back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Τι κάνει την ασφαλιστική αγορά ιδιαίτερα επιρρεπή στο digital marketing;

Του Γιώργου Αναγνωστόπουλου, ιδρυτή και CEO της Socialab

Η οικονομική κρίση εδώ και χρόνια είναι και μια κρίση αξιών. Καθώς ο κοινωνικός ιστός μέρα με τη μέρα αποδυναμώνεται, το ίδιο συμβαίνει και στις αξίες που έχουν συνδεθεί με εμπορικά σήματα τα οποία εμπιστεύεται το καταναλωτικό κοινό. Οι Έλληνες έχουν ολοένα μεγαλύτερη ανάγκη για ασφάλεια, αλλά την ίδια στιγμή αδυνατούν οικονομικά να επενδύσουν στην ασφάλιση ακόμα και της καθημερινής τους ρουτίνας, πόσο μάλλον να ασφαλίσουν κάτι σημαντικό όπως την υγεία τους.

- Advertisement -

Τι έχουν, όμως, όλα αυτά να κάνουν με το ψηφιακό marketing;

Θα σας πω το ιστορικό μου με τον ασφαλιστή μου. Με το Δημήτρη ήμασταν κολλητοί και συμφοιτητές στα ’90s. Γνωρίζει καλά ότι ήμουν από τους πρώτους που είχα πρόσβαση στο Internet στην Ελλάδα και ότι είχα ξεκινήσει τα πρώτα online επιχειρηματικά μου βήματα το 1994 με ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, το πρώτο της Ελλάδας. Και παρόλα αυτά, δεν έχω γυρίσει στο μοντέλο Direct ακόμα.

- Advertisement -

Ο Δημήτρης, σήμερα, έχει ασφαλιστικό γραφείο στον Πειραιά. Είμαι πελάτης του για τα πάντα. Αυτοκίνητο, σπίτι, εταιρεία, υγεία, ακόμα και νομική κάλυψη.

Ως άνθρωπος της γενιάς μου, ξέρω ότι πάρα πολλοί προτιμούν να αγοράζουν ασφάλιση για τις πιο καθημερινές τους ανάγκες, με πρώτο το αυτοκίνητο, online. Εκεί είναι εύκολο να συγκρίνεις τιμές, μπορείς να το κάνεις στον ελεύθερο χρόνο κάποιο βράδυ στο σαλόνι σου, πληρώνεις και ξεσκάς χωρίς να μιλήσεις με άνθρωπο.

Εγώ όμως, αν και είμαι πολύ digital στις περισσότερες επιλογές μου, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι παραγγέλνω φαγητό κάθε μέρα από έξω αλλά μόνο ηλεκτρονικά και όχι τηλεφωνικά, ακόμα δεν έχω γυρίσει την ασφάλισή μου online.

Και ο λόγος είναι ότι, ενώ παροτρύνω άλλους να το κάνουν, είναι πως έχω πολύ μεγάλη πελατειακή πίστη στον Δημήτρη, γιατί κάποια στιγμή όταν μου παρουσιάστηκε ένα πιθανόν σημαντικό θέμα στην υγεία μου ο Δημήτρης φρόντισε να μιλήσω την επόμενη μέρα με Έλληνα γιατρό που διδάσκει στο Harvard και μόνο τότε καθησυχάστηκα πως δεν είχα τίποτα σοβαρό. Σε διαφορετική περίπτωση, έπρεπε να κάνω ένα δύσκολο χειρουργείο ακόμα και για διάγνωση.

Δεν ξέρω ότι μου κοστίζει παραπάνω ο Δημήτρης από οποιοδήποτε άλλο Direct μοντέλο; Φυσικά και το γνωρίζω! Αλλά, για την ώρα, μπορώ να αντέξω την οικονομική διαφορά.

Είμαι όμως η εξαίρεση. Με τον καιρό, ολοένα και περισσότεροι θα γυρίζουν στην ηλεκτρονική επιλογή ασφάλισης. Πρώτα για το αυτοκίνητο, μετά για το σπίτι και τέλος για την υγεία.

Και επειδή ο ρόλος της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και του ασφαλιστικού πράκτορα θα αλλάζει συνεχώς, πρέπει τα στελέχη του κλάδου που θέλουν να είναι ανταγωνιστικά να είναι ενημερωμένα για το τι μπορούν να επιτύχουν και πώς να φροντίσουν να είναι εκμοντερνισμένοι στην επικοινωνία τους.

Γίνεται λοιπόν ολοένα και πιο σημαντικό να γνωρίζουμε εργαλεία όπως το Google και το Facebook, μεθόδους επικοινωνίας όπως είναι το email και το smartphone, αλλά και στρατηγικές όπως είναι το disintermediation και το reintermediation.

Γι αυτό το λόγο δημιουργήσαμε μαζί με το ΕΙΑΣ και το ALBA το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS, στο οποίο θα εκπαιδεύσουμε αποκλειστικά στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα διδάξουμε τα εργαλεία της αγοράς και θα συζητήσουμε μαζί στον ίδιο χώρο για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η ψηφιακή εποχή στο marketing των επιχειρήσεων στον κλάδο της ασφάλισης.

Τόσο εγώ όσο και τα άλλα στελέχη της Socialab που διδάσκουμε στο σεμινάριο αυτό θα σας πούμε πολλά μέσα από τα -συνδυαστικά- 45 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στο digital marketing για επιχειρήσεις.

Για πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ΕΙΑΣ. Οι εγγραφές έχουν ήδη αρχίσει και υπάρχει αυστηρό ανώτατο όριο στον αριθμό συμμετοχών λόγω υποστήριξης του προγράμματος από ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ.

 

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος έχει 22 χρόνια εμπειρία στο digital marketing στην Ελλάδα, στη Μεγάλη Βρετανία και στις ΗΠΑ. Είναι ιδρυτής και CEO της Socialab, μιας διαφημιστικής εταιρείας με πρωταρχικό focus τον πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον. Ξεκινώντας από ένα άτομο, η Socialab σήμερα απασχολεί 40 στελέχη και συνεργάζεται ενεργά με 45 εθνικά και παγκόσμια εμπορικά σήματα.

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος θα είναι ο υπεύθυνος και ένας από τους εισηγητές του εκπαιδευτικού προγράμματος «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals», που διοργανώνει από 18 Οκτωβρίου το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) σε συνεργασία με το ALBA και τη Socialab. 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων 2024-25 ΣΕΒ – Alba «Μαζί στη Γνώση»

Η τεχνογνωσία της Google συνδυάζεται με την εφαρμοσμένη θεωρητική γνώση που παρέχεται από το τμήμα Executive Development του Alba Graduate Business

Μετουσιώνοντας την Παράδοση σε Ανταγωνιστικότητα και Καινοτομία

2o Ετήσιο Συμπόσιο του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία.

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης