back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ι.Βοτσαρίδης: Οι λόγοι που η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ είναι χαμηλή

της Ελενας Ερμείδου

Στην δεκαετία του’70, τότε που οι φορείς που εκπροσωπούσαν τον Κλάδο ήταν τρεις: Η Ένωση Τραπεζικών Ασφαλιστικών Εταιριών, η Ένωση των ξένων Ασφαλιστικών Εταιριών και η Ένωση των Ελληνικών Ασφαλιστικών Εταιριών ανατρέχει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife Ασφαλιστικής, αναζητώντας την ευθύνη που ο κλάδος δεν πετύχε να αποκτήσει μεγαλύτερη συμμετοχή στο ΑΕΠ της χώρας, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

- Advertisement -

 Ακριβώς, την ίδια εποχή στην υπόλοιπη Ευρώπη, διευκρινίζει υπήρχε ένας φορέας σε κάθε χώρα, με αποτέλεσμα να γίνεται ενιαία και συστηματική επεξεργασία στοιχείων και να εξάγονται ασφαλή συμπεράσματα που βοηθούσαν στην ανάπτυξη του Κλάδου. Αντίθετα, στην Ελλάδα οργανωμένη αξιοποίηση στοιχείων δεν υπήρχε,  τουλάχιστον, μέχρι το 1992 που ενοποιήθηκε ο Κλάδος υπό την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.

Δεν είναι τυχαίο, ο ίδιος προσθέτει ότι μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει ενιαία και συνολική απεικόνιση των στατιστικών στοιχείων του κλάδου ολόκληρης της ασφαλιστικής αγοράς, παρά μόνο των στοιχείων που προέρχονται από Εταιρίες μέλη της ΕΑΕΕ. Ωστόσο, ακόμη και μ’ αυτές τις συνθήκες, ούτε η ΕΑΕΕ, ούτε οι ασφαλιστικές κατάφεραν μέχρι σήμερα να περάσουν στον κόσμο την αναγκαιότητα της Ασφάλισης, τη λεγόμενη ασφαλιστική συνείδηση.

- Advertisement -

Το Κράτος ουδέποτε ασχολήθηκε με το θέμα αυτό – πόσο μάλλον αυτή τη δύσκολη εποχή, ωστόσο, εξηγεί ότι οι ίδιοι οι επαγγελματίες του κλάδου έπρεπε να είχαν ασχοληθεί , αντί να οργανώνουν κάθε τόσο εκδηλώσεις και τους πόρους αυτούς να διαθέτουν για την προώθηση του της Ασφαλιστικής ιδέας σε ευρύ ή σε στοχευμένο κοινό, να χρηματοδοτούν  σχετικές έρευνες, καμπάνιες κλπ.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

Το καλό και το …καλύτερο

Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό εμφανίζεται με κύριο πρόσημο τη Σταθερότητα, σε ένα γεωπολιτικό περιβάλλον ασταθές και αβέβαιο

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024