back to top
7.7 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους…. ενέργεια στον Τουρισμό

Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3 με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.

H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος  «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το  ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.

- Advertisement -

Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.

Η  ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συναργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες»

Σχετικά με τη MetLife

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1964 διαθέτοντας πάνω από 145 χρόνια εμπειρίας. Είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας και αποτελεί «μέτρο αναφοράς» στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Η MetLife είναι Νο1 επιλογή και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων.
Mέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία αλλά και την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, η MetLife έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας. Στοχεύοντας στο πραγματικό όφελος των ασφαλισμένων της, η MetLife προσφέρει καινοτόμα και ευέλικτα Προγράμματα και Υπηρεσίες που ακολουθούν τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον.

Σχετικές δημοσιεύσεις

OZIOS BROKER: Η Ελλάδα εδραιώνει την ηγετική της θέση στον παγκόσμιο τουρισμό

Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της το 2024

Ασφαλιστές: χτυπάν καμπάνες και δεν ακούμε!

Πώς να μιλάμε για ασφαλιστική συνείδηση, όταν οι ασφαλισμένοι δεν έχουν κάτι χειροπιαστό στα μέτρα τους; 

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων  καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Eurolife FFH: Απόδοση 3.18% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου

Και το 2024, η Eurolife FFH πρόσφερε σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου στους ασφαλισμένους της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.