back to top
23.3 C
Athens
Κυριακή 18 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1696

Η ποιοτική ανάπτυξη στόχος για την Επιθεώρηση Χρυσολόγου

0
Ο Χρ. Χρυσολόγου με τους δύο ασφαλιστές-παρουσιαστές της εκδήλωσης Γ. Κουνέλη και Α. Βολιώτη

Εντυπωσιακός ήταν ο απολογισμός του 2015 για την Επιθεώρηση του Χρήστου Χρυσολόγου, τη δεύτερη μεγαλύτερη Επιθεώρηση της Εθνικής Ασφαλιστικής: αύξηση χαρτοφυλακίου κατά 8,5% στα 19.706.237 εκατ. ευρώ, αποζημιώσεις στον κλάδο ζωής ύψους 4.782.503 εκατ. ευρώ, αλλά και 37 νέοι συνεργάτες.

Αποτελέσματα που καταχειροκροτήθηκαν την Τρίτη 8 Μαρτίου 2016 στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Metropolitan, όπου έδωσε το παρών σύσσωμη η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Στ. Κωνσταντάς, ο γενικός διευθυντής Γ. Ζαφείρης, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής  Ηρ. Δασκαλόπουλος, ο διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου Ν. Στρατηγάκης, ο διευθυντής Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων Κ. Κουγιουμουτζής, η διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής Ελ. Αβρανά, διευθυντές κλάδων και στελέχη της εταιρείας. Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επιθεωρητές και διευθυντές άλλων Επιθεωρήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, όλος ο κλαδικός Τύπος, πολλοί προσκεκλημένοι και φίλοι.

Image00019

Όλοι όσοι απηύθυναν χαιρετισμούς, αφού συνεχάρησαν την Επιθεώρηση και τον ίδιο τον κ. Χρυσολόγου για το έργο που επιτελούν, τόνισαν τη στήριξη της εταιρείας στο εταιρικό της δίκτυο, αναφέρθηκαν στα νέα προϊόντα, που θα συμβάλουν σε ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις και επιτυχίες, και τόνισαν ότι η Εθνική Ασφαλιστική θα εξακολουθήσει να καινοτομεί και να αποτελεί τον ηγέτη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που ήδη αναδιαμορφώνεται στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και υπό το νέο πλαίσιο του Solvency II.

Image00046

«Όλες οι επιτυχίες της επιθεώρησης στηρίχθηκαν στις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύχθηκαν με τη διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας, τους συνεργάτες μας και τους πελάτες μας» τόνισε έμφαση ο κ. Χρήστος Χρυσολόγου και συνέχισε: «Τίποτα δεν επιτυγχάνεται, δεν αναπτύσσεται και δεν παραμένει επί χρόνια στην κορυφή, αν δεν λειτουργεί ως ομάδα, με αλληλοσεβασμό, κατανόηση και εμπιστοσύνη. Στόχος μας, η ελεγχόμενη και ποιοτική ανάπτυξη, με σταθερά βήματα και συνεχείς αξιολογήσεις».

Οι στόχοι, οι παραγωγικές επιτυχίες και γενικώς οι αριθμοί πέρασαν όμως σε δεύτερη μοίρα στην ετήσια εκδήλωση της Επιθεώρησης λόγω δύο παρουσιών που έκλεψαν την παράσταση.

Image00011

Η πρώτη, του καλαθοσφαιριστή και προπονητή Παναγιώτη Γιαννάκη, ο οποίος αναφέρθηκε στο πώς ο άνθρωπος μπορεί να μεγαλουργήσει όταν πιστεύει στον εαυτό του, όταν αφιερώνεται στον στόχο του, όταν δεν εγκαταλείπει τις προσπάθειές του στην πρώτη αποτυχία ή σε στιγμές απογοήτευσης, όταν καθημερινά καταπολεμά την αναβλητικότητα που εκ φύσεως έχει μέσα του, και όταν καταλάβει ότι η λειτουργία του στο πλαίσιο μιας ομάδας αποφέρει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα. Μια πολύτιμη ομιλία για managers και μονάδες με καθαρά… μπασκετικούς όρους.

Image00032

Η δεύτερη, του 8χρονου Γιαννάκη, ο οποίος χάρη στον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπλήρωσε την ευχή του να πετάξει με ένα μαχητικό της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, καθισμένος στη θέση του πιλότου και φορώντας τη στολή του. Η Επιθεώρηση Χρυσολόγου υιοθέτησε αυτή την ευχή και η εκπρόσωπος του οργανισμού ζήτησε να στηριχθούν από όλους τα όνειρα και οι ευχές των μικρών παιδιών.

Πανηγυρική ήταν η ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων που ακολούθησαν, καθώς σε κάθε βράβευση, από του πιο νέου συνεργάτη μέχρι του πρώτου σε παραγωγή, την αίσθηση ότι στο πρόσωπο του καθενός βραβευόταν όλη η ομάδα. Καθοριστική ήταν η συμβολή των δύο παρουσιαστών-ασφαλιστών της Επιθεώρησης, του Αντώνη Βολιώτη και του Γιώργου Κουνέλη, οι οποίοι χρειάστηκε να αλλάξουν αρκετές φορές ρόλους ώστε να… βραβευτούν και οι ίδιοι.

Μετά τις βραβεύσεις και τα πρωτότυπα στιγμιότυπα από τα ταξίδια της επιθεώρησης η βραδιά συνεχίστηκε σε ευχάριστο κλίμα, με συζητήσεις αλλά και… ουρά για μια αναμνηστική φωτογραφία με τον θρυλικό μπασκετμπολίστα. «Για μια ακόμη χρονιά», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση, «μπορεί η Επιθεώρηση του Χρήστου Χρυσολόγου να πει με περηφάνια… “Kοιτάμε στα μάτια” τον ασφαλισμένο πελάτη μας και τον ασφαλιστή συνεργάτη μας!».

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της εκδήλωσης:

Go in Athens: Διεθνής πρωτοβουλία της Eurobank για τις εξαγωγές

0
Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Φωκίων Καραβίας, η πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων Χριστίνα Σακελλαρίδη, ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας, η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ομίλου Hongdaxingye Wei Liu και ο πρόεδρος του ΔΣ της Eurobank Νίκος Καραμούζης πλαισιώνονται από τους κ.κ. Κωνσταντίνο Γιαννίδη, πρόεδρο Ελληνοκινεζικού Εμπορικού Επιμελητηρίου (άκρη αριστερά), Κυριάκο Λουφάκη, πρόεδρο Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Αλκιβιάδη Καλαμπόκη, πρόεδρο του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης (τρίτος από δεξιά), Κώστα Βασιλείου, γενικό διευθυντή, επικεφαλής Τραπεζικής Επιχειρήσεων και Επενδυτικής Τραπεζικής της Eurobank, και Πλάτωνα Μονοκρούσο, αναπληρωτή γενικό διευθυντή και επικεφαλής οικονομολόγο της τράπεζας

Με σημαντικές συμμετοχές από 11 χώρες του εξωτερικού και περισσότερους από 100 Έλληνες εξαγωγείς ξεκίνησε την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016 και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 23 Μαρτίου το πρόγραμμα επιχειρηματικών συναντήσεων Go in Athens που διοργανώνει η Eurobank στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας της Go International.

Η διοργάνωση του Go In Athens συμπεριλαμβάνεται σε μια σειρά από ενέργειες μεγάλης κλίμακας με επίκεντρο την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Πρόκειται για τη μετεξέλιξη του Go International, που αποτέλεσε από το 2009 μια από τις πρωτοβουλίες του σημερινού προέδρου του ΔΣ της Eurobank Νίκου Καραμούζη με στόχο την ενίσχυση και στήριξη των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων.

Το Go In Athens τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών και συνδιοργανώνεται με:

  • την οργανωτική φροντίδα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ)
  • τη συνεργασία του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης (ΣΕΚ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ),
  • καθώς και την υποστήριξη των μεγαλύτερων Διμερών Εμπορικών Επιμελητηρίων: Ελληνοβρετανικού, Ελληνογαλλικού, Ελληνογερμανικού, Ελληνοϊταλικού, Ελληνοκαναδικού και του Ελληνο-Ολλανδικού Εμπορικού Συνδέσμου.

Είναι η πρώτη επιχειρηματική συνάντηση που πραγματοποιείται στην Αθήνα και δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 100 Έλληνες εξαγωγείς να έρθουν από την έδρα τους σε επαφή με περίπου 50 εξέχοντες διεθνείς buyers από την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, τον Καναδά, την Κίνα, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ολλανδία και τη Σουηδία. Οι περισσότερες από 1.400 προκαθορισμένες συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών (B2B), που πραγματοποιούνται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους του ξενοδοχείου, ξεκίνησαν το πρωί πρωί της Τρίτης 22 Μαρτίου και θα διαρκέσουν ως την Τετάρτη 23 Μαρτίου.

Στο forum που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διοργάνωσης, απηύθυνε χαιρετισμό ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας, ο οποίος σημείωσε: «Το Υπουργείο Εξωτερικών διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο διπλωματικών αρχών, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, των οποίων βασική αποστολή αποτελεί η υποστήριξη και ενίσχυση των εξαγωγικών προσπαθειών των ελληνικών επιχειρήσεων. Μεταξύ άλλων, στόχος μας είναι η ενίσχυση της επιχειρηματικής εξωστρέφειας, η προβολή της Ελλάδος στις διεθνείς αγορές ως χώρας παραγωγής και εξαγωγής ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και η επέκταση της ελληνικής επιχειρηματικής δράσης σε νέες αγορές. Μέσα στο 2016 προγραμματίζουμε σειρά επιχειρηματικών αποστολών και έχουν ήδη οριστεί τα χρονικά διαστήματα πραγματοποίησης για την Ιορδανία, Τυνησία, Ινδία, Σουηδία, Σερβία, Ν. Κορέα, και αναμένονται λεπτομέρειες για Σαουδική Αραβία, Κένυα, Ρουμανία, Πολωνία, Λευκορωσία, Ιράν και ΝΑ Ασία».

«Στο πλαίσιο μιας εθνικής στρατηγικής για την ανταγωνιστικότητα και την αναδιάρθρωση της οικονομίας είναι επιβεβλημένο, μέσω συγχωνεύσεων που θα ενθαρρύνει το τραπεζικό σύστημα ως βασικός πιστωτής βιώσιμων αλλά προβληματικών εταιρειών, να επιτευχθεί η δημιουργία μεγαλύτερων ελληνικών επιχειρήσεων, που θα μπορούν να ανταγωνιστούν από ισχυρότερη θέση στις διεθνείς αγορές αγαθών και υπηρεσιών» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Φωκίων Καραβίας και συνέχισε:

«Στο πλαίσιο αυτό, η Eurobank θα υποστηρίξει, με συμβουλευτικές υπηρεσίες και χρηματοδότηση, εξαγωγικές επιχειρήσεις που εξετάζουν συγχωνεύσεις ή εξαγορές εταιρειών του κλάδου τους που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω μη εξυπηρετούμενων δανείων. Ακρογωνιαίος λίθος του σχεδιασμού μας είναι να στηρίζουμε σταθερά τις παραγωγικές δυνάμεις της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Δεν πιστεύουμε στον τραπεζικό πατερναλισμό. Η ιδέα ότι οι τράπεζες ή οποιοσδήποτε άλλος κρατικός ή ιδιωτικός κεντρικός φορέας ξέρει καλύτερα –και οι επιχειρήσεις πρέπει να τον ακολουθήσουν– ανήκει στο παρελθόν. Η δική μας προτεραιότητα είστε εσείς, οι πελάτες μας. Όλες μας οι πρωτοβουλίες, όλες μας οι συνεργασίες χτίζονται γύρω από αυτή την κεντρική αντίληψη. Δεν στοχεύουμε να σας υποδείξουμε τι να κάνετε και τι να αποφύγετε. Είμαστε έτοιμοι να σταθούμε δίπλα σας όμως, και συμβουλευτικά και χρηματοδοτικά, γιατί πιστεύουμε στις δυνάμεις, στη δημιουργικότητα, στην ευφυΐα της υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας. Μέσα από την προτεραιότητα στους πελάτες μας και τη στήριξη των δικών σας πρωτοβουλιών πιστεύουμε πως μπορούμε να συμβάλουμε ουσιαστικά και αποτελεσματικά στην επανεκκίνηση της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα».

«Η Ελλάδα για να βγει από την κρίση έχει ανάγκη μία ισχυρή αλυσίδα εξωστρέφειας που να διαπερνά τον πρωτογενή τομέα, τη βιομηχανία, τον τουρισμό, τις μεταφορές, το χρηματοπιστωτικό σύστημα και την επίσημη πολιτεία. Το Go International αρχικά και το Go In Athens αποτελούν το φωτεινό παράδειγμα ενός ΣΔΙΤΤ διεθνοποίησης, μίας σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού και τραπεζικού τομέα» είπε μεταξύ άλλων η πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων Χριστίνα Σακελλαρίδη.

Την έναρξη των εργασιών του forum την κήρυξε ο γενικός διευθυντής, επικεφαλής Τραπεζικής Επιχειρήσεων και Επενδυτικής Τραπεζικής της Eurobank Κώστας Βασιλείου, ο οποίος, εστιάζοντας το ενδιαφέρον του στη μεγάλη συμμετοχή, ανέφερε: «Η ανταπόκριση αυτή, δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας στη χώρα μας, είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρα για τις προοπτικές της οικονομίας μας, καταδεικνύοντας ότι παρά την κρίση υπάρχει γόνιμο έδαφος για ουσιαστικές προσπάθειες».

Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής οικονομολόγος της τράπεζας Πλάτων Μονοκρούσος παρουσίασε ανάλυση για την ελληνική οικονομία με θέμα «Μακροοικονομικές προοπτικές, εξαγωγικές επιδόσεις και τι είναι απαραίτητο για την ενίσχυση των επενδύσεων και της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας».

Ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή του προέδρου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης Αλκιβιάδη Καλαμπόκη και του προέδρου Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Κυριάκου Λουφάκη, ενώ εκ μέρους των buyers στο πάνελ συμμετείχε ο Ευαγόρας Μαυρομάτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της La Table Mediterane’e, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες εστίασης της Γαλλίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε η παρουσία και η τοποθέτηση της Wei Liu, αναπληρώτριας αντιπροέδρου του ομίλου Hongdaxingye, που εκπροσώπησε στο Go In Athens έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της Κίνας. Η κ. Liu προανήγγειλε ότι στις αρχές Ιουνίου στην Καντόνα των 14 εκατ. κατοίκων θα φιλοξενηθεί η πρώτη εβδομάδα ελληνικών προϊόντων.

Το Go In Athens μεταδίδεται μέσω live streaming από το exportgate.gr, την επιτυχημένη ηλεκτρονική πύλη εξαγωγών της Eurobank, που προωθεί την επιχειρηματική δικτύωση εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, μέσω της ειδικής ιστοσελίδας www.go-inathens.gr, που δημιουργήθηκε ειδικά στο πλαίσιο της διοργάνωσης, ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί και αντλήσει σχετικές πληροφορίες για την εν λόγω  δράση.

Ομαδική ασφάλιση εργαζομένων Αττικό Μετρό και ΕΡΓΟΣΕ στην International Life μέσω της Farantouris

0
Η κ. Καλαντώνη με τον πρόεδρο του ΣΕΑΜ κ. Κανάρη

Με γνώμονα την ολοκληρωμένη προσέγγιση των ασφαλιστικών αναγκών των εργαζομένων των  επιχειρήσεων, η International Life, σε συνεργασία με την εταιρεία Farantouris Insurance & Financial Advisors και την ασφαλιστική σύμβουλο Θεονύμφη Καλαντώνη, προχώρησε στον σχεδιασμό δύο προγραμμάτων ομαδικής ασφάλισης ειδικά για τα μέλη των σωματείων εργαζομένων της Αττικό Μετρό ΑΕ (ΣΕΑΜ) και της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.

Η κ. Καλαντώνη με την πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ κ. Καπανίρη
Η κ. Καλαντώνη με την πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ κ. Καπανίρη

Τα προγράμματα, ειδικά διαμορφωμένα για τις εξειδικευμένες ασφαλιστικές ανάγκες των εργαζομένων, παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους ασφαλισμένους και ένα σύνολο καλύψεων τόσο για νοσοκομειακή περίθαλψη όσο και για εξωνοσοκομειακή φροντίδα, προβλέποντας μεταξύ άλλων την κάλυψη ιατρικών επισκέψεων, φαρμακοθεραπείας, διαγνωστικών εξετάσεων, καθώς και ειδικών επιδομάτων.

Στο πλαίσιο των παροχών των προγραμμάτων και πέραν της ελεύθερης επιλογής παρόχων υγείας, προσφέρεται επιπλέον η δυνατότητα στα μέλη των σωματείων να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες παροχές υγείας μέσω του δικτύου των συμβεβλημένων νοσοκομείων και συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων be healthy της εταιρείας σε προνομιακές τιμές.

Η ομάδα της Δ/νσης Employee Benefits & Major Accounts της International Life. Πάνω, από αριστερά: Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Γ. Γκάτσης, Μ. Καραμπόλης, Θ. Λιάσκος. Κάτω, από αριστερά: Σ. Μακρή, Μ. Λογοθέτη, Ε. Βαφείδου, Α. Μαυροπούλου, Σ. Ναζλοπούλου, Ρ. Θεοδωρακοπούλου
Η ομάδα της Δ/νσης Employee Benefits & Major Accounts της International Life. Πάνω, από αριστερά: Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Γ. Γκάτσης, Μ. Καραμπόλης, Θ. Λιάσκος. Κάτω, από αριστερά: Σ. Μακρή, Μ. Λογοθέτη, Ε. Βαφείδου, Α. Μαυροπούλου, Σ. Ναζλοπούλου, Ρ. Θεοδωρακοπούλου

 

Τις νέες αυτές επιτυχίες χαιρέτισε ο deputy CEO της International Life Γιώργος Μαυρέλης, ο οποίος επισήμανε: «Για την International Life, η ανάπτυξη των εργασιών της μέσα από το δίκτυο  συνεργατών της αποτελεί στρατηγική επιλογή. Είμαι χαρούμενος που η ομάδα μας συνεχίζει και φέτος τις επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς και που καταφέρνει μέσα σε αυτές τις συγκυρίες να διευρύνει ακόμα περισσότερο το πελατολόγιο των ομαδικών ασφαλίσεων της εταιρείας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες και συνεργάτες μας, τιμώντας την εμπιστοσύνη τους».

Ομαδική ασφάλιση εργαζομένων Αττικό Μετρό και ΕΡΓΟΣΕ στην International Life μέσω της Farantouris

0
Η κ. Καλαντώνη με τον πρόεδρο του ΣΕΑΜ κ. Κανάρη

Με γνώμονα την ολοκληρωμένη προσέγγιση των ασφαλιστικών αναγκών των εργαζομένων των  επιχειρήσεων, η International Life, σε συνεργασία με την εταιρεία Farantouris Insurance & Financial Advisors και την ασφαλιστική σύμβουλο Θεονύμφη Καλαντώνη, προχώρησε στον σχεδιασμό δύο προγραμμάτων ομαδικής ασφάλισης ειδικά για τα μέλη των σωματείων εργαζομένων της Αττικό Μετρό ΑΕ (ΣΕΑΜ) και της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.

Η κ. Καλαντώνη με την πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ κ. Καπανίρη
Η κ. Καλαντώνη με την πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ κ. Καπανίρη

Τα προγράμματα, ειδικά διαμορφωμένα για τις εξειδικευμένες ασφαλιστικές ανάγκες των εργαζομένων, παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους ασφαλισμένους και ένα σύνολο καλύψεων τόσο για νοσοκομειακή περίθαλψη όσο και για εξωνοσοκομειακή φροντίδα, προβλέποντας μεταξύ άλλων την κάλυψη ιατρικών επισκέψεων, φαρμακοθεραπείας, διαγνωστικών εξετάσεων, καθώς και ειδικών επιδομάτων.

Στο πλαίσιο των παροχών των προγραμμάτων και πέραν της ελεύθερης επιλογής παρόχων υγείας, προσφέρεται επιπλέον η δυνατότητα στα μέλη των σωματείων να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες παροχές υγείας μέσω του δικτύου των συμβεβλημένων νοσοκομείων και συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων be healthy της εταιρείας σε προνομιακές τιμές.

Η ομάδα της Δ/νσης Employee Benefits & Major Accounts της International Life. Πάνω, από αριστερά: Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Γ. Γκάτσης, Μ. Καραμπόλης, Θ. Λιάσκος. Κάτω, από αριστερά: Σ. Μακρή, Μ. Λογοθέτη, Ε. Βαφείδου, Α. Μαυροπούλου, Σ. Ναζλοπούλου, Ρ. Θεοδωρακοπούλου
Η ομάδα της Δ/νσης Employee Benefits & Major Accounts της International Life. Πάνω, από αριστερά: Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Γ. Γκάτσης, Μ. Καραμπόλης, Θ. Λιάσκος. Κάτω, από αριστερά: Σ. Μακρή, Μ. Λογοθέτη, Ε. Βαφείδου, Α. Μαυροπούλου, Σ. Ναζλοπούλου, Ρ. Θεοδωρακοπούλου

 

Τις νέες αυτές επιτυχίες χαιρέτισε ο deputy CEO της International Life Γιώργος Μαυρέλης, ο οποίος επισήμανε: «Για την International Life, η ανάπτυξη των εργασιών της μέσα από το δίκτυο  συνεργατών της αποτελεί στρατηγική επιλογή. Είμαι χαρούμενος που η ομάδα μας συνεχίζει και φέτος τις επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς και που καταφέρνει μέσα σε αυτές τις συγκυρίες να διευρύνει ακόμα περισσότερο το πελατολόγιο των ομαδικών ασφαλίσεων της εταιρείας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες και συνεργάτες μας, τιμώντας την εμπιστοσύνη τους».

ΤτΕ: Οι κατάλογοι των υποψήφιων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

0
 Κατάλογοι υποψηφίων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και οδηγίες για τις εξετάσεις στην Αθήνα 2.04.2016 (Επίπεδο Α) και 3.04.2016 (Επίπεδα Β, Γ και Δ)

Σχετικά με το Επίπεδο Α

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Α, στην Αθήνα, τοΣάββατο 2 Απριλίου 2016

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το Επίπεδο Β

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Β, στην Αθήνα, τηνΚυριακή 3 Απριλίου 2016.

 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το Επίπεδο Γ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Γ, στην Αθήνα, τηνΚυριακή 3 Απριλίου 2016.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ 

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το Επίπεδο Δ

 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Δ, στην Αθήνα, την Κυριακή 3 Απριλίου 2016.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.  

 

Στην Αθήνα το 1ο Ετήσιο Ιρακινό Ευρωπαϊκό Φόρουμ Επιχειρηματικότητας & Επενδύσεων

0

Το 1ο Ετήσιο Ιρακινό Ευρωπαϊκό Φόρουμ Επιχειρηματικότητας και Επενδύσεων, με θέμα «Ιράκ και Ευρώπη: Συνεργασία και Ανάπτυξη», θα πραγματοποιηθεί 21-22 Απριλίου 2016 στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, το Φόρουμ πραγματοποιείται σε μια περίοδο ευρύτερης συνεργασίας και συνένωσης προσπαθειών ανάμεσα στον ιρακινό ιδιωτικό τομέα και στους λειτουργούς της Κυβέρνησης, προκειμένου να αναζωογονηθεί η οικονομία, να εκσυγχρονισθεί η υποδομή του Ιράκ και να αποκτηθεί καινούργια τεχνογνωσία, ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας για τους νέους της αραβικής χώρας.

Tο εν λόγω Φόρουμ δίνει έμφαση στο διεθνές ανερχόμενο κύρος του Ιράκ, ενδυναμώνοντας τις εμπορικές και οικονομικές σχέσεις με τους Ευρωπαίους εταίρους, καθώς και στην προώθηση νέων συνεργασιών ανάμεσα στις ιρακινές εταιρείες και στις αντίστοιχες ελληνικές ή ευρωπαϊκές.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιείται ετησίως και διαδοχικά σε διάφορες σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, η δε Αθήνα επιλέχθηκε πρώτη λόγω της γεωπολιτικής εγγύτητας με τη Βαγδάτη και των άριστων σχέσεων Ελλάδας-Ιράκ.

Γλώσσες εργασίας

Αγγλικά, Αραβικά και Ελληνικά (με ταυτόχρονη διερμηνεία)

Τομείς του Φόρουμ και θέματα προς συζήτηση

  • Επενδυτικές ευκαιρίες του Ιράκ και επιχειρηματικό περιβάλλον (ιρακινή συνεδρία)
  • Βιομηχανία πετρελαίου και ανανεώσιμης ενέργειας στο Ιράκ (κοινή συνεδρία)
  • Κατασκευαστικά έργα και έργα υποδομών στο Ιράκ (κοινή συνεδρία)
  • Μεταφορά τεχνολογίας και επαγγελματική εκπαίδευση (κοινή συνεδρία)
  • Κατασκευές, ενέργεια και βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων στην Ελλάδα (ελληνική συνεδρία)

Συμμετέχοντες

Υπουργοί, κυβερνητικοί αξιωματούχοι και Ιρακινοί επιχειρηματίες, με παρόμοια εκπροσώπηση από την ελληνική πλευρά, καθώς και άλλες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις μέλη των μεικτών αραβοευρωπαϊκών Επιμελητηρίων.

Συναντήσεις Β2Β

Οι συναντήσεις Β2Β θα πραγματοποιηθούν σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και όχι μόνο σε αυτούς που που αφορούν οι συνεδρίες. Μια ενδεικτική αλλά όχι εξαντλητική λίστα των τομέων είναι η εξής:

  • Μηχανική, κατασκευές, δομικά υλικά
  • Βιομηχανία και υπηρεσίες πετρελαίου
  • Ενέργεια, ηλεκτρικά προϊόντα
  • Γεωργία, βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων
  • Φαρμακευτικά προϊόντα, καλλυντικά
  • Κτηματομεσιτικά, τουρισμός
  • Ναυτιλιακά, μεταφορές, εφοδιαστική αλυσίδα
  • Τηλεπικοινωνίες, τεχνολογία της πληροφορίας
  • Συστήματα και προϊόντα ασφαλείας
  • Ύφασμα, ρουχισμός, κοσμήματα, αξεσουάρ

Εκδόσεις του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου, επί τη ευκαιρία της εκδήλωσης

  • Έντυπο του Φόρουμ με τα προφίλ των χορηγών και των ομιλητών
  • Ειδική έκδοση του «Ενημερωτικού δελτίου των δραστηριοτήτων των μελών»
  • «Ελλάδα – Μεσοποταμία: Σύγκλιση στην Ιστορία»

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο Iraqi_European_Business_Investment_Forum_General_Outlook_GreekAnnounceme…

Μακριά από παρωχημένες νοοτροπίες και με στρατηγική ανάπτυξης η Interamerican

0

[starbox]

Είπε πολλά και ενδιαφέροντα χθες ο κ. Κώτσαλος της Interamerican.  Πρώτα απ’ όλα επιβεβαίωσε αυτό που γράφει για καιρό το I.W .  Ότι οι ιδιωτικές συντάξεις είναι  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ συμπληρωματικά  προϊόντα στην κύρια σύνταξη και ότι γενικότερα οι Συντάξεις είναι μία εξαιρετικά δύσκολη αποστολή για τις ασφαλιστικές τώρα με τα Solvency II.

Ο κ. Κώτσαλος ουσιαστικά διαφοροποιήθηκε από την παλιά παρωχημένη νοοτροπία των κάποιων ασφαλιστικών εταιρειών «όλα τα σφάζω , όλα τα μαχαιρώνω»  δίνοντας μία ειλικρινή απάντηση σε όσους  αιθεροβάμονες που βλέπουν ότι οι ασφαλιστικές μπορεί να αντικαταστήσουν την κοινωνική ασφάλιση.  Μπορούν να συμπληρώσουν , είπε , αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο.  Η αποθεματοποίηση και η προσφορά αποδόσεων μέσα σε καθεστώς Solvency II και σε περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων είναι επίπονη υπόθεση.  Επιπλέον , δεν μπορούν οι ασφαλιστικές- συμπληρώνουμε εμείς-  να λειτουργήσουν μαζικά με το υπάρχον καθεστώς οικονομικής ύφεσης και χωρίς ατομικούς αποταμιευτικούς λογαριασμούς. Μπορούν  να παρέχουν  κάποια μικρή σύνταξη για 10-15-20 χρόνια σε μερικές χιλιάδες ασφαλισμένους αλλά δεν μπορείς να παρέχεις σύνταξη για 20-30-40 χρόνια σε εκατομμύρια ασφαλισμένους με ηλικιακές, μισθολογικές και άλλες ιδιαιτερότητες.

Σε ότι αφορά τα προϊόντα υγείας, τόνισε ότι για πρώτη φορά προσέρχονται στα προϊόντα του κλάδου 30άρηδες , γεγονός που δείχνει την ανησυχία τους για το μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης.

Τέλος δεν παρέλειψε να πετάξει τη σπόντα του για τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου.  Η Anytime βρίσκεται στη μέση της τιμολογιακής κλίμακας παρά τις κατά καιρούς κατηγορίες ενώ αυτοί που πρωτοστατούν στις μειώσεις (ενώ δεν θα έπρεπε) είναι κυρίως κάποιοι « μεγάλοι ξένοι παίκτες»  στην αγορά.

Κατά τ’ άλλα , τα φορολογικά μέτρα που ακούγονται και ο νέος τρόπος που εικάζεται ότι θα είναι η φορολογία αυτοκινήτου , προβληματίζουν ιδιαίτερα τις μικρότερες ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και τις πολυεθνικές. Πλέον η ασφάλιση γίνεται ένα ιδιαίτερα επίπονο σπορ και εξαιρετικά περίπλοκο αφού , θα πρέπει οι εταιρείες να προσέχουν και την αποθεματοποίησή τους και τους κινδύνους που αναλαμβάνουν και την ταχύτητα αποζημιώσεων και είσπραξης ασφαλίστρων.  When the going gets taugh…

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για τις φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις

0

Σεμινάριο διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών, με τίτλο «Φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις (φαινόμενο P.I.D. & λοιπές ηλεκτρικές βλάβες – στοιχεία ανάληψης κινδύνου)», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 13 και την Πέμπτη 14 Απριλίου (16.00-19.15), με εισηγητή τον Αργύρη Πανούση, μηχανολόγο μηχανικό Ε.Μ.Π. και πραγματογνώμονα με περισσότερες από 6.000 αυτοψίες τα τελευταία 20 χρόνια.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εμβάθυνση στις τεχνολογίες των φ/β εγκαταστάσεων και στα αίτια των ηλεκτρικών βλαβών τους −ιδιαίτερα του φαινομένου P.I.D.−, καθώς και η εξέταση προτάσεων για περιορισμό των σχετικών κινδύνων. 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων – διακανονιστές ζημιών (που απασχολούνται στα τμήματα αναλήψεων, για τη σωστή εκτίμηση-τιμολόγηση κινδύνου, και στους κλάδους ζημιών, για μείωση του ύψους ζημίας-επανείσπραξή της), σε συνεργάτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σε ιδιοκτήτες, κατασκευαστές ή ηλεκτρολόγους συντηρητές φ/β πάρκων (για τη θωράκιση έναντι ηλεκτρικών κινδύνων των εγκαταστάσεών τους) και σε όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν στα θέματα φ/β και εν γένει ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ 13 & 14.4.2016.

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για τις φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις

0

Σεμινάριο διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών, με τίτλο «Φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις (φαινόμενο P.I.D. & λοιπές ηλεκτρικές βλάβες – στοιχεία ανάληψης κινδύνου)», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 13 και την Πέμπτη 14 Απριλίου (16.00-19.15), με εισηγητή τον Αργύρη Πανούση, μηχανολόγο μηχανικό Ε.Μ.Π. και πραγματογνώμονα με περισσότερες από 6.000 αυτοψίες τα τελευταία 20 χρόνια.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εμβάθυνση στις τεχνολογίες των φ/β εγκαταστάσεων και στα αίτια των ηλεκτρικών βλαβών τους −ιδιαίτερα του φαινομένου P.I.D.−, καθώς και η εξέταση προτάσεων για περιορισμό των σχετικών κινδύνων. 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων – διακανονιστές ζημιών (που απασχολούνται στα τμήματα αναλήψεων, για τη σωστή εκτίμηση-τιμολόγηση κινδύνου, και στους κλάδους ζημιών, για μείωση του ύψους ζημίας-επανείσπραξή της), σε συνεργάτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σε ιδιοκτήτες, κατασκευαστές ή ηλεκτρολόγους συντηρητές φ/β πάρκων (για τη θωράκιση έναντι ηλεκτρικών κινδύνων των εγκαταστάσεών τους) και σε όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν στα θέματα φ/β και εν γένει ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ 13 & 14.4.2016.

Όμιλος ΑΧΑ: Αποχωρεί 1/9 ο πρόεδρος & δ/νων σύμβουλος Henri de Castries

0
Οι Thomas Buberl, Henri de Castries και Denis Duverne

Ύστερα από 27 χρόνια στον όμιλο ΑΧΑ και σχεδόν 17 χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος, ο Henri De Castries ανακοίνωσε την απόφασή του να συνταξιοδοτηθεί και να αποχωρήσει από το Διοικητικό Συμβούλιο την 1η Σεπτεμβρίου 2016.

Σε συνέχεια της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου πλάνου διαδοχής από την Επιτροπή Ανταμοιβών και Διακυβέρνησης του ομίλου, υπό την καθοδήγηση του Jean-Martin Folz, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε παμψηφεί, σε ειδική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαρτίου 2016, να διαχωρίσει τις λειτουργίες του προέδρου ΔΣ και του διευθύνοντος Συμβούλου, εγκρίνοντας τις παρακάτω τοποθετήσεις με την αναχώρηση του Henri de Castries την 1η Σεπτεμβρίου:

  • ο Denis Duverne τοποθετείται μη εκτελεστικός πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
  • ο Thomas Buberl τοποθετείται διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του ομίλου, αντικαθιστώντας τον Henri de Castries.

Από τις 21 Μαρτίου 2016, ο Thomas Buberl τοποθετείται στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στο Παρίσι με την ιδιότητα του αναπληρωτή διευθύνοντα συμβούλου. Θα συνεργαστεί στενά με τον Henri de Castries και τον Denis Duverne για την ολοκλήρωση του νέου στρατηγικού πλάνου της ΑΧΑ, το οποίο αναμένεται να δημοσιευθεί στις 21 Ιουνίου 2016, διασφαλίζοντας παράλληλα την ομαλή αλλαγή ηγεσίας.

«Ήταν ένα προνόμιο για εμένα να διαδεχθώ τον Claude Bébéar και να ηγούμαι της ΑΧΑ όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους 166.000 ανθρώπους που αποτελούν το πρόσωπο της ΑΧΑ για τα 103 εκατομμύρια πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Ο επαγγελματισμός και η δέσμευσή τους ήταν πηγή δύναμης και κινητοποίησης για μένα» είπε ο Henri de Castries.

«Η υλοποίηση της διαδικασίας αλλαγής που ξεκίνησε ύστερα από αίτημα που κατέθεσα στο Διοικητικό Συμβούλιο τον Οκτώβριο του 2013, επιβεβαίωσε το εύρος και την ποιότητα που έχουν οι ομάδες της ΑΧΑ και μας βοήθησε να αναγνωρίσουμε μια νέα γενιά από ηγέτες. Ο Denis κι εγώ είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την ομάδα που καταφέραμε να χτίσουμε και να αναπτύξουμε.

»Στο πλαίσιο της επιτυχούς ολοκλήρωσης της Φιλοδοξίας ΑΧΑ, και πριν εισέλθουμε σε ένα νέο στρατηγικό κύκλο, κατάλαβα ότι με την υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου αυτή είναι η καλύτερη στιγμή να ξεκινήσει η μετάβαση σε μια νέα διοίκηση, η οποία γνωρίζω ότι θα οδηγήσει με επιτυχία την ΑΧΑ στα επόμενα βήματα ανάπτυξής της. Παρόλο που αφήνω τον όμιλο με μεγάλη συγκίνηση, είμαι πολύ χαρούμενος και σίγουρος, βλέποντας τον Thomas να αναλαμβάνει τη διοίκηση της ΑΧΑ. Έχει την εμπειρία, τα ηγετικά χαρακτηριστικά και τις αξίες να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρονται από έναν ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο, κάνοντας την ΑΧΑ μια εταιρεία που θα είναι συνεχώς πιο κοντά στους πελάτες της, οι οποίοι είναι το κλειδί για την μακροχρόνια ανάπτυξή μας» προσέθεσε ο ίδιος.

Ο Norbert Dentressangle, αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και ανεξάρτητος διοικητικός διευθυντής, είπε: «Tο Διοικητικό Συμβούλιο συμφώνησε ότι ο καλύτερος συνδυασμός για την ΑΧΑ είναι να συνδέσει το καθαρό στρατηγικό όραμα, τη βαθιά γνώση για τον ασφαλιστικό κλάδο, την ενέργεια και τα ηγετικά χαρακτηριστικά του Thomas Buberl με τη μεγάλη εμπειρία και γνώση του Denis Duverne για τον όμιλο, καθώς και τη βαθιά κατανόησή του για τις πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης και το κανονιστικό περιβάλλον».

Σχολιάζοντας την απόφαση του Henri de Castries, ο Norbert Dentressangle πρόσθεσε: «Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι εξαιρετικά ευγνώμον στον Henri De Castries για την πολύτιμη συνεισφορά του στην επιτυχία της ΑΧΑ από το 1989. Υπό την καθοδήγησή του, η ΑΧΑ έγινε μια κορυφαία παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία, ενίσχυσε σημαντικά το αποτύπωμά της στις αναδυόμενες αγορές, κυρίως της Ασίας, και αντιστάθηκε με επιτυχία αρκετά χρόνια που χαρακτηρίστηκαν από ισχυρές οικονομικές κρίσεις, σεβόμενη παράλληλα τις δεσμεύσεις της προς τους πελάτες, έχοντας θετικά αποτελέσματα και συνεχίζοντας να δίνει μέρισμα στους μετόχους της.

»Το 2015, την ίδια περίοδο που προχωρά σε έναν ισχυρό ψηφιακό μετασχηματισμό, η ΑΧΑ ολοκλήρωσε το πενταετές στρατηγικό της πλάνο, φτάνοντας σε ιστορικό υψηλό λειτουργικών εσόδων, οκτώ φορές πάνω από την περίοδο κατά την οποία ανέλαβε ο Henri de Castries. Το Διοικητικό Συμβούλιο του αποδίδει φόρο τιμής για τις ενέργειές του κι επίσης εκφράζει τις βαθύτατες ευχαριστίες τους στον Denis Duverne, ο οποίος ως αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος είχε κεντρικό ρόλο στις στρατηγικές αποφάσεις για την ενίσχυση και τη σταθερότητα του ομίλου. Μαζί αφήνουν στη νέα διοίκηση έναν όμιλο που χαρακτηρίζεται από πολύ καλή διαχείριση, εξαιρετικές οικονομικές αντοχές και υψηλού επιπέδου εργαζομένους με ισχυρή δέσμευση». 

Denis Duverne, Thomas Buberl, AXA
Denis Duverne και Thomas Buberl

Βιογραφικά στοιχεία

 

Thomas Buberl

Στις 21 Μαρτίου 2016 ο Thomas Buberl ανέλαβε αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ και θα τοποθετηθεί ως διευθύνων σύμβουλος του ομίλου την 1η Σεπτεμβρίου 2016. Πριν από αυτή την τοποθέτησή του ήταν διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Γερμανίας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ παγκοσμίως για τον τομέα Ζωής και Επενδύσεων και Υγείας, και μέλος της Διοικητικής Επιτροπής της ΑΧΑ.

Ξεκίνησε την καριέρα του στην Boston Consulting Group ως σύμβουλος στον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο στη Γερμανία και διεθνώς. Από το 2005 έως το 2008, εργάστηκε στον όμιλο Winterthur (που εξαγοράστηκε από την ΑΧΑ το 2006) ως μέλος της Διοικητικής Επιτροπής στην Ελβετία, αρχικά ως διευθυντής Λειτουργιών και κατόπιν ως διευθυντής Marketing και Πωλήσεων. Στη συνέχεια εντάχθηκε στον όμιλο Zurich Insurance ως διευθύνων σύμβουλος στην Ελβετία.

Από τις αρχές του 2012, ο Thomas Buberl ήρθε στην ΑΧΑ ως διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Γερμανίας και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής. Τον Μάρτιο του 2015 τοποθετήθηκε, επίσης, στη Διοικητική Επιτροπή της ΑΧΑ ως διευθύνων σύμβουλος του παγκόσμιου τομέα Υγείας και τον Ιανουάριο του 2016 του παγκόσμιου τομέα Ζωής και Επενδύσεων.

Ο Thomas Buberl είναι κάτοχος Master of Economics από το πανεπιστήμιο WHU Koblenz (Γερμανία), MBA από το Lancaster University (Αγγλία) και PhD στα Οικονομικά από το πανεπιστήμιο St. Gallen (Ελβετία). Έχει διακριθεί ως Young Global Leader από το World Economic Forum.

Ο Thomas Buberl είναι Γερμανός πολίτης και γεννήθηκε το 1973. Θα ζει πλέον στο Παρίσι, με την οικογένειά του.

 

Denis Duverne

Τον Σεπτέμβριο του 2016 ο Denis Duverne θα τοποθετηθεί ως μη εκτελεστικός πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου. Από τον Απρίλιο του 2010 ο Denis Duverne είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ.

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1979 στο φορολογικό τμήμα του γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών και δύο χρόνια αργότερα ως εμπορικός ακόλουθος του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Νέα Υόρκη. Από το 1986 έως το 1991 ήταν διευθυντής του Τμήματος Φορολογίας Εταιρειών και μετά υπεύθυνος της φορολογικής πολιτικής στο Υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας. Από το 1991 έως το 1995 διατήρησε υψηλόβαθμες θέσεις στον τραπεζικό κλάδο.

Ο Denis Duverne ήρθε στον όμιλο της ΑΧΑ το 1995 και ανέλαβε την εποπτεία για τις εργασίες της ΑΧΑ στις ΗΠΑ και την Αγγλία πριν την αναδιοργάνωση των εταιρειών της ΑΧΑ στο Βέλγιο και την Αγγλία μετά τη συγχώνευση με τη UAP.

Μεταξύ 2000 και 2003 έγινε αναπληρωτής διευθυντής Οικονομικών, όπου ανέπτυξε τη λειτουργία διαχείρισης κινδύνου. Από τον Φεβρουάριο του 2003 αποτέλεσε μέλος της Διοικητικής Επιτροπής, επικεφαλής των Οικονομικών, Ελέγχου και Στρατηγικής. Ανέλαβε επίσης την ενσωμάτωση της Winterthur στον όμιλο ΑΧΑ κατά το 2006-2007.

Το 2014 ο Denis Duverne ήταν μέλος του Private Sector Advisory Group (PSAG), το οποίο ιδρύθηκε το 1999 από την Παγκόσμια Τράπεζα και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), και αποτελείται από παγκόσμιους ηγέτες του ιδιωτικού κλάδου, με κοινό στόχο να βοηθήσουν τις αναπτυσσόμενες χώρες να βελτιώσουν την εταιρική διακυβέρνηση.

Ο Denis Duverne είναι απόφοιτος της École des Hautes Études Commerciales (HEC) και της École Nationale d’Administration (ENA).