back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Γεώργιος Τάσσης: Όλοι, ανεξαιρέτως, έχουν ανάγκη την ασφάλιση νομικής προστασίας

Συνέντευξη Γεωργίου Τάσση, Διευθυντή Πωλήσεων, DAS Hellas στην Έλενα Ερμείδου

Για τον ρόλο που διαδραμάτισε η ύφεση στον κλάδο της νομικής προστασίας, τους τομείς και τα επαγγέλματα στα οποία κρίνεται απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας καθώς και τις αγορές-στόχους της ασφαλιστικής μιλά στο iw ο διευθυντής πωλήσεων της DAS Hellas, Γεώργιος Τάσσης, εξηγώντας τα κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας. Για την DAS Hellas, το 2016 φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα καλή χρονιά. Από την αρχή του χρόνου, καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών.

- Advertisement -

iw: Η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών τι ρόλο έπαιξε στον κλάδο; Μήπως, εκτός των άλλων, προέκυψαν και νέες ανάγκες;

Γεώργιος Τάσσης: Η οικονομική ύφεση σίγουρα διαμόρφωσε ένα αρνητικό περιβάλλον σε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες, και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αυτές οι νέες συνθήκες όμως δημιούργησαν νέες ανάγκες για τους περισσότερους. Οι εταιρείες που εστίασαν σε αυτά τα νέα δεδομένα, και παρουσίασαν ανανεωμένα ή/και απολύτως νέα και επίκαιρα ασφαλιστικά προϊόντα, νομίζω ότι καταγράφουν θετικά αποτελέσματα.

- Advertisement -

Αυτό είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι η κρίση και το αποτέλεσμά της, που είναι η οικονομική ύφεση, δημιουργούν παράλληλα και ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι οι ευκαιρίες αυτές, που δημιουργούνται από τις νέες ανάγκες, να εντοπίζονται και να μπορούν να υποστηριχθούν ασφαλιστικά.

iw: Σε ποιους τομείς ή σε ποια επαγγέλματα, στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, θα λέγατε ότι είναι απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Η νομική προστασία είναι απαραίτητη σε όλους. Η αναγκαιότητά της δεν επηρεάζεται από το αν κάποιος είναι εργαζόμενος στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα. Όλοι, ανεξάρτητα από τα επαγγελματικά-εργασιακά τους θέματα, έχουν και ιδιωτική ζωή. Έχουν πιθανόν οικογένεια, έχουν οχήματα, έχουν κατοικίες, έχουν καθημερινές συναλλαγές με καταστήματα ή παρόχους υπηρεσιών και τόσα άλλα ακόμη.

Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε ότι, πρακτικά, δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει πραγματικά ανάγκη από τουλάχιστον ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα νομικής προστασίας. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να μην έχει οικογένεια, να μη διαθέτει αυτοκίνητο, ακόμη και να μην εργάζεται, αλλά να διαθέτει κάποιο ακίνητο το οποίο εκμισθώνει, και θέλει να προστατευθεί από τους κινδύνους που απορρέουν από την εκμίσθωση αυτή, όπως για παράδειγμα η διεκδίκηση μη καταβαλλόμενων μισθωμάτων.

iw: Ποια είναι η αγορά-στόχος της DAS Hellas;

Γ.Τ.: Όπως είπα και προηγουμένως, όλοι έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν νομικής προστασίας. Ένας μακροπρόθεσμος στόχος για την εταιρεία μας είναι η διείσδυση της νομικής προστασίας σε όσο το δυνατόν περισσότερα νοικοκυριά. Τα νοικοκυριά είναι η πιο διευρυμένη ομάδα υποψήφιων πελατών και διαθέτουν ποικίλες ανάγκες που μπορούν να καλύψουν τα προγράμματά μας. Είναι εργαζόμενοι, είναι ιδιοκτήτες περιουσιακών στοιχείων, είναι συναλλασσόμενοι και είναι εκτεθειμένοι, γενικά, σε πολλούς κινδύνους, από τους οποίους μπορεί να προκύψει πολύ εύκολα η ανάγκη δικαστικής διεκδίκησης των έννομων συμφερόντων τους.

Ας μην ξεχνάμε το παράδειγμα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η νομική προστασία έχει διεισδύσει σε τέτοιο βαθμό στην καθημερινότητα των πολιτών, που πλέον, σε κάποιες περιπτώσεις, μπορούμε να μιλάμε για κορεσμό της αγοράς.

Στη χώρα μας όμως τα περιθώρια ανάπτυξης είναι τεράστια, και αυτό υποβοηθείται έντονα από το γεγονός ότι ο κόσμος στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μάς έχει πραγματικά ανάγκη.

iw: Πιστεύετε στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και τι ενέργειες έχετε κάνει ώστε να τον αναπτύξετε;

Γ.Τ.: Η DAS Hellas σαφώς και πιστεύει στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής των προϊόντων μας στην αγορά. Είναι αυτοί που φέρνουν σε επαφή τον κόσμο με το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας. Χωρίς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ο κόσμος θα νόμιζε ακόμη ότι ο κλάδος της νομικής προστασίας περιορίζεται μόνο στα προϊόντα που αφορούν αυτοκίνητα και οδηγούς.

Η εταιρεία μας έχει συνδέσει την ανάπτυξή της μέσα από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Συνεχώς διευρύνουμε το δίκτυο των συνεργαζόμενων μαζί μας διαμεσολαβητών, γιατί γνωρίζουμε ότι για να φτάσει η νομική προστασία παντού, μόνο με τη βοήθειά τους μπορεί να γίνει εφικτό.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου των διαμεσολαβητών, φροντίζουμε η εκπαίδευσή τους στα προϊόντα μας –που είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του έργου τους– να είναι συστηματική και επαγγελματική, καλύπτοντας όλες τους τις ανάγκες. Βεβαίως, είμαστε πάντα δίπλα τους και τους υποστηρίζουμε στις πωλήσεις τους και στις ζημιές των πελατών τους.

iw: Τι κριτήρια θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Βασικό κριτήριο είναι η διάγνωση των αντικειμενικών αναγκών ενός υποψήφιου πελάτη και η σύνδεσή τους με τα προϊόντα νομικής προστασίας. Είναι πολύ βασικό να κατανοήσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο πελάτης, έτσι ώστε να προτείνει το κατάλληλο προϊόν νομικής προστασίας.

Εδώ μπαίνει και ο παράγοντας της γνώσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, που έρχεται μέσα από την εκπαίδευση που του παρέχει η εταιρεία μας. Αφού επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, θα πρέπει να το παρουσιάσει με σαφήνεια και ειλικρίνεια στον πελάτη. Και αυτό το στάδιο απαιτεί καλή γνώση του προϊόντος, ώστε να αποφεύγονται τυχόν κενά ή ακούσια λάθη που μόνο προβλήματα μπορούν να επιφέρουν σε περίπτωση μελλοντικής αναγγελίας ζημιάς. Αν όλα αυτά έχουν τηρηθεί, τότε ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα έχει εκτελέσει μια επιτυχημένη πώληση και θα έχει έναν ευχαριστημένο πελάτη για πολλά χρόνια.

iw: Πώς αναμένεται να κλείσει η οικονομική χρήση 2016, και τι στόχους βάζετε για το 2017;

Γ.Τ.: Το 2016 είναι, όπως φαίνεται, μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την DAS Hellas. Από την αρχή του χρόνου καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών, καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών. Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτει μια σημαντική αύξηση του εσόδου της εταιρείας σε σχέση με την περσινή χρονιά. Ανάλογες αυξήσεις καταγράφονται τόσο στην κερδοφορία όσο και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Ο κύριος λόγος που συντέλεσε σε αυτό το αποτέλεσμα είναι η στρατηγική που εφαρμόζεται και εστιάζει στη διεύρυνση των συνεργασιών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ασφαλιστικές εταιρείες και στην ανάπτυξη προϊόντων στοχευμένων σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Στο αποτέλεσμα συντέλεσε και το γεγονός ότι καθημερινά επιβεβαιώνεται η ανάγκη σε όλο και περισσότερους για προάσπιση έννομων συμφερόντων τους, και ο κλάδος της νομικής προστασίας μπορεί να τους βοηθήσει αποτελεσματικά σε αυτή.

Για το 2017 είμαστε αισιόδοξοι. Βασικός μας στόχος θα είναι η διατήρηση των αυξημένων μεγεθών, που, όπως φαίνεται, θα δημιουργηθούν στο τρέχον έτος, καθώς και κάποια περαιτέρω αύξηση. Άρα, θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη εκ των αποτελεσμάτων στρατηγική μας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών χωρίς ειδοποίηση

Φωνές από ασφαλιστές φτάνουν στα αυτιά του Ανασφάλιστου, λένε ότι κάποια ή κάποιες ασφαλιστικές κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Nέο ΔΣ στην ΕΑΔΕ, με πρόεδρο την κα Δήμητρα – Ιωάννα Λύχρου

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε την 14 η Ιανουαρίου 2025 για την ΕΑΔΕ, κατά την τακτική προγραμματισμένη συνεδρίαση των Μελών της.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).