back to top
21 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1971

130 δρομείς της MetLife στον 4ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0

Η MetLife συμμετείχε ενεργά στον 4ο Ημιμαραθώνιο που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του Μαϊου, με την συμμετοχή 130 δρομέων που συμμετείχαν στις διαδρομές των 3, 5 και 21 χλμ.

 

Ακολουθώντας ένα καλά οργανωμένο πρόγραμμα, οι αθλητές της MetLife είχαν την ευκαιρία να προετοιμαστούν κατάλληλα για την συμμετοχή τους στο αθλητικό αυτό γεγονός, μία προσπάθεια που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο δράσεων της εταιρείας σε θέματα ευζωίας και πρόληψης για τους εργαζομένους της, προάγοντας παράλληλα το ομαδικό πνεύμα.

 

Η MetLife φροντίζει ώστε οι άνθρωποί της να διατηρούν υψηλό επίπεδο ποιότητας ζωής και για το σκοπό αυτό έχει προγραμματίσει μία σειρά ενεργειών μέσω των οποίων να καλλιεργείται η κουλτούρα ευζωϊας και πρόληψης, στοχεύοντας στην προστασία της υγείας, ενώ παράλληλα ενισχύεται η παραγωγικότητα και η ομαδικότητα, στοιχεία που υποστηρίζουν την επίτευξη του προγράμματος της Οργανωσιακής Υγείας της MetLife.

 

 

Υποκλοπές σε ασφαλιστικές βάσεις δεδομένων

0

[starbox]

Χωρίς αμφιβολία το cyber attack, αποτελεί και ελληνική πραγματικότητα θέτοντας  τις εταιρείες του χρηματοπιστωτικού χώρου σε δυνητικό κίνδυνο.

Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για δραστηριότητα υποκλοπών σε βάσεις δεδομένων –και αγοραπωλησίες αυτών- ανέδειξαν το πρόβλημα προκαλώντας σκέψεις.

Το ερώτημα είναι πως το έχουν αντιληφθεί οι εταιρείες, -ασφαλιστικές και τράπεζες- τι κάνουν, πως το σκέπτονται, και πώς το διαχειρίζονται και τελικά κατά πόσο λαμβάνονται στην αγορά σχετικά μέτρα προστασίας.

Και τελικώς τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά. Η υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος πολλές φορές μέχρι σήμερα έχει πιάσει περιπτώσεις κλοπών βάσεων δεδομένων, εγκληματική πράξη που έρχεται ως συνέχεια της εξέλιξης της αγοράς.

Να αναφερθεί ότι οι απατεώνες της ηλεκτρονικής εποχής έχουν «χτυπήσει» πιστωτικές κάρτες, ΑΤΜ, συσκευές πληρωμών με κάρτες  και πολλές άλλες περιπτώσεις πλαστικού χρήματος.  Στο πλαίσιο αυτό αυξήθηκαν και τα μέτρα ασφαλείας, εντοπίστηκαν σπείρες, και γενικά υπάρχει αυξημένη εποπτεία από την πλευρά των επιχειρήσεων και της αστυνομίας.

Όμως το ηλεκτρονικό έγκλημα εξελίσσεται. Τώρα αποτελούν πρόσφορη λεία οι βάσεις δεδομένων.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι συνεργάτες των εγκληματιών είναι υπεράνω υποψίας ακόμη  και στελέχη ή συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή πρόσωπα.

Μην παραβλέψουμε  ότι  οι υποκλοπές και το εμπόριο βάσεων δεδομένων –το έγκλημα στον κυβερνοχώρο- την εποχή της ιντερνετικής επανάστασης, είναι αναπόφευκτες καταστάσεις. Όμως, το  ότι το ηλεκτρονικό έγκλημα –υποκλοπών δεδομένων συμβιώνει με την καθημερινότητα δε σημαίνει ότι μπορεί να αφεθεί στην τύχη του. Θα πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση συλλογική και ατομική.

Και οι εταιρείες προκειμένου να προστατεύσουν τους πελάτες τους και την δραστηριότητά τους οφείλουν να θωρακιστούν όπως κάνουν και για την ασφαλιστική απάτη.

 

 

 

Θ. Τριανταφύλλου: Τομέας που απαιτεί υψηλή ειδίκευση η ασφάλιση σκαφών

0

[starbox]

Την εικόνα του κλάδου ασφάλισης σκαφών  και τις προοπτικές ανάπτυξης του στο μέλλον αναλύει στο iw ο κ. Θάνος Τριανταφύλλου –Τεχνικός Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali.

Όπως αναφέρει η πορεία του κλάδου συνδέεται  άμεσα με την οικονομική ανάκαμψη, ωστόσο «η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου». Ο κ. Τριανταφύλλου αναφέρεται επίσης:

    • Στη σημασία της εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο κλάδο
    • Τη γήρανση του στόλου των ασφαλιζόμενων σκαφών και τους παράγοντες που έχουν επηρεάσει τις εργασίες
    • Την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών
    • Τις λύσεις που παρέχει η Generali

 

 

  1. Υπάρχει στην Ελλάδα σωστή ασφαλιστική κάλυψη στα σκάφη εφάμιλλη των άλλων ευρωπαϊκών χωρών;

Η Ελλάδα ως χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσα και με ναυτική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με άλλους τομείς, διαθέτει έναν αρκετά ανεπτυγμένο και σύγχρονο κλάδο ναυτασφάλισης και ασφάλισης σκαφών και δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης ακολουθεί το γράμμα του νόμου με επαρκή κεφάλαια, ενώ η κάλυψη του ιδίου σκάφους (hull & machinery) συμφωνείται ως επί το πλείστον με τη χρήση των όρων συμβολαίων της αγοράς του Λονδίνου ή της Γερμανίας.


  1. Σε τι βαθμό έχουν επηρεαστεί οι ασφαλιστικές εργασίες από την ύφεση;

Η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρό πλήγμα σε αυτό τον κλάδο, καθότι η αγορά σκάφους – ως αντικείμενο πολυτελείας – έχει μειωθεί δραστικά. Επίσης, για οικονομικούς λόγους, πολλά σκάφη έχουν πωληθεί ή έχει γίνει μεταφορά έδρας στο εξωτερικό.

Το αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο συνολικά ασφαλισμένος στόλος στην Ελλάδα. Επίσης, πέρα από την μείωση της ασφαλιστέας ύλης, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η γήρανση των υπόλοιπων σκαφών και η προσπάθεια μείωσης του κόστους συντήρησης, γεγονότα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.


  1. Έχει η Ελλάδα τη δυνατότητα να αναπτύξει τις ασφαλίσεις σκαφών; Ποια είναι η σημερινή εικόνα του κλάδου;

Η ανάπτυξη του κλάδου μπορεί να επέλθει χρονικά μετά από μια γενική οικονομική ανάκαμψη. Η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου.

Μία μάλλον φωτεινή εξαίρεση αποτελούν τα επαγγελματικά σκάφη (ενοικιαζόμενα), τα οποία σημείωσαν μια αυξητική ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής πορείας που δείχνει να καταγράφει ο τουρισμός στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

  1. Η εξειδίκευση παίζει ρόλο ή ο κλάδος μπορεί να ασκηθεί από κάθε εταιρεία;

Κάθε εταιρία μπορεί εν δυνάμει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο ασφάλισης σκαφών, αρκεί να υπάρχει η επίγνωση ότι πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Την ανάγκη αυτή αναγνωρίζει απόλυτα η Generali η οποία στελεχώνει τον κλάδο σκαφών, όπως και κάθε κλάδο, με εξειδικευμένο προσωπικό, με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση, ώστε να προσφέρουμε την βέλτιστη ποιότητα προς τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας. Με τον ίδιο γνώμονα επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια τους συνεργάτες μας (π.χ. τεχνικούς συμβούλους, πραγματογνώμονες), ώστε να πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές και απαιτήσεις της εταιρίας.

  1. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική. Εφαρμόζεται αποτελεσματικά ο νόμος;

Ο νόμος εφαρμόζεται αποτελεσματικά και υπάρχει διαρκής και αποτελεσματικός έλεγχος.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξαίρουμε το έργο των λιμενικών αρχών, οι οποίες παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας συντελούν στην αυστηρή τήρηση του νόμου, με αποτέλεσμα την  προστασία των ναυτικών, των επιβατών και των σκαφών από ατυχήματα.

  1. Τί ξεχωρίζει τις εταιρείες στον ανταγωνισμό της αγοράς; Γιατί κάποιος να εμπιστευτεί εσάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία για να ασφαλιστεί;

Σε αυτού του είδους την κάλυψη, όπου τα συμβόλαια είναι σχεδόν πανομοιότυπα λόγω της χρήσης κοινού λεκτικού ασφάλισης από την πλειοψηφία  ελληνικής αγοράς, η διαφορά γίνεται διακριτή σε δύο κυρίως τομείς, α) το επίπεδο εξυπηρέτησης και β) το επίπεδο ανταγωνισμού (ασφάλιστρα, απαλλαγές κ.λπ.).

Η Generali όντας στελεχωμένη με προσωπικό με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση, μπορεί να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου, δρώντας ακόμη και συμβουλευτικά προς τον συνεργάτη ή τον ασφαλισμένο, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι παρέχει λύσεις με βέλτιστους όρους ασφάλισης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η μακρά εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς δικαιώνει σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κα την αξιοπιστία μας στον τομέα αυτό και όχι μόνο.

 

 Τα προγράμματα της Generali για την ασφάλιση σκαφών (150 λέξεις):

Οι ασφαλιστικές λύσεις σκαφών της Generali προσφέρουν ολοκληρωμένη κάλυψη για τις ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών. Οι καλύψεις διαχωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες:

Κάλυψη Αστικής Ευθύνης

Πρόγραμμα ασφάλισης με πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, από 100,00 ΕΥΡΩ ετησίως (ανάλογα με την ιπποδύναμη και χρήση του σκάφους).

– Κάλυψη ιδίων ζημιών του σκάφους (Hull) – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

Η αξιολόγηση της κάλυψης ιδίων ζημιών γίνεται ανά περίπτωση με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη ασφάλιση με άκρως ανταγωνιστικούς όρους.

– Πρόσθετες καλύψεις του σκάφους – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Ιδίων Ζημιών του σκάφους.

Η ασφάλιση ιδίων ζημιών επεκτείνεται ανά περίπτωση με επιπλέον καλύψεις όπως κάλυψη ζημιών σε άξονα/προπέλα, κάλυψη αγώνων, μηχανικές βλάβες, κάλυψη προσωπικών ειδών κλπ.

Το πρόγραμμα ασφάλισης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες σκαφών των κάτωθι κατηγοριών:

– Ιδιωτικής Χρήσης

– Επαγγελματικά ενοικίασης με μόνιμο πλήρωμα

– Ιδιωτικής αναψυχής – Επαγγελματικά κατά δήλωση

H Generali Hellas, αξιοποιώντας το διεθνές δίκτυο τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και αντασφαλιστικής κάλυψης του ομίλου Generali, μπορεί να προσφέρει τις πλέον ανταγωνιστικές προϋποθέσεις κάλυψης, συνδυασμένες με τη σιγουριά μιας από τις  μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως.

 

Θ. Τριανταφύλλου: Τομέας που απαιτεί υψηλή ειδίκευση η ασφάλιση σκαφών

0

[starbox]

Την εικόνα του κλάδου ασφάλισης σκαφών  και τις προοπτικές ανάπτυξης του στο μέλλον αναλύει στο iw ο κ. Θάνος Τριανταφύλλου –Τεχνικός Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali.

Όπως αναφέρει η πορεία του κλάδου συνδέεται  άμεσα με την οικονομική ανάκαμψη, ωστόσο «η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου». Ο κ. Τριανταφύλλου αναφέρεται επίσης:

    • Στη σημασία της εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο κλάδο
    • Τη γήρανση του στόλου των ασφαλιζόμενων σκαφών και τους παράγοντες που έχουν επηρεάσει τις εργασίες
    • Την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών
    • Τις λύσεις που παρέχει η Generali

 

 

  1. Υπάρχει στην Ελλάδα σωστή ασφαλιστική κάλυψη στα σκάφη εφάμιλλη των άλλων ευρωπαϊκών χωρών;

Η Ελλάδα ως χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσα και με ναυτική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με άλλους τομείς, διαθέτει έναν αρκετά ανεπτυγμένο και σύγχρονο κλάδο ναυτασφάλισης και ασφάλισης σκαφών και δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης ακολουθεί το γράμμα του νόμου με επαρκή κεφάλαια, ενώ η κάλυψη του ιδίου σκάφους (hull & machinery) συμφωνείται ως επί το πλείστον με τη χρήση των όρων συμβολαίων της αγοράς του Λονδίνου ή της Γερμανίας.


  1. Σε τι βαθμό έχουν επηρεαστεί οι ασφαλιστικές εργασίες από την ύφεση;

Η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρό πλήγμα σε αυτό τον κλάδο, καθότι η αγορά σκάφους – ως αντικείμενο πολυτελείας – έχει μειωθεί δραστικά. Επίσης, για οικονομικούς λόγους, πολλά σκάφη έχουν πωληθεί ή έχει γίνει μεταφορά έδρας στο εξωτερικό.

Το αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο συνολικά ασφαλισμένος στόλος στην Ελλάδα. Επίσης, πέρα από την μείωση της ασφαλιστέας ύλης, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η γήρανση των υπόλοιπων σκαφών και η προσπάθεια μείωσης του κόστους συντήρησης, γεγονότα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.


  1. Έχει η Ελλάδα τη δυνατότητα να αναπτύξει τις ασφαλίσεις σκαφών; Ποια είναι η σημερινή εικόνα του κλάδου;

Η ανάπτυξη του κλάδου μπορεί να επέλθει χρονικά μετά από μια γενική οικονομική ανάκαμψη. Η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου.

Μία μάλλον φωτεινή εξαίρεση αποτελούν τα επαγγελματικά σκάφη (ενοικιαζόμενα), τα οποία σημείωσαν μια αυξητική ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής πορείας που δείχνει να καταγράφει ο τουρισμός στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

  1. Η εξειδίκευση παίζει ρόλο ή ο κλάδος μπορεί να ασκηθεί από κάθε εταιρεία;

Κάθε εταιρία μπορεί εν δυνάμει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο ασφάλισης σκαφών, αρκεί να υπάρχει η επίγνωση ότι πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Την ανάγκη αυτή αναγνωρίζει απόλυτα η Generali η οποία στελεχώνει τον κλάδο σκαφών, όπως και κάθε κλάδο, με εξειδικευμένο προσωπικό, με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση, ώστε να προσφέρουμε την βέλτιστη ποιότητα προς τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας. Με τον ίδιο γνώμονα επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια τους συνεργάτες μας (π.χ. τεχνικούς συμβούλους, πραγματογνώμονες), ώστε να πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές και απαιτήσεις της εταιρίας.

  1. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική. Εφαρμόζεται αποτελεσματικά ο νόμος;

Ο νόμος εφαρμόζεται αποτελεσματικά και υπάρχει διαρκής και αποτελεσματικός έλεγχος.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξαίρουμε το έργο των λιμενικών αρχών, οι οποίες παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας συντελούν στην αυστηρή τήρηση του νόμου, με αποτέλεσμα την  προστασία των ναυτικών, των επιβατών και των σκαφών από ατυχήματα.

  1. Τί ξεχωρίζει τις εταιρείες στον ανταγωνισμό της αγοράς; Γιατί κάποιος να εμπιστευτεί εσάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία για να ασφαλιστεί;

Σε αυτού του είδους την κάλυψη, όπου τα συμβόλαια είναι σχεδόν πανομοιότυπα λόγω της χρήσης κοινού λεκτικού ασφάλισης από την πλειοψηφία  ελληνικής αγοράς, η διαφορά γίνεται διακριτή σε δύο κυρίως τομείς, α) το επίπεδο εξυπηρέτησης και β) το επίπεδο ανταγωνισμού (ασφάλιστρα, απαλλαγές κ.λπ.).

Η Generali όντας στελεχωμένη με προσωπικό με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση, μπορεί να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου, δρώντας ακόμη και συμβουλευτικά προς τον συνεργάτη ή τον ασφαλισμένο, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι παρέχει λύσεις με βέλτιστους όρους ασφάλισης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η μακρά εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς δικαιώνει σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κα την αξιοπιστία μας στον τομέα αυτό και όχι μόνο.

 

 Τα προγράμματα της Generali για την ασφάλιση σκαφών (150 λέξεις):

Οι ασφαλιστικές λύσεις σκαφών της Generali προσφέρουν ολοκληρωμένη κάλυψη για τις ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών. Οι καλύψεις διαχωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες:

Κάλυψη Αστικής Ευθύνης

Πρόγραμμα ασφάλισης με πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, από 100,00 ΕΥΡΩ ετησίως (ανάλογα με την ιπποδύναμη και χρήση του σκάφους).

– Κάλυψη ιδίων ζημιών του σκάφους (Hull) – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

Η αξιολόγηση της κάλυψης ιδίων ζημιών γίνεται ανά περίπτωση με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη ασφάλιση με άκρως ανταγωνιστικούς όρους.

– Πρόσθετες καλύψεις του σκάφους – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Ιδίων Ζημιών του σκάφους.

Η ασφάλιση ιδίων ζημιών επεκτείνεται ανά περίπτωση με επιπλέον καλύψεις όπως κάλυψη ζημιών σε άξονα/προπέλα, κάλυψη αγώνων, μηχανικές βλάβες, κάλυψη προσωπικών ειδών κλπ.

Το πρόγραμμα ασφάλισης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες σκαφών των κάτωθι κατηγοριών:

– Ιδιωτικής Χρήσης

– Επαγγελματικά ενοικίασης με μόνιμο πλήρωμα

– Ιδιωτικής αναψυχής – Επαγγελματικά κατά δήλωση

H Generali Hellas, αξιοποιώντας το διεθνές δίκτυο τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και αντασφαλιστικής κάλυψης του ομίλου Generali, μπορεί να προσφέρει τις πλέον ανταγωνιστικές προϋποθέσεις κάλυψης, συνδυασμένες με τη σιγουριά μιας από τις  μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως.

 

SPARK:  Καλοκαιρινό Πρόγραμμα Θετικών Επιστημών

0

Τη δυνατότητα να βιώσουν με μοναδικό τρόπο την καθημερινότητα του επιστήμονα μέσω δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης και να αποκτήσουν γερά θεμέλια ως προς τη μέθοδο και την ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας θα έχουν οι μαθητές όλων των σχολείων μέσω της συνεργασίας των εκπαιδευτήριων Κωστέα-Γείτονα και του Πανεπιστημίου Brown, που δίνει  για πρώτη φορά στα παιδιά τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο Καλοκαιρινό Πρόγραμμα Θετικών Επιστημών, SPARK.

 

Το παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτικό πρόγραμμα SPARK Summer Science Courses είναι ένα καλοκαιρινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο από το Πανεπιστήμιο Brown για ευφυείς και ταλαντούχους μαθητές, μεταξύ 12 και 17 ετών, που θέλουν να ζήσουν μια συναρπαστική περιπέτεια, ανακαλύπτοντας και αναπτύσσοντας παράλληλα την αγάπη τους για τις θετικές επιστήμες.

 

Αυτό το καλοκαίρι θα προσφερθούν δύο διαφορετικά προγράμματα – ένα για μαθητές που ενδιαφέρονται για τις Βιολογικές ή Ιατρικές επιστήμες και ένα για μαθητές που ενδιαφέρονται για τον κλάδο της Μηχανικής.  Τα προγράμματα προσφέρονται σε δύο επίπεδα:  το JuniorSPARK για μαθητές 12-14 ετών και το SeniorSPARK για μαθητές 15-17 ετών ενώ διδάσκονται από καθηγητές του BrownUniversity στην Αγγλική γλώσσα, σε περιορισμένο αριθμό μαθητών των ΕΚΓ και άλλων σχολείων, στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων. Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η Δευτέρα, στις 25 Μαΐου 2015.

 

Fatal Infections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται?

 

Καθηγήτρια:         Dr. Lauren Quattrochi

 

Πώς εισβάλλουν τα μικρόβια στο ανθρώπινο σώμα;  Πώς αντιδρά το σώμα σε αυτούς τους μικροσκοπικούς εισβολείς; Γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις, ο ανθρώπινος οργανισμός χάνει τη μάχη; Γιατί κάποιες ασθένειες πλήττουν τους ανθρώπους και όχι τα ζώα ή αντιστρόφως;  Σε αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν ορισμένες λοιμώξεις που δεν θεραπεύονται και τι είναι αυτό που κάνει ορισμένα μικρόβια να μεταδίδονται στον άνθρωπο.  Τι είναι τα εμβόλια και πώς προστατεύουν τον οργανισμό από τα θανατηφόρα μικρόβια;  Θα διερευνηθεί η φυσική άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού, καθώς και τα συμπτώματα, η διάγνωση και οι θεραπείες για μερικά από τα πιο επικίνδυνα μικρόβια.

 

 

 

Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και την Επιστήμη Πυραύλων

Καθηγητής:  Dr. David Stout

 

Πώς λειτουργεί ένα αεροπλάνο,  οι πύραυλοι, το διάστημα και οι δορυφόροι; Πώς στέλνει η NASA δορυφόρους στο διάστημα εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά; Πώς σχεδιάζεται ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει πιο γρήγορα από τον ήχο;  Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα έχουν τη ευκαιρία να λάβουν απαντήσεις που αφορούν σημαντικά ζητήματα από την επιστήμη της αεροναυπηγικής.

 

Ημερομηνίες Μάθημα Επίπεδο
1ηΕβδομάδα
22 Ιουνίου – 26 Ιουνίου FatalInfections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται? JuniorSPARK
22 Ιουνίου – 26 Ιουνίου Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και Επιστήμη Πυραύλων SeniorSPARK
2η Εβδομάδα
29 Ιουνίου – 3 Ιουλίου Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και Επιστήμη Πυραύλων Junior SPARK
29 Ιουνίου – 3 Ιουλίου FatalInfections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται? Senior SPARK
Μετά  την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα παραλάβουνβεβαίωση (Certificate) απότοBrownUniversity.

 

 

 

 

 

Mega Brokers: Eκδήλωση για τους διαμεσολαβητές στη Θεσσαλονίκη

0

Εκδήλωση για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε η Mega Brokers στο πλαίσιο του νέου καινοτόμου προγράμματος υγείας που προωθεί αλλά και την πολιτική επικοινωνίας της εταιρείας.

Στην εκδήλωση που έγινε στις 23 Μαίου , με θέμα «Καινοτομία και εξωστρέφεια στις πωλήσεις», στο ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki (13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – ΠεραίαςΑίθουσα Ballroom 3), θα παρουσιαστούν τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της ολοκληρωμένης μηχανογραφικής εφαρμογής υποστήριξης συνεργατών και το νέο ασφαλιστικό προιόν στον κάδο υγείας . Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Ο “τζαμπατζής” ΕΟΠΥΥ – Δείτε τι χρωστάει και σε ποιον

0

“Φεσομένος ως το λαιμό» από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας της χώρας. Στο «φως» όλα τα επίσημα στοιχεία για την οικονομική κατάσταση του Οργανισμού.

Μυθικές διαστάσεις τείνουν να πάρουν οι οφειλές του “γιγαντιαίου” Φορέα υγειονομικής περίθαλψης, που έχει δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου, «αγοράζοντας» υπηρεσίες από το σύνολο των παρόχων δημόσιας και ιδιωτικής ιδιωτικής υγείας και «πουλώντας» τες στο σύνολο (σχεδόν) των ασφαλισμένων.

Τη διαιώνιση της οικονομικής του «ασφυξίας» του ΕΟΠΥΥ, δυστυχώς δεν διαψεύδουν τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή για την οικονομική κατάσταση του Οργανισμού, ο υπουργός Υγείας, έπειτα από σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔας, Μάριου Σαλμά.

Οφειλές προς ιδιώτες

Σύμφωνα με αυτά, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Οργανισμού (>90 ημέρες) προς τους παρόχους ιδιωτικής υγείας, διαμορφώνονται συνολικά στα 625 εκατ. ευρώ από την ίδρυσή του (1.1.2012). Το ποσό αυτό επιμερίζεται ως εξής:

συμβεβλημένοι γιατροί: 28,2 εκ. ευρώ
διαγνωστικά κέντρα: 122,6 εκ. ευρώ
φυσικοθεραπείες: 22,5 εκ. ευρώ
ΜΤΝ-ΜΧΑ: 17,2 εκ. ευρώ
φαρμακευτικές εταιρείες: 284,8 εκ. ευρώ
ιδιωτικές κλινικές: 71,4 εκ. ευρώ
κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας: 16,2 εκ. ευρώ
ψυχιατρικές κλινικές: 26,4 εκ. ευρώ
φορείς υποστήριξης αναπηρίας: 35,7 εκ. ευρώ
Οφειλές προς τα δημόσια νοσοκομεία

Στα 3,8 δις ευρώ ανέρχονται (31/03/2015) αντίστοιχα, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΕΟΠΥΥ (από τη δημιουργία του) προς τα νοσηλευτικά ιδρύματα του δημοσίου.

Στην έκθεση επισημαίνεται πως πρόκειται για ένα «ποσό το οποίο δημιουργήθηκε κατά κύριο λόγο από την υστέρηση απόδοσης των ασφαλιστικών εισφορών από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης στον ΕΟΠΥΥ».

Είναι έτσι;

Πηγές εσόδων ΕΟΠΥΥ

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο για τις κρίσιμες κατηγορίες εσόδων του Οργανισμού, η κρατική επιχορήγηση πέρυσι (2014) ανήλθε σε 656 εκατ. ευρώ. Για το α΄ τρίμηνο του 2015, όμως, η ήδη «πετσοκομμένη» συμμετοχή του κράτους στην ασφαλιστική περίθαλψη των πολιτών ανήλθε μόλις στα 87,4 εκατ. ευρώ.

Το ίδιο προβληματική είναι και η ροή χρημάτων από τα Ταμεία στον Οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα, οι μεταβιβάσεις που έγιναν από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης προς τον ΕΟΠΥΥ ανήλθαν στα 3,461 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ για το α΄ τρίμηνο του 2014 δεν ξεπέρασαν τα 627,8 εκατ. ευρώ.

Σύνολο δεδουλευμένων δαπανών

Για να έχει κανείς μια πληρέστερη εικόνα, αξίζει να σταθεί στο συνολικό ποσό τιμολογίων που υποβλήθηκαν για δεδουλευμένες (accrual) δαπάνες, από τους συμβεβλημένους παρόχους για το 2014.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το σύνολο των δεδουλευμένων δαπανών, διαμορφώνονται ως εξής:

Ιατρικές Επισκέψεις: 116.969.712
Διαγνωστικές εξετάσεις: 609.089.108
Φυσικοθεραπείες: 94.470.692
ΜΤΝ-ΜΧΑ: 134.577.652
Ιδιωτικές κλινικές: 358.042.456
Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας: 96.947.325
Ψυχιατρική Κλινική: 78.171.105
Προμηθευτές Αναπηρίας: 65.334.778
Ασφαλισμένοι: 479.055.355
Δημόσια Νοσοκομεία: 575.569.387
Φαρμακευτική Δαπάνη: 2.673.932.592
Οι ελπίδες του Υπουργείου Υγείας

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, αν και δεν τοποθετήθηκε συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση του σκέλους των εσόδων, φαίνεται πως έχει συγκεκριμένο σχεδιασμό για τη μείωση του σκέλους των δαπανών, ώστε να περιοριστεί το «άνοιγμα της ψαλίδας» που έχει δημιουργηθεί.

Έτσι, επισημαίνει ότι τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους παρόχους ιδιωτικής υγείας (625 εκατ. ευρώ), πρόκειται να μειωθούν κατά το αναλογούν ποσό του rebate και του clawback για το β΄ εξάμηνο. Το ποσό αυτό υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ και θα αφαιρεθεί αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης των συμψηφιστικών ενταλμάτων.

Ταυτόχρονα, διευκρινίζει ότι ο ΕΟΠΥΥ αποπληρώνει τις δαπάνες του στο 90% της αιτούμενης δαπάνης, βάσει πρόχειρου λογιστικού ελέγχου. Αυτό σημαίνει, ότι στο ποσό που χρωστάει στους παρόχους ιδιωτικής υγείας, έχει υπολογιστεί και το 10% που υπολείπεται. Το ποσό αυτό πάντως, μπορεί να αποδοθεί και μετά την πραγματοποίηση του τελικού ελέγχου και την τελική εκκαθάριση.

Το υπουργείο Υγείας τονίζει πως οι οφειλές και τα ληξιπρόθεσμα χρέη θα μειωθούν περαιτέρω, χάρη στην εξοικονόμηση πόρων που θα προκύψει από την ολοκλήρωση του κλινικού ελέγχου.

Τέλος, ευελπιστεί ότι μέσω συγκεκριμένων διαρθρωτικών μέτρων, δράσεων και πρωτοβουλιών που έχουν ληφθεί, η διαδικασία αποπληρωμής των παρόχων του Οργανισμού έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση, έχοντας θετικό αντίκτυπο στη συνολική οικονομική λειτουργία του ΕΟΠΥΥ.

 

Πηγή: virus.com.gr

Ο Κ. Βακίδης, Director – General Agents & Brokers στην International Life

0

Ο κ. Κωνσταντίνος Βακίδης αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Director – General Agents & Brokers στην International Life, με τομέα ευθύνης το σύνολο του δικτύου Πρακτόρων και Μεσιτών της εταιρίας. Επιπλέον ο κ. Βακίδης θα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της θυγατρικής Εταιρείας Μεσιτών Ασφαλίσεων “BSA”.

Ο κος Βακίδης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc in Insurance & Risk Management από το Cass (City University) Business School London και BA in Business Economics από το Anglia Ruskin University Cambridge και διαθέτει πολυετή και πολύπλευρη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο. Προέρχεται από την INTERAMERICAN part of Achmea, όπου ασκούσε καθήκοντα Deputy General Manager Sales & Marketing με τομέα ευθύνης του το Agency και Brokers, ενώ έχει διατελέσει Chief Operating Officer στον όμιλο General Union.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της International Life, κ. Γιάννης Μπράβος, δήλωσε σχετικά: «Με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη των ανθρώπινων δικτύων πωλήσεων του ομίλου καλωσορίζουμε τον κ. Βακίδη στην οικογένεια της International Life και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του. Πιστεύουμε ότι ο κ. Βακίδης με τις γνώσεις και την εμπειρία του θα συμβάλει στην βελτιστοποίηση των εργασιών του Δικτύου Πρακτόρων και Μεσιτών της εταιρίας μας και στην μεγιστοποίηση της παραγωγής μας».

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΑΣ : «Συμπεριφορική Επιστήμη – Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών»

0
eias logo

Μια σημαντική ΗΜΕΡΙΔΑ, με στοιχεία επιστημονικά για την πώληση των ασφαλίσεων, στην οποία έχουν ήδη πολλοί σπεύσει να δηλώσουν συμμετοχή, πραγματοποιεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) την ερχόμενη Πέμπτη 21 Μαϊου από τις 10.30 έως τις 14.30 στο κτήριο του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας. Το θέμα, της ημερίδας στην οποία χορηγός είναι το INSURANCE WORLD, είναι : «Συμπεριφορική Επιστήμη – Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών».

Στην εξειδικευμένη αυτή ημερίδα, προσκεκλημένη του ΕΙΑΣ ομιλήτρια από το Λονδίνο είναι η Dr. BARBARA FASOLO, Associate Professor in Behavioural Science στο London School of Economics (LSE), Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. Η Καθηγήτρια B. Fasolo θα παραθέσει ομιλία με θέμα: “Nudging Customers to Invest and Protect: A Behavioural Science Perspective”. Στην ομιλία της μεταξύ άλλων θα αναλύσει πως οι ιδέες και οι μηχανισμοί της συμπεριφορικής επιστήμης, δηλαδή η ανθρώπινη συμπεριφορά και ψυχολογία, τα θετικά και αρνητικά συναισθήματα του υποψήφιου πελάτη, επηρεάζουν τις αποφάσεις του για αγορά ασφαλιστικών προϊόντων προστασίας και επένδυσης, αφού ο κίνδυνος και οι παροχές αλληλοσχετίζονται.

Τη βασική ομιλία της Dr. B. Fasolo θα ακολουθήσει ένα panel με θέμα: «Συμπεριφορικές απόψεις για τη βελτίωση των πωλήσεων: πώς πωλούμε σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα στην εταιρία μας και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις συμπεριφορικές ιδέες», όπου θα συμμετέχουν -εκτός από την ομιλήτρια- ανώτατα διευθυντικά στελέχη Πωλήσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων -σε παραγωγή- ασφαλιστικών εταιριών, που θα μιλήσουν από την πλευρά της εταιρίας και του συνεργάτη σχετικά με το τόσο σημαντικό και διεθνώς σύγχρονο αυτό θέμα που ενδιαφέρει ιδιαιτέρως όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές των Δικτύων Πωλήσεων. Πρόκειται για τον κ. Κώστα Κουγιουμουτζή (Διευθυντή Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής), τον κ. Γιάννη Καντώρο (Γενικό Διευθυντή Ασφαλιστικών Εργασιών της INTERAMERICAN), τον κ. Νίκο Δελένδα (Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων της Eurolife ERB) και τον κ. Παντελή Πιτόγλου (Area Manager της NN Hellas). Συντονιστής του panel θα είναι ο Γενικός Διευθυντής του ΕΙΑΣ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου.

Στην ημερίδα θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Καθηγητής Μιλτιάδης Νεκτάριος (Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΙΑΣ), ο κ. Γιώργος Κώτσαλος (Αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΕΑΕΕ), ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου (Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΕΑ) και ο κ. Γιώργος Καραβίας (Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΑΔΕ).

Η επίκαιρη και ξεχωριστή αυτή εκδήλωση που διοργανώνει το ΕΙΑΣ αναμένεται να προσφέρει πολλαπλά οφέλη και εξειδικευμένη γνώση στα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μας, καθώς ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των ασφαλιστικών εταιριών της αγοράς μας καθώς και πολλούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που αναμένεται να παρακολουθήσουν την ημερίδα.

Στην εκδήλωση θα υπάρχει real time μετάφραση από/προς τα Αγγλικά/Ελληνικά.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας, καθώς και την αίτηση και το κόστος συμμετοχής μπορείτε να δείτε εδώ

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ημερίδα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το web site του ΕΙΑΣ 

Interamerican: Διάκριση του “ask me” στα Apps Awards (video)

0

Η εταιρεία κατέκτησε μία ακόμη διάκριση εφαρμογής, στον θεσμό “Apps Awards 2015” (το στιγμιότυπο θα βρείτε στο 9:30 του βιντεοσκοπημένου υλικού), που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Mobility Forum & Apps Awards 2015, που διοργάνωσε η Ethos Events, το περιοδικό bIT & Mobile και το portal bitdaily.gr, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ) στο Divani Caravel στην Αθήνα.