back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Mario Greco: Την νέα εποχή της Generali θα την ορίσουν οι πελάτες

#1 – ΠΩΣ Η ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ

κ. Greco, μετά από μια διαδρομή 180 χρόνων, η Assicurazioni Generali αλλάζει. Η εφαρμογή της νέας της στρατηγικής θα είναι η κύρια πρόκληση που θα απασχολήσει την εταιρεία μακροπρόθεσμα. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς σημαίνει αυτό, τι είδους εταιρεία έχετε κατά νου και πόσο διαφορετική θα είναι αυτή από τη σημερινή Generali;
Την νέα εποχή της Generali θα την ορίσουν οι πελάτες. Πρόκειται για μια γενιά πελατών καταρτισμένη με την τεχνολογία, είναι διαδικτυακά συνδεδεμένοι μεταξύ τους, είναι χρήστες φορητών συσκευών (smartphones, tablets κ.λπ.) και αναζητούν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών από μια ασφαλιστική εταιρεία, εφάμιλλες με εκείνες που τους παρέχονται από όλες τις άλλες αγορές. Αντιλαμβανόμαστε αυτήν την πραγματικότητα και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη «μεταμόρφωση» της Generali με εστίαση στον πελάτη.

- Advertisement -

Το να είναι μια εταιρεία πελατοκεντρική σημαίνει να έχει και την ανάλογη εταιρική κουλτούρα. Πώς θα πετύχετε αυτόν το στόχο και τι εννοείτε με τη φράση «νέα εταιρική κουλτούρα»;
Η αλλαγή κουλτούρας είναι ένας δύσκολος στόχος, κάτι που πρέπει να επιτύχουμε. Πιστεύω όμως ότι γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, είμαστε διατεθειμένοι να το κάνουμε και έχουμε, ήδη, ξεκινήσει να εφαρμόζουμε ένα σχέδιο αλλαγής μέσα στην εταιρεία. Υλοποιούμε μία σειρά από εσωτερικές δράσεις που ενθαρρύνουν αυτή την αλλαγή κουλτούρας, παράλληλα πραγματοποιούμε σε σταθερή βάση μετρήσεις για να παρακολουθούμε την εξέλιξη αυτής της προσπάθειας, με γνώμονα την επίτευξη πελατοκεντρικής κουλτούρας και την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.

Όταν μιλάτε για μια νέα εταιρική κουλτούρα, αναφέρεστε ταυτοχρόνως και στους εργαζόμενους αλλά και στα διοικητικά στελέχη;
Φυσικά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος διαχωρισμός. Για παράδειγμα, μια από τις σημαντικές ενέργειες που κάνουμε είναι η απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες. Επιδιώκουμε αυτή την επικοινωνία ώστε να εξετάσουμε κατά πόσο η σχέση τους με την εταιρεία είναι καλή. Αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται σε όλα τα επίπεδα, από διοικητικά στελέχη αλλά και από υπαλλήλους, με πανομοιότυπο τρόπο. Τα στελέχη, μέσω της επικοινωνία αυτής, έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πελάτη και να τον ακούσουν. Εάν κάτι δεν έχει γίνει σωστά, υπάρχει η δυνατότητα να βρεθεί η λύση και στη συνέχεια να διορθωθούν οι αντίστοιχες πρακτικές της εταιρείας που δεν είναι αποτελεσματικές.

- Advertisement -

Ο ασφαλιστικός κλάδος είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, αλλά κάποιοι τον θεωρούν «απαρχαιωμένο», λιγότερο εξελιγμένο. Πώς θα διαφοροποιηθεί η Generali από αυτό;
Ουσιαστικά θα γίνει γιατί αυτό ζητούν οι πελάτες, και αν δεν προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα – καθώς και οποιοσδήποτε άλλος δεν καταφέρει να προσαρμοστεί – θα απορριφθούμε από τους ίδιους τους πελάτες. Πρόκειται, λοιπόν, για μια «κούρσα επιβίωσης» κατά κάποιον τρόπο. Το έχουμε δει να συμβαίνει και σε άλλους κλάδους, και ελπίζουμε να γίνουμε οι πρώτοι και οι καλύτεροι στην προσαρμογή αυτή. Είναι όμως ένας πραγματικός αγώνας επιβίωσης.

Ποιο είναι το «επενδυτικό σενάριο» που παρουσιάζετε στους επενδυτές αυτήν την περίοδο;
Μέχρι τώρα το σενάριο για τη Generali ήταν ένα σενάριο ανατροπής. Οι επενδυτές που αγόραζαν μετοχές της Generali, πριν δυο – τρία χρόνια, ενδιαφέρονταν να δουν την ανάπτυξη και την επάνοδο της εταιρείας. Αυτό που υποσχόμαστε σήμερα στους επενδυτές μας είναι ότι θα οδηγήσουμε την εταιρεία προς συγκεκριμένο στόχο, την αύξηση ταμειακών ροών. Δεσμευτήκαμε να παράγουμε πάνω από 7 δις σε μετρητά, τα επόμενα τέσσερα χρόνια, και να διανέμουμε πάνω από 5 εκ. σε μερίσματα στους μετόχους μας, μέσα στα επόμενα χρόνια. Αυτά τα νούμερα είναι πολύ ενδιαφέροντα: αντιπροσωπεύουν αύξηση μερίσματος μεγαλύτερη αυτής του κλάδου ασφάλισης και μεγαλύτερη αυτής των ανταγωνιστών. Η αύξηση των ταμειακών ροών είναι επίσης μεγαλύτερης κλίμακας από τα προηγούμενα χρόνια.

# 2 – ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ GENERALI

Γιατί θα έπρεπε οι πελάτες να προτιμήσουν τα προϊόντα της Generali;
Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θα είχαν πρόβλημα να απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση καθώς η επιλογή των ασφαλιστικών προϊόντων συχνά γίνεται βάσει τυχαίων κριτηρίων. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να αναγνωρίζουν ότι η Generali αποτελεί μια έξυπνη και απλή – smart & simple – εταιρεία. Πρόκειται για δύο έννοιες με μεγάλη αξία για τους καταναλωτές. Το να είναι μια εταιρεία «Απλή» είναι σημαντικό γιατί ο χώρος της ασφάλισης υπήρξε ανέκαθεν αρκετά πολύπλοκος, ενώ σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πολλές λύσεις με πολύ άμεσο και απλό τρόπο. Σε αυτή τη λογική πιστεύουμε ότι και η ασφάλιση μπορεί επίσης να καταστεί απλή. Το να είναι μια εταιρεία «Έξυπνη» είναι απαραίτητο για τους καταναλωτές, καθώς έχουν πλέον εύκολη πρόσβαση σε πολλά «έξυπνα» αγαθά, και αυτή η πρόσβαση γίνεται με πολύ απλό και έξυπνο τρόπο, οπότε θέλουμε να ισχύσει το ίδιο και για την ασφάλιση. Οπότε, πιστεύω ότι η εκπλήρωση αυτών των δύο κριτηρίων είναι και ο λόγος που θα προτιμήσουν οι πελάτες την Generali στο μέλλον.

Μέχρι και πριν μερικά χρόνια, λέξεις όπως «παράδοση» και «κληρονομιά» ήταν οι βασικές έννοιες που χρησιμοποιούσε ο ασφαλιστικός κλάδος. Ποιες είναι, πλέον, οι νέες έννοιες;
Ταχύτητα, Απλότητα, Ευελιξία, Πελατοκεντρική Αντίληψη.

Αναφέρεστε στην Generali ως έναν πολυεθνικό οργανισμό με ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Πώς θα το εξηγούσατε αυτό στους επενδυτές και τους πελάτες σας;
Είμαστε αναμφίβολα μια πολυεθνική εταιρεία, καθώς έχουμε παρουσία σε 60 χώρες και έχουμε εργαζόμενους από ολόκληρο τον κόσμο. Οι ρίζες μας βρίσκονται στην Ιταλία, αλλά ανέκαθεν η επιχειρηματική μας δράση διεξαγόταν σε παγκόσμιο επίπεδο. Τώρα η Ευρώπη αποτελεί επίσης το επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας: 90% των δραστηριοτήτων μας, 90% των πελατών μας και της παραγωγής μας βρίσκεται στην Ευρώπη. Όλοι μας γνωρίζουν στην Ευρώπη και το λογότυπό μας βρίσκεται παντού, είτε μιλάμε για την Ανατολική ή τη Δυτική ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης, η ιστορία της Generali ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με την ευρωπαϊκή ιστορία στην οποία η Generali συμμετείχε ή αποτελεί τμήμα της. Έτσι λοιπόν, δε χωρά αμφιβολία ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί ανάμεσα στην Ευρώπη και την Generali. Δεσμοί για τους οποίους είμαστε περήφανοι και στους οποίους βασίζουμε το μέλλον μας.

# 3 – ΤΟ ΝΕΟ, ΟΛΟ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σας προβληματίζει η χρηματιστηριακή αστάθεια η οποία επικρατεί σήμερα;
Ναι, σαφώς. Επικρατεί, όντως, μεγάλη αστάθεια στις αγορές και σίγουρα η καθίζηση όσον αφορά στην αγορά της Κίνας αποτελεί έναν ανησυχητικό παράγοντα. Δεν έχω αμφιβολίες ότι μεσοπρόθεσμα η Κίνα θα επανέλθει ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη οικονομία, αλλά τώρα χρειάζεται μια επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης, πριν επανεκκινήσει την οικονομία της. Αυτό θα έχει σίγουρα κάποιο αντίκτυπο, αφού η Κίνα αποτελούσε την ατμομηχανή της ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, οπότε ολόκληρη η οικονομία θα πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση.

Στην Ευρώπη και παγκοσμίως ισχύουν ακόμη διαφορετικά κανονιστικά πλαίσια. Πώς επηρεάζει αυτό την στρατηγική σας και ποια είναι η γνώμη σας, ειδικά σε ό,τι αφορά τους ίσους όρους ανταγωνισμού;
Ως μια πολυεθνική εταιρεία θα καλοδεχόμασταν ένα ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο σε όλες τις χώρες. Το να υπάρχουν αποσπασματικοί κανόνες ή ακόμη και έντονες διαφοροποιήσεις στους κανονισμούς μεταξύ των χωρών, δεν είναι καθόλου εξυπηρετικό. Αυτή είναι μια τάση που επανεμφανίζεται και εν μέρει λόγω της κρίσης, από την οποία οι χώρες προσπαθούν να προστατευτούν. Ελπίζουμε ότι αυτό δε θα συνεχιστεί και ότι στο μέλλον θα υπάρξει μεγαλύτερη ομοιομορφία σε ό,τι αφορά στο ρυθμιστικό πλαίσιο ανά τον κόσμο.

Το δημογραφικό και η κλιματική αλλαγή είναι δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κοινωνία μας σήμερα. Πώς επηρεάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο;
Έχουν ισχυρό αντίκτυπο. Η κλιματική αλλαγή έχει άμεση επιρροή στις φυσικές καταστροφές καθιστώντας τες ακόμη πιο έντονες απ’ ό,τι στο παρελθόν. Σε γενικές γραμμές, μία κοινωνία η οποία είναι πιο ασφαλής και πιο σταθερή λειτουργεί προς όφελος της ασφάλισης και το αντίστροφο. Το θέμα ωστόσο είναι να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και να διαχειριστούμε τον αντίκτυπο που έχουν οι ενέργειές μας στην κοινωνία και ειδικότερα στις κλιματικές συνθήκες. Εμείς κατανοούμε πλήρως ότι η δραστηριότητά μας μπορεί να έχει επιδράσεις στον κλίμα και τη γη συνολικά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Το μήνυμα της Δήμητρας-Ιωάννας Λύχρου για τη χρονιά που φεύγει

Άλλη μια χρονιά φτάνει στο τέλος της. Η αναμονή του νέου έτους μας βρίσκει στο επίκεντρο, με έναν νέο νόμο που φέρνει την

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία