back to top
9.1 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Το Insurancemarket μεγάλος νικητής στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Άλλη μια βράβευση για το Insurancemarket από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), που διοργανώθηκαν για 13η συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το ΕΙΕΠ, εδώ και 13 χρόνια επιβραβεύει τους οργανισμούς που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη τους ως προτεραιότητα και δουλεύουν με τις βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

- Advertisement -

Το Insurancemarket, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για μια ακόμη χρονιά, κατακτώντας το βραβείο Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer, για τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Insurancemarket είναι η μοναδική εταιρεία του ασφαλιστικού κλάδου που βραβεύτηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS).

- Advertisement -

Το βραβείο αυτό ήρθε να προστεθεί στο πλήθος διακρίσεων που το insurancemarket έχει λάβει τα τελευταία 10 χρόνια, για τις καινοτόμες διαδικασίες του, την κορυφαία εξυπηρέτηση σε όλα τα στάδια επαφής του με τον πελάτη και την τεχνολογική του υπεροχή.

Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να αποσπάσουμε για μια ακόμη χρονιά μια τόσο σημαντική διάκριση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που ήμασταν η μοναδική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο που απέσπασε μια τόσο σπουδαία διάκριση. Συνεχίζουμε δυναμικά, πιστοί στο όραμά μας και με μόνιμο επίκεντρό μας τον πελάτη, ακούγοντας τη φωνή του και τις ανάγκες του και κάνοντας κάθε μέρα την αγοραστική του εμπειρία ακόμα καλύτερη.”

Το insurancemarket.gr δέχεται 850.000 ηλεκτρονικά, φυσικά και τηλεφωνικά αιτήματα ετησίως σε 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρει αποτυπώνεται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 79 (Net Promoters Score).

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάνω από 1.800 δέντρα με τη δράση του insurancemarket “Για κάθε νέα ασφάλεια κατοικίας φυτεύουμε ένα δέντρο”

Σε δράση δενδροφύτευσης για την ενίσχυση των δασών προχώρησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το insurancemarket, στα πλαίσια των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

FM Insurance Awards 2023: Μεγάλος νικητής το insurancemarket

Το insurancemarket, η πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για άλλη μία φορά στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης

Aπό τη Vodafone o νέος CTO του Insurancemarket.gr

Με εμπειρία άνω των 15 ετών στο χώρο της τεχνολογίας, ο κ. Βαγγέλης Γογγολίδης αναλαμβάνει νέος Chief Technology Officer του insurancemarket.

insurancemarket: Πως με κάθε συμβόλαιο κατοικίας στηρίζει πυροσβέστες και ελληνικά δάση

Ασφάλεια κατοικίας με αποτύπωμα στην κοινωνία και το περιβάλλον - με κάθε συμβόλαιο ασφάλειας κατοικίας που θα εκδοθεί από 1 Ιουνίου έως και 31 Αυγούστου, η εταιρεία θα δωρίζει 5 ευρώ στην Πανελλήνια Ένωση Εθελοντών Πυροσβεστικού Σώματος - Δηλώσεις Σωτήρη Παπαντωνόπουλου.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Eurolife FFH: Απόδοση 3.18% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου

Και το 2024, η Eurolife FFH πρόσφερε σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου στους ασφαλισμένους της

Νέες αυτοματοποιημένες διαδικασίες για ταχύτερη εξυπηρέτηση και άμεσες αποζημιώσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική προχωρά δυναμικά στην ψηφιακή εποχή, ολοκληρώνοντας μια σημαντική επένδυση σε σύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου