back to top
35.7 C
Athens
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025

Στη Νέα Υόρκη η AXA

Ταξίδι στη Νέα Υόρκη ήταν το έπαθλο για τους κορυφαίους συνεργάτες του αποκλειστικού δικτύου της AXA, οι οποίοι είχαν 5 ημέρες στη διάθεσή τους για να γνωρίσουν την πόλη, να περπατήσουν στις πολύβουες αγορές, να επισκεφθούν τα πλέον σύγχρονα κτίρια και να ζήσουν πρωτόγνωρες εμπειρίες.

Έχοντας ως βάση το Marriott Marquis, το εμβληματικό ξενοδοχείο στην καρδιά της Times Square, οι καλύτεροι αποκλειστικοί συνεργάτες ξεκίνησαν το πρόγραμμά τους από την καθιερωμένη συνάντηση με τα στελέχη της εταιρείας. Ακολούθησε η «εξερεύνηση» της πόλης και των γύρω συνοικιών -Uptown, Down Town, Midtown, Γέφυρα του Brooklyn, Μνημείο για τους Δίδυμους Πύργους-, αλλά και η παρακολούθηση της κλασικής παράστασης «Phantom of the Opera» στο θέατρο Broadway.

- Advertisement -

Τις τελευταίες μέρες οι συνεργάτες είχαν ελεύθερο χρόνο να περπατήσουν στην πολυσύχναστη 5η λεωφόρο και στο Central Park, και να απολαύσουν κάθε γωνιά της εντυπωσιακής μητρόπολης. Σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού δείπνησαν σε διακεκριμένα εστιατόρια της πόλης -όπως το Carmine’s, το Le District, το Morton’s Steak-house, το Tao Uptown και το Tony’s di Napoli-, απολαμβάνοντας εδέσματα υψηλής γαστρονομίας από τα χέρια διάσημων σεφ.

Στο ταξίδι επιβράβευσης παρευρέθηκαν μαζί με τους αποκλειστικούς συνεργάτες μέλη της Διοίκησης και της Διεύθυνσης Πωλήσεων της ΑΧΑ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εξαιρετική Εκδρομή του ΠΑΝΟΡΜΟΥ στους Δελφούς

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διήμερο εκδηλώσεων του ΠΑΝΟΡΜΟΥ στους Δελφούς, το Σαββατοκύριακο 15-16 Φεβρουαρίου 2025

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

Στο Λονδίνο ταξίδεψαν οι κορυφαίοι του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Οι κορυφαίοι του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz βρέθηκαν σε ένα τετραήμερο ταξίδι στο Λονδίνο, μία από τις σημαντικότερες μητροπόλεις παγκοσμίως

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΝΝ Hellas: “Your Community Matters” Week 2025

Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη.

Γεωπολιτικές εξελίξεις & Ασφάλιση Πιστώσεων: H Atradius Hellas στο 5ο Ετήσιο Συνέδριο της H.A.RI.MA.

Αύξηση των πτωχεύσεων, διεθνώς, κατά 6% το 2025 και κατά 5% το 2026, αναμένεται να προκαλέσουν οι διαδοχικές και διαρκώς εντεινόμενες γεωπολιτικές κρίσεις

Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία

Με αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στο μέλλον πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ετήσια Εκδήλωση Προσωπικού της Generali Hellas

30 Χρόνια HDI Global SE, Hellas

Η HDI Global SE, Hellas, συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, επιβεβαιώνοντας διαχρονικά τη δέσμευσή της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Αλλαγή σκηνικού στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο

Έχουμε αλλαγή σκηνικού στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο. Γίνονται ριζικές αλλαγές με συγχωνεύσεις και σε επίπεδο εταιρειών και σε επίπεδο διαμεσολάβησης. 

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Δημήτριος Τσεκούρας, CEO, ARAG Hellas: Η ιδιωτική ασφάλιση να γίνει μάθημα στα σχολεία

Ομιλία με τίτλο: «Μία σύντομη ματιά στη δική μας αγορά αλλά και στο διεθνές περιβάλλον γύρω από τον εξειδικευμένο κλάδο της Νομικής Προστασίας και γενικότερα» παρέθεσε ο κ. Δημήτριος Τσεκούρας, CEO, ARAG Hellas.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»