back to top
20.8 C
Athens
Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

Εταιρείες θραύσης κρυστάλλων: Κι αν σπάσει το γυαλί… ξανακολλά

του Βάιου Κρόκου

Με διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων και εξειδικευμένο προσωπικό, οι μεγάλες εταιρείες θραύσης κρυστάλλων (αντικατάσταση, επισκευή κ.λπ.) αντιμετωπίζουν κάθε ζημιά εύκολα και γρήγορα. Ιδιαίτερος, μάλιστα, είναι ο φόρτος εργασίας αν αναλογιστεί κανείς ότι περίπου ότι 1 στα 4 συμβάντα αφορά στη θραύση κρυστάλλων σχετικά με τις ζημιές στα αυτοκίνητα που κινούνται στη χώρα.

- Advertisement -

Από την πλευρά τους, οι ασφαλιστικές, σε συνεργασία με τις εν λόγω εξειδικευμένες εταιρείες, προσφέρουν το σχετικό είδος ασφάλισης στα συμβόλαια των αυτοκινήτων, συνήθως προαιρετικά. Οι διαφοροποιήσεις στις παροχές των συμβολαίων υπάρχουν, ως είθισται, λόγω ανταγωνισμού, συγκεκριμένων παραμέτρων και εξαιρέσεων ανά περίπτωση.

Ωστόσο, όπως επισημαίνουν και οι ειδικοί του κλάδου, τόσο η γνησιότητα των κρυστάλλων που έχουν τοποθετηθεί όσο και η σωστή επισκευή τους προστατεύουν τον οδηγό και τους συνεπιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς εξασφαλίζουν το 30% της παθητικής ασφάλειας στην καμπίνα του οχήματος. Ποια είναι όμως τα τελευταία νέα από τρεις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σοφία Σικοτάκη, ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ: Όραμά μας η «ξεχωριστή εμπειρία»

Έχοντας ως βασικό άξονα στρατηγικής την ανάπτυξη corporate πελατών, την έμφαση στον κλάδο ζωής και υγείας και την κάλυψη εξειδικευμένων κινδύνων, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιτυχημένη της διαδρομή και το 2022

Η νέα Generali ηγείται των εξελίξεων και φέρνει καινούργια δεδομένα στην ασφάλιση

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, CMCO, Generali Hellas, μιλά αρχικά για την πορεία της στην εταιρεία ενώ παραθέτει και τους νέους στρατηγικούς στόχους που θέτει πλέον η Generali, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του.

Θεσμικές αλλαγές, πληθωρισμός, νέα παραγωγή: 3 γρίφοι για την ασφαλιστική αγορά

Μια σεζόν με μεγάλες προκλήσεις ξεκινά το φετινό φθινόπωρο για το σύνολο οικονομίας και κοινωνίας, όπως παραδέχεται το σύνολο της της αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς και διαμεσολάβησης.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...