back to top
11.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Allianz Ελλάδος: Take the next step. Mαζί κάνουμε το επόμενο βήμα

Στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων, που έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος στις 26 Νοεμβρίου, η Διοίκηση της εταιρείας επιβράβευσε την ομάδα των πιο παραγωγικών Συνεργατών της. Στην εκδήλωση με κεντρικό μήνυμα Take the Next Step, η εταιρεία μέσω της Διευθύνουσας Συμβούλου κ. Φιλίππας Μιχάλη και υψηλών διοικητικών στελεχών της, παρουσίασε στους συνεργάτες την εμπορική στρατηγική της Allianz με έμφαση στις νέες στρατηγικές συνεργασίες που θα αλλάξουν τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά.

Τις ομιλίες των στελεχών πλαισίωσε η καταξιωμένη δημοσιογράφος κ. Πόπη Τσαπανίδου, ενσαρκώνοντας το μήνυμα Take the next step με την αισιοδοξία, το χιούμορ και τη θετική της διάθεση.

- Advertisement -

Η εναρκτήρια ομιλία ανήκε στη Διευθύνουσα Σύμβουλο κ. Φ. Μιχάλη, η οποία ευχαρίστησε τους συνεργάτες για τη σκληρή τους δουλειά που αποτυπώθηκε και στα αποτελέσματα της εταιρείας, της οποίας ο κύκλος εργασιών συνεχίζει να καταγράφει αύξηση, συγκεκριμένα 2,3% για το 10μηνο του 2019. Αναφορά έγινε και σε ποιοτικά στοιχεία που διακρίνουν τη δραστηριότητα της Allianz όπως o Δείκτης Φερεγγυότητας 139% αλλά και η σταθερά 1η θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS) για 4η συνεχή χρονιά στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η κ. Μιχάλη έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στις ευκαιρίες ανάπτυξης τις οποίες διακρίνει στην ασφαλιστική αγορά και συνοπτικά παρουσίασε τα επόμενα βήματα της Allianz το 2020, με σύμμαχο το ισχυρό brand και τις συνεργασίες με εταιρείες του Ομίλου.

Σχετικά με την πορεία της εταιρείας, η κ. Μιχάλη ανέφερε: «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε το αποτύπωμά μας με εξαιρετικά αποτελέσματα στους τομείς στους οποίους στοχεύσαμε. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το Δίκτυο Πωλήσεών μας και με όχημα την Υγεία, την Αποταμίευση, το Αυτοκίνητο και τους Εμπορικούς & Βιομηχανικούς Κινδύνους κάνουμε το επόμενο βήμα το 2020. Κοινός παρονομαστής, σε όλους μας τους σχεδιασμούς είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στον οποίο φιλοδοξούμε να μεταδώσουμε την αξία της ασφάλισης».

- Advertisement -

Την κ. Φ. Μιχάλη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Επικεφαλής της Allianz Α.Ε.Δ.Α.Κ. του επενδυτικού βραχίονα της Allianz Ελλάδος. Ο κ. Χρυσικός παρουσίασε στο κοινό τις τάσεις στις διεθνείς αγορές και τους παράγοντες που διαμορφώνουν το μακροοικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί και η Allianz Ελλάδος. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο θετικό κλίμα που παρουσιάζει η ελληνική οικονομία, δημιουργώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.

 

Η κεντρική ομιλία της εκδήλωσης με τίτλο «Take the Next Step: Κερδίζουμε το αύριο» ανήκε στον Εμπορικό Διευθυντή της Allianz Ελλάδος κ. Στέφανο Μαλαχιά ο οποίος με χαρά υποδέχτηκε το Δυναμικό Πωλήσεων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα που παρευρέθηκε στο φετινό συνέδριο.

Ο κ. Μαλαχιάς παρουσίασε την πορεία και τα επόμενα βήματα στους βασικούς άξονες της εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας, η οποία όπως χαρακτηριστικά τόνισε «είναι  απλή, συγκεκριμένη και σταθερή».

Αναλυτικότερα,  στους Εμπορικούς & Βιομηχανικούς Κινδύνους η παραγωγή  στο 10μηνο του 2019 καταγράφει αύξηση 23,5% ενώ αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του Ομίλου, η Allianz θα επιδιώξει να έχει δυναμική παρουσία και το 2020. Στον κλάδο Αυτοκινήτου, όπου η αύξηση της παραγωγής κινείται σε 0,7% για το 10μηνο του 2019, θα παραμείνει συνεπής στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης και ποιοτικής προϊοντικής πρότασης, ενώ η εξυπηρέτηση του πελάτη θα ενισχυθεί με καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν ήδη εφαρμογή σε άλλες αγορές του Ομίλου Allianz.

Τα αποταμιευτικά προγράμματα unit-linked αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στη δραστηριότητα Ζωής, όπου η αύξηση της παραγωγής φτάνει το 14,2% για το 10μηνο του 2019. Στις υπάρχουσες προϊοντικές λύσεις έρχεται να προστεθεί μία νέα προϊοντική παλέτα η οποία με αφετηρία το πρόγραμμα Target4Life, θα διατίθεται σε συνεργασία με την εταιρεία Allianz Global Life. Τα νέα αυτά προγράμματα είναι καινοτόμα Unit-Linked νέας γενιάς, σχεδιασμένα με την τεχνογνωσία ενός παρόχου διεθνούς εμβέλειας και διαχείριση από την Αllianz Global Investors.

Στη συνέχεια σειρά είχε ο κλάδος Υγείας, στον οποίο η εταιρεία καταγράφει 13,2% αύξηση στο 10μηνο του 2019. Ο κ. Μαλαχιάς ανέφερε συνοπτικά τις βελτιωτικές ενέργειες που έγιναν μέσα στη χρονιά στα προγράμματα υγείας ώσπου στο βήμα ανέβηκε και ο κ. Αχιλλέας Σδράκας, Επικεφαλής Λειτουργιών της εταιρείας. Ο κ. Σδράκας παρουσίασε μία στρατηγική αλλαγή στη Διαχείριση Αποζημιώσεων Υγείας. Σύστησε στο κοινό του συνεδρίου τη NΕΧtCARE, έναν πάροχο με επίσης διεθνή παρουσία από την οικογένεια της Allianz που εγκαθίσταται και στην Ελλάδα και θα μετατρέψει την αποζημίωση υγείας σε μία 100% ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη.

Εκτενής αναφορά έγινε και στην εκπαίδευση των συνεργατών, έναν τομέα στον οποίο η Allianz επενδύει με τη δημιουργία καινοτόμων μεθόδων όπως η πλατφόρμα Sales Game. Ο κ. Μαλαχιάς συνέχισε την παρουσίασή του με επίκεντρο τον πελάτη ανακοινώνοντας ανάμεσα σε άλλα την παροχή δυνατότητας online αξιολόγησης της εμπειρίας του πελάτη η οποία θα αναρτάται δημόσια στο website της εταιρείας το 2020.

Αναφερόμενος στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ο κ. Μαλαχιάς σχολίασε: «Το πιο σημαντικό για εμάς είναι ότι είμαστε όλοι ένα οικοσύστημα: η εταιρεία, οι πελάτες, οι συνεργάτες, η αγορά, τα media και οτιδήποτε υλοποιούμε και σχεδιάζουμε έχει στόχο την υγιή ανάπτυξη και την κερδοφορία όλων των μελών του οικοσυστήματος».

Το δεύτερο σκέλος της ημέρας επιφύλασσε μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη για το κοινό, αφού οι άνθρωποι της Allianz υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά τον διεθνούς φήμης Αμερικανό προπονητή της Εθνικής μας ομάδας μπάσκετ Ρικ Πιτίνο ο οποίος μόλις πριν από λίγο είχε προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Ο Ρικ Πιτίνο, ενέπνευσε όλους τους παρευρισκόμενους με την εξαιρετική ομιλία του και μοιράστηκε μαζί τους τη δική του συνταγή επιτυχίας.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη βράβευση των πρωταγωνιστών της ημέρας, των κορυφαίων συνεργατών της Allianz οι οποίοι διακρίθηκαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους το 2018.

Το συνέδριο έκλεισε με ένα motivational βίντεο που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της ημέρας από τις απαντήσεις των προσκεκλημένων στην κάμερα της διοργάνωσης. Το concept του βίντεο είναι βασισμένο στην εταιρική καμπάνια της Allianz #tolmisesimera και η ερώτηση απλή: Τι είναι αυτό που τολμήσατε να κάνετε στη ζωή σας

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Η Allianz Partners – Mazda Motor Europe επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην Οδική Βοήθεια.

H Allianz Partners, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλισης και βοήθειας, και η Mazda Motor Europe υπέγραψαν νέα σύμβαση συνεργασίας

Allianz: Ο κλάδος ασφάλισης των ανώτερων διευθυντικών στελεχών (D&Os) παραμένει ανταγωνιστικός

Τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη (Directors & Officers “D&Os”) ενεργούν σε ένα εξαιρετικά περίπλοκο περιβάλλον καθ' όλη τη διάρκεια του 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024