back to top
26.2 C
Athens
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025

ΕΙΑΣ: Εξυπηρέτηση πελατών εταιρειών οδικής βοήθειας

Σεμινάριο με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών διοργανώνει το ΕΙΑΣ. Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους.

 

- Advertisement -

Η  καλή  εξυπηρέτηση πελατών  είναι ότι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.

 

- Advertisement -

Το πρόγραμμα είναι διάρκειας δεκαέξι (16) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Παρασκευή 24 Aπριλίου 2015, 14:00 – 20:45
  • Δευτέρα 27 Απριλίου 2015, 14:00 – 20:45

 

 

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.

 

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπαλλήλους  οι οποίοι εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) Εταιριών Οδικής Βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των Εταιριών Οδικής Βοήθειας, που  ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

 

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου είναι:EIAS

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Εξυπηρέτηση πελάτη και ρόλος των στελεχών
  • Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
  • Η ανθρώπινη διάσταση της εξυπηρέτησης
  • Στιγμές αλήθειας
  • Το όραμα μας για την εξυπηρέτηση

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΥΛ

  • Εξυπηρέτηση προσαρμοσμένη στο χαρακτήρα του πελάτη
  • Άσκηση

 

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ

  • Διαφορά από την εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο
  • Δεξιότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Roleplay

 

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ

  • Τα είδη της ακρόασης
  • Δεξιότητες ακρόασης
  • Γλώσσα σώματος
  • Ασκήσεις
  • Roleplay

 

ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

  • Ενσυναίσθηση
  • Η αντίληψη στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Τι σημαίνει μπαίνω στη θέση του πελάτη
  • Άσκηση
  • Roleplay

 

Η ΑΚΟΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ

    ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΧΡΟΝΟ

  • Είδη ερωτήσεων
  • Ασκήσεις
  • Roleplay

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Δύσκολοι πελάτες
  • Χειρισμός παραπόνων
  • Πως λέμε όχι
  • Ασκήσεις
  • Roleplay

 

  1. ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ASSERTIVENESS)
  • Τι είναι και τι δεν είναι η Διεκδικητικότητα
  • Επιθετική και παθητική συμπεριφορά vs διεκδικητικότητας
  • Ασκήσεις
  • Roleplay

 

ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ

     ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ

  • Προετοιμασία
  • Διαχείριση πληροφοριών μέσα από πολλαπλά συστήματα
  • Διαχείριση του stress
  • Ασκήσεις

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ

  • Τι σημαίνει Επαγγελματική συμπεριφορά οδηγού
  • Τι σημαίνει καλή εμφάνιση
  • Χαμόγελο, Ευγένεια.  Επαγγελματισμός
  • Θετική αντιμετώπιση των πελατών και των επιβατών
  • Διαχείριση συναισθημάτων του οδηγού

Χειρισμός των πελατών που ζητούν πράγματα που δεν δικαιούνται

Πως λέμε όχι στο δύσκολο πελάτη και αυτός παραμένει ευχαριστημένος με εμάς

Τι άλλο χρειάζεται να διαχειρίζεται ένας οδηγός (έλεγχος αυτοκινήτου, καθαριότητα κλπ)

Σχετικές δημοσιεύσεις

ERGO: AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών.

Μίλησε σε συνέδριο το …avatar της …CEO της Euroins Hellas

Σε συνέδριο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, η Αγγελική Μουρατίδου

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ERGO: AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών.

Μίλησε σε συνέδριο το …avatar της …CEO της Euroins Hellas

Σε συνέδριο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, η Αγγελική Μουρατίδου

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης