back to top
23.3 C
Athens
Κυριακή 18 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1695

Euroins: Διεισδύει δυναμικά στην αγορά των TAXI

0

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επιβραβεύοντας τους συνεργάτες για την ένθερμη στήριξη και εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία, η Global Insurance Group ανακοινώνει τη διείσδυσή της στην αγορά των TAXI και εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της. Έτσι, παρέχει στους συνεργάτες τη δυνατότητα να προβούν στην ασφάλιση οχημάτων άξιων επαγγελματιών του χώρου, δίνοντας «σθεναρή βάση στα χαρακτηριστικά των ασφαλιζόμενων κινδύνων».

Σε αρχικό στάδιο, η εταιρεία αναλαμβάνει την ασφάλιση των οχημάτων του κλάδου των TAXI  στις εξής περιοχές / ζώνες:

Ζώνη 3: Αχαΐα, Εύβοια, Αιτωλοακαρνανία, Ηλεία

Ζώνη 4: Ήπειρος, Θεσσαλία, Μακεδονία, Βοιωτία, Φθιώτιδα, λοιπή Πελοπόννησος

Ζώνη 5: Λοιπή Στερεά, Θράκη, λοιπές Νήσοι

Ζώνη 6: Κρήτη

Από τις προαναφερθείσες ζώνες εξαιρούνται η Αθήνα, ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη και η λοιπή ηπειρωτική Αττική − περιοχές που θα συμπεριληφθούν στην ασφαλιστική κάλυψη του κλάδου σε μεταγενέστερο στάδιο.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία «κάνει πράξη τη δέσμευσή της περί της διείσδυσης της στην αγορά των TAXI κατόπιν της σχετικής ανακοίνωσης η οποία έλαβε χώρα στην εκδήλωση ενημέρωσης των συνεργατών της στην πόλη της Λάρισας στα τέλη του απερχομένου έτους.

»Η Global Insurance Group και η Euroins συνεχίζουν να στηρίζονται αποκλειστικά στα παραδοσιακά κανάλια διανομής της ασφαλιστικής αγοράς, που δεν είναι άλλα από τους άξιους διαμεσολαβούντες που απαρτίζουν τον ακρογωνιαίο λίθο της εταιρείας».

Insurance Europe: Οι συγκρίσεις των ασφαλίστρων μεταξύ των χωρών-μελών είναι άσκηση υψηλού ρίσκου

0

της  Λαλέλας  Χρυσανθοπούλου,
Υπέρ της ψηφιοποίησης (digitalisation) ως εργαλείου που μπορεί να αντιμετωπίσει άμεσα και αποτελεσματικά τις ανάγκες των καταναλωτών τάσσεται η Insurance Europe. Παίρνοντας θέση στη διαδικασία διαβούλευσης επί της Πράσινης Βίβλου της Κομισιόν για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες που απευθύνονται σε ιδιώτες (Retail Financial Services), η Insurance Europe υπογραμμίζει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη στους ασφαλισμένους, συμβάλλοντας μεταξύ άλλων στην ταχύτερη επεξεργασία των αιτήσεων για αποζημίωση, στην ευκολότερη ταυτοποίηση των πελατών και στην αυξημένη συγκρισιμότητα των ασφαλιστικών προϊόντων.

“Η ψηφιοποίηση έχει τη δυνατότητα να αποφέρει σημαντικά οφέλη στους ασφαλισμένους”, σχολίασε η γενική διευθύντρια της Insurance Europe, Michaela Koller. “Ωστόσο, δεν μπορεί να άρει όλα τα εμπόδια που αυτή τη στιγμή λειτουργούν ανασταλτικά για την αύξηση των ασφαλιστικών προϊόντων που απευθύνονται σε ιδιώτες και μπορούν να προσφερθούν σε διασυνοριακή βάση”.

Η Insurance Europe παρατηρεί ακόμα ότι, ενώ ο στόχος του να αποκτήσουν οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες για να μετακινούνται και να δραστηριοποιούνται εντός της Ενιαίας Αγοράς της ΕΕ, εντούτοις η επέκταση της διασυνοριακής ασφάλισης εντός της ΕΕ θα πρέπει να υπαγορεύεται από τις δυνάμεις της αγοράς.

“Ο σχεδιασμός των ασφαλιστικών προϊόντων αντανακλά το αγοραίο και εποπτικό περιβάλλον στην χώρα όπου διατίθενται, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύει ο εκάστοτε ασφαλισμένος”, σχολίασε η κ. Koller. “Επομένως, οι συγκρίσεις των ασφαλίστρων μεταξύ των χωρών-μελών είναι άσκηση υψηλού ρίσκου. Η ανάγκη για προσαρμογή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης αιτήσεων αποζημίωσης, σε μια συγκεκριμένη αγορά εξηγεί επίσης γιατί δεν δραστηριοποιούνται σε όλες τις δυνητικές αγορές όλες οι εταιρίες..”

Στην τοποθέτησή της, η Insurance Europe περιγράφει ακόμα τους τομείς όπου η ανάληψη δράσης από την Κομισιόν θα ήταν ευπρόσδεκτη. Συγκεκριμένα:
-Η λήψη μέτρων σε επίπεδο ΕΕ που θα διασφάλιζαν ότι οι καταναλωτές αποφασίζουν ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα και για ποιους λόγους.
-Η προώθηση ενός “ανοιχτού μοντέλου” που διασφαλίζει δίκαιους όρους ανταγωνισμού για τους καταναλωτές.
-Η ανάπτυξη πανευρωπαϊκών προδιαγραφών συμμόρφωσης για τους παρόχους “ηλεκτρονικών ταυτοτήτων” (e-ID) ώστε να ταυτοποιούνται με ασφάλεια οι καταναλωτές.
-Η ανάληψη πρωτοβουλιών για να γίνει ευρύτερα γνωστό το FIN-NET, το δίκτυο εξώδικης επίλυσης χρηματοοικονομικών διαφορών που “συγκεντρώνει” υπό την ομπρέλα του τα εθνικά σχήματα εξώδικων συμβιβασμών στις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Generali: «Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας»

0
Ο κ. Πάνος Δημητρίου

Φόρο τιμής στην ακούραστη ομάδα της Generali αποτέλεσε η φετινή εκδήλωση ενημέρωσης προσωπικού, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Οι 250 εργαζόμενοι της εταιρείας έδωσαν το παρών στην ετήσιά τους συνάντηση προκειμένου να ενημερωθούν για τη στρατηγική και τους στόχους της επόμενης χρονιάς.

Η φετινή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα, καθώς η Generali συμπληρώνει 130 σταθερής παρουσίας στην ελληνική αγορά. «Η Generali αποτελεί μια ιστορική εταιρεία που αγκαλιάζει το αύριο και δεν φοβάται να ανοίξει νέα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Το μυστικό της επιτυχίας είναι ότι μπορούμε να αλλάζουμε. Έχουμε τη δύναμη, την πειθαρχία και τη θέληση να μετασχηματίζουμε την εταιρία σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε εποχής» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Πάνος Δημητρίου κάνοντας ιστορική αναδρομή στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας.

H Generali την τελευταία δεκαετία καταγράφει μια σταθερά ανοδική πορεία, επιτυγχάνοντας όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά αποτελέσματα. Ωστόσο ο κ. Δημητρίου επεσήμανε: «Δεν μένουμε απλώς στα νούμερα. Στόχος μας είναι η πρωτοπορία. Σταθερά, θέτουμε τους στρατηγικούς μας στόχους ώστε να μην προσαρμοζόμαστε απλώς στις συνθήκες, αλλά να είμαστε διαμορφωτές αυτών. Γιατί θέλουμε να είμαστε καλύτεροι, ταχύτεροι, αποτελεσματικότεροι».

Για την επίτευξη των στόχων αυτών η Generali εργάζεται, ήδη, για την ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και τη σταδιακή ψηφιοποίηση και απλοποίηση των διαδικασιών της, ώστε να παρέχει τη βέλτιστη εμπειρία στον πελάτη, ο οποίος εκτιμά την ορθή διαχείριση του χρόνου του και απορρίπτει καθετί πολύπλοκο. «Μια ανεξερεύνητη αγορά υπάρχει εκεί έξω. Γνωρίζουμε τι θέλουν οι πελάτες μας και θα είμαστε εκεί για να τους το προσφέρουμε. Στόχος μας να κάνουμε τη ζωή τους πιο απλή και πιο εύκολη. “Simpler & Smarter”, όπως ορίζει και η φιλοσοφία του ομίλου παγκοσμίως» τόνισε ο κ. Δημητρίου.

Στη συνέχεια, απευθυνόμενος στο προσωπικό, είπε: «Πίσω από κάθε επιτυχία μας βρίσκεστε εσείς. Έχουμε μια ομάδα που σίγουρα διαθέτει ταλέντο και επενδύει στη σκληρή δουλειά και τη συνεργασία. Έχουμε διανύσει πολύ δρόμο χωρίς ευνοϊκό άνεμο και τα έχουμε καταφέρει. Αυτή η συσσωρευμένη εμπειρία μας, η δουλειά σας, είναι η παρακαταθήκη μας για το μέλλον. Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε. Ξέρουμε όμως πως ό,τι κάνουμε σήμερα το κάνουμε με ένα κοινό όραμα για το μέλλον».

DSC_5444
Ο κ. Jim Lawless

Θέλοντας να δώσει το στίγμα των μελλοντικών στόχων της Generali, ο κ. Δημητρίου παρέδωσε τη σκυτάλη στον διεθνή ομιλητή και παγκοσμίως αναγνωρισμένο σύμβουλο επιχειρήσεων Jim Lawless. Ο άνθρωπος φαινόμενο, που κατάφερε να γίνει τζόκεϊ μέσα σε μόλις 12 μήνες και παγκόσμιος ρέκορντμαν, ως ο πρώτος Βρετανός που κατάφερε να κάνει ελεύθερη κατάδυση στα 101 μέτρα, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει καλύτερο παράδειγμα για την επιτυχημένη ομάδα της Generali.

Με αξεπέραστο χιούμορ και με τον πλέον παραστατικό τρόπο, ο κ. Lawless διηγήθηκε τα στάδια προετοιμασίας του για κάθε, φαινομενικά, αδύνατο στόχο που έθετε, εμπνέοντας και συγκινώντας το κοινό. «Ακούει κανείς από το κοινό φωνές;» ρώτησε ο κ. Lawless, αναφερόμενος με χιούμορ στους προσωπικούς φόβους που μας καθηλώνουν. «Κάθε αλλαγή ενέχει ρίσκο και φόβο. Ωστόσο, ο καθένας από εμάς κρατάει το στιλό με το οποίο γράφει τη δική του προσωπική ιστορία. Τώρα είναι η στιγμή να ξεχωρίσουμε και να καινοτομήσουμε. Κάθε αποτέλεσμα, κάθε ενέργεια, κάθε επιτυχία προϋποθέτει την απόφαση. Εσείς έχετε αποδείξει πως μπορείτε να υπερβείτε τα εμπόδια. Έχετε ήδη γράψει μια επιτυχημένη ιστορία και μου φαίνεστε ιδιαίτερα αποφασισμένοι για τη συνέχεια» είπε κλείνοντας την ομιλία του, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων προς απάντηση.

Το ίδιο βράδυ ακολούθησε το καθιερωμένο πάρτι του προσωπικού, όπου ανακοινώθηκε η υπάλληλος της χρονιάς, ενώ βραβεύτηκαν μέσα σε κλίμα συγκίνησης και εργαζόμενοι για τη μακροχρόνια συμβολή τους στην Generali.

Βραβεύσεις πολυετίας υπαλλήλων 2015
Σοφία Κόλλια 20 χρόνια
Αθανάσιος Μαρνέζος 20 χρόνια
Γιώργος Σάχνικας 20 χρόνια
Ειρήνη Μαριβίδου 20 χρόνια
Στυλιανός Φαρσιαρώτος 20 χρόνια
Μαρία Σταματίου 20 χρόνια
Κρυσταλλία Ρουσοπούλου 30 χρόνια
Γιώργος Καπνιάς 35 χρόνια


Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση:

e-HEALTH: Οι προκλήσεις της υγειονομικής περίθαλψης το 2016

0

Τον θεμέλιο λίθο μιας μεγαλειώδους τεχνολογικής επανάστασης που εγκαθιδρύεται το 2016 –και αναμένεται να κορυφωθεί στα επόμενα χρόνια– στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης περιγράφει πρόσφατη έρευνα του Health Research Institute της PricewaterhouseCoopers, επισημαίνοντας πως για πρώτη φορά εκατομμύρια καταναλωτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες e-health.

Μολονότι το 2016 αποτελεί χρονιά εκλογών και η τιμολόγηση φαρμάκου αποτελεί βασικό ζήτημα της προεκλογικής εκστρατείας, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε το φθινόπωρο του 2015 σε 1.000 ενηλίκους στις ΗΠΑ αποκαλύπτει μια σειρά σοβαρών ζητημάτων καινοτομίας. Η συμβουλευτική μέσω video, οι εφαρμογές (apps) για την υγεία και η χρήση των smartphones ως διαγνωστικών εργαλείων αποτελούν μερικές από τις εκ βάθρων αλλαγές που αναμένεται να καταγραφούν και σταδιακά να εξαπλωθούν σε παγκόσμιο επίπεδο.

eHEALTHΤαυτόχρονα, οι αλλαγές αποτελούν πρόκληση για τους κλινικούς γιατρούς, καθώς στα καθήκοντά τους ενσωματώνονται μια σειρά παραμέτρων που αφορούν ψηφιακές αναλύσεις δεδομένων στα σχέδια θεραπείας τους, διεξαγωγή ηλεκτρονικών επισκέψεων σε ασθενείς, ακόμη και ειδοποιήσεις μέσω απομακρυσμένων συσκευών που αφορούν την παρακολούθηση ασθενών ακόμη και μετά το εξιτήριό τους. Ο χάρτης της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, με τη χρήση των εφαρμογών μέσω smartphones που αφορούν την υγεία να έχει διπλασιαστεί την τελευταία διετία (από 16% σε 32%).

Οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις στρέφονται στην ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τα οποία αλληλεπιδρούν με τον ασθενή και τον γιατρό σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος. Στόχος των μοντέλων αυτών είναι να αλλάξουν προς το καλύτερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης σε όποιο βαθμό είναι αυτό εφικτό.

Νέα έκθεση της Deloitte, στην οποία αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι τάσεις του τομέα της υγείας για το 2016, επισημαίνεται ότι η καθαρή παρούσα αξία (NPV) της παραγωγής της φαρμακευτικής βιομηχανίας σημείωσε άνοδο της τάξεως του 46% την περίοδο 2013-2014, σε ένα εκτιμώμενο σύνολο 418,5 δισ. δολ. ως πιθανών μελλοντικών εσόδων.

Ωστόσο, οι δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη εκτιμάται ότι θα αυξηθούν μόλις κατά 2,4% από το 2013 ώς το 2020, φθάνοντας τα 162 δισ. δολ. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι ο κλάδος θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που θα συμβάλουν στον περιορισμό του κόστους της Υγείας. Για τον λόγο αυτό, τονίζουν ότι εν καιρώ θα γίνουν πιο διακριτά τα οφέλη των νέων αυτών επιχειρηματικών μοντέλων.

Η συγκέντρωση των ιατρικών δεδομένων των ασθενών, τα λογισμικά ανάλυσης μεγάλου όγκου πληροφοριών, η αξιοποίηση της τεχνολογίας των smartphones στην Υγεία καθώς και οι ψηφιακές λύσεις που ενισχύουν το έργο των επαγγελματιών υγείας δημιουργούν ζήτηση για νέες υπηρεσίες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα προσανατολίζονται έτσι στη βελτίωση των αποτελεσμάτων για τους ασθενείς, με τη μείωση των πιθανοτήτων ιατρικού σφάλματος, καθώς και στην ανακάλυψη και διάθεση εξατομικευμένων θεραπειών, στην επιρροή της συμπεριφοράς των ασθενών για την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και στην καλύτερη διαχείριση της δημόσιας υγείας.

Είναι πολλές οι εταιρείες του κλάδου σε διάφορες χώρες που φαίνεται ότι αναπτύσσουν το business model τους. Η έκθεση αναφέρεται σε ορισμένες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η Σιγκαπούρη, η Κίνα και η Αυστραλία, που επιδιώκουν να αποτελέσουν το κέντρο καινοτομίας στον χώρο της βιοτεχνολογίας.

Η Αυστραλία άλλαξε τη φορολόγηση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups), ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον και τις δραστηριότητες για νέες ανακαλύψεις. Η Σιγκαπούρη, από την άλλη, επενδύει μεγάλα ποσά σε ένα cluster βιοτεχνολογίας, ενώ ορισμένες φαρμακευτικές εταιρείες στη Νοτιοανατολική Ασία διαμορφώνουν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των επαγγελματιών υγείας, παρέχοντας ογκολογικά φάρμακα σε νοσοκομεία με υψηλά ποσοστά ιατρικού τουρισμού καθώς και εμβόλια σε επαρχιακές κλινικές.

Εξαγορές-συγχωνεύσεις

dealΩστόσο, στις 10 σημαντικότερες αλλαγές, δηλαδή αυτές με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης για το 2016, σύμφωνα με την έρευνα του Health Research Institute της PricewaterhouseCoopers, περιλαμβάνεται και το πεδίο των συγχωνεύσεων, καθώς την παρελθούσα χρονιά (2015) καταγράφηκαν αξιόλογες συνενώσεις δυνάμεων.

Στο πλαίσιο αυτό συνηγορεί και έρευνα της Ernst & Young, επισημαίνοντας πως το πρόσφατο κύμα συγχωνεύσεων και εξαγορών (Σ&Ε) αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος, καθώς το 59% των διεθνών επιχειρήσεων σχεδιάζουν εξαγορές μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Μάλιστα, η 13η έκδοση του Global Capital Confidence Barometer κατέγραψε τα υψηλότερα επίπεδα διάθεσης για εξαγορές στη διάρκεια της εξαετούς ιστορίας της, διαπιστώνοντας ότι η αγορά έχει ενισχυθεί από τις ιστορικά υψηλές αξίες συμφωνιών το 2015 και προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη το 2016.

Με τη συνολική αξία των συμφωνιών διεθνώς να έχει αυξηθεί έως και 35% έναντι του 2014 και μεγάλες συμφωνίες (Megadeals) συνολικής αξίας άνω των 10 δισ. δολ. να έχουν ήδη ανακοινωθεί το 2015, η περαιτέρω ενίσχυση της αγοράς Σ&Ε, σύμφωνα με τους αναλυτές, πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Τέσσερα στα πέντε στελέχη (83%) αναμένουν ενίσχυση της δραστηριότητας. Η θετική αυτή ψυχολογία ενισχύεται και από τον μεγάλο αριθμό συμφωνιών που βρίσκονται σε στάδιο προετοιμασίας, καθώς το 55% των επιχειρήσεων αναφέρουν ότι εξετάζουν τρεις ή περισσότερες συμφωνίες. Άλλωστε, το σημερινό περιβάλλον ενισχύει τη διάθεση για Σ&Ε. Τα στελέχη των επιχειρήσεων εμφανίζονται πιο βέβαια από κάθε άλλη φορά τα τελευταία έξι χρόνια για την ποιότητα και τον αριθμό των ευκαιριών για συμφωνίες αλλά και για το ενδεχόμενο ολοκλήρωσης συμφωνιών.

Παρά όμως την αυξημένη διάθεση για εξαγορές, οι ανησυχίες για μια ενδεχόμενη υπερθέρμανση της αγοράς μετριάζονται από τους αυστηρούς όρους των συμφωνιών. Τα στελέχη επιδεικνύουν σύνεση στην προσέγγιση των Σ&Ε, υιοθετώντας μια μακροπρόθεσμη θεώρηση και αξιολογώντας τις συμφωνίες πιο προσεκτικά από ποτέ, κάνοντας πίσω όποτε είναι απαραίτητο. Αυτό αντανακλάται στο γεγονός ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των ερωτηθέντων έχουν αποσυρθεί από συμφωνίες στη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, επειδή δεν εναρμονίζονταν πλήρως με τη στρατηγική τους.

Η συνεχιζόμενη σύγκλιση των κλάδων της οικονομίας αναμένεται να επιταχύνει τον ρυθμό των συμφωνιών Σ&Ε. Σχεδόν οι μισές από τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις (48%) είναι διακλαδικές, με τις επιχειρήσεις να επιδιώκουν να αναπτύξουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, καθώς οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τα πάντα, από την παραγωγή ώς τις υπηρεσίες.

Οι διασυνοριακές εξαγορές αναμένεται να κυριαρχήσουν στην αγορά Σ&Ε, με το 70% των ερωτηθέντων να εξετάζουν μη εγχώριες συμφωνίες. Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να επικεντρωθούν σε διασυνοριακές συμφωνίες κοντά στη βάση της επιχείρησης, ενώ το 41% επιδιώκουν συμφωνίες ακόμη πιο μακριά.

Σε σύγκριση με το προηγούμενο εξάμηνο, ένα μεγαλύτερο ποσοστό ερωτηθέντων (40% έναντι 35%) σχεδιάζουν σήμερα να διοχετεύσουν τουλάχιστον το 10% των διαθέσιμων προς επένδυση κεφαλαίων στις αναδυόμενες αγορές. Ωστόσο, η πλειοψηφία των κεφαλαίων θα επενδυθεί στις αναπτυγμένες αγορές. Σημαντική αύξηση παρατηρείται πάντως ως προς το ποσοστό των στελεχών που σκοπεύουν να προχωρήσουν σε εξαγορές στην ευρωζώνη (26%).

Προκλήσεις

Παρά τη σημαντική μεταβλητότητα των αγορών στο διάστημα κατά το οποίο διεξήχθη η έρευνα, οι επιχειρήσεις παραμένουν αισιόδοξες για την ολοκλήρωση συμφωνιών σε αυτό το μακροοικονομικό περιβάλλον. Η οικονομική εμπιστοσύνη παραμένει σταθερά ισχυρή, στα επίπεδα του προηγουμένου εξαμήνου, με το 83% των στελεχών να εμφανίζονται αισιόδοξα για την παγκόσμια οικονομία.

Οι επιχειρήσεις παραμένουν βέβαια σε εγρήγορση σε σχέση με ενδεχόμενες προκλήσεις, λαμβάνοντας υπόψη το ενδεχόμενο οικονομικών αντιξοοτήτων. Το ένα τρίτο (29%) των ερωτηθέντων αναφέρουν την αυξημένη παγκόσμια και περιφερειακή πολιτική αστάθεια ως τον μεγαλύτερο επιχειρηματικό κίνδυνο. Το ένα τέταρτο (24%) των ερωτηθέντων αναφέρουν την αβεβαιότητα που συνδέεται με την αστάθεια στις ισοτιμίες των νομισμάτων και τις τιμές των βασικών εμπορευμάτων. Είναι αξιοσημείωτο πως το 24% των στελεχών αναφέρουν την οικονομική και πολιτική κατάσταση στην ευρωζώνη ως σημαντική απειλή, ποσοστό μεγαλύτερο από εκείνο όσων αναφέρουν την επιβράδυνση της ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές (18%).

Η Υγεία το 2015

diagramΣταδιακά σημεία βελτίωσης παρουσίασε το 2015 η κατάσταση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στην Ευρώπη, παρά την ανησυχία για υφεσιακά μέτρα, λόγω της οικονομικής κρίσης, της γήρανσης του πληθυσμού και των προσφυγικών ροών.

Στην Ελλάδα, ωστόσο, η Υγεία καταγράφει σταδιακή πτώση τα τελευταία χρόνια, καταφέρνοντας να σταθεροποιηθεί στις τελευταίες θέσεις της σχετικής λίστας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας μελέτης Euro Health Consumer Index (EHCI). O EHCI αναλύει την εθνική παροχή υγείας βάσει 48 δεικτών, όπως δικαιώματα των ασθενών και πληροφόρηση, πρόσβαση στη θεραπεία, θεραπευτικά αποτελέσματα, εύρος και έκταση των υπηρεσιών, πρόληψη και χρήση φαρμακευτικών προϊόντων.

Οκτώ χώρες –όλες δυτικοευρωπαϊκές– πέτυχαν σκορ πάνω από 800 βαθμούς (στους 1.000). Πρωταθλήτρια μεταξύ των 35 κρατών που εξετάζει η μελέτη συνεχίζει να είναι η Ολλανδία, η μόνη χώρα που εξασφαλίζει περισσότερους από 900 πόντους. Ακολουθούν η Ελβετία, η Νορβηγία, η Φινλανδία και το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, η Γερμανία και η Ισλανδία.

Η Ελλάδα βρέθηκε και το 2015 στην 28η θέση με 577 βαθμούς, ενώ την ακολουθούν η Λετονία, η Σερβία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Αλβανία, η Πολωνία και το Μαυροβούνιο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα Σκόπια βρίσκονται στη 18ηθέση της κατάταξης.

Δαπάνες

Η Ελλάδα κατέγραψε μια δραματική μείωση στις κατά κεφαλήν δαπάνες υγείας, κατά 28% μεταξύ των ετών 2009 και 2011, με μια αύξηση όμως κατά 1% το 2012.

«Πρόκειται για έναν απολύτως μοναδικό αριθμό για την Ευρώπη» τονίζουν οι συγγραφείς της μελέτης, προσθέτοντας πως μεταξύ των χωρών «που αναγνωρισμένα επλήγησαν από την οικονομική κρίση, όπως η Πορτογαλία, η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Εσθονία, η Λετονία, η Λιθουανία κ.λπ., κανένα άλλο κράτος δεν έχει καταγράψει μεγαλύτερη πτώση στις δαπάνες υγείας, πέραν μιας προσωρινής αναστολής της τάξεως του <10%».

Βέβαια, οι συντάκτες διατηρούν τις επιφυλάξεις τους για τα στοιχεία που διαθέτει η χώρα μας. «Υπάρχει, πιθανώς, ρίσκο η μείωση 28% να είναι τόσο ακριβής όσο τα στοιχεία του προϋπολογισμού που έβαλαν την Ελλάδα στο ευρώ» αναφέρουν χαρακτηριστικά. Όπως τονίζουν, η χώρα μας έχει σημαντικά αλλάξει την παραδοσιακή της συνήθεια να υιοθετεί, νωρίς και με προθυμία, νέα φαρμακευτικά προϊόντα και έχει καταστεί πιο αυστηρή. Παρόλα αυτά, μέχρι και το 2012 είχε την 3η μεγαλύτερη κατά κεφαλήν κατανάλωση φαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη σε αξίες.

Φάρμακα-γιατροί

Το φαινόμενο αυτό εξηγείται εν μέρει από την απροθυμία αποδοχής των γενόσημων προϊόντων. «Φαίνεται πως φαρμακοποιοί (και γιατροί;) δεν ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν στους ασθενείς ότι τα γενόσημα είναι ισότιμα των πρωτότυπων φαρμάκων. Αυτό που άλλαξε στην Ελλάδα είναι η ετοιμότητα στην υιοθέτηση νέων φαρμάκων» σημειώνεται στη μελέτη. Επιμέρους δείκτης της ανάλυσης, αυτός που αφορά τα νέα φάρμακα για την αρθρίτιδα, αποδεικνύει ότι η Ελλάδα σε ορισμένες περιπτώσεις έχει δραστικά αλλάξει την προηγούμενη γενναιόδωρη αντιμετώπισή της στην εισαγωγή καινοτόμων, ακριβών φαρμάκων. Επίσης, η Ελλάδα παραμένει πρώτη στην Ευρώπη με μεγάλη διαφορά στον αριθμό γιατρών ανά κάτοικο, ενώ έχει και τον υψηλότερο αριθμό φαρμακοποιών κατά κεφαλήν. Ωστόσο, η εικόνα της ελληνικής υγειονομικής περίθαλψης δεν δείχνει κανένα είδος υγιούς ανταγωνισμού για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας.

Καταλήγοντας, η έκθεση αναφέρει ότι «φαίνεται σχεδόν υπερφυσικό η Ελλάδα να μπορέσει να κρατήσει τον τεράστιο αριθμό γιατρών και φαρμακοποιών (έκθεση από το 2013 δίνει περισσότερους από 6 γιατρούς ανά 1.000 κατοίκους), εκτός αν υποστούν πολύ σημαντική μείωση του εισοδήματος».

Πηγή: virus.com.gr

Σε ακινησία 12 ασθενοφόρα λόγω… πινακίδων

0

Αυτογκόλ βάζει για μία ακόμη φορά η ελληνική πολιτεία, που μοιάζει ανίκανη να αξιοποιήσει ακόμη και υποδομές που της παραχωρούνται.

ambulance-polakisΟ λόγος για τα 9 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα που προσέφερε με 3ετή σύμβαση το Πυροσβεστικό Σώμα στις 23 Ιανουαρίου 2016, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας (εδώ), και τα οποία δύο μήνες μετά, παραμένουν παρκαρισμένα στο προαύλιο της κεντρικής υπηρεσίας του ΕΚΑΒ.

Δίπλα τους, και τα δεκάδες (65-70) χαλασμένα οχήματα που δεν επισκευάζονται λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. «Θλιβερή εικόνα», αν σκεφτεί κανείς ότι η προσφορά ήταν αποτέλεσμα επαφών για τη συνεργασία μεταξύ υπηρεσιών του δημοσίου, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά μια νέα προσπάθεια για αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το ekabnews.gr, το πρόβλημα αφορά την έκδοση πινακίδων από το Υπουργείο Μεταφορών και, παρότι το εν λόγω ζήτημα το έχει αναλάβει προσωπικά ο αντιπρόεδρος του ΕΚΑΒ, αυτό δεν αναμένεται να λυθεί σύντομα.

Υπενθυμίζεται ότι τα 9 οχήματα που προσφέρθηκαν στο ΕΚΑΒ αποτελούν μέρος της δωρεάς 12 συνολικά ασθενοφόρων του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο Πυροσβεστικό Σώμα το 2009.

Πηγή: virus.com.gr

Ετοιμάζεται «ISO» Ιατρικών Επισκεπτών

0

Την πιστοποίηση των ιατρικών επισκεπτών, μέσω μιας επίσημης κεντρικής διαδικασίας, προωθούν φορείς του κλάδου του φαρμάκου, στο πλαίσιο του κώδικα δεοντολογίας των φαρμακευτικών εταιρειών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, οι ιατρικοί επισκέπτες θα πρέπει να είναι γνώστες και «με τη βούλα» μια σειράς βασικών παραμέτρων, που θα καταστήσουν και τους ίδιους και τον ρόλο των φαρμακευτικών επιχειρήσεων πιο αποτελεσματικό, διασφαλίζοντας και ενισχύοντας τη διαφάνεια της διαδικασίας. Την ίδια ώρα, θα κλείσει και ένα κενό με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου η πιστοποίηση είναι προαπαιτούμενο.

Έτσι, θα προωθηθεί η εκπαίδευση τους αλλά και η έγκυρη πιστοποίηση τους, η οποία θα μπορεί να αναγνωριστεί και να γίνει αποδεκτή και διεθνώς.

Μεταξύ άλλων, οι ιατρικοί επισκέπτες θα οφείλουν να γνωρίζουν τεχνικά ζητήματα, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση του τομέα των κλινικών μελετών. Παράλληλα, θα πρέπει να γνωρίζουν και να τηρούν τον κώδικα συμπεριφοράς τόσο του ίδιου του επαγγέλματος τους όσο και των γιατρών, με τους οποίους άλλωστε έρχονται κυρίως σε επαφή.

Η οριοθέτηση αυτή θα επιτρέψει την αποφυγή προβλημάτων και γκρίζων ζωνών στη σχέση μεταξύ των δύο πλευρών, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς. Ο στόχος υπολογίζεται πως θα έχει υλοποιηθεί εντός 2ετίας.

Ανάμεσα στους φορείς που εργάζονται με στόχο τη σχηματοποίηση του πλαισίου των προτύπων για την πιστοποίηση των ιατρικών επισκεπτών είναι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιατρικών Επισκεπτών-Φαρμακευτικών & Συναφών Επαγγελμάτων-Κλάδων (ΠΟΙΕ-ΦΣΕΚ) και τα συλλογικά όργανα των φαρμακευτικών εταιρειών (ΣΦΕΕ και ΠΕΦ), καθώς και η ΕΕΦΑΜ, θα τελεί δε υπό την αιγίδα του ΕΟΦ και του Υπουργείου Υγείας.

Πηγή: virus.com.gr

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί» για την Interasco Running Team

0

Tην πρώτη της επίσημη εμφάνιση πραγματοποίησε η Interasco Running Team, λαμβάνοντας μέρος στη διοργάνωση του Ημιμαραθωνίου Αθήνας 2016 (5 χλμ. και 21,5 χλμ.), ο οποίος διεξήχθη στις 20 Μαρτίου υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και του Δήμου Αθηναίων, με ομαδική συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού της.

Ταυτόχρονα με την ενίσχυση της ψυχικής και σωματικής ευεξίας των ανθρώπων της, η εταιρεία ενίσχυσε το κοινωνικό της αποτύπωμα προβαίνοντας σε οικονομική ενίσχυση / χορηγία προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, προκειμένου να συμβάλει στο φιλανθρωπικό και κοινωνικό της έργο για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και εκατοντάδες συμπολίτες μας.

Αφού ευχαρίστησε τον ΣΕΓΑΣ και τον Δήμο Αθηναίων για την άρτια διοργάνωση του Ημιμαραθωνίου, ο διευθύνων σύμβουλος της Interasco ΑΕΓΑ Κάρολος Σαΐας δήλωσε ότι «η εταιρεία σκοπεύει να εντείνει τη συμμετοχή της σε αντίστοιχες δράσεις, οι οποίες όχι μόνο εξασφαλίζουν την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, αλλά παράλληλα μας επιτρέπουν να βοηθάμε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας μας».

MetLife: Οι γυναίκες στο επίκεντρο

0

Πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον, η ΜetLife δημιούργησε το πρώτο δίκτυο γυναικών εργαζομένων της στην Ελλάδα, το Womens Business Network (WBN) − μια ιδέα που αποτελεί μέρος της στρατηγικής Diversity & Inclusion αλλά και της επίσημης στρατηγικής της MetLife παγκοσμίως.

Στο ίδιο πλαίσιο εξάλλου και για ένατη συνεχή χρονιά, η MetLife βραβεύτηκε ως μια από τις «Top 50 Companies for Executives Women» από το National Association for Female Executives (NAFE) της Νέας Υόρκης. Το εν λόγω βραβείο απονέμεται σε εταιρείες που με τις πολιτικές και τις πρακτικές τους ενθαρρύνουν την πρόοδο των γυναικών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων τους.

Στις συναντήσεις των μελών του δικτύου WBN στην Ελλάδα ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξή του, βραβεύτηκαν γυναίκες της εταιρείας για αξιοσημείωτες επιτυχίες τους, ενώ παρουσιάστηκε έκθεση ζωγραφικής με έργα εργαζομένων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ξετυλίξουν το ταλέντο τους και να ενδυναμώσουν τη φιλοσοφία του Diversity & Inclusion. Η στρατηγική του WBN έχει στόχο τη διαρκή εξέλιξη των γυναικών της εταιρείας μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών και την ενθάρρυνση των φιλοδοξιών τους.

ΕΚΠΑ: Εξ αποστάσεως πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος

0

Το Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) και το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) ανακοίνωσαν τη διοργάνωση ενός νέου προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τίτλο «4η Ευρωπαϊκή Οδηγία κατά του Ξεπλύματος Βρώμικου Χρήματος και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας».

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 30 ώρες, κατανεμημένες σε 2 εβδομάδες, και μεταξύ άλλων στοχεύει στο να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τη νέα Ευρωπαϊκή Οδηγία (ΕΕ) 2015/849, καθώς και τις διαφορές της από την 3η Οδηγία, που πλέον καταργείται.

Η έναρξη του προγράμματος θα γίνει τον Μάιο, ενώ η υποβολή αιτήσεων θα διαρκέσει έως τις 4 Απριλίου 2016. Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο 319125_2016 – 197959 – Εγκύκλιοι και στην ιστοσελίδα http://www.compliance.econ.uoa.gr/.

ΕΚΠΑ: Εξ αποστάσεως πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος

0

Το Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) και το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) ανακοίνωσαν τη διοργάνωση ενός νέου προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τίτλο «4η Ευρωπαϊκή Οδηγία κατά του Ξεπλύματος Βρώμικου Χρήματος και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας».

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 30 ώρες, κατανεμημένες σε 2 εβδομάδες, και μεταξύ άλλων στοχεύει στο να κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος τη νέα Ευρωπαϊκή Οδηγία (ΕΕ) 2015/849, καθώς και τις διαφορές της από την 3η Οδηγία, που πλέον καταργείται.

Η έναρξη του προγράμματος θα γίνει τον Μάιο, ενώ η υποβολή αιτήσεων θα διαρκέσει έως τις 4 Απριλίου 2016. Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο 319125_2016 – 197959 – Εγκύκλιοι και στην ιστοσελίδα http://www.compliance.econ.uoa.gr/.