back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

H MetLife στηρίζει την Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα

Δέκα υποψήφιοι, τρεις νικητές, ένας …υπερτυχερός! Για την ακρίβεια ένα «έξυπνο» κολονάκι που με τον δικό του τρόπο διώχνει τους ενοχλητικούς και φροντίζει να κρατάει ελεύθερα τα σημεία πρόσβασης για τους ΑμεΑ στους δρόμους και τα πεζοδρόμια. Η ομάδα που το δημιούργησε είναι εκείνη που θα διαγωνισθεί εκ μέρους της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό, διεκδικώντας το ευρωπαϊκό βραβείο.

Όλα αυτά έγιναν με την υποστήριξη της MetLife, που ανέλαβε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να στηρίξει τον θεσμό, του φοιτητικού διαγωνισμού ψηφιακής καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up 2017» του ΣΕΝ/JA Greece.

- Advertisement -

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και το πρώτο βραβείο κατέκτησε η ομάδα «ΡarkAllou»,  η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe «Εnterprise Challenge 2017» που θα πραγματοποιηθεί στο Ελσίνκι. Ο φοιτητικός  διαγωνισμός  Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up»  πραγματοποιήθηκε με την ευγενική συμμετοχή της MetLife και του MetLife Foundation.

H MetLife, με την πολύτιμη βοήθεια εθελοντών-επιχειρηματικών συμβούλων και σε συνεργασία με διακεκριμένους καθηγητές στήριξε τους φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίοι αξιοποιώντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τεχνολογία internet of things, δημιούργησαν ένα έξυπνο κολονάκι που τοποθετείται στη ράμπα του πεζοδρομίου και με τη χρήση ειδικού αισθητήρα εντοπίζει το αυτοκίνητο που παρκάρει και ειδοποιεί τις Δημόσιες Αρχές για την αντιμετώπιση του θέματος. Το «ParkAllou» όμως δεν περιορίζεται εκεί. Φιλοδοξεί να επεκταθεί και να λύσει τα προβλήματα που εμποδίζουν τα άτομα με κινητικές δυσκολίες να κυκλοφορούν στους δρόμους. Στόχος των φοιτητών που το δημιούργησαν επίσης είναι η εφαρμογή τους «να καλλιεργήσει μια κουλτούρα σεβασμού και ισότητας των ατόμων αυτών με τους υπόλοιπους πολίτες». 

- Advertisement -

 Ο κ. Νίκος Δασκαλάκης, VP & ESE Head of F2F distribution της ΜetLife, αναφερόμενος στον διαγωνισμό δήλωσε: «Ήταν η τρίτη χρονιά διοργάνωσης ενός διαγωνισμού που εξελίσσεται πλέον σε θεσμό. Εμείς οι άνθρωποι της MetLife είμαστε χαρούμενοι, όχι μόνο για τη στήριξη που προσφέρουμε στον διαγωνισμό, αλλά κυρίως για τη στήριξη προς τις ομάδες των παιδιών που αγωνίζονται και μας εμπιστεύονται. Και αυτό αποδεικνύεται από τη αύξηση των συμμετοχών αλλά και τον τρόπο συμμετοχής των φοιτητών. Με πρωτοποριακές ιδέες από τις οποίες δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις κάποια. Εύχομαι καλή επιτυχία στη ομάδα των νικητών στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe «Enterprise Challenge 2017».

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Interamerican: To επιχειρηματικό μοντέλο και η συνεισφορά της στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις σχετικά με την ικανότητα των επιχειρήσεων να ανταποκρίνονται σε θέματα διαφάνειας, να διαχειρίζονται υπεύθυνα τις οικονομικές

ERGO: Αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον

Στην ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και έχουμε ως βασικό μέλημα αυτό να το αποδεικνύουμε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...