back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

MetLife: To πρόγραμμα LifeChanger βραβεύτηκε για τη συνεισφορά του στην επιχειρηματικότητα και εκπαίδευση των νέων

Σε μια από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις για την επιβράβευση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα Hellenic Responsible Business Awards, που πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχή χρονιά στις 18 Οκτωβρίου 2016, η MetLife ξεχώρισε στην κατηγορία Εκπαίδευση / Υποτροφίες αποσπώντας βραβείο για το έργο της LifeChanger.

Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος EΚΕ We Care, το LifeChanger εδώ και 3 χρόνια προάγει την ενημέρωση των νέων σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης και στηρίζει ενεργά τη νεανική επιχειρηματικότητα. Μέσω του προγράμματος LifeChanger στην Ελλάδα πάνω από 250 εθελοντές της MetLife, εργαζόμενοι και ασφαλιστικοί σύμβουλοι, έχουν πραγματοποιήσει σειρά επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών για περισσότερους από 2.000 μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.

- Advertisement -

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, διευθυντής Επικοινωνίας της MetLife, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι νέοι είναι το μέλλον και η καλύτερη επένδυση για μια κοινωνία που έχει ανάγκη την καινοτομία και την αλλαγή. Στη MetLife θα συνεχίσουμε και αυτή τη χρονιά μέσω του προγράμματος “LifeChanger” να προσφέρουμε μια διαφορετική οπτική στη ζωή των νέων και να βλέπουμε και να δημιουργούμε ευκαιρίες».

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί μεγάλη επιβράβευση για τις πρωτοβουλίες της εταιρείας να ενισχύσει τις δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης των νέων, καθώς αυτοί αποτελούν τη συνέχεια και το μέλλον της χώρας. «Στην Ελλάδα του σήμερα τέτοιες πρωτοβουλίες είναι που κάνουν τη διαφορά σε ποιοτικό επίπεδο επηρεάζοντας σημαντικά την κοινωνία και τα μέλη της» επισημαίνεται.

- Advertisement -

«Η MetLife με ενεργή παρουσία στον ασφαλιστικό κλάδο επιβεβαιώνει με τη διάκρισή της τις καινοτόμες πρακτικές της και δεσμεύεται για ακόμη μεγαλύτερη εξέλιξη και κοινωνική ανάπτυξη και αυτή τη χρονιά» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Interamerican: To επιχειρηματικό μοντέλο και η συνεισφορά της στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις σχετικά με την ικανότητα των επιχειρήσεων να ανταποκρίνονται σε θέματα διαφάνειας, να διαχειρίζονται υπεύθυνα τις οικονομικές

ERGO: Αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον

Στην ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και έχουμε ως βασικό μέλημα αυτό να το αποδεικνύουμε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί