Με αφορμή ένα φανάρι κάτω από τα γραφεία της Hellas Direct, το οποίο δεν έδινε αρκετό χρόνο, ώστε να μπορέσουν οι πολίτες να διασχίσουν μία μεγάλη διασταύρωση, πριν 10 μήνες, ξεκίνησε μία προσπάθεια να γίνουν οι δρόμοι πιο ασφαλείς.
Κατόπιν επικοινωνίας με τις αρμόδιες αρχές εστάλησαν όλα τα σημεία που είχαν συγκεντρωθεί και έγιναν διορθώσεις σε κάποια σημεία, είτε αυξάνοντας το χρόνο πράσινου στα φανάρια είτε με την τοποθέτηση πινακίδων, ακόμη και με ριζικές τροποποιήσεις.
Μπορείτε να δείτε τα σημεία εδώ.
Σε συνεχή επικοινωνία με την Περιφέρεια Αττικής γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν και να επιδιορθωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να στείλει και άλλους δρόμους και διαβάσεις που έχουν πρόβλημα στο support@hellasdirect.gr.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει:
«Πέρασαν 10 μήνες από τότε που ξεκινήσαμε να προσπαθούμε να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους.
Τι έχουμε καταφέρει;
Σημεία που διορθώθηκαν ή πρόκειται να διορθωθούν:
– Στον κόμβο της λεωφόρου Σπατών/ Λούτσας – Οδός για Πικέρμι, έχουν καταστραφεί οι ανιχνευτές από εργασίες τρίτων και θα αποκατασταθούν σύντομα.
– Το φανάρι επί της Λ. Ακαδημίας, στο ύψος της οδού Μασσαλίας. Θα αυξηθεί ο χρόνος για τους πεζούς. Η τροποποίηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Μάιο 2017.
– Στον κόμβο Θερμοπυλών και Πειραιώς στην Αθήνα. Θα τοποθετηθεί φανάρι με βέλη κατεύθυνσης (ευθεία και δεξιά) ώστε να μη στρίβουν αυτοκίνητα τη στιγμή που πεζοί διασχίζουν την Πειραιώς. Η εργασία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι 2017.
– Στον κόμβο Μιχαλακοπούλου και Φειδιππίδου, θα αυξηθεί ο χρόνος του φαναριού ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο οι πεζοί, θα τοποθετηθούν και βέλη κατεύθυνσης ώστε να μη στρίβουν οχήματα όταν διασχίζουν το δρόμο οι πεζοί. Επιπλέον, οι πεζοί θα μπορούν πλέον να διασχίσουν και τα δύο ρεύματα χωρίς να πρέπει να περιμένουν σε νησίδα. Οι εργασίες στον κόμβο θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι 2017.
– Στη Ν. Εγνατία – Γ΄ Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Θεσσαλονίκης σχεδιάζει τη διαμόρφωση της διαχωριστικής νησίδας επί της Ν. Εγνατίας και προς την πλευρά του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σε αυτήν την περίπτωση θα συμπληρωθεί η εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης και με τις αντίστοιχες διαβάσεις πεζών.
– Σχετικά με τον κόμβο Τραλλέων – Παπαφλέσσα, η περιφέρεια Αττικής ενημέρωσε το Δήμο Γαλατσίου και περιμένουμε απάντηση.
– Στον κόμβο Λ. Φυλής και Ιφιγενείας, διαπιστώθηκε η ύπαρξη βλάβης στο μπουτόν του ενός φαναριού και αποκαταστάθηκε.
– Στον κόμβο της Λ. Ποσειδώνος και Αλίμου αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών ώστε να αυξηθούν τα επίπεδα ασφαλείας των πεζών.
– Στον κόμβο της Λ. Ποσειδώνος και Έλλης, τοποθετήθηκαν χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας ενδείξεων των πεζών και αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου του φαναριού των πεζών.
– Στον κόμβο της Λ. Μεσογείων και Τζαβέλλα αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών και τοποθετήθηκαν χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας των ενδείξεων των πεζών.
– Στον κόμβο Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αγίας Σοφίας αποκαταστάθηκε η βλάβη στα φανάρια.
– Σον κόμβο Εφέσου και Πλαστήρα θα γίνει ριζική τροποποίηση λόγω παλαιότητας.
– Στον κόμβο Λ. Μεσογείων στην είσοδο της ΕΡΤ αυξήθηκε ο χρόνος πράσινου των πεζών, αυξήθηκε ο ενδιάμεσος χρόνος ασφαλείας και θα τοποθετηθούν χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης της διάρκειας των ενδείξεων των πεζών.
– Για τον κόμβο Αμαρυσίας Αρτέμιδος και Φαιάκων ενημερώθηκε ο Δήμος Αμαρουσίου για να το εξετάσει.
– Σχετικά με την είσοδο Δημόκριτου στην Αγία Παρασκευή, ενημερώθηκε ο Δήμος αφού χρειάζεται εκ νέου εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης.
– Αναφορικά με τη διάβαση στην οδό Περρίκου στο Πολύγονο, ενημερώθηκε ο Δήμος Αθηναίων και περιμένουμε απάντηση.
Σημεία που δε θα αλλάξουν:
– Ο κόμβος της Λ. Αλεξάνδρας και Λ. Κηφισίας. Βάσει των μελετών που έχουν πραγματοποιηθεί, ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής για την ασφαλή διέλευσή τους.
– Το φανάρι πεζών στη Λ. Αμαλίας στο ύψος της Διονυσίου Αεροπαγίτου, ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής.
– Ο κόμβος Λ. Κανελλοπούλου (Κατεχάκη) στο ύψος του Στρατιωτικού Νοσοκομείου. Δεν μπορεί να αλλάξει ο χρόνος διέλευσης ώστε οι πεζοί να μπορούν να διασχίσουν όλο το μήκος της λεωφόρου. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε έντονη διαταραχή στη συνολική κίνηση των οχημάτων και κυκλοφοριακή συμφόρηση.
– Το φανάρι στη Λ. Βασιλίσσης Σοφίας στο ύψος της οδού Ξενίας. Η αλλαγή που προτείναμε (να μπορεί ένας πεζός να διασχίσει όλη τη Β. Σοφίας) θα δημιουργούσε κυκλοφοριακά προβλήματα.
– Το φανάρι της 3ης Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Ομονοίας. Το φανάρι για τους πεζούς διαρκεί 10 δευτερόλεπτα και βάσει εγκεκριμένων μελετών, παρέχει αρκετό χρόνο ώστε να μπορέσουν οι πεζοί να περάσουν με ασφάλεια.
– Οι οδοί Εγνατία και Τσιμισκή διαθέτουν τουλάχιστον 9 δευτερόλεπτα χρόνο στους πεζούς να τις διασχίσουν. Το συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο είναι επαρκές σύμφωνα με μελέτες.
– Στην οδό Αγίου Δημητρίου και Ηφαιστίωνος, δεν έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα.
– Η διάβαση στην οδό Αγίου Διονυσίου και Θεσσαλίας λειτουργεί σωστά και με τα χρονικά περιθώρια που έχουν οριστεί από μελέτες έπειτα από έρευνα που έγινε.
– Κόμβος Αργυρουπόλεως 28 και Επτανήσου. Οι πεζοί μπορούν να διασχίσουν κάθετα την οδό Αργυρουπόλεως από τη διάβαση που υπάρχει στο νούμερο 32.
– Κόμβος Λ. Βασ. Σοφίας και Ξενίας, τα φανάρια είναι ρυθμισμένα σε συντονισμό με τις αντίστοιχες ενδείξεις των σηματοδοτών στους γειτονικούς κόμβους. Οποιαδήποτε αλλαγή, ώστε οι πεζοί να μη χρειάζεται να σταματάνε στη νησίδα, θα δημιουργούσε έντονη διαταραχή στην κίνηση των οχημάτων και κατ επέκταση κυκλοφοριακή συμφόρηση.
– Στο κόμβο 3ης Σεπτεμβρίου και Πλατείας Ομονοίας σύμφωνα με τις μελέτες ο χρόνος για τους πεζούς είναι επαρκής.»