back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Ψήνεται τελικά νέο deal;

Στα μέσα Ιουνίου, δημοσιεύματα του Τύπου έφεραν τη διοίκηση της Εθνικής να συζητά το ενδεχόμενο εξαγοράς πλειοψηφικού ποσοστού της Interamerican. Κύκλοι αμφότερων των πλευρών τα είχαν διαψεύσει, δίχως ωστόσο να προβούν σε επίσημες ανακοινώσεις. 

Έκτοτε φάνηκε ότι οι επαφές μεταξύ τους διακόπηκαν, καθώς η διοίκηση Μυλωνά στράφηκε προς άλλες δύο περιπτώσεις. Η μία έγινε γνωστή συν τω χρόνω και αφορούσε την ΝΝ, μάλιστα σε σημείο που τα τελευταία 24ωρα παράγοντες του ασφαλιστικού κλάδου έφτασαν στο σημείο να αναφερθούν σε συγκεκριμένο ποσοστό (40% του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΝ). Και, πάλι, «σιγή ασυρμάτου». Ωστόσο, είναι κοινός τόπος στην κοινότητα ότι οι διοικήσεις των τραπεζών επιστρέφουν δυναμικά προς τον ασφαλιστικό κλάδο και το bancassurance, στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν πηγές παραγωγής εσόδων (λειτουργικών επαναλαμβανόμενων), εν μέρει και ως αντιστάθμιση στην εκτιμώμενη μείωση από τη χορήγηση δανείων (συνέπεια των χαμηλότερων επιτοκίων).

- Advertisement -

Παράλληλα, η κίνηση της Τράπεζας Πειραιώς να εξαγοράσει το 90% της Εθνικής Ασφαλιστικής αφήνει εκτός παιδιάς του bancassurance τόσο την Εθνική Τράπεζα (όταν θα εκπνεύσει το υφιστάμενο συμβόλαιο συνεργασίας της με την Εθνική Ασφαλιστική) όσο και την NN Hellas (όταν λήξει η συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς). Επιπροσθέτως, η Εθνική διαθέτει ρευστότητα μεγαλύτερη των άλλων τριών συστημικών, ενώ την τελευταία τριετία δεν έχει προχωρήσει σε κάποια επιθετική κίνηση.

AΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί