back to top
37.5 C
Athens
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025

Interamerican: Yπηρεσίες βοήθειας σε 93.436 περιστατικά το α΄ τρίμηνο

Η Interamerican, ηγετική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά τον κύκλο εργασιών και τις ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, υποστήριξε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 93.436 περιστατικά με τις εν λόγω υπηρεσίες.

Ειδικότερα στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εμπειρία των 350 εξειδικευμένων ατόμων στο προσωπικό της, το πυκνό δίκτυο των 140 σταθμών, τα 220 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης για κάθε περίπτωση (και για βαρέα οχήματα) και οι σημαντικές συνεργασίες που η Interamerican έχει συνάψει για σχετικές υπηρεσίες με παρόχους αλλά και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Αττική  Οδό, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου) αποτελούν τη βάση και για το σχέδιο αντιμετώπισης των αυξημένων αναγκών κατά την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων για το Πάσχα, με το συντονιστικό κέντρο της εταιρείας (αριθμός κλήσης 1158) σε συνεχή λειτουργία.

- Advertisement -

2_Photo_VoitheiaΚατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, ειδικότερα, η Interamerican παρέσχε οδική βοήθεια με επιτόπου αντιμετώπιση βλάβης σε 31.248 περιπτώσεις, διέθεσε όχημα για ρυμούλκηση σε 26.636 περιπτώσεις, μετέφερε στην έδρα τους 2.054 οχήματα και υποστήριξε με τις υπηρεσίες autohelp 27.318 περιστατικά. Η εταιρεία αξιοποιεί ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής, που έχει εισαγάγει επενδύοντας στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να έχει ταχύτερες και πληρέστερες διαδικασίες διαχείρισης.

Σημαντική ήταν και η δραστηριότητα που ανέπτυξαν κατά το πρώτο τρίμηνο και οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της Interamerican, με ανταπόκριση σε 6.180 περιστατικά. Πραγματοποιήθηκαν 17 αεροδιακομιδές -κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα σε νοσηλευτικές μανάδες της Αθήνας- και 1.383 μεταφορές με ασθενοφόρο.

- Advertisement -

Σημειώνεται ότι η Interamerican Βοήθειας παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,3 εκατ. ευρώ κατά το 2015, ενώ έχει εισαγάγει όλες τις διαχειριστικές πράξεις συμβολαίων του τομέα στην ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα Operations ’n’ Excellence (OnE) των Γενικών Ασφαλίσεων. Τέλος, στο πλαίσιο της περαιτέρω καθετοποιημένης διαχείρισης των ζημιών προς όφελος των πελατών, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη δικτύου Κέντρων Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου και Συνεργείων στο πρότυπο του επιτυχημένου ιδιόκτητου Κέντρου CarPoint.

Σχετικές δημοσιεύσεις

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference