ένα ιδιαίτερα επίκαιρο και χρήσιμο δωρεάν διαδικτυακό

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξία του οχήματος - Τι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πωλητές και ποια σωστή πρακτική να εφαρμόσουν