back to top
24 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Για 3η συνεχή χρονιά στη MetLife το «Βραβείο Εθελοντισμού», από το ΣΕΝ/Junior Achievement Greece

Για 3η συνεχή χρονιά η MetLife βραβεύτηκε με το Βραβείο Εθελοντισμού, από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece για το Πρόγραμμα «LifeChanger». Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Απριλίου 2017 στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», στα πλαίσια της εκδήλωσης για την ανάδειξη της «Καλύτερη Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2016-2017».

Η καίριας σημασίας συμμετοχή των εθελοντών – στελεχών της MetLife στα προγράμματα και η πολύτιμη στήριξη  που παρέχουν στους μαθητές, είναι αυτή που ανέδειξε την εταιρεία για μια ακόμη χρονιά, ως πολύτιμους υποστηρικτές και συνεργάτες από το ΣΕΝ για την επιτυχία του προγράμματος. Η ατομική συνεισφορά των εθελοντών της, συμβάλλει σημαντικά στην μεγάλη προσπάθεια και επένδυση της MetLife για την ενίσχυση και στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

- Advertisement -

Παράλληλα, η βράβευσή της αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης για την στήριξη που προσφέρει συνολικά η εταιρεία σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, στο πλαίσιο του προγράμματος «LifeChanger», το οποίο υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων και της νεανικής επιχειρηματικότητας, μιας και η εταιρεία πιστεύει ακράδαντα ότι οι νέοι που συμμετέχουν εκπαιδεύονται και αποκτούν την απαραίτητη εμπειρία που θα τους οδηγήσει στη μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Σε «θέση μάχης» τα νέα σχήματα στην ασφαλιστική αγορά

Οι εσωτερικές και τεχνικές διαδικασίες που απαιτούνταν μετά τις πρόσφατες εξαγορές στον κλάδο βαίνουν προς ολοκλήρωση και οι μεγάλες εταιρείες παίρνουν θέση ενόψει του φθινοπώρου.

Πράσινο φως για την εξαγορά της MetLife από το ΝΝ Group στην Πολωνία

Το πράσινο φως άναψε η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Πολωνίας για την εξαγορά της MetLife από το NN Group, όπως είχε συμβεί το προηγούμενο διάστημα για το βραχίονα της πρώτης στη χώρα μας.

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί