back to top
25.4 C
Athens
Κυριακή 17 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1698

Response SA: Γιόρτασε 20 χρόνια επιτυχία στην Ελλάδα

0

Μια ομάδα ανθρώπων που αγαπoύν αυτό που κάνουν, με πάθος και επαγγελματισμό κατάφεραν ενωμένοι να φτάσουν τη Response SA εκεί όπου βρίσκεται σήμερα και να δημιουργήσουν ένα group εταιρειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πρωτοπόρος εδώ και 20 χρόνια στην εκπαίδευση και ανάπτυξη στελεχών διακεκριμένων εταιρειών, η Response ξεκίνησε αρχικά με αντικείμενο την ευρύτερη ανάπτυξη και επιλογή στελεχών. To 2002 και το 2008, με κίνητρο την εξωστρέφεια και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, δημιουργήθηκαν η Stantonchase Athens (εταιρεία εξεύρεσης στελεχών) και η Linkage Greece (εταιρεία ανάπτυξης ηγεσίας), μέσω spin-offs και στρατηγικών partnerships με τις μεγάλες πολυεθνικές Stanton Chase και Linkage αντίστοιχα. Σήμερα η Response ασχολείται στοχευμένα με την ενίσχυση των εμπορικών ικανοτήτων στελεχών, κυρίως στην πώληση και στην εξυπηρέτηση, καθώς και με την αποτελεσματική καθοδήγησή τους, ώστε να αποκτήσουν τις θετικές εκείνες συμπεριφορές που θα ενισχύσουν τα  αποτελέσματα για την εταιρεία τους.

Response 20 logo

Η Response εξακολουθεί, μέσα σ’ αυτό τον όμιλο, να διατηρεί με επιτυχία την κυρίαρχη θέση της στην αγορά, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε ηγέτιδες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις βοηθώντας τα στελέχη τους να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις προκλήσεις του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Φέτος, στο πλαίσιο των εορτασμών των δύο δεκαετιών, η εταιρεία σχεδίασε μια ξεχωριστή εκδήλωση τιμώντας τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ανώτερα και ανώτατα στελέχη (διευθύνοντες σύμβουλοι, γενικοί διευθυντές) ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα, όπως: JOHNSON & JOHNSON, EUROBANK BUSINESS SERVICES, DIAGEO, DHL, AIG, G4S, WALT DISNEY, GENERALI, LEASEPLAN, ORACLE, ORIFLAME, PRAKTIKER HELLAS, ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ, COSTA NAVARINO, DUTY FREE SHOPS, ΟΜΙΛΟΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗ, ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ, CARGLASS, καθώς και πρόεδροι Ινστιτούτων και Επιμελητηρίων (ΕΙΕΠ, ΙΠΕ, ΣΕΛΠΕ, Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο) κ.ά.

Οι ηγέτες του ελληνικού επιχειρείν συζήτησαν σε χαλαρό κλίμα, μεταξύ άλλων, θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, καθώς και πρακτικές εξέλιξης και ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών τους προς τους καταναλωτές και πώς αυτοί ανταποκρίνονται στο ρευστό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον.

Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία του ο πρόεδρος της Response SA Δημήτρης Παπανικητόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι «αυτό που κάνει τη Response να  στέκεται γερά στα πόδια της είναι οι άνθρωποί της! Δέσμευση, διάθεση, αφοσίωση, κέφι, πάθος, επαγγελματισμός, ομαδικότητα και μάλιστα ΟΛΑ αυτά μαζί! Προσπαθούμε ΟΛΟΙ μαζί να είμαστε στις καρδιές των πελατών μας».

Τη σκυτάλη παρέλαβε η γενική διευθύντρια της Response Αγγελίνα Μιχαηλίδου, η οποία δήλωσε σχετικά: «Η Response δίνει εύστοχες απαντήσεις με συνέπεια επί 20 χρόνια στην ανάπτυξη των στελεχών. Και τώρα, στο κατώφλι της επόμενης 20ετίας, βρίσκεται στην ιδανική στιγμή, όπου η ανάγκη για talent development αναγνωρίζεται διεθνώς ως η βέλτιστη στρατηγική  για την ίδια την ανάπτυξη των επιχειρήσεων».

Ακολούθησε σύντομος χαιρετισμός από τον Χάρη Πεζούλα, ιδρυτή της Response, ο οποίος εστιάστηκε στη σημασία του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας των στελεχών της ως κλειδιών για τη μακρόχρονη επιτυχία της εταιρείας.

Η Response είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και  του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, διοργανώνοντας μάλιστα τα πρώτα Συνέδρια Πωλήσεων με καλεσμένους ομιλητές παγκοσμίου φήμης και αναγνωρισιμότητας.

Response SA: Γιόρτασε 20 χρόνια επιτυχία στην Ελλάδα

0

Μια ομάδα ανθρώπων που αγαπoύν αυτό που κάνουν, με πάθος και επαγγελματισμό κατάφεραν ενωμένοι να φτάσουν τη Response SA εκεί όπου βρίσκεται σήμερα και να δημιουργήσουν ένα group εταιρειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πρωτοπόρος εδώ και 20 χρόνια στην εκπαίδευση και ανάπτυξη στελεχών διακεκριμένων εταιρειών, η Response ξεκίνησε αρχικά με αντικείμενο την ευρύτερη ανάπτυξη και επιλογή στελεχών. To 2002 και το 2008, με κίνητρο την εξωστρέφεια και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, δημιουργήθηκαν η Stantonchase Athens (εταιρεία εξεύρεσης στελεχών) και η Linkage Greece (εταιρεία ανάπτυξης ηγεσίας), μέσω spin-offs και στρατηγικών partnerships με τις μεγάλες πολυεθνικές Stanton Chase και Linkage αντίστοιχα. Σήμερα η Response ασχολείται στοχευμένα με την ενίσχυση των εμπορικών ικανοτήτων στελεχών, κυρίως στην πώληση και στην εξυπηρέτηση, καθώς και με την αποτελεσματική καθοδήγησή τους, ώστε να αποκτήσουν τις θετικές εκείνες συμπεριφορές που θα ενισχύσουν τα  αποτελέσματα για την εταιρεία τους.

Response 20 logo

Η Response εξακολουθεί, μέσα σ’ αυτό τον όμιλο, να διατηρεί με επιτυχία την κυρίαρχη θέση της στην αγορά, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε ηγέτιδες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις βοηθώντας τα στελέχη τους να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις προκλήσεις του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Φέτος, στο πλαίσιο των εορτασμών των δύο δεκαετιών, η εταιρεία σχεδίασε μια ξεχωριστή εκδήλωση τιμώντας τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ανώτερα και ανώτατα στελέχη (διευθύνοντες σύμβουλοι, γενικοί διευθυντές) ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα, όπως: JOHNSON & JOHNSON, EUROBANK BUSINESS SERVICES, DIAGEO, DHL, AIG, G4S, WALT DISNEY, GENERALI, LEASEPLAN, ORACLE, ORIFLAME, PRAKTIKER HELLAS, ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ, COSTA NAVARINO, DUTY FREE SHOPS, ΟΜΙΛΟΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗ, ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ, CARGLASS, καθώς και πρόεδροι Ινστιτούτων και Επιμελητηρίων (ΕΙΕΠ, ΙΠΕ, ΣΕΛΠΕ, Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο) κ.ά.

Οι ηγέτες του ελληνικού επιχειρείν συζήτησαν σε χαλαρό κλίμα, μεταξύ άλλων, θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, καθώς και πρακτικές εξέλιξης και ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών τους προς τους καταναλωτές και πώς αυτοί ανταποκρίνονται στο ρευστό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον.

Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία του ο πρόεδρος της Response SA Δημήτρης Παπανικητόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι «αυτό που κάνει τη Response να  στέκεται γερά στα πόδια της είναι οι άνθρωποί της! Δέσμευση, διάθεση, αφοσίωση, κέφι, πάθος, επαγγελματισμός, ομαδικότητα και μάλιστα ΟΛΑ αυτά μαζί! Προσπαθούμε ΟΛΟΙ μαζί να είμαστε στις καρδιές των πελατών μας».

Τη σκυτάλη παρέλαβε η γενική διευθύντρια της Response Αγγελίνα Μιχαηλίδου, η οποία δήλωσε σχετικά: «Η Response δίνει εύστοχες απαντήσεις με συνέπεια επί 20 χρόνια στην ανάπτυξη των στελεχών. Και τώρα, στο κατώφλι της επόμενης 20ετίας, βρίσκεται στην ιδανική στιγμή, όπου η ανάγκη για talent development αναγνωρίζεται διεθνώς ως η βέλτιστη στρατηγική  για την ίδια την ανάπτυξη των επιχειρήσεων».

Ακολούθησε σύντομος χαιρετισμός από τον Χάρη Πεζούλα, ιδρυτή της Response, ο οποίος εστιάστηκε στη σημασία του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας των στελεχών της ως κλειδιών για τη μακρόχρονη επιτυχία της εταιρείας.

Η Response είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και  του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, διοργανώνοντας μάλιστα τα πρώτα Συνέδρια Πωλήσεων με καλεσμένους ομιλητές παγκοσμίου φήμης και αναγνωρισιμότητας.

Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016

0

Της Μυρτώς Χαμπάκη, Senior Manager, Risk Management Services, SOL Consulting S.A.

Παγκοσμίως, οι ειδικοί στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης έχουν αποδώσει την κρίση του 2008 στην ανεπαρκή δομή της εντός των οργανισμών του χρηματοπιστωτικού τομέα. Παρ’ όλο το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εποπτών του χώρου για το θέμα, ο σχεδιασμός αλλά και η εύρυθμη λειτουργία του όλου συστήματος διακυβέρνησης σε αρκετά σημεία, αποτελούν σημαντική πρόκληση κατά την εφαρμογή. Παράλληλα, το επιχειρηματικό τοπίο εξακολουθεί να παραμένει ρευστό και γεμάτο από αναρίθμητα εμπόδια, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση των επιθυμητών υψηλών επιδόσεων των χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Η μόνη βεβαιότητα στο αναδυόμενο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία έτη, είναι η συνεχής αλλαγή. Το οικονομικό περιβάλλον παραμένει απρόβλεπτο, η ρευστότητα των εταιριών εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, οι τάσεις της αγοράς μεταβάλλονται σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται νέες αγορές με καινούργια χαρακτηριστικά. Επιπλέον, οι προτιμήσεις των πελατών μεταβάλλονται και αυτές με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ η πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και νέους πιθανούς ανταγωνιστές.

Το νέο εποπτικό πλαίσιο απαιτεί τη δημιουργία αποτελεσματικού συστήματος διακυβέρνησης που θα εγγυάται τη σωστή και συνετή διαχείριση των δραστηριοτήτων των ασφαλιστικών εταιριών. Το σύστημα Εταιρικής Διακυβέρνησης  περιλαμβάνει διαφανή οργανωτική δομή καθώς και το απαραίτητο μηχανισμό διασφάλισης της μετάδοσης των πληροφοριών εντός της εταιρίας. Το σύστημα θα υπόκειται σε τακτική εσωτερική εξέταση και θα πρέπει να είναι ανάλογο προς τη φύση, την πολυπλοκότητα και την κλίμακα των εργασιών της εταιρίας (Αρχή της Αναλογικότητας). Τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος Εταιρικής Διακυβέρνησης αφορούν στη δημιουργία συγκεκριμένων λειτουργιών εντός της εταιρίας, στην εδραίωση δύο διαφορετικών συστημάτων και στη μεταξύ τους διάδραση, αλλά και στη διαμόρφωση της Ιδίας Αξιολόγησης Κινδύνων και Φερεγγυότητας (ORSA), διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την λήψη των κατάλληλων διοικητικών αποφάσεων για την συνέχεια και την κανονικότητα των εργασιών.

Πώς μια σύγχρονη ασφαλιστική εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει όλες αυτές τις προκλήσεις έγκαιρα, αποτελεσματικά και σύμφωνα με τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές του νέου κανονιστικού πλαισίου για τον κλάδο (ν.4364/2016); Ποια είναι η βέλτιστη μορφή εταιρικής διακυβέρνησης ούτως ώστε να αποτελέσει παράγοντα ενίσχυσης των εταιρικών επιδόσεων και όχι τροχοπέδη στην ανάπτυξη;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες του σήμερα, προκειμένου να διασφαλίσουν την διάρκεια αλλά και την ανάπτυξη των εργασιών τους, πρέπει να αντιδρούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με ετοιμότητα, ευκινησία και με υψηλά επίπεδα προσαρμοστικότητας. Η εταιρική διακυβέρνηση αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης μόνο εάν σχεδιαστεί σωστά, εάν προσαρμοστεί στις πραγματικές ανάγκες της κάθε εταιρίας και εάν είναι ευέλικτη, ώστε να επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

H Mυρτώ Χαμπάκη και ο Δρ. Σταμάτης Δρίτσας (Deputy CEO, Head of Risk Advisory Services της SOL Consulting S.A.) είναι εισηγητές του νέου, άκρως επίκαιρου σεμιναρίου «Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016», που διοργανώνει την Πέμπτη 30/6 και την Τετάρτη 6/7/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο. Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016

0

Της Μυρτώς Χαμπάκη, Senior Manager, Risk Management Services, SOL Consulting S.A.

Παγκοσμίως, οι ειδικοί στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης έχουν αποδώσει την κρίση του 2008 στην ανεπαρκή δομή της εντός των οργανισμών του χρηματοπιστωτικού τομέα. Παρ’ όλο το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εποπτών του χώρου για το θέμα, ο σχεδιασμός αλλά και η εύρυθμη λειτουργία του όλου συστήματος διακυβέρνησης σε αρκετά σημεία, αποτελούν σημαντική πρόκληση κατά την εφαρμογή. Παράλληλα, το επιχειρηματικό τοπίο εξακολουθεί να παραμένει ρευστό και γεμάτο από αναρίθμητα εμπόδια, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση των επιθυμητών υψηλών επιδόσεων των χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Η μόνη βεβαιότητα στο αναδυόμενο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία έτη, είναι η συνεχής αλλαγή. Το οικονομικό περιβάλλον παραμένει απρόβλεπτο, η ρευστότητα των εταιριών εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, οι τάσεις της αγοράς μεταβάλλονται σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται νέες αγορές με καινούργια χαρακτηριστικά. Επιπλέον, οι προτιμήσεις των πελατών μεταβάλλονται και αυτές με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ η πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και νέους πιθανούς ανταγωνιστές.

Το νέο εποπτικό πλαίσιο απαιτεί τη δημιουργία αποτελεσματικού συστήματος διακυβέρνησης που θα εγγυάται τη σωστή και συνετή διαχείριση των δραστηριοτήτων των ασφαλιστικών εταιριών. Το σύστημα Εταιρικής Διακυβέρνησης  περιλαμβάνει διαφανή οργανωτική δομή καθώς και το απαραίτητο μηχανισμό διασφάλισης της μετάδοσης των πληροφοριών εντός της εταιρίας. Το σύστημα θα υπόκειται σε τακτική εσωτερική εξέταση και θα πρέπει να είναι ανάλογο προς τη φύση, την πολυπλοκότητα και την κλίμακα των εργασιών της εταιρίας (Αρχή της Αναλογικότητας). Τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος Εταιρικής Διακυβέρνησης αφορούν στη δημιουργία συγκεκριμένων λειτουργιών εντός της εταιρίας, στην εδραίωση δύο διαφορετικών συστημάτων και στη μεταξύ τους διάδραση, αλλά και στη διαμόρφωση της Ιδίας Αξιολόγησης Κινδύνων και Φερεγγυότητας (ORSA), διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την λήψη των κατάλληλων διοικητικών αποφάσεων για την συνέχεια και την κανονικότητα των εργασιών.

Πώς μια σύγχρονη ασφαλιστική εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει όλες αυτές τις προκλήσεις έγκαιρα, αποτελεσματικά και σύμφωνα με τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές του νέου κανονιστικού πλαισίου για τον κλάδο (ν.4364/2016); Ποια είναι η βέλτιστη μορφή εταιρικής διακυβέρνησης ούτως ώστε να αποτελέσει παράγοντα ενίσχυσης των εταιρικών επιδόσεων και όχι τροχοπέδη στην ανάπτυξη;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες του σήμερα, προκειμένου να διασφαλίσουν την διάρκεια αλλά και την ανάπτυξη των εργασιών τους, πρέπει να αντιδρούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με ετοιμότητα, ευκινησία και με υψηλά επίπεδα προσαρμοστικότητας. Η εταιρική διακυβέρνηση αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης μόνο εάν σχεδιαστεί σωστά, εάν προσαρμοστεί στις πραγματικές ανάγκες της κάθε εταιρίας και εάν είναι ευέλικτη, ώστε να επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

H Mυρτώ Χαμπάκη και ο Δρ. Σταμάτης Δρίτσας (Deputy CEO, Head of Risk Advisory Services της SOL Consulting S.A.) είναι εισηγητές του νέου, άκρως επίκαιρου σεμιναρίου «Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016», που διοργανώνει την Πέμπτη 30/6 και την Τετάρτη 6/7/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο. Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016

0

Της Μυρτώς Χαμπάκη, Senior Manager, Risk Management Services, SOL Consulting S.A.

Παγκοσμίως, οι ειδικοί στον τομέα της εταιρικής διακυβέρνησης έχουν αποδώσει την κρίση του 2008 στην ανεπαρκή δομή της εντός των οργανισμών του χρηματοπιστωτικού τομέα. Παρ’ όλο το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εποπτών του χώρου για το θέμα, ο σχεδιασμός αλλά και η εύρυθμη λειτουργία του όλου συστήματος διακυβέρνησης σε αρκετά σημεία, αποτελούν σημαντική πρόκληση κατά την εφαρμογή. Παράλληλα, το επιχειρηματικό τοπίο εξακολουθεί να παραμένει ρευστό και γεμάτο από αναρίθμητα εμπόδια, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση των επιθυμητών υψηλών επιδόσεων των χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Η μόνη βεβαιότητα στο αναδυόμενο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία έτη, είναι η συνεχής αλλαγή. Το οικονομικό περιβάλλον παραμένει απρόβλεπτο, η ρευστότητα των εταιριών εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, οι τάσεις της αγοράς μεταβάλλονται σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται νέες αγορές με καινούργια χαρακτηριστικά. Επιπλέον, οι προτιμήσεις των πελατών μεταβάλλονται και αυτές με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ η πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και νέους πιθανούς ανταγωνιστές.

Το νέο εποπτικό πλαίσιο απαιτεί τη δημιουργία αποτελεσματικού συστήματος διακυβέρνησης που θα εγγυάται τη σωστή και συνετή διαχείριση των δραστηριοτήτων των ασφαλιστικών εταιριών. Το σύστημα Εταιρικής Διακυβέρνησης  περιλαμβάνει διαφανή οργανωτική δομή καθώς και το απαραίτητο μηχανισμό διασφάλισης της μετάδοσης των πληροφοριών εντός της εταιρίας. Το σύστημα θα υπόκειται σε τακτική εσωτερική εξέταση και θα πρέπει να είναι ανάλογο προς τη φύση, την πολυπλοκότητα και την κλίμακα των εργασιών της εταιρίας (Αρχή της Αναλογικότητας). Τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος Εταιρικής Διακυβέρνησης αφορούν στη δημιουργία συγκεκριμένων λειτουργιών εντός της εταιρίας, στην εδραίωση δύο διαφορετικών συστημάτων και στη μεταξύ τους διάδραση, αλλά και στη διαμόρφωση της Ιδίας Αξιολόγησης Κινδύνων και Φερεγγυότητας (ORSA), διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την λήψη των κατάλληλων διοικητικών αποφάσεων για την συνέχεια και την κανονικότητα των εργασιών.

Πώς μια σύγχρονη ασφαλιστική εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει όλες αυτές τις προκλήσεις έγκαιρα, αποτελεσματικά και σύμφωνα με τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές του νέου κανονιστικού πλαισίου για τον κλάδο (ν.4364/2016); Ποια είναι η βέλτιστη μορφή εταιρικής διακυβέρνησης ούτως ώστε να αποτελέσει παράγοντα ενίσχυσης των εταιρικών επιδόσεων και όχι τροχοπέδη στην ανάπτυξη;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες του σήμερα, προκειμένου να διασφαλίσουν την διάρκεια αλλά και την ανάπτυξη των εργασιών τους, πρέπει να αντιδρούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με ετοιμότητα, ευκινησία και με υψηλά επίπεδα προσαρμοστικότητας. Η εταιρική διακυβέρνηση αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης μόνο εάν σχεδιαστεί σωστά, εάν προσαρμοστεί στις πραγματικές ανάγκες της κάθε εταιρίας και εάν είναι ευέλικτη, ώστε να επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

H Mυρτώ Χαμπάκη και ο Δρ. Σταμάτης Δρίτσας (Deputy CEO, Head of Risk Advisory Services της SOL Consulting S.A.) είναι εισηγητές του νέου, άκρως επίκαιρου σεμιναρίου «Βασικές αρχές εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογή τους στον Ν.4364/2016», που διοργανώνει την Πέμπτη 30/6 και την Τετάρτη 6/7/2016 το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στο εκπαιδευτικό του κέντρο. Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 14η ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ασφ. Διαμεσολαβητών Ν. Ιωαννίνων

0
Από την ομιλία της Μ. Χαμπάκη

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές του νομού Ιωαννίνων συναντήθηκαν στην αίθουσα του ξενοδοχείου Hotel Du Lac την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016 και συζήτησαν θέματα που απασχολούν τον κλάδο το τελευταίο διάστημα στην ημερίδα που διοργανώθηκε από το insuranceforum.gr και την Insurance Innovation.

Οι συμμετέχοντες στην ημερίδα ενημερώθηκαν για τις αλλαγές στην ασφαλιστική αγορά, που από την 1η Ιανουαρίου 2016 λειτουργεί εντός του νέου πλαισίου Solvency II, από τη Μυρτώ Χαμπάκη, senior manager, Risk Management Services, Sol Consulting, η οποία στην ομιλία της μέσω Skype επισήμανε τους βασικούς άξονες της νέας οδηγίας και εξήγησε πώς η εφαρμογή της επηρεάζει τώρα και μελλοντικά την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Στη συνέχεια τέθηκε το θέμα του άνευ ορίων ανταγωνισμού στον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς και το θέμα των μαύρων κωδικών και ο τρόπος αντιμετώπισής τους, με τους συμμετέχοντες να προβληματίζονται για το πώς μπορούν να εξαλειφθούν ώστε να ανατραπούν τα κακώς κείμενα που δημιουργούνται στην καθημερινή λειτουργία των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Επίσης, συζητήθηκε κατά πόσο τελικά η ασφάλιση της περιουσίας τη δεδομένη στιγμή μπορεί να θεωρηθεί αναγκαία ή είδος πολυτέλειας.

Στην ημερίδα παραβρέθηκαν ο Δημήτριος Δημητρίου, α΄ αντιπρόεδρος Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, και ο Γιώργος Μάστακας, πρόεδρος Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ιωαννίνων, ο οποίος κατά την έναρξη της ημερίδας αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της παροχής υψηλού service από πλευράς των ασφαλιστικών εταιρειών προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Τόνισε, επίσης, πως η εφαρμογή και η τήρηση κανόνων είναι ο μόνος δρόμος για την εξυγίανση αλλά και τη σωστή λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς.

Η Ευγενία Καφφετζή, διευθύνουσα σύμβουλος της Global Net Insurance Brokers Ltd και γενική γραμματέας του ΣΕΜΑ, ανέφερε πως το μέλλον ανήκει στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που θα επενδύουν συνεχώς στην εκπαίδευση και την ενημέρωσή τους. Έδωσε, ακόμη, συγχαρητήρια στον διοργανωτή Αριστείδη Βασιλειάδη λέγοντας πως η Insurance Innovation είναι ο μόνος φορέας που επενδύει και επιμένει στην ενημέρωση και στην εκπαίδευση της διαμεσολάβησης σε δεκάδες πόλεις της χώρας.

Εν συνεχεία η Μαρία Μηλιώνη, προΐσταμένη υποστήριξης δικτύου της Interlife Ασφαλιστικής, αναφέρθηκε στον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στον κλάδο των αυτοκινήτων και στις αθέμιτες πρακτικές που χρησιμοποιούνται, αναφερόμενη και στην τακτική των τραπεζών και του bancassurance.

Ο διευθυντής εκπαίδευσης & ανάπτυξης της Ορίζων Ασφαλιστική Γιώργος Τσακατούρας μίλησε για τον κλάδο ασφάλισης περιουσίας -όπου άλλωστε ειδικεύεται η εταιρεία του, με μεγάλη γκάμα προγραμμάτων για κατοικίες και επιχειρήσεις- και μίλησε για την αναγκαιότητα της ασφάλισης ειδικά στη δύσκολη αυτή οικονομικά περίοδο που διανύει η χώρα μας.

Στη συνέχεια ακολούθησε το πρώτο μέρος της ενδιαφέρουσας ομιλίας του Νίκου Κλήμη σχετικά με τις αθέμιτες πρακτικές της αγοράς, τα αυστηρά μέτρα του νόμου, την εποπτική αρχή και τη λειτουργία των «μαύρων κωδικών». Ο ίδιος αναφέρθηκε επίσης στα μεγάλα οργανωμένα διαμεσολαβητικά δίκτυα και στα προβλήματα που δημιουργούνται από ακραίες απαιτήσεις σχετικά με το cross selling και τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά.

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες της ημερίδας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του account manager της Saint Gobain Autover Hellas Περικλή Καραμυτιλιού, ο οποίος μίλησε για την επανάσταση στην ασφαλή οδήγηση και με ποιον τρόπο τα κατάλληλα κρύσταλλα αυτοκινήτων μπορούν να συμβάλουν σε αυτήν, όπως για παράδειγμα με την ενσωμάτωση καμερών στο εμπρόσθιο παρμπρίζ των αυτοκινήτων.

Στην παρουσίαση που έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της Infotrust SA Μεσίτες Ασφαλίσεων Γεώργιος Κόπτσης τόνισε τους λόγους για τους οποίους υπάρχει ανάγκη συνεργασίας με μεγάλα σχήματα διαμεσολάβησης. Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας συνεργασίας, όπως οι πολλές επιλογές μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών, η μεγάλη γκάμα προϊόντων, η εκπαίδευση αλλά και οι πρακτικές πωλήσεων. Επίσης αναφέρθηκε με συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία στηνδυσκολία που αντιμετωπίζει σήμερα ένας διαμεσολαβητής διαχειριστεί τα έξοδα και γενικά τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από τη λειτουργία ενός μεμονωμένου ασφαλιστικού γραφείου. Τέλος, μίλησε για τα πλεονεκτήματα που έχει ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που συνεργάζεται με την εταιρεία του.

Μετά το διάλειμμα η Μυρτώ Χαμπάκη ανέλυσε τους βασικούς άξονες της νέας οδηγίας, τις επιπτώσεις στη δομή και στη λειτουργία των ασφαλιστικών εταιρειών, τις ευεργετικές επιπτώσεις για τον καταναλωτή μέσω της αυξημένης προστασίας που του παρέχει, και στάθηκε ιδιαίτερα στο νέο θεσμικό πλαίσιο Solvency II.

Στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του ο Νίκος Κλήμης έθιξε το θέμα της στρατηγικής χάραξης των εταιρειών γύρω από την εξυπηρέτηση και την ανάπτυξη δικτύων, όπως επίσης στον ρόλο της νομικής προστασίας σε περίπτωση εμπλοκής ενός διαμεσολαβητή με τον νόμο ή την εποπτική αρχή.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια της ημερίδας ήταν το «στρογγυλό τραπέζι» συζήτησης που διεξήχθη με συντονιστή τον κ. Νίκο Κλήμη, όπου εξετάστηκαν οι αθέμιτες πρακτικές της αγοράς και τα περιθώρια που δεν αφήνει πλέον ο νόμος αλλά και η εποπτική αρχή για λειτουργία «μαύρων κωδικών». Τέλος συζητήθηκαν θέματα περί νομικής προστασίας σε περιπτώσεις εμπλοκής ενός διαμεσολαβητή με τον νόμο ή την εποπτική αρχή, θέμα που τράβηξε την προσοχή όλων των παρευρισκομένων.

Στο τραπέζι συζήτησης της ημερίδας μετείχαν:

Μαρία Μηλιώνη, προΐσταμένη υποστήριξης δικτύου Interlife Ασφαλιστική

Ιωάννης Τράντος, γενικός διευθυντής, Infotrust SA Μεσίτες Ασφαλίσεων

Αλέξανδρος Ιωάννου, αντιπρόεδρος, Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ιωαννίνων

Τέθηκαν και απαντήθηκαν πολλές ερωτήσεις και αναπτύχθηκε ένας γόνιμος διάλογος, που απέδειξε ότι τα προβλήματα υπάρχουν αλλά υπάρχουν λύσεις και προοπτικές που πρέπει να εξεταστούν σοβαρά από όλες τις πλευρές.

Μεγάλοι χορηγοί ημερίδας

ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

AIG

INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

INFOTRUST SA ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

PRIME INSURANCE

GLASSDRIVE

Η ημερίδα υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά από τα παρακάτω μέσα

Asfalisinet.gr, insuranceworld.gr, insurance-eea.gr, dikaiologitika.gr, Underwriter.gr, epirustv, περιοδικό insuranceworld, εφημερίδα asfalizomai, εφημερίδα Ηπειρωτικός Αγών, Euro2day.gr, sofokleousin.gr

Η Ημερίδα διεξήχθη υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ).

Η επόμενη ημερίδα θα διεξαχθεί στην Πάτρα 22 Ιουνίου 2016. Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Αριστείδη Βασιλειάδη, τηλ.: 2312 201 003 ή στο e-mail: administrator@insuranceforum.gr.

Δείτε όλες τις φωτογραφίες από την εκδήλωση:

 

ΤΕΑΕΑΠΑΕ: Προσωρινή λύση θα εισηγηθεί στην ΓΣ της ΕΑΕΕ ο Αλ. Σαρρηγεωργίου

0

Προσωρινή λύση χρηματοδότησης για το 2016 υπό προϋποθέσεις, ώστε να ολοκληρωθούν οι συνομιλίες για το ΤΕΑΕΑΠΑΕ, προτίθεται να εισηγηθεί στη Γενική Συνέλευση της ΕΑΕΕ ο πρόεδρος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, μετά τη ΓΣ της Ένωσης Συνταξιούχων Ασφαλιστών. Αναλυτικά η δήλωση του κ. Σαρρηγεωργίου:

Από την χθεσινή (σ.σ.: 16 Ιουνίου 2016) Γενική Συνέλευση της Ένωσης Συνταξιούχων Ασφαλιστών στην οποία παρευρέθηκα εκπροσωπώντας το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΑΕΕ και τις τοποθετήσεις των συνταξιούχων που άκουσα αποκόμισα τα εξής:

  1. Οι συνταξιούχοι όχι μόνο βρίσκουν λογική τη θέση της Ένωσης για τη διακυβέρνηση του Ταμείου και τον τρόπο λήψης αποφάσεων για παροχές, επενδύσεις κ.λπ. αλλά και υπερακοντίζουν ζητώντας ισομερή εκπροσώπηση στο Διοικητικό Συμβούλιου του Ταμείου εργαζομένων, εργοδοτών, συνταξιούχων ώστε να αποφεύγεται η μονομέρεια που υπάρχει σήμερα στις αποφάσεις.
  2. Οι συνταξιούχοι στις τοποθετήσεις τους εκφράστηκαν θετικοί για την πρόταση της ΕΑΕΕ για τη χρηματοδότηση ζητώντας διορθωτικές παρεμβάσεις και οπωσδήποτε όχι ρήξη με την ΕΑΕΕ και τα μέλη της.

Με ευθύνη του Προεδρείου τους ψηφοφορία δεν έγινε, αλλά ζητήθηκε από τους προέδρους ΕΑΕΕ και ΟΑΣΕ να προσπαθήσουν να βρουν συμβιβαστική λύση εντός των ημερών.

Η προσωπική μου τοποθέτηση ήταν ότι απλή επιμήκυνση ενός αέναου διαλόγου, που διαρκεί ήδη δύο χρόνια δεν έχει νόημα. Θα μπορούσα να εισηγηθώ στη Γενική Συνέλευση των εταιριών μελών μας να εξετάσουν προσωρινή λύση για τη χρηματοδότηση για το 2016, ώστε να ολοκληρωθούν οι συνομιλίες, μόνο αν αποδεχθούν οι εργαζόμενοι άμεσα τα λοιπά σημεία της πρότασής μας (διακυβέρνηση, επενδύσεις κ.λπ.).

Τιμητική διάκριση στο Γιώργο Κώτσαλο στο 9ο Insurance Conference 2016

0

Διορατικός, Ευρηματικός, Συμμετοχικός – ανοιχτός στον διάλογο, με μοντέρνα, προχωρημένη αντίληψη για τη διακυβέρνηση. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά που κάνουν τον Γιώργο Κώτσαλο να ξεχωρίζει ως προσωπικότητα.

Ο Γιώργος Κώτσαλος διάνοιξε «οδούς» για το μέλλον. Αλλάξε τα δεδομένα, ανέτρεψε το κατεστημένο, διασφάλισε την ανάπτυξη και εξασφάλισε την επιτυχία.

Είναι το μοναδικό ανώτατο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς που έχει τιμηθεί ως «Manager της Χρονιάς» σε όλο το φάσμα του ελληνικού επιχειρείν, για το έτος 2011, από την ΕΕΔΕ υποστηρίζει.

Για τους λόγους αυτούς, ο Γιώργος Κώτσαλος θα τιμηθεί με τιμητική διάκριση στο 9ο Insuranceforum 2016 που διεξάγεται στις 23 Ιουνίου 2016 στο ξενοδοχείο Divani  Caravel

Ελ Ερμείδου

 

 

Τιμητική διάκριση στο Γιώργο Κώτσαλο στο 9ο Insurance Conference 2016

0

Διορατικός, Ευρηματικός, Συμμετοχικός – ανοιχτός στον διάλογο, με μοντέρνα, προχωρημένη αντίληψη για τη διακυβέρνηση. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά που κάνουν τον Γιώργο Κώτσαλο να ξεχωρίζει ως προσωπικότητα.

Ο Γιώργος Κώτσαλος διάνοιξε «οδούς» για το μέλλον. Αλλάξε τα δεδομένα, ανέτρεψε το κατεστημένο, διασφάλισε την ανάπτυξη και εξασφάλισε την επιτυχία.

Είναι το μοναδικό ανώτατο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς που έχει τιμηθεί ως «Manager της Χρονιάς» σε όλο το φάσμα του ελληνικού επιχειρείν, για το έτος 2011, από την ΕΕΔΕ υποστηρίζει.

Για τους λόγους αυτούς, ο Γιώργος Κώτσαλος θα τιμηθεί με τιμητική διάκριση στο 9ο Insuranceforum 2016 που διεξάγεται στις 23 Ιουνίου 2016 στο ξενοδοχείο Divani  Caravel

Ελ Ερμείδου

 

 

ΑΧΑ: Νέο πρόγραμμα Alpha Global Medical Care

0

Το Alpha Global Medical Care, το νέο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας της ΑΧΑ στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Alpha Bank, διατίθεται πλέον μέσω του δικτύου καταστημάτων της τράπεζας για τους πελάτες της και προσφέρει ένα πλαίσιο ολοκληρωμένης προστασίας 360 μοιρών με βασικό χαρακτηριστικό του την ευελιξία, καθώς «χτίζεται» εξατομικευμένα για κάθε πελάτη, σύμφωνα με τις ανάγκες και την οικονομική του δυνατότητα.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η συνεχής ανάπτυξη στον τομέα της υγείας βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της AXA, ενώ η συνεργασία της με την Alpha Bank και στον τομέα της υγείας αποτελεί ένα ακόμα βήμα για να καλυφθούν οι ανάγκες περισσότερων ασφαλισμένων.

Oι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν κάλυψη του ασφαλισμένου σε κάθε στάδιο της νοσηλείας σχετικά με δαπάνες πρόληψης, δαπάνες που σχετίζονται με τη νοσηλεία, καθώς και δαπάνες αποκατάστασης και βοήθειας στην καθημερινότητα ύστερα από σοβαρό ατύχημα.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του προγράμματος «Alpha Global Medical Care» είναι τα εξής:

  • απόλυτη ευελιξία επιλογών
  • υποστήριξη 24/7
  • προστασία με παροχές πριν από μια νοσηλεία
  • προστασία με πλήρη κάλυψη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας
  • προστασία με παροχές ύστερα από νοσηλεία
  • ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου
  • απευθείας εξόφληση εξόδων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
  • επιβράβευση πιστών πελατών
  • απλή και ξεκάθαρη επικοινωνία
  • ασφάλιση σε έναν παγκόσμιο, φερέγγυο ηγέτη.

Το νέο αυτό πρόγραμμα πλαισιώνεται και ολοκληρώνεται από μια σειρά πρόσθετων, προαιρετικών παροχών που διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητά του, όπως το πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Alpha Υγεία για Όλους Premium και ένα ειδικό πρόγραμμα ασφάλισης ατυχήματος και κεφαλαίου αποπληρωμής ασφαλίστρων σε περίπτωση ανικανότητας για εργασία.