back to top
28.1 C
Athens
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025

Ξενοφών Λιαπάκης/Interamerican: «Το ταξίδι της ψηφιοποίησης» δεν σταματά ποτέ

του Βάιου Κρόκου

Μόλις 6-7 χρόνια νωρίτερα δεν υπήρχε η κατάλληλη τεχνολογία, η γνώση και οι υποδομές μπροστά στις σαρωτικές αλλαγές που επιφέρει η ψηφιοποίηση και στις ασφαλιστικές εταιρείες…γεγονός που αποτέλεσε στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου στρατηγικού πλάνου. Ο λόγος για την Interamerican που τα τελευταία χρόνια μπορεί να «υπερηφανεύεται» για τα σημαντικά βήματα στον τομέα αυτό. Αυτό, μεταξύ άλλων, εξήγησε ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης Γενικός Διευθυντής CIO & Services της Interamerican, στο 4th Digital Digital Finance Forum περιγράφοντας γενικότερα επίσης τον «ψηφιακό κόσμο» στον χώρο της ασφάλισης.

- Advertisement -

Βάσει των νέων δεδομένων που δημιουργούνται, ο κ. Λιαπάκης έκανε λόγο για τις σημαντικές αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών (χρήση smartphones/tablets, άνθιση των social media και ευρύτατη χρήση του Internet), παράλληλα τη ραγδαία άνοδο του Internet of Things (IoT) και τον κομβικό ρόλος των Big Data. Ιδιαίτερο ρόλο επίσης στην ασφαλιστική αγορά διαδραματίζουν οι αλλαγές στο εποπτικό πλαίσιο (που επηρεάζουν επίσης το IT των εταιρειών), ενώ σημαντικές πλέον είναι οι διαφοροποιήσεις μέσω της τεχνολογίας/ψηφιοποίησης σε ζητήματα όπως οι αποζημιώσεις, το underwriting κλπ.

Βασικό πλάνο στα στρατηγικά σχέδια της Interamerican, όπως σημείωσε ο κ. Λιαπάκης παραμένει η αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας σε μια σειρά εργασιών και την δημιουργία του κατάλληλου «οικοσυστήματος», με περισσότερες personalized υπηρεσίες

- Advertisement -

Υπό αυτό το πρίσμα ο κ. Λιαπάκης επεσήμανε, μεταξύ άλλων, στις προσπάθειες της Interamerican για την αποδοτικότερη αξιοποίηση των υποδομών της, πλέον, με στόχο την επέκταση της εκτός Ελλάδος. Παράδειγμα αποτελεί η Anytime, η οποία ασφαλίζει αυτοκίνητα στην Κύπρο μέσω outsourcing

Οι προσπάθειες σε επίπεδο direct business βρίσκονται εν εξελίξει για την Interamerican με στόχο: την αύξηση των πωλήσεων σε όλες τις «γραμμές παραγωγής» και την παροχή ευέλικτων και εύκολων στην χρήση υπηρεσιών.

Εν κατακλείδι, το συμπέρασμα όλων αυτών των χρόνων για την Interamerican είναι πως το ταξίδι της «ψηφιοποίησης» και του μετασχηματισμού προς αυτή την κατεύθυνση δεν τελειώνει, όσοι στόχοι και αν επιτευχθούν. Σκοπός είναι να αποτελέσει κομμάτι της κουλτούρας και του DNA, στο πλαίσιο των καθημερινών εργασιών της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Επιτροπή Αφαλιστικών Πρακτόρων ΕΕΑ για τις αλλαγές στις αποζημιώσεις ασφαλιστηρίων υγείας της Εθν. Ασφαλιστικής

Την αντίδρασή της στις αλλαγές του τρόπου καταβολής αποζημιώσεων παλαιών ασφαλιστηρίων υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

Γ. Κιούκας, Cover Insurance: Οι 4 προϋποθέσεις για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής

Tονίζει ότι η συνολική παραγωγή της Cover Insurance φέτος σε σχέση με πέρυσι είναι αυξημένη τουλάχιστον κατά 15%, ...

“Αν καταφέρουμε να διαχειριστούμε σωστά το ΑΙ, θα γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας”

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει και να εξελίξει τους χρήστες των δεδομένων που πραγματεύεται. Είναι αναγκαία η προσαρμογή μας

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση & Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνεργασία για το Μέλλον!

Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αποτελεί, πλέον, εργαλείο και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

H EAEE ενημερώνει για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Στις 13 Ιουνίου 2025 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται στην ασφαλιστική αγορά

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος

Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale

Τη συνεδρίαση της Διεθνούς Επιτροπής (International Committee) του Ομίλου Reale φιλοξένησε για πρώτη φορά η Υδρόγειος Ασφαλιστική

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές