back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Eργατικό ατύχημα ο θάνατος από κορωνοϊό;

Το υπουργείο Εργασίας εξετάζει το ενδεχόμενο να αναγνωριστεί ο νέος κορονοϊός ως παράγοντας κινδύνου για την υγεία των εργαζομένων, προκειμένου να θεωρηθεί εργατικό ατύχημα ο θάνατος από τη νόσο Covid-19.

Αυτό δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Παναγιώτης Τσακλόγλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Βοιωτίας του Κινήματος Αλλαγής Γεώργιου Μουλκιώτη με θέμα την “ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά των εργαζομένων της πρώτης γραμμής στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού και ένταξη της νόσου COVID-19 στον Εθνικό κατάλογο επαγγελματικών ασθενειών“.

- Advertisement -

Ο κ. Τσακλόγλου σημείωσε ότι αναγνώριση του κίνδυνου αυτού είναι υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, “δηλαδή αυτό να έχει συμβεί στη διάρκεια της εργασίας τους”. Όπως σημείωσε, το καλοκαίρι είδαμε ομάδες υγειονομικών, δυστυχώς, δεν τήρησαν πρωτόκολλα και είχαμε αρνητικότατες συνέπειες αργότερα: “Αυτό δεν είναι εργατικό ατύχημα. Εργατικό ατύχημα είναι κάτι το οποίο παθαίνεις κατά την ώρα άσκησης της εργασίας σου“.

Ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Γ. Μουλκιώτης υπενθύμισε ότι το κόμμα του, από την αρχή της πανδημίας έχει καταθέσει πρόταση για την ένταξη των υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, ενώ σημείωσε ότι χώρες-μέλη της ΕΕ, όπως η Ιταλία και η Γερμανία, αλλά και άλλες χώρες, όπως ο Καναδάς και η Νότιος Αφρική, “προχώρησαν στην αναγνώριση της Covid-19 ως επαγγελματικής ασθένειας, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους στον χώρο της υγείας”. Στη χώρα μας, πρόσθεσε, δεν καταγράφονται και δεν δημοσιοποιούνται επίσημα διαθέσιμα στοιχεία για αναφορά και καταγραφή περιστατικών Covid-19 στους χώρους εργασίας, ούτε ως εργατικά ατυχήματα ούτε ως επαγγελματικές ασθένειες, παρά το γεγονός ότι από τον Μάιο του 2020 υπάρχει σχετική πρόβλεψη της Eurostat”.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι γνωρίζουν οι νέοι από χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό;

Tι ειπώθηκε στο Panel VI: «Οι Νέοι μας», με συντονιστή τον κ. Αιμίλιο Κυριάκου, Πρόεδρο ΔΣ, Junior Achievement Greece

Ambassadeur: Νέο διαγωνισμό με μικρότερες απαιτήσεις διοργανώνει ο e-ΕΦΚΑ

Στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι να λειτουργήσει το ακίνητο ως ξενοδοχείο τουλάχιστον 4 αστέρων

Τα 4 προγράμματα για απόκτηση στέγης της κυβέρνησης και οι βασικές ρυθμίσεις

Ανέβηκε στο opengov το στεγαστικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για ανοιχτή διαβούλευση

Παγώνουν τα επιτόκια για ασφαλιστικά χρέη παρά τις αυξήσεις της ΕΚΤ

Σχετική ρύθμιση φέρνει η κυβέρνηση όπως έχει κάνει και με τα χρέη στην εφορία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024