Πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον, η ΜetLife δημιούργησε το πρώτο δίκτυο γυναικών εργαζομένων της στην Ελλάδα, το Women’s Business Network (WBN) − μια ιδέα που αποτελεί μέρος της στρατηγικής Diversity & Inclusion αλλά και της επίσημης στρατηγικής της MetLife παγκοσμίως.
Στο ίδιο πλαίσιο εξάλλου και για ένατη συνεχή χρονιά, η MetLife βραβεύτηκε ως μια από τις «Top 50 Companies for Executives Women» από το National Association for Female Executives (NAFE) της Νέας Υόρκης. Το εν λόγω βραβείο απονέμεται σε εταιρείες που με τις πολιτικές και τις πρακτικές τους ενθαρρύνουν την πρόοδο των γυναικών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων τους.
Στις συναντήσεις των μελών του δικτύου WBN στην Ελλάδα ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξή του, βραβεύτηκαν γυναίκες της εταιρείας για αξιοσημείωτες επιτυχίες τους, ενώ παρουσιάστηκε έκθεση ζωγραφικής με έργα εργαζομένων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ξετυλίξουν το ταλέντο τους και να ενδυναμώσουν τη φιλοσοφία του Diversity & Inclusion. Η στρατηγική του WBN έχει στόχο τη διαρκή εξέλιξη των γυναικών της εταιρείας μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών και την ενθάρρυνση των φιλοδοξιών τους.